/spanien/barcelona/forum/23678.aspx/spanien/barcelona/forum/23678.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona T#11
2007-03-09 13:24
jag hoppas på att det blir xavi och iniesta och inte deco, förlorar bollen för ofta, mkt farligt med tanke på hans position, vilket gör så att motståndarna kontrar mot oss, och det är exakt det dom flesta lagen vill mot oss.

förövrigt så tycker jag att motta ska spela bakom dom, behövs verkligen i den här mathcen, fysiskt tuff och vinner mkt bollar specillt i luften
Barcelona Zamboza
2007-03-09 13:07
I morgon dagens match hoppas jag på en 4-3-3 system med REM på topp( garanterat vinst?) och Iniesta ska ha en plats på på mittfältet, oavsett om det är på Decos eller Xavis bekostnad. Sen hoppas jag att Thuram får fortsätta tillsammans med Puyol i mitten. Jag hoppas verkligen inte Belletti spelar imorrn från start, börjar ogilla han mer och mer som spelare och det är inte bara pga misstaget mot Pool. Enligt mig verkar han inte ha några ambitioner på att förbättra sig och då ska han inte spela i barca. Angående Kviborg så visste vi väl att han är en pajas. Han är som alla andra madritistas som ska dra upp sin fina historia i dessa svåra tider. Att han gärna ser att barca förlorar var dem än spelar gör ju bara att man blir ännu mer glad över en eventuell el clasico seger imorgon. En seger gör ju också att man med stor säkerhet kan räkna bort real från deras enda chans denna säsong till en titel.
Barcelona Melander Nr. 3
2007-03-09 13:01
Jag blir så förbannad på alla som vill ha bort Frank Reijkaard som jag tycker är en fantastisk tränare som alltid vill spelarnas bästa. Vem var det som såg till att Barca vann sin första ligatitel på 6 år och sen fick ytterligare en ligaseger, och vem var tränare när Barca vann CL! Ta till exempel Sir Alex Ferguson, hur gick det för honom när han kom det började trögt men vi vet alla hur mycket han gjort för Manchester united eftersom han suttit i 20 år nu. Så sluta för helvete att snacka skit om Frank och stötta honom när det går dåligt inte kasta skit på honom, man kan inte vinna ligan varje år. Ni borde tacka honom för allt han gjort annars glömmer ni ert hjärta!
Barcelona Myrran
2007-03-09 12:55
Har det gått för långt om man först kollar skribenten på Reals artiklar om den är värd att läsa?
Barcelona _Giovanni_
2007-03-09 12:29
CHAMPION lEAGUE
Valencia vs chelsea

AC Milan vs Bayern munchen

PSV Eindhoven vs Liverpool

Roma vs Mancheter United

Kvartsfinaler

Barcelona Taherinho
2007-03-09 11:38
Kviborg, Kviborg, Kviborg....innan jag börjar kritisera din "fantastiska" artikel...bara en fråga...vem var det som sa till dig att du borde skriva artiklar??? Herregud...ska vi Barcelonistas kolla upp våra meriter innan vi kallar oss för världens framgångsrikaste klubb??!! Kom ihåg en sak...vi är Barca fans för det fantastiska spel engagemang och fotbollsfilosofi som vi har, titlar, jättekul men snälla gubben det är inte därför vi är cules. "Det låter sjukt, men jag blir faktiskt glad när Barc förlorar"....OCH VEM FAN BRYR SIG???? Israeliter.....exakt..kom ihåg bara vad israelitern gjorde sedan med Palestina när de väl fick chansen....Nu vill jag säga vad jag tycker, respekt åt en fantastikt klubb som Real Madrid, åt spelarna och en del av fansen. Men det är just den här högmodiga instälningen som ni så kallade real fans har som får en och avsky er... Har du nånsin hört talas om ordet ödmjuk, respekt?? Som nån i Milanforumet så vackert skrev... Kviborg...Läs MER, skriv MINDRE!!!!!!!!

Visca Barca och snäla skriv en artikel si sådär kl 23.58 lördag kväll...jag ber dig!!!!
Ciao
Spanien guddytoshoes
2007-03-09 11:17
En väldigt intressant artikel om en i tiden för er intressant problemställning.

lycka till på lördag
Barcelona Tiago
2007-03-09 11:12
Puyolinho

Har han inte vart det dom senaste 4 åren?:)
Barcelona Puyolinho
2007-03-09 10:07
Haha. Är det bara jag som tycker att Kviborg har blivit desperat med sina texter nu på senare tid ? :P
Barcelona Holländaren
2007-03-09 08:49
Intressant.
Kviborg jämför sig med israeliterna. Själv skulle jag nog främst jämföra dem med amerikanerna, men israeliterna duger också.
Barcelona Woofi
2007-03-09 01:14
Ja då bär det av mor Barca... har dock ingen biljett än men det ska förhoppningsvis fixa sig, annars får man väl hänga runt arenan och dra i sig stämningen innan och efter match.
Real Madrid AckeDman
2007-03-09 01:06
Fan vad bra Krönika... riktigt rättvist skildrad.
Real Madrid OSCAR
2007-03-09 00:54
Läsvärd krönika om El classico! Alltid lär man sig något=) Hoppas Det blir en riktigt bra match på lördag. Och en hel del "tufft" spel som d skall vara.
Barcelona Rubén
2007-03-09 00:13
Ajja, historia är tråkigt :P...om man inte läser fotbollens nutidshistoria år 92.:D men om man läser 50-tal är det en dyster sak att läsa med blårött hjärta eller som människa överhuvudtaget...men nu får vi se till att göra historia till en bra sak och en bra sak vore ju att vinna på lördag....

buenas noches hermanos
Real Madrid King_raul
2007-03-09 00:12
Kul att el clasico pajkastningen är igång redan så vi slipper fokusera på tråkigheter som brutna näsor och andra lågvattenmärken.

Rambla,
allt väl? länge sedan vi tjötade!
Billle.
2007-03-09 00:06
"Casillas, stålmannen iklädd en vit dräkt, rädda oss även denna gång och håll nollan, ge sedan Robinho bollen och tillåt honom att göra det han gör bäst, att trolla."

Själv skulle jag säga Filma, men vad tycker ni? :D
Real Madrid Ronaldo (meka)
2007-03-08 23:58
Lycka till på Lördag.
Må det bästa laget vinna.
Barcelona Lejonet
2007-03-08 23:55
aaa , juste tack
Real Madrid Il Phenomeo
2007-03-08 23:52
Rubén.

Både.
Barcelona Rubén
2007-03-08 23:39
Vad menade R-7 med de han sa?...båda? vad leder de i? Flest vunna el clasicon och liga titlar?
Barcelona Rubén
2007-03-08 23:37
Jimmy Jump..:P..men Forest Gump han springer ju me...Men Jimmy Jump har sagt att han aldrig ska springa in på Camp Nou mer, det förstör för barca...han e ju barcelonista:P
Barcelona Lejonet
2007-03-08 23:27
vad heter han killen som brukar springa in på planen på barca matcher? forest gump elle n¨t
Barcelona Ghazza
2007-03-08 23:03
Tycker att det är synd att inte Carlos lirar mot oss. Messi har ju väntat jättelänge på att få ha lekstuga igen. *Suck*, nåja det får bli någon annan som köper korv.
Barcelona Lejonet
2007-03-08 22:56
roberto carlos och cannavaro missar matchen bra för oss.
Real Madrid ô Fenomeno
2007-03-08 22:24
Menade mer här också,han är en clown bara
Barcelona Ghazza
2007-03-08 22:20
ô Fenomeno,

Tyvärr kan vi inte göra något härifrån. Det är upp till era moderatorer. Tyvärr, för sådana personer skall inte få vistas på offentliga forum.
Real Madrid ô Fenomeno
2007-03-08 22:19
Kan inte någon av era moderatorer banna "R.E.M". Han är in och förstör på vårat forum och håller på som en liten unge. Såna ska inte vara här på svenskafans helt enkelt.
Barcelona barca_anfall
2007-03-08 22:04
HAHAHAHAHA om vi vinner real och zaragossa vinner sin match ligger real 5:a i ligan
Barcelona Valdés
2007-03-08 22:02
Rambla; Jo, alla tre är säkert möjliga Txiki/Frank/och Laportavärvningar. De är samtliga över 28 år och två av dem saknar helt erfarenhet av spanska ligan vilket är mycket viktiga villkor att uppfylla för att man skall bli värvad av dagens Barcelonaledning. Med Abidal på vänsterkanten skulle offensiven på den sidan i det närmaste bli helt obefintlig.

Det är ju inte alls unga och hungriga vinnarskallar såsom tex Daniel Alvés som behövs.
Real Madrid R-7
2007-03-08 21:58
Haha, tillbaka blick Real-Barca 0-3.
Ni säger alltid till åss att vi alltid ska hålla på och ta upp historia.

Varför skriver ni inte om senaste mötet istället ??
Eller varför inte Hela historian ?
För att vi leder båda kanske ?
Annons: