/spanien/barcelona/forum/2368.aspx/spanien/barcelona/forum/2368.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2015-06-07 00:15
Barca kommer ha ett firande imorgon i Barcelona, först en parad igenom staden sen blir det firande på Camp Nou med artister, fyrverkerier och ljusshow! Synd att man inte är i Barcelona.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 11-9-10
2015-06-07 00:14
Man måste ändå hylla lucho Han är den som har utvecklats mest, både som tränare och människa. Han har skapat harmoni och vinnarkänsla i omklädningsrummet. Spelarna tycks älska honom och tränarstaben ändå har han haft kulor att bänka stjärnor Han tränade upp våra primadonnor och gjorde dom till professionella fotbollsspelare igen. Han har gjort oss mer oförutsägbara och gett oss fler verktyg i lådan Sedan den 10 januari har han agerat helt klockrent, kan inte ens klaga på ett byte han har gjort sen dess
Barcelona I.Cuenca
2015-06-07 00:12
Tack för denna säsong Ses snart igen Visca Barca
Barcelona 11-9-10
2015-06-07 00:04
L.a.m Och med dagens triumf kan vi konstatera att Barcelona 2005-2015 är den bästa eran någonsin! Går inte ens att diskutera emot 7 liga titlar 4 cl titlar 3 cup titlar
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-06-07 00:02
Allt jobb som lagts ner på La Masía, spelfilosofin och "the Barca way" kan man verkligen säga har burit frukt. Man kan prata hur mycket man vill om ändrat spelsätt inför den här säsongen vilket givetvis stämmer men utan idén passningsfotbollen och satsningen på detta hade inte detta varit möjligt. För mig är det inte rätt att jämföra Peps lag med Luchos då allt hänger ihop. Det när en ära att få vara med och bevittna denna fantastiska klubbs framgångar.
Barcelona 11-9-10
2015-06-07 00:01
Och nu kommer den bästa delen med fotbollen, silly season... Shoot me För en gångs skull får våra spelare välbehövlig vila, förutom 4 sydamerikaner
Barcelona Amo.38
2015-06-07 00:01
FAAAN VA SKÖNT GRABBAR KOM PRECIS HEM!!!
VILKEN HISTORISK KVÄLL ALLA CULÉS!!!!!

MA
Barcelona J.Gamper
2015-06-07 00:00
Ja. Sjukt. Hur snabbt vänder det inte inom fotboll?

Har haft hopp för denna upplaga utav Barca även under de mörkaste tiderna under säsongen. Det var jobbigt.. Man var arg. Man var LACK. Man ville ha bort ledningen.. Bort med Zubi. Man ville skaka om Lucho.. Vad gör du LUCHO?

Men sen hände någonting. Vad hände? Jag anser det vara nyckeln till vår framgång den här säsongen. Fansen fick som de ville.. Zubi gone. Lucho blev omskakad och började göra rätt.. tänka rätt. Även om tanken var rätt redan innan med rotationerna självklart.
Glädjen var tillbaka. Hungern var som aldrig någonsin hos spelarna. Alla ville vinna. Alla ville vända på skitet och som de lyckades!

Man fick exakt som man ville andra halvan utav säsongen.. Sjukt. Fatta hur mycket vi har fått utav Barca de senaste åren. Vem hade trott att vi skulle dominera så mycket efter Ronaldinho eran? Vem hade trott att vi hade dominerat så mycket just den här säsongen? Vem hade trott att Messi kunde bli bättre än vad han vart förut?

Real fansen hånade Barca ... Hånade Barcas försvar. Hånade klubbens situation. Real består utav hat och högmod det vet vi. Men bara 1 säsong senare sitter de här med ett uselt försvar, 0 titlar. Uselt spel i de viktiga matcherna. En sparkad tränare och en knasig situation. Det vänder snabbt. Gäller att vara ödmjuk.. det är min medmänskliga råd till Real fans. Sluta göra bort er. Acceptera förlust som män. Erkänn bara att Barca är det bättre laget och förtjänade det . Nu hade ni tom fler domarfördelar den här säsongen.. Vad ska ni skylla på nu? "Barca har tur med skadorna" Njaa vet inte.. Coachens hela taktik var ju att spelarna ska vara friska och pigga i slutet av säsongen därmed den extrema rotationen. Ne. Ni sänker er själva och framstår som rena idioter.

0 titlar för Real och 3 för Barca. Mer rättvist kan det inte bli

VISCA EL BARCA! NI ÄR BÄST!
Barcelona 11-9-10
2015-06-07 00:00
Andresito Det viktigast var iaf att råttan rosell försvann för han var grunden till alla problem Men en laporta med kunniga människor omkring sig, med dagens ekonomi och dragningskraft. Vågar inte ens tänka på hur bra det kan bli
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2015-06-06 23:59
För mig är detta den skönaste Champions League triumfen sen 2006. '09 och '11 var det inte samma spänning i matcherna, ikväll var det likt Paris en jävla pina sista 20-25. Oleeeeele Olaaaalaaaa ser del Barca es el millor Que Hi Haaaaaa!!!!!!!!!!!!
Barcelona Den vise mannen
2015-06-06 23:58
Har lugnat mig en aning och tänkte skriva några ord, MEN Orden räcker inte till, hittar inte några bokstäver på tangenterna som passar och kan beskriva mina känslor. Mållös! Vilket jävla lag! Visca Barca
Barcelona Andresito
2015-06-06 23:58
11-9-10

Fruktar också det.
Det var någon i forumet som för någon vecka sen sa något i stil med "denna ledningen kanske inte är så illa ändå", och det finns säkert många i Barcelona som tänker likadant.
Förhoppningsvis finns det förnuftigt folk som inser att nuvarande junta inte är bra långsiktigt.
Barcelona Barcelonistas
2015-06-06 23:50
Leo y Cesc - låt la puta gråta! * 3 cl titlar på 6 år, * 4 cl titlar på 9 år * 7 liga titlar sedan 04 * två tripplar 08/09 - 14/15 * den första klubben i historien som har vunnit trippeln 2 gånger. * Messi Xavi Iniesta 4 cl titlar Sanningen gör ont,
Barcelona 11-9-10
2015-06-06 23:50
Andresito Var inte så beredd på en ny ledning, varnade redan när dom utlöste nyvalet. Ledningen har vunnit många röster över riktigt många Det sjuka är att trippeln kan vara det sämsta som har hänt oss, hur sjukt det än låter så kan det vara sant Byts ledningen ut så har vi vunnit ytterligare en titel i mina ögon
Barcelona Heisenberg
2015-06-06 23:49
Haha planterade Pique den Katalanska flaggan i mittcirkeln? Jävla stjärna!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-06-06 23:49
@L.A.M Nr 10:

Nån som har stream - om de firar fortfarande..

Jävla tv3-- (skysport reklamm))
Barcelona Barcelona4
2015-06-06 23:48
Tror barcelona förstörde El Pasillos comeback ikväll om vi förlora matchen. Han var säkert redo skriva uppsatser om hur mycket tur vi haft och att man inte kan ha tur hela vägen till cl- vinst. Frågan är El Pasillo var är du?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-06-06 23:48
@Vampíro:

^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^

Ibörjan av säsongen-

Om vi blir samspelta den här säsongen blir jag glad.
Jag förväntar mig inte en enda titel..

Det är därför det smakar så gott!!!!!!!!!!!
Jag skulle fan nöja mig med en cl- plats. Trodde verkligen inte på att laget skulle bli sammansvetsat på en säsong (och tar trippel ))

Heeeeeeeeeelt sjuuuuuuuuukt!!!!!!

Barcelona Barcelonistas
2015-06-06 23:46
VISCA EL BARCELONA JAAAAAAAAAAAAAAA ETT MEDDELANDE TILL ALLA SF FORUM. 3 cl titlar på 6 år, 4 cl titlar på 9 år. Ring mig mabey?
Barcelona Andresito
2015-06-06 23:46
@11-9-10:

Kommer verkligen bli kul med en ny ledning som kan bygga långsiktigt med denna truppen, inga Mathieu/Vermaelen värvningar, även om dessa två kan vara bra så är det inga man kan bygga laget runt i flera år.
Barcelona Barcelona4
2015-06-06 23:44
Vinner Messi skytteligan för fler assist?
Barcelona Andresito
2015-06-06 23:44
Leo y Cesc

Snälla, smutsa inte ner forumet med Puertan, inte en sån här kväll.
Fira istället mannen!
Barcelona Leo y Cesc
2015-06-06 23:43

Puertan gråter för att spelare vart skadade i motståndarlaget, är ni helt blåsta i huvudet eller?

Vi hade spelare som missade finalen 2011 p.g.a skador/avstängning.

Vi spelade med ett katastrofalt ihopmekat försvar men vi vann ändå.

Vi torskade ordentligt mot Bayern då Messi var skadad och laget ur form.

Man kan klaga på mycket men om det var någon som vann CL på tur så var det Real förra året där Ramos gör mål på hörna sista sekunderna.

BARCA ÄR VÄRLDENS BÄSTA LAG OCH NI SKA BARA BUUUUUGA ÅT MÄSTARNA.

Ni vann CL och kom 3.a i ligan jävla sopor.

BARCA TOG ALLT SOM GICK ATT VINNA MED FINT SPEL SOM LURAR BORT VEM SOM HELST OCH INGEN JÄVLA SKITTUR SISTA SEKUNDER PÅ NICK I EN HÖRNA.

BUUUUUUGA ERA SOPOR. VAD VANN NI IÅR?
Barcelona 11-9-10
2015-06-06 23:43
Nu kommer ekonomin bli ännu bättre Nu kommer dragningskraften för klubben bli en större Men allra viktigast nu kommer Barcelona vara det bästa laget i FIFA 16!
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-06-06 23:41
Man blir bara på så bra humör när man ser spelarna fira och fattar hur bra stämning det är i laget. En spelare som Dani Alves får fan inte lämna, vilken snubbe. Behåller vi detta lag bör vi kunna bygga vidare på årets spel, om det nu går. Det går tydligt att se glädjen när vi spelar fotboll. Alla deltar i press, alla är bollskickliga och några är jävligt bollskickliga. Detta lag är unikt.
Barcelona Blaugrana91
2015-06-06 23:38
[QUOTE=jawwa]Hur slutar skytteligan i CL? [/QUOTE] Messi, Neymar och Ronaldo 10 mål tror jag
Barcelona Andresito
2015-06-06 23:38
@jawwa:

10, 10, 10
Leo, Ney, CR
Barcelona jawwa
2015-06-06 23:37
Hur slutar skytteligan i CL?
Barcelona Mido
2015-06-06 23:36
Trippeln igen!!! Hahahahahahaha barcaaaaaaaaaaa
Barcelona Andresito
2015-06-06 23:33
Utöver MSN, vilken säsong Piqué, Alba och Rakitic gör! Madre mia.
Annons: