/spanien/barcelona/forum/23673.aspx/spanien/barcelona/forum/23673.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2006-12-17 13:30
Ämne: criff då vet du säke....
haha okej en match 2005 och en nu mot werder bremen 2006. Räcker det för att spela i Världens bästa lag? Då kanske till och med jag ska börja spela fotboll så kanske jag också får lira i Barca :) Dos Santos har spelat i försäsongerna och jag tror han hade skapat 10 gånger mer än Giuly. Du kanske borde titta lite på talangerna så du förstår vilken kapacitet dem har innan du yttrar dig.
Barcelona Kim
2006-12-17 13:30
Ämne: Fattar inte hur viss....
Och hur många av de tröjor som säljs i Kina är äkta? Är ganska övertygad om att det är en mikroskopisk del som inte är fejk.
Barcelona Meley
2006-12-17 13:29
Blev Deco eller Ronaldinho matchens bästa spelare? Imorgon utses World Player of the year :) Vi får väl hoppas på RONALDINHO.
Barcelona Nemo
2006-12-17 13:28
Marcos.

"Minst lika stor som Champions League?"
Det vill jag nog inte hålla med om. Matchen mot Werder Bremen var större än den här matchen vi spelade idag.
Barcelona Love Barca y Catalonia
Nej Barca missade inte 2 straffar.
Vi ägde matchen helt enkelt och vi slara bort ett par målchanser, deom fick en chans och ett mål
Barcelona Criff
Ämne: Hur tänker ni när ni....
har du sett honom spela nån gång?
Barcelona Arash
Fattar inte hur vissa kan skriva att detta bara "är en match för prestige".

Fotboll idag handlar till stora delar om pengar, dessa titlar som avgörs i östasiatiska länder är otroligt viktiga marknader för dagens storklubbar. PR-värdet i en sådan här match kan inte förnekas. Några extra tröjor i Kina om året betyder väldigt mycket för framtiden och Barcelona som klubb.
Barcelona _D_i_H_o_
criff då vet du säkert inte nåt om barcelona om det var ett enda gång giuly var bra ska jag säga bara ett enda till lag som han gjorde bra match okej då säger jag milan 2005 cl matchen så tyst snälla börja inte tjafsa om spelarna alla har en bra dag så tysta med er (dem som säger att guddy lr giuly är skit) och hur fan ska dem slänga in dos santos när inte han inte ens har spelat med a-laget fyfan börja tänk lite detta va final inte träning match !!!!!!
Barcelona Kim
Nej, Barcelona har inte missat några straffar.
Real Madrid Zizou-4-life-hala-madrid
Avstängd!

/Redaktionen
2006-12-17 13:27
OJ Deco blev matchens bästa spelare!
Real Madrid F. Cannavaro
Jag såg inte finalen skulle nån kunna förklara kortfattat hur matchen var? Och är det sant att Barca missa 2 straffar?

Tacksam för svar!
Vi kan va glada över att ronaldinho blev Matchens nästa spelare!
2006-12-17 13:26
Ronaldinho blev matchens bästa spelaree!
Barcelona Marcos
Tycker denna cup är minst lika stor som Champions League och det är synd att vi inte vinner den. Turneringen ses bland experter som det största man kan vinna i klubbnivå och man såg på spelarna att de verkligen led. Speciellt med tanke på att vi aldrig har vunnit den, verkar ligga en förbannelse över oss. Men som sagt nästa år är Fanimig VM vår! Men först vinna CL.
Barcelona Smogen
Nu är det ju naturligtvis inte bara Giulys och guddys fel att laget förlorar idag. D
et är laginstatsen det är fel på. Tycker att SAMTLIGA spelare underpresterar idag. Men Giuly och Guddy är dåliga i nästan varenda match jag ser dom.

Sen tycker jag det är synd att Ezquerro inte får chansen mer. Tycker han varit riktigt bra under de korta minuterna han fått chansen att spela. Naturligtvis vill jag som alla andra också gärna se Dos Santos i a-laget.

hmm....det är nästan som att eftersom det gick så enkelt mot América så går det lika enkelt mot Internacional. Väldigt fel. Sen är det ju problemet att Guddy inte kan ta vara på de 5-6 chanser han får i denna matchen.

Redaktionen
NU ÄR DET ETT VÅRDAT SPRÅK SOM GÄLLER!
SAMTLIGA SOM MISSKÖTER SIG KOMMER STÄNGAS AV, OAVSETT OM DET ÄR CULÉS ELLER MADRIDISTAS.
Barcelona Criff
2006-12-17 13:25
Jag har aldrig gillat Giuly, han var bra nu sist mot Werder Bremen, enda gången jag sett honom bra. Har aldrig förstått vad han gör i klubben men Rijkard tycker han gör bra ifrån sig. Enligt mig är Dos Santos 10 gånger vassare än honom. Gudjohnsen kommer dem aldrig sälja för dem har satsat på honom, han är deras bänknötare. Men jag är inte så säker på om han är Larssons ersättare. Jämför man Larsson o Gudjohnsen så tycker jag bara Gudjohnsen står o fiskar. LArsson rörde sig och gjorde intelligenta passar. Måste finnas bättre bänknötare.
Barcelona Nemo
Love Barca y Catalonia,

Namn: Madridista [Cicinho #11] » Svara på inlägg » Har tippat BET-BAR 1-0
Sänt: 2006-12-17 13:16:33
Nemo

Ni vann Champions League för att spela VM ni spelar VM men kan inte vinna den..

Viktig och Viktig.. Men spelar inte för att förlora

Namn: Nemo » Svara på inlägg » Redigera eget inlägg
Sänt: 2006-12-17 13:19:23
Madridista [Cicinho #11]

Haha. Då måste jag ha missat något. Rijkaard sa innan matchen mot Arsenal: "Kom igen nu, killar. Vinn ikväll så att vi kan spela klubblagsvm."

Och sedan under pausen i Champions League-finalen. Blev Rijkaard rasande: "Förhelvete, killar. Hur kan ni ligga under mot Arsenal? Jag vill spela klubblagsvm, jag vill!"

Klubblagsvm är en turnering som enbart är spel för galleriet.

Förstår någon det roliga...?
Barcelona _D_i_H_o_
Ämne: Blaugrana_1899/Det ä....
Tarrak snälla säg till dem att dem ska hålla rent les ramles gästboken
2006-12-17 13:24
Asså han kan aldrig ha sagt:
För i helvete killar hur kan ni ligga under mend 1-0 mot arsenal!
Då skulle spelarna inte spela skit bra andra halvlek!
Barcelona tarrak
2006-12-17 13:23
Blaugrana_1899/Det är klart att jag inte har någon av de nämnda spelarna som favoriter, men som back-up för Samu och Messi duger de mer än väl i mitt tycke.
Barcelona Fara0nen
2006-12-17 13:23
fan, vi vann inte matchen...men låt oss inte börja tjaffsa

nu fortsätter ligan och CL och det är vad vi ska koncentrera oss på !

VAMOS BARCA !!
2006-12-17 13:22
Sälj giuly till vintern!
Barcelona Zamboza
Snöpligt att förlora på det här sättet. Det som avgjorde till Inters fördel var deras försvar i kombination med effektivitet. Dem gör ju mål på sin enda chans. Vi skulle gjort minst ett i första men vi hade inget flyt. I andra halvlek var hela anfallet uselt, samtidigt som Inter försvarade med hela laget. Athletico ska få sota för det.
Barcelona Rambla
Den här turneringen betyder ingenting förutom prestige. Tror ni annars att Barça kommer till Japan med 8 timmars tidsomställning endast 3 dagar före match? Det är säkert nu några dagar efteråt som jetlag görs sig mest påmind. Det syntes i andra halvlek, sega ben på flera spelare. Trots det är man överlägset Internacional som bara ligger och försöker försvara sig. Bryt ihop och kom igen, det här betyder ingenting mer än en extra liten silverbuckla i prisskåpet på Camp Nou. Vi får ta den en annan gång helt enkelt.
Barcelona _D_i_H_o_
Hammabarca helt rätt
Barcelona Nemo
Love Barca y Catalonia

Notera ironin i inlägget. :-)
Barcelona Mr Barca
2006-12-17 13:21
Gud vad många på detta forumet som inte förstår sig på fotboll. Vi kan bara inte vinna allt. Det måste ni förstå. Finns många bra lag därute förutom oss. Jag tycker vi gör en bra match. Sen att dem kontrar in ett mål, det tillhör fotbollen. Det är bara att gratulera.

Madridista [Cicinho #11] : Du kanske kan hjälpa ditt lag att vinna någon titel istället för att komma in här och debattera Barca. Real om någon är ju en skam för fotbollen. Med tanke på hur många miljoner el rentav miljarder ni lägger på spelare varje år, borde ni kunna köpa er 3 lag som vinner stora titlar. Men inte ens detta är ni dugliga till. Fy skäms på er.....
Barcelona Blaugrana_1899
2006-12-17 13:21
Avstängd en vecka!

/Redaktionen
Annons: