/spanien/barcelona/forum/23659.aspx/spanien/barcelona/forum/23659.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2006-12-17 13:50
Ämne: Criff/Det spelar väl....
Det var ju du som sa att han var bara 17 år gammal och har precis kommit upp i barcelona B. En sån kan man inte sätta på plan. Men var tror du Messi hade varit nu om han inte hade fått chansen från första början? Jo i Barcelona B. hehe. Ja mister är duktig, men man får ha egna åsikter. Inte för att han kommer ändra sitt spel ändå men som att byta in Ezquerro i 88 minute, inte ens du hade väl gjort så? eller du hade gjort allt som "mister" gör =)
Barcelona Rambla
2006-12-17 13:50
Ok, din åsikt. Inga problem.

Här får du min. Gudjohnsen är inte i närheten av att vara en striker som Eto'o. Han är heller inte inköpt med de kraven. Det är tänkt att om Eto'o åker på en skada så är Gudjohnsen ersättaren. Han kan även spela ute till höger, eller på någon av Deco, Xavi eller Iniestas positioner. Det var väl ingen som trodde Eto'o skulle bli borta i 5 månader. Gudjohnsen har faktiskt gjort det helt okej efter förutsättningarna. Sen kan man inte begära att han ska ösa in mål i varje match.

Dos Santos kommer att få sin chans. Lita på Rijkaard att han vet när det är rätt läge.

Min åsikt och slut på diskussionen.
Barcelona tarrak
2006-12-17 13:49
Criff/Jag tycker inte heller att de är tillräckligt bra för att vara ordinarie, som back-up tycker jag att de funkar utmärkt.
Spanien Sebinho
2006-12-17 13:47
Marcos

"Dom är det bästa laget i världen 2006".

Haha. Finns 20 lag i Europa som är bättre. Klubblags-VM är och förblir ett skämt. 80% av den fotbollsintresserade världen vet säkert inte ens om att det spelas nu.
Barcelona tarrak
Criff/Det spelar väl ingen roll hur gammal Messi var när vi diskuterar dos Santos? Ursäkta om jag låter otrevlig men jag tror att Mister har bättre koll på när dos Santos är mogen för spel.
Barcelona RonaaaldinhooR10
Jag klagar inte på Rijkard nu :D
men undrar varför han tog ut Zambrotta och tog in Belleti ??
Barcelona Criff
2006-12-17 13:46
Ämne: Ämne: Ämne....
Ja men du fixerade dig vid att han var 17 väl? åldern spelar väl ingen roll? Det är väl det du lyckas göra på planen.
Barcelona Criff
2006-12-17 13:45
Ämne: Criff/Nu tycker jag ....
Det jag vill ha sagt ät att jag tycker inte att Giuly som jag aldrig har gillat har en för dålig mellannivå för att spela i barca. Gudjohnsen tycker jag heller inte har en tillräcklig mellannivå för att spela i ett lag som Barcelona. Min åsikt.
Barcelona Rambla
Ämne: Ämne: Criff: ....
Messi?

Kan du hålla dig till vad diskussionen gäller eller? Vad har Messi med detta och göra, vi diskuterar Dos Santos nu.
Barcelona Smogen
En stor skillnad mellan Guddy och Ronnie i denna matchen (och i de flesta andra också) är att Ronnie ofta skaffar sig sina egna chanser. Guddy får chanser, oftast av Ronnie. han skapar väldigt sällan chanser själv. sen är det orättvist att jämföra do två ändå.
Barcelona Criff
2006-12-17 13:44
Ämne: Criff:

Snälla rar....
Snälla rara, självklart han ska in. MEssi är bara 19 men har en fast plats i A-truppen. Eller du tror inte Messi hade klarat det heller?
Barcelona tarrak
2006-12-17 13:43
Criff/Nu tycker jag att du skenar iväg och jag har lite svårt att förstå vad du vill ha sagt. Jag är bara så trött på att många enbart nämner Guddys missade chanser när han var långt ifrån ensam om att avsluta dåligt. Lugn och fin nu..

_D_i_H_o_/Tack för de vänliga orden:)
2006-12-17 13:42
Nemo//

Ronaldinho gjorde 17 mål förra säsongen .
2006-12-17 13:41
Ronaldinho var bäst i matchen .
asså när han fick bollen så var det 2 som gick på och en som täckte bakom .
Barcelona el Flaco
F. Cannavaro//

Det handlar inte om att de vann rättvist utaan att de vann för att de gjorde fler mål än Barcelona. Det är bara att gratulera de. Vinst har inget att göra med rättvisa.
Barcelona Nemo
Förövrigt gjorde Ronaldinho inte 13 mål förra säsongen. Han gjorde väl 18 eller 19 mål?

Högprioritet utan tvekan, varför tror ni Europas elit åker dit och har försäsong varje sommar? Det är inte för att träna upp musklerna iaf...
Barcelona Rambla
Criff:

Snälla rara. Dos Santos har i år blivit uppflyttat från juniorlaget till Barça B. Han har nyss fyllt 17 år. Du anser att han ska in i A-laget bara för Guily gör en sämre insats. Giovani kommer få sin chans, du får allt lita på Rijkaard och de andra tränarna att de ger honom den när de anser honom vara mogen.
Barcelona Smogen
2006-12-17 13:40
Ämne: Smogen. Vad vinner d....
klubblagsVM såklart. Det är ju Värlsmästerskapet. Champions Leuge är ju bara för klubbar som varit bra i någon sunkig liga i europa.

ps.....ironi?.....någon????
Barcelona Arash
2006-12-17 13:39
Ämne: Ämne: Fattar ....
Driver du?

Även om många tröjor vore "fake", så är ändå Kina och de andra östasiatiska souvenirmarknaderna högprioriterat bland toppklubbarna. Kan lova dig att ingen av G14-klubbarna förnekar detta faktum.
Barcelona _D_i_H_o_
2006-12-17 13:39
men fyfan självklart ronaldinho den bästa men alla kan göra en dålig match så sluta o snacka och ronaldinho alltid bäst och kommer alltid att vara det den viktigaste i barcelona .
Barcelona Criff
2006-12-17 13:38
Ämne: Ämne: Ämne....
Uppvisningsmatcher? Om du som spelare gör bra ifrån dig på det du kallar uppvisningsmatcher så kan du slå dig in i A truppen, va snackar du om?
Barcelona hammabarça
Ämne: Jag såg inte finalen....
Njae, en chans, ett mål. Spelmässigt hade Barça matchen men i slutändan är det målen som räknas.
Barcelona Marcos
Det finaste skulle vara ett "riktigt" Klubb vm med 32 lag från hela världen vart 4e år. Ojoj vilken prestige det skulle vara att vinna den. Kan ni tänka er?
Barcelona Nemo
2006-12-17 13:37
Marcos. Jag skulle vilja se dem i CL. Eller i en tuff europeisk liga. De hade inte överlevt. Fotboll är så mycket mer annorlunda i Sydamerika och Europa.
Barcelona Rambla
Ämne: Typiskt att alla bar....
Ungefär så kan man sammanfatta det. Hur många dagar tror ni inte Inernacional har förberett sig på detta? Trots det var de rent ut sagt kassa offensivt. En boll studsar rätt och spelaren kommer fri. Tillfälligheter avgör.

Kritiken mot Gudy och Guily är bara tröttsam att läsa. Ronaldinho då? Var han ens på planen i andra halvlek? Om nu Gudy var så dålig, varför byte inte Rijkaard ut honom tidigare då? Skyll på hela laget och tränarna och inte på enskilda spelare.
Barcelona Criff
Jaha så du ska jämföra Ronaldhino med Gudjohnsen. Då borde vi väl jämföra Eto och Roaldhino också, Eto gjorde 26 mål förra säsongen men Ronaldhino gjorde bara 13 eller nåt liknande. Är det dåligt då? eller är Gudjohnsen satt där för att göra mål? hmm..?
Real Madrid F. Cannavaro
2006-12-17 13:36
Jag såg inte finalen, skulle någon kunna förklara om Internacional vann rättvist?
Barcelona _D_i_H_o_
2006-12-17 13:35
Tarrak Helt Rätt Håller Med Dig
Barcelona Marcos
Jag håller inte med. Ett lag som vinner Copa Libertadores och sedan vinner mot Barcelona i VM finalen är nog det bästa laget i världen.

Slår vad om att Santos, River, Boca, Colo-Colo, Corintians, Sao Paolo skulle klara sig riktigt bra i Champions League. Precis som ett lag i Europa med många sydamerikaner också gör det i CL. Däremot ett lag med endast Europeer skulle tro det eller ej inte ha någon chans att vinna Copa Libertadores. Så man ska inte ta bort hedern ifrån Internacional. De är det bästa laget i världen 2006, precis som vi skulle ha varit det om vi vunnit idag. Men vi är fortfarande runners up och Bäst i Europa och det kan ingen ta ifrån oss!

Nästa år är VM som sagt vår! Men första vinna Champions League igen.

Visca Barca.
Barcelona Nemo
Tarrak. Tack! Nu slapp jag skriva vad jag menade. Gud välsigne dig ;-)
Annons: