/spanien/barcelona/forum/23649.aspx/spanien/barcelona/forum/23649.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Älskade Barça
2006-12-28 00:23
EsCúle

Jag håller med dej fullständigt där. För det enda man hör här på forumet är massor av dröm värvningar så fort nån har en kort skada. När vi redan har en bra trupp som är kanske den bästa i världen.
Barcelona EsCúle
2006-12-28 00:17
Myrran

Jo, men preics. Förstår mig inte på de som rabblar upp massa önskedrömmar som aldrig kommer inträffa. Okunniga, som kanske inte vet att vi har bra krut i bakre leden som du säger. Om inte annat lär dem få se dem inom en snar framtid. :-)
Barcelona Älskade Barça
2006-12-28 00:17
Myrran

Jo då kan man undra vad man gör på ett sånt här forum. Men de finns faktiskt folk här på forumet som man kan tro inte vet bättre.
Barcelona Myrran
2006-12-28 00:13
Älskade Barca

Så länge du skriver fel på vilken sida dem ska va på men om Ronaldinho ersätter Puyol i mittlåset eller något liknande så tvivlar jag på din logik...
Barcelona Myrran
2006-12-28 00:11
EsCule
Håller med fullständigt. Vårat nuvarande lag håller i många år framöver och så har vi stora talanger som kommer upp ur det bakre leden tex. G. Dos Santos, Bojan Kcrik (stavning?), Marc Crosas för vara de mest aktuella. Sen finns det ju Guy Asulin och J. Dos Santos också som är några år yngre födda typ 90-92 någonting.
Men vi ska inte ta förgivet att dessa kommer bli världsstjärnor men de har en stor möjlighet till det.
Barcelona Älskade Barça
2006-12-28 00:08
Myrran

Haha Ursäkta.
ganska tydligt fel jag borde märkt innan. men men även dom bästa gör misstag.
Barcelona Saviola #22
2006-12-28 00:03
Top 10

1. Ronaldinho
2.Etoo
3.Pyoul
4.Messi
5.Deco
6.Saviola (han borde fü mer speltid)
7.Zambrotta
8.Xavi
9.Iniesta
10.Víctor Valdés (Müste fü lite kritik)

ps. är i TYSKLAND
Barcelona Myrran
2006-12-27 23:58
Älskade Barca
Låter skit bra med Daniel Alves OCH Zambro på höger kanten, där skulle det inte släppas igenom nåt dock är jag lite orolig för vänsterkanten med den uppställningen.

Ps. Ja, jag fattar va han menar va bara tvungen att påpeka det lilla skrivfelet...
Barcelona EsCúle
2006-12-27 23:53
Angående alla spekulationer så anser jag att vi inte ska värva för värvandets skull. Visst är det alltid kul med nya talangfulla spelare.

Jag kan dock hålla med om att Emanuelson skulle vara ett riktigt bra köp då våra vänster springare börjar komma till åren.
Annars tycker jag inte att vi behöver spendera cash på något mer inköpt. Glöm inte att Eto'o och Messi är tillbaka om inte alls lång tid...
Barcelona Ride_The_big_one
2006-12-27 23:28
Grabbar varför insisterar ni att önskedrömma efter spelare som inte kommer lämna deras klubb på ett bra tag?

Ena dagen är det Cristiano ronaldo som nyligen skrivit på ett nytt kontrakt och nu är det Alves som står på tur allså, tro mig jag anser att han är ligans bästa högerback men inte en chans att han lämnar Sevilla denna säsong eller nästa den saken är kristallklar!

KLasualen kommer vara enorm på Alves ska vi verkligen spendera så mycket på en högerback när vi har Zambro?

kumayl

Alla har sina åsikter om vem som är Barcas bästa spelare men om du frågar mig som förövrigt spelar fotboll och råkar vara back så är min numero uno Puyol vilken dag i veckan.
Barcelona kumayl
2006-12-27 23:15
ej vem e bästa barcaspelare efter ronaldinho messi?
Barcelona Evička
2006-12-27 23:10
Älskade Barça
Ibland har eurosport visat dem, men det är nog inte varje gång. Vi får väl hoppas. :)
Barcelona Älskade Barça
2006-12-27 23:06
Evička

Okej Tack.

Dom borde visa Katalanerna på tv också om de blir nån sån match.
Barcelona Älskade Barça
2006-12-27 23:04
Lion0

Dani Alves på höger och Zambrotta på höger låter som en väldigt bra idé men frågan är ju om Alves vill gå till Barça.
Annars kan ju Belletti spela höger och Zambrotta vänster också.
Barcelona Evička
2006-12-27 23:02
Ämne: Jag såg på eurosport....
Nej, de har ingen match på gång just nu. De spelade i oktober. Det blir väl nån match 2007, men inte nu under juluppehållet.
Barcelona Lion0
2006-12-27 23:00
Emanuelson är ruskigt bra vänsterback och jag har inget emot att han tar över efter Gio nästa år. Hoppas verkligen han kommer. Även Abidal är duktig men han blir ju DYR. Sen kan vi ju köpa Daniel Alves och flytta Zambrotta till vänsterkanten för jag vill jätte gärna ha Daniel Alves. Emanuelson & Daniel Alves om några år i Barca skulle vara rätt så nice =).

Visca el Barça !
Barcelona Älskade Barça
2006-12-27 22:49
Jag såg på eurosport nu när Andalucien spelade. Är de nån som vet om Katalanerna har nån match på gång?
Barcelona FCBarcelona_
2006-12-27 20:36
Vi börjar hemma mot Liverpool såklart eftersom vi är en grupptvåa.
Real Madrid Ferenc Puskas_
2006-12-27 20:23
Tror dock om jag läste rätt på uefas hemsida så börjar ni hemma.

Hala MAdrid!
Real Madrid Ferenc Puskas_
2006-12-27 19:58
Barca forever

Jo det är bestämt tror jag, vet dock inte om ni börjar hemma eller borta
Barcelona Alesito
2006-12-27 19:31
tycker inte barca är i behov av någn emanuelson, skulle va bättre med någon mer rutinerad spelare..
Barcelona Barca forever
2006-12-27 19:18
Strunta i det jag skrev, hittade det sjäv :)
Barcelona Barca forever
2006-12-27 19:15
När lottas det vilka som får vilken hemmamatch i mötet mot Liverpool? För det är väl inte bestämt eller är jag totalt bakom flötet?
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-12-27 18:34
Shitt killen verkar vara skit bra
Barcelona Kamelen
2006-12-27 17:44
Meanwhile, Barca are reportedly tracking Ajax defender Urby Emanuelson.

Frank Rijkaard is said to be very interested in signing the 20-year-old for next season's campaign but insists no talks have taken place.

Källa:SkySports.com
Barcelona Ride_The_big_one
2006-12-27 17:41
Alenoinho

Tanken är då att han ska vikariera Gio på vänsterkanten. Har endast sett han i Cl när Inter och Ajax var i samma grupp svårt att ha en bild på en spelare endast efter 2 matcher, men han stod för 2 assist och är väldig anfallsvillig för en vänsterback hade en relativ aggresiv spelstil kanske lite väl offensiv som inter senare utnjyttade men helt klart imponerande för en (21?) åring.
Barcelona Alenoinho
2006-12-27 16:52
Vad ska vi med Emanulesonn till???
Barcelona Myrran
2006-12-27 16:21
Kamelen
Haha, har funderat länge på att köpa den men ekonomin är ju som den är när man är student. Tyckte det bara va lite kul att han hade varit tränare i Barca då jag itne visste det... Förvånande saker man kan få reda på av att läsa på wikipedia.

Edit: Åldersgräns 7 år på Barca dvdn, varför då?
Barcelona Kamelen
2006-12-27 16:05
Myrran

Rekommenderar dig att se Barça dvd´n som finns att köpa hos CDON och liknande. Där kan du se Barça krossa Chelsea med 5-1 säsong 99/00 (har jag för mig det var iaf). Där får man se en jublande José Mourinho på Barças bänk, lika glad efter varje mål =)
Barcelona Myrran
2006-12-27 16:03
Blir alltid förvånad hur bra Barca är på att ta fram världsnamn till fotbollen. Vi har ju tom. hjälpt Jose Mourinho i hans tränar karriär, han tog hand om Barcelona B ett tag under 90-talet.
Annons: