/spanien/barcelona/forum/2367.aspx/spanien/barcelona/forum/2367.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona CuleAK
2015-06-07 02:32
Måste i all denna glädje passa på att hylla Juve-supportrarna. Fan va respektfulla dom är! All kärlek till er! Önskar er all lycka inför nästa upplaga av CL(förutom om vi möts haha).
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Junta Dimision
2015-06-07 02:24
@Liunil Masse:

Vem fan vill ens jobba med Bartomeu som ens chef? Har själv en dålig erfarenhet av att jobba med en chef man totalt avskyr, så jag skulle förstå totalt om Lucho lämnar ifall Barto blir återvald.
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2015-06-07 01:59
Tack för allt
Barcelona Deulofeu
2015-06-07 01:57
Älskade att Samper var med på festen han är vårt framtida nav! Man både vill att han ska lånas ut så han får mycket speltid men tänk er träningarna och vinnarkulturen i Barca svårt vad som är bäst!
Barcelona Deulofeu
2015-06-07 01:55
Glädjen stoltheten man känner!

Tack för denna säsongen inte minst Enrique herregud 60 matcher 50 vinster!
Barcelona Davids3
2015-06-07 01:46
Förresten jag missade början, hälsade Suarez och Evra ?
Barcelona Essienesque
2015-06-07 01:42
Underbar vinst!!!!
Barcelona Liunil Masse
2015-06-07 01:39
Publikfajten vann vi med marginal tycker jag. Barcafans i finaler är inte att leka med. Barcaramsor för hela slanten förutom kanske någon minut när Juve kvittera :P Vi är påväg mot något stort igen som Pep-eran! Dags att bygga vidare på detta trippelvinnande lag (om det ens går) VISCA EL BARCA!!!!
Barcelona Heisenberg
2015-06-07 01:37
Jag vill bara återupprepa något de sa i "revista" senast: Folk snackar fortfarande om att spelare är "en Mackelélé", i all framtid kommer det snackas om mittfältare som är "en Xavi". Om inte det är den högsta av äror vet jag inte vad som är.
Barcelona Messidinho_10
2015-06-07 01:28
Fyfan kan inte fatta vi gjorde det igen trippletta mthfk!!!
Barcelona Peshmerge - AS9
2015-06-07 01:27
Så mycket skit Enrique fick i början av säsongen. Nu har han motbevisat hela fotbollsvärlden och fått tyst på alla. Inte bara oss cules. Ingen trodde på honom i början. Han la in laget i en cirkel, där alla problem, skador, mycket snack med media osv försvann. Ingen fick kritik förutom honom själv.

Det pratades även om att Lucho & Leo va ovänner ett tag pga lite tjafs här och där. Vet inte om det verkligen va sant. För man vet aldrig va man ska tro. Men låter bilden tala. (länk)
Barcelona Vampíro
2015-06-07 01:26
Någon annan som lade märke till att Suárez gör sitt mål genom att 'vinna' bollen framför hans nemesis Evra? Oj vad skönt det måste kännas för honom. Minns när gnällige Evra firade en Unitedvinst med att springa framför Luis efter matchen. Karma är inte trevlig.
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-06-07 01:22
Med kvällens vinst så är vi tillbaka där vi var för några år sedan, att vara hatade för att vi är bäst! #HatersGonnaHate
Barcelona Liunil Masse
2015-06-07 01:20
@RafaelH117: According to rumors after the final, Luis Enrique won’t stay if Bartomeu is reelected. He declined to say if he’ll continue or leave. ....
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-06-07 01:16
Barcelona Heisenberg
2015-06-07 01:14
Hade det inte varit för att jag har nerverna utanför kroppen hade jag älskat att fira denna underbara kväll med mina bröder och systrar i Göteborg! Champagne, Cigarr och denna underbara låt för till och med någon som jag att torka ögonen. Inte för att våra hjärtan ligger i Malaga, utan för att den är vacker och att fotbollen är vacker. Världen är vacker. Ikväll älskar jag er alla!
Barcelona grande jw
2015-06-07 01:13
Flyg in Eto'o till Camp Nou imorgon och låt han sjunga Madrid cabron ännu en gång. Hade varit magiskt.
Barcelona Vampíro
2015-06-07 01:12
[QUOTE=koeman92]Någon snäll själ därute med highlights?? [/QUOTE] Här kan du välja och vraka.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-06-07 01:10
Ni som vill uppleva hela matchen igen med försnack+matchen+firandet+moms+moms+moms. Har gått in på olika forum i olika ligor för att se vilka som höll på oss.. Jag fann inte några som hejade på oss... När det är så mycket "HAT" så smakar det så mycket ljuvare, skönare, so sweet. Anledningen att det är så mycket hat är att Barca har förnedrat ett och ett annat lag från dessa olika ligor senaste 10 år. Nu ska jag kolla på allting igeen.. Nej, jag tänker inte sova.. Nej, sa jag.. Jag ska kolla allting igen
Barcelona Blaugrana91
2015-06-07 01:07
[QUOTE=Liunil Masse]Kommer något livesändas? [/QUOTE] Deet brukar det ju u göras!!!
Barcelona Davids3
2015-06-07 01:05
Vore en dröm ifall Barcelona vann CL 2 år i rad. Fan att vi inte får värva :(
Barcelona Lion24
2015-06-07 01:05
De kommande dagarna kommer jag säkert skriva några inlägg om säsongen. Men innan jag lägger ännu en kommentar så vill jag tacka Juventus för en fantastisk match. Dom stod på sig och kom tillbaka som män i andra halvlek. Dom försökte, dom trodde och det gav nästan resultat. Juventus är en gigantisk och historisk stor klubb som jag har stor respekt för. Precis som alla andra historiska klubbar som Ajax, Milan, Inter, Bayern, Liverpool och många många fler. Jag tycker om lag med stor och fantastisk historik. Tack Juve och lycka till i framtiden (så länge ni inte möter oss). Ni var verkligen värda finalplatsen.

För det andra tillägnar jag länktips till er maränger (inte de seriösa och duktiga supportrarna utan till er barn och fanboys). Ja, det är jag ännu en gång. Och samma video. Känn rösten maränger. Känn hans ilska. Känn energin. Känn hatet. Känn och lyssna maränger.
Barcelona Vampíro
2015-06-07 01:04
Piqués Machiavelli-liknande resurrection är så otroligt viktig denna säsong. Det är för mig nästan lika betydelsefullt som anfallarna i årets lag. Han var även ett monster ikväll. Tack gode gud att vi slängde bort infektionen i hans liv, den där äckliga pesten vid namn Fabregas. Nu är Piqué på god väg att bli Europas bästa mittback igen. Förhoppningsvis så fortsätter han att tycka om fotbollen för med rätt attityd och träning så är han en ostoppbar. Fortsätt på denna vägen så är du kapten om nått år!
Barcelona Kröjf
2015-06-07 01:04
the cameroonians skrev:

"Matchens bästa spelare: Sergio Busquets!!! Felfri idag och säkerheten själv!!"

Tål att upprepas. 100 % Busquets betyder mer för Barca än "100 % Jesus".

Och som det värmde att se storheter som Xavi och Pirlo stå och samspråka med varandra efter matchen. Och göra så i en ömsesidig respekt som gav sig till känna i deras "åldriga" anletsdrag och breda leenden.Sen en djup suck av sorg och saknad, respektive lättnad och ödmjuk lycka.

Barcelona koeman92
2015-06-07 00:55
Någon snäll själ därute med highlights??
Barcelona Davids3
2015-06-07 00:53
var det bara jag som lade märke till kamerakvinnan som satt exakt bakom målet när Rakitic gjorde mål ?
Så jävla ointresserad av fotboll hon såg ut, vad gör hon där :/
Barcelona Vampíro
2015-06-07 00:49
Liga? Copa? Champions?
Barcelona Guat
2015-06-07 00:47
SIIIIIIIIIU!!!
Barcelona L!VOZ
2015-06-07 00:45
Original gangster
Barcelona Ney
2015-06-07 00:45
LOOOO LOO LOO LOO LO LOOOOOOOOOO

FUUUUUUUUTBOOOOOL CLUUUUUUB BARCELOOOOOONAAA!!!
Annons: