/spanien/barcelona/forum/23660.aspx/spanien/barcelona/forum/23660.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid henrinho
2006-12-21 20:31
Ämne: Sist vi slog Ath-Mad....
Zamboza vi köpte Gago för 25 milj. dollar, en dollar ligger ungefär på 7-8 kr idag!
Barcelona Smogen
2006-12-21 20:27
som vanligt visar dom numera barca matcherna på sportexpressen. väldigt irriterande. så kolla länkarna här nere efter var dom streamar matchen.
har du inte programen så ladda ned dom i god tid och testa, och ha tålamod. det kommer. kolla också sidan

http://www.myp2p.eu/

tycker den är bäst, spara som favorit.
Barcelona barca__elve
2006-12-21 20:18
vi har inte vunnit atletico madrid på hemaplan sedan 2001 som jag minns sist blev det ju 1-1, känner mig lite orolig men jag tror att vi vinner med 2-0 bättre lag i år än förra året :D...
Valencia J.T-Ayala
2006-12-21 20:16
Visas matchen Barcelona - A.Madrid på tv4 eller tv4 plus ikväll?
Barcelona barçaroffe
2006-12-21 19:01
Messi_Ronaldinho

Recreativo spelade inte som ett bottenlag direkt igar. Sag ett fylligt sammandrag fran matchen pa spansk tv igar. De hade otroligt vassa kontringar. Fler lag som far problem med dem.
A andra sidan sag inte Real sa varst intresserat ut igar. Men det ar ju deras problem. Bara att tacka och ta emot!

Barcelona samuel-9
2006-12-21 18:55
VI vinner ikväll.Vamos RONALDINHO,FORCA BARCA!
Barcelona Ravo
2006-12-21 17:59
Vi har lagt upp länkarna 100 gånger innan varje match. Sista som jag lägger upp idag iallfall och SPARA LÄNKARNA SOM FAVORITER!!!

http://www.asiaplate.com/live.today.htm
en annan finns på länken.

GLÖM INTE ATT LÄGGA IN DEM SOM FAVORITER SÅ SLIPPER NI FRÅGA NÄSTA GÅNG.

Barcelona Samuel_Etoó#9
2006-12-21 17:34
Oleguer som vänsterback ? hmm man blir lite orolig...
Barcelona Fara0nen
2006-12-21 17:18
någon som vet vart matchen ikväll kommer streamas om den gör det? thx
Barcelona Evička
2006-12-21 16:42
Mina inlägg blir dubbelposter, det är bara att finna sig i tydligen.
Barcelona Evička
2006-12-21 16:41
barçaroffe
Jo, det känns bra för hjärtat att vara medlem. Så är det. Jag håller också på två lag, det andra är Werder Bremen, vilket har varit rätt jobbigt i höst. Men FCB är nr 1. Jag är rätt avundsjuk på dig. Hade jag minsta möjlighet skulle jag flytta till Barcelona, eller kanske strax utanför. Men man måste ju försörja sig, och det gör jag nog bäst här hemma. =)
Barcelona Messi_Ronaldinho
2006-12-21 16:40
HAHAHAA. 0-3 på hemmaplan mot ett blåbärslag . =D. Cannavaro visade att han förtjänade sitt pris.

FORCA BARCA !
Atlético Lippan
2006-12-21 16:28
hmm, Lycka till ikväll ;) blir nog en bra match
Barcelona Mr-Experto
2006-12-21 16:05
Tackar John Petrucchi !
Barcelona barçaroffe
2006-12-21 16:05
Evicka!

Visst ar det OK, absolut. Det ar ratt dyrt med medlemsskap ocksa, ca 140euro/ar. Men da far man 10-30 euro rabatt pa biljetterna. Sa man tjanar ju in det om man kan ga pa matcherna. Tycker det kanns battre for hjartat pa nagot satt att vara "socio"!
Sjalv har jag inte varit Barça-fan sa lange. Besokte staden forsta gangen for 5 ar sedan. (Eller vilket ar kan det ha varit. Minns att Rivaldo och kluivert spelade sista lr nast sista aret iaf)
Blev valdigt fortjust i Barcelona och har fatt mojlighet att bo har fornarvarande. Sedan kom FCB-intresset naturligt. Ar sedan barnsben Arsenal-fan, annars. Skumt att man numera haller pa 2 lag. Trodde inte det var mojligt.

Hasta la vista!
Barcelona Rambla
2006-12-21 15:51
Gabriel:

Just honom. När vi igår diskuterade att det kanske var ett för högt pris för Alves, blir det bara skrattretande när man inser att Gago kostar ungefär den summan. För övrigt, Mascherano har åtminstone spelat VM, där han var riktigt bra. Till PL kom han i dålig fysisk form, har inte fått chansen riktigt heller. Trots det hade jag tagit honom alla dagar i veckan framför Gago.
Barcelona Gabriel
2006-12-21 15:44
Rambla

Antagligen samma spelare som mig, Dani Alves?

Hehe, killen ser förövrigt ut som en riktig "badboy" nu när han rakat skallen.
Barcelona Rambla
2006-12-21 15:31
Ämne: För er som vill se å....
Tror tom att det är 20,4 miljoner. Han och agenten avsade sig tydligen viss del av övergångspengarna som de hade rätt till.

För samma pengar köper man kanske Daniel Alves. Helt sjukt egentligen. Han är ju knappast gammal han heller, men talang är han ju inte längre. Jag vet ju vem jag hade spenderat pengarna på.
Barcelona Alenoinho
2006-12-21 15:30
Ämne: Vem är den där Gago ....
Gago är en defensiv mittfältare typ som essien med offensiva kvaliteer.. Men ärligt talat så är han nog mer som javier mascherano och floppar :P
Barcelona ante87
2006-12-21 15:29
Vem är den där Gago som ska till Madrid? Själv har jag aldrig sett han spela eller hört talas om han. Är det någon som vet om han är bra?
Barcelona Gabriel
2006-12-21 15:18
För er som vill se åtminstonde ett litet sammandrag ifrån Reals fiasko igårkväll så rekomenderar jag er att slå på TVE e om 10 minuter. Då börjar sportnyheterna och givetvis kommer det pratas om deras fiasko.

Gago klar för 20 mille euro? Lika bra att han hamnade i Madrid då han själv ville det. Hade Barça pungat ut sånna pengar för en oprövad talang så hade jag gått i taket.
Barcelona FCBarcelona_
2006-12-21 15:03
Varför är inte Gio med?
Vafan onödigt av Sylvinho att bli utvisad sist.
Barcelona Evička
2006-12-21 15:01
barçaroffe

Antingen blir mina inlägg dubbelposter, eller så försvinner de.

Jag är sedan tidigare medlem både i svenska penyan och i FCB. Om fans som inte är det känner så stark samhörighet med klubben att de vill använda "vi" så tycker jag det är OK.
Barcelona Brankt
2006-12-21 14:59
Har ni tänkt på att Torres ALLTID gör mål på Camp Nou. Det slår aldrig fel. Därför tror jag att Barça vinner kvällens match med 2-1. Målskyttar blir Ronnie & Deco.

Hej på er!!!!!
Spanien John Petrucci
2006-12-21 14:56
Mr-Experto //

Kolla länktipset.
Atlético kuNchiLiWeo
2006-12-21 14:39
Lycka till ikväll;)
Barcelona Samuel_Etoó#9
2006-12-21 13:52
Vilket Lag ställer Barcelona upp med idag ??..

nu när gio och zambrotta är borta och sylvinho avstängd.. vem tar vänsterbacksplatsen ??

Thuram Marquez Puyol Belleti ?

Belleti har spelat vänsterbackförut... och har en bra vänster.
Barcelona Ghazza
2006-12-21 13:36
Roffe,

I Penya Barcelonista de Suècia är man iaf medlem.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-12-21 13:30
Zamboza.
Helt klart skratta än gråta, så mycket pengar lägger man bara inte ut för en oprövad 20 åring.
Vi kan väl glädjas åt att vi har en president som tänker annorlunda.
Visca el barca.
Barcelona barçaroffe
2006-12-21 13:27
En liten fraga.
Jag har markt att manga skriver i "vi"form har pa forumet.
Men hur manga av er ar riktiga medlemmar i klubben ?
Sjalv ska jag losa medlemsskap i Januari! Forutom att jag naturligtvis ar Barça-fan sa ar en av anledningarna forstas att det ger bra rabatt pa matcherna. Som forstas motiverar mej en del att losa den hoga medlemsavgiften.

Ikvall blir det tufft. Brukar vara svart mot Atletico plus att det ar jultid!

Força El Barca!
Annons: