/spanien/barcelona/forum/23671.aspx/spanien/barcelona/forum/23671.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2006-12-16 14:45
Myrran,
Alltså så som jag ser det så är adriano en box spelare. Och det är ju Eto också, Så isåfall får vi en 3:e ersättare till Eto och det vore ju onödigt.
Drogba skulle jag inte ens vilja ha och hade dem aldrig ens köpt, man köper aldrig spelare av rivaler och Chelsea är ju en av våra värsta så den tanken är inte ens lön :P
Motta kanske man hade kunnat göra sig av med men jag tycker att rijkard har det bra där med edmilson o motta, för när han har inne edmilson så blir det ett bättre försvar o när han har inne motta blir det bättre framåt. HAn kan ändra lite där själv beroende på match. Jag tycker laget känns helt!
Barcelona Love_Barca
2006-12-16 14:35
Fan va göööttt! Det är 2 månader kvar till champions legue! Och då hinner messi och etoo komma tillbax!
Barcelona Myrran
2006-12-16 14:11
Criff
Nej, vi ska absolut inte sälja någon av de spelarna. För att börja någonstans så, Anfallet ska vi inte ändra på. Varför ändra REM anfallet som är fruktat i varje klubb i världen? Och ta in Adriano i laget istället för Messi skulle ju vara skandal tycker jag. Klart att Adriano är bra och så vidare men Messi håller väl ungefär samma standard och har hela sin karriär framför sig.
Eto kan vi inte hitta en ersättare till utom tex. Drogba och han kan vi drömma om om vi inte vill byta bort halva laget till Chelsea. Torres och Villa finns också men de lär också kosta en hel del.
Motta är kanske inte världbäst men fotfarande ung för att spela i den positionen han gör och han kommer säkerligen vara en nyckelspelare om ett par år.
Så nej vi ska inte sälja något ur mittfältet eller första valen i anfallet.
Spanien Lundmark
2006-12-16 13:55
Pumamolle//

Japp=) Du också ser jag=P
Barcelona Criff
2006-12-16 13:52
Shit, Inter vill alltså köpa Messi för 175 Miljoner + adriano. Dem är också sugna på Eto, Motta. Alltså det är ju MYCKET pengar, men jag hoppas verkligen INTE Rijkard säljer någon. Barcelona är barcelona och dem är mer än ett lag. dem är en grupp människor där alla har sin plats, en förlust av en spelare hade ändrat mycket. Vad tycker ni? ska han sälja? Tack så mycket redaktören för dina skrivelser! Mycket intressant.
Barcelona CE_Barça
2006-12-16 13:18
vet någon vilken kanal dom visar VM-Finalen på???
Barcelona Zamboza
2006-12-16 13:05
Läste på sport idag att en ung(17 årig brasse) bekant till Familjen Belletti, vid namn Caca ska ha provtränat med Barcas ungdomslag under två veckor. Tydligen ska man ha varit nöjd med honom, för det enda man krävde av honom var att skaffa ett eu-pass. Eftersom han har släktingar från Italien så ska han kunna fixa det på 2-3 månader. Är det en ny kommande storspelare i Barca?
Barcelona tarrak
2006-12-16 12:47
Men allvarligt killar, hur kan ni bli så upprörda av Bravos kommentar? Killen ville ha lite uppmärksamhet och sa någonting ganska harmlöst om Barça eftersom han vet att det garanterat ger rubriker när man kommenterar främsta rivalerna. Det är bara att rycka på axlarna och önska honom fortsatt lycka på Bernabeus läktare.
Atlético Pumamolle
2006-12-16 12:46
Lundmark //

hoho ;D du är ju överallt ;D
Spanien Lundmark
2006-12-16 12:31
Pumamolle//

Inte visste jag att United mötte barca.
Atlético Pumamolle
2006-12-16 12:29
HAllå så det blir alltså England bästa lag mot Spaniens bästa lag det kommer bli så fruktansvärt intresant att se dom 2 matcherna hoppas tv6 visar dom annars så visar ju tv3 norge alla pools macther och den streamern är bra bild.... Ni spelar gudomlig fotboll om ni får ytor jag hoppas verkligen vi kan stänga dom i första matchen och klarar vi x eller udda målsförlust så är det ganska stor chans att vi går vidare? Ni är ju bättre på pappret men jag är helt övertygad om att Benitez är en smartare coach och därför drar det längsta strået

You´ll Never Walk Alone
Barcelona Giovanni_dos_santos
2006-12-16 12:22
Barca är världens bästa klubb och kommer alltid vara.. Att producera talanger som fabregas jeffren dos santos krkic merida messi och crossas under en 3 års period kunde inte ens ajax göra under sin storhetstid. Baraca har många fina år framför sig. VISCA BARCA
Barcelona - Barça86 -
2006-12-16 10:04
jonny Bravo håller inte ens superettan klass.Det är bevis på att man är avendsjuk , han hade gärna velat va i japan nu :)..

Vad ska man säga om pojken kviborg, han är pajas f*n. gillar man facistlag så klart han vill snacka lite skit om andra lag.
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-12-16 09:42
New Pelé vs New Maradona
2006-12-16 09:38
Me nherregud Emerson kan verkligen inte spela fotboll!
KOlla vad han gör med världens bästa Talang
2006-12-16 09:35
Hahah Bravo va rolig han är!!!
Bara för att vi har kommit till final där så är han avensjuk... Men all heder åt S.Ramos som lyckar oss till!
ps. Var det inte Bravo som fösökte rädda målet som Xavi gjorde mot Real för tr säsonger?
Kolla Länktips!
Barcelona Juaníto
2006-12-16 08:30
outofmercy//

thanks for the ovation mate! class team, ynwa & som-hi tots!
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2006-12-16 02:52
Allt detta snack om Bravo. Jag förstår hans åsikt eftersom vi är rivaler, det är lika logiskt att JAG vill att Real förlorar mot Espanyol på söndag och alla andra matcher under säsongen. Så heder åt honom att han åtminstonde är ärlig om det istället för att vara diplomatisk och falskt önska oss lycka till...
outofmercy
2006-12-16 01:58
"Första mötet blir på Nou Camp, där hemmalaget Barcelona aldrig besegrat eller ens gjort mål mot Liverpool på tre möten sedan 1976."svt.se

YNWA
Barcelona Nemo
2006-12-16 01:44
chrisespaña

Skillnaden mellan Oleguer och Bravo är att Oleguer är mycket bättre!

Jag kollade på lite mål från Eto'o de senaste säsongerna. Vilken målskytt. Svåra mål, enkla mål, snygga mål. Eto'o har allt. Sammy, kom tillbaka!

Vi ska inte värva någon mittfältare, vi har Xavi som back-up till Iniesta. Det är mäktigt. Konkurrens är underbart!
Real Madrid chrisespaña
2006-12-16 01:33
Ja, men exakt, det är ju min personliga åsikt. Fortfarande om vi vänder på det, hade det vart en bänkvärmare i Barca så hade ni jublat här inne.

Charmen ligger ju i att Bravo lirar ca 90 min på en säsong och inte har bättre saker för sig än att smäda Barca. Det är ju det som är kul!

Men men, hade väl inte förväntat mig ngt medhåll innefrån här precis ;)
Barcelona Kamelen
2006-12-16 01:26
chrisespaña

Det är ju inte det dem blir irriterade över utan det är din 'personliga åsikt' så att säga.

"Gillar sådana här uttalanden, det är på något sett lite charmigt och säga att man ogillar konkurrenten och att man gärna ser dom förlora. Raúl Bravo lär säkerligen inkassera pluspoäng hos alla Madridistas efter detta uttalande. Bravo är den perfketa bänkspelaren som inte gnäller över sin egen situation utan ser till lagets bästa. Dom gånger han spelat har han gjort det klart godkänt och bör enligt mig erbjudas en förlängning, alla lag beöver spelare som Raúl Bravo!

Bravo, Bravo!

Jag skiter fullständigt i vad ni andra redaktörer skriver så jag bryr mig inte det minsta.

Gonatt!
Barcelona Etoo#9
2006-12-16 01:25
Den där Kviborg.. han är fan pajs här på svenskafans.. varenda gång han skriver nåt så är det skit om barca..

vi vinner finalen med 4-0
Real Madrid chrisespaña
2006-12-16 01:20
Haha, här vart det storm i ett vattenglas ser jag. Jag återger egentligen bara det som Bravo säger. Vi säger att Oleguer hade sagt samma sak om Real, ni hade inte flinat lite åt det då eller? Knappast troligt.

Bravo säger det som fansen vill höra, nämnligen att att han vill se antagonisten förlora, är det så konstigt det eller?
Barcelona Woofi
2006-12-16 01:12
Rambo~

Duger inte Deco, Xavi, Iniesta? Mittfältet är väl det sista som behöver förstärkas?
Barcelona Love_Barca
2006-12-16 00:56
Längtar tills etoooooooo kommer tillbax!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Rambo~
2006-12-16 00:45
Grabbar tror ni barca värver någon nu i vinteR? man vet ju aldrig. Kanske kan de få någon spelare på freetransfer som de gjorde me Bommel o Ezq.. Hoppas ialf på en kvickcentral mittfältare :D
Barcelona hammabarça
2006-12-16 00:28
Han Kviborg är snabb med att skriva om negativa uttalanden Barça. Kan tänka mig honom hoppa och klappa av glädje som en liten unge när han läser sånt på AS/Marca. Att det kommer från en spelare som är i klass med en allsvensk back, är ett skrik efter uppmärksamhet. Pinsamt Kviborg, inget vettigare att skriva? Sök jobb på Aftonbladet, du platsar nog in hos dom.
Barcelona Criff
2006-12-16 00:22
Ämne: JA har en fråga hinn....
Nej Messi hinner inte, men Eto kanske.
Barcelona Love_Barca
2006-12-15 23:58
JA har en fråga hinner etoo och messi komma tillbax mot liverpool????
Annons: