/spanien/barcelona/forum/23676.aspx/spanien/barcelona/forum/23676.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Myrran
2006-12-12 18:04
Bästa fotbolls klippet under veckan.
Och det va någon som sa att Deco föll lätt?
Barcelona Lundello
2006-12-12 18:03
Är Saviola spelklar?

Messi o Eto´o?
Fakta tack. Hur e de med dom? Hur långt e de kvar innan comeback?
Barcelona Myrran
2006-12-12 17:42
Hmm... Enbart löjligt denna disskusion.
Har inte varit aktiv här så länge men hoppades på att detta forum skulle ha lite klass i sig men ja, bara och läsa tidigare saker.
Ps. Folk tar illa upp för allt. Ni kommer väl ihåg GB glas saken för nån sommar sen?
Barcelona Älskade Barça
2006-12-12 17:31
Jo jag tror att det blir en klar seger för Barça om vi spelar som vanligt.

Hur tror ni startelvan ser ut?
Barcelona Forca_Blaugrana
2006-12-12 16:57
barca_elve har rätt.

Låt oss snacka om torsdagens match i VM för klubblag. Hur tror ni det går? Och vem tror ni får starta?
Barcelona Suñol_
2006-12-12 16:09
Föresten så är Kaizer en riktig hunk ;)
Barcelona Suñol_
2006-12-12 16:07
Forca_Blaugrana// Att muslimer skulle ta illa upp av ett uttryck som inte ens är religiöst är ju helt absurt. Du borde rannsaka din lilla arga tonnårshjärna lite innan du skämmer ut dig fullständigt.
Barcelona Ravo
2006-12-12 15:20
Man köper inte bara spelare så där. Först ska man fråga sig vad ska man göra med den truppen vi redan har? ska man sälja någon för att han ska få plats och vem ska man sälja då? Dessutom ska man titta på om han kommer få mycket speltid. Man kan inte bara slänga in han i truppen och hoppas att igen ser våran 12:te spelare.
Barcelona Cule-10
2006-12-12 15:01
denna spelaren borde vi ha köpt. Sydamerkias bäste, vem är Gago? :S det är Matigol som gäller.
Barcelona La Rambla
2006-12-12 14:58
Nicholas (red):
Jag borde ha lydit ditt råd att inte använda kristna metaforer vid liknelser, då det tydligen sticker i vissas ögon. Tack för din påminelse. :)

Annars så kommer jag härmed ignorera La Rambla i fortsättnignen!

Tack gode gud för det.
Amen!
Barcelona Alesito
2006-12-12 13:38
borde köpt matias fernandez
S. Dali
2006-12-12 13:33
La Rambla//

Aj fan. Postade visst mitt inlägg en knapp minut för sent :o)
S. Dali
2006-12-12 13:32
La Rambla//

Imponerad av din självbehärskning :)

Usch för denna pseudohändelse som FIFA kallar WC för klubblag.
En riktig pajasturnering är vad den är, och man kan bara hoppas att vi inte åker på några skador.
Känns som att risken för det inte helt alerta kroppar som kommer att ställa upp mot Betis.

Om man tycker att Deco stoppar upp kontringar så kanske man skall ta och titta på Werder Bremen matchen en gång till.
Löpningen han gör innan han släpper ut bollen till Guddy (som senare skjuter i stolpen) är brilljant.

9 poäng till Catalunya i helgen. Kul.

Visca!
Barcelona barca__elve
2006-12-12 12:55
asså det finns knappt få bättre offensiva mittfältare än Deco, + så håller jag inte med dig Forca_blaugrana för att deco har kvickare fötter och bättre teknik än vieira men åt andra sidan så är Vieira än bättre defensiv spelare..Utan deco vet jag inte vad vi hade gjort :D
Barcelona F C BarCeLoNa
2006-12-12 12:47
Ooh, vad hade vi gjort utan DECO? alltså jag älskar DECO bästa spelare i världen han spelar bäst tillsamans med Iniesta bästa mittf,, bästa offensiv, Viera är bra Deffensiv tycker jag, men han kommer aldrig bli som DECO,
Barcelona Cheno
2006-12-12 12:47
kan hålla med att deco har en låg lägsta nivå, men dock så är han otroligt värdefull för vårt spel och vår spelidé. tvärtemot vad du säger så påstår jag att det är deco som har betydligt kvickare fötter och teknik samt spelfördelningsförmåga än viera. detta är ett forum och det är nyttigt att vara oense oss emellan. vidare så vill jag bara informera om att ronaldinho,enligt rykten, verkar få FIFA World Player award 2006!
2006-12-12 12:40
Visst, när du frågar på sånt snällt sätt så ska jag självklart också svara.

Jag gör det då jag anser Deco vara för seg, det tar gör lång tid för honom att ta emot bollen, passa vidare och så vidare... medan Viera har snabba ben, mycket bra teknik och framförallt så stoppar han inte upp kontringarna som Deco gör.

Sen så är han viktig på mitten då han stoppar anfall på ett bättre sätt än vad Deco gör och han är mycket kreativ.

Det var mitt svar, hoppas du är nöjd med det.
Barcelona F C BarCeLoNa
2006-12-12 12:36
Forca_Blaugrana

Snälla du hur ska du jämföra viera med deco? SVAR PÅ MIN FRÅGA TACK!!
Barcelona F C BarCeLoNa
2006-12-12 12:34
VAD FAAAN SNACKAR NI SKIT OM DECO?
ärligt tallat det är deco som styr vår mittf,,,sen är det Iniesta alltså vill inte alls att någon barca fans ska skriva massa skit om DECO. DECO ÄR DECO älskar han 4 ever han ska stanna 100 år till i BARCA ingen ska snacka skit om han,

VISCA BARCa,
DECO hjärtat !"!
Barcelona Barcc
2006-12-12 12:22
Forca_Blaugrana

Väldigt off-topic Blaugrana. Håll dig till FC Barcelona. I övrigt håller jag med La Rambla.
Barcelona Will
2006-12-12 12:08
Sluta klaga på Deco, han är en komplett spelare, har alla komponenter som gör en världsstjärna. Finns ingen mittfältare i världen som skulle gå rakt in på någon av de två mer offensiva mittfältsplatserna i Barcas startelva.
Barcelona La Rambla
2006-12-12 10:05
Marcos:

Ena stunden är Aftonbladet en pajastidning i nästa stund är den som en bibel och allt som står där är sanning? Vad du än påstår, så hävdar varken Aftonbladet eller Sport att Barça ville ha Henrik eller någon annan värvning nu i januari. Personligen håller jag med ledningen, anser inte att vi behöver förstärka med Henrik utan ser hellre att Saviola stannar och eventuellt Dos Santos får chansen nu till våren. Snart är även Messi och Eto'o tillbaka så vi fixar det här.

Deco es un crack!
Barcelona Ravo
2006-12-12 09:51
Tror inte att du tittar på matcherna noga. Varför börjar folk klaga på Deco nu? :S
Barcelona /_/MoMo/_/
2006-12-12 09:13
Ämne: Ämne: När har....
men Deco fejkar mest o förresten han får får mkt bollen men han passar inte mkt utan försöker göra bara mål o göra sig känd de e de Deco springer efter för att få bollen.
Barcelona Sóm més que un club
2006-12-12 08:02
Ämne: När har Deco nånsin ....
Deco är ortoligt viktig för Barça. Han vinner väldigt mycket boll kolla statistiken, han springer kanske mest i laget. Är ett taktiskt snille och hâller ofta i Barças "taktpinne".
Hans storhet framkommer än mer pâ plats när man tydligare kan se linjerna och hans taktiska avvägningar. Ingen slump att han har tvâ champions league. En av de stora i Barça.
Barcelona Holländaren
2006-12-12 01:53
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=87845/sc=66f633

Sneijder, intressant.
Barcelona Marcos
2006-12-12 01:45
LaRambla

Vadå lång näsa?

Det var bara något tidningen Sport hittat på. Han är och förblir en legosoldat.

Henke Larsson erbjöd Barcelona sina tjänster men nobbades.
Påstår den spanska tidningen DiarioSport.
- Det har jag inte gjort, säger Henke till Sportbladet.
2006-12-12 01:00
Är det någon som vet någonting angående tv sändningar under VM nu?

Barcelona Barca-Puyol
2006-12-12 00:26
Ämne: När har Deco nånsin ....
Enligt mig så är milan drömmotståndet, om inte liverpool.
Barcelona Brankt
2006-12-12 00:16
När har Deco nånsin varit "som bäst"???

Inte sen han kom till Barça ialla fall, enligt mig och fler hoppas jag verkligen.

Jag hoppas på Arsenal i Åttondelen, vilka hoppas ni på???
Annons: