/spanien/barcelona/forum/23648.aspx/spanien/barcelona/forum/23648.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Samuel_Etoó#9
2007-01-01 15:13
Den där Kviborg är bara för rolig..

jag förstår mig inte på folk som sågar Ronaldinho.. han kanske inte har spelat sin bästa fotboll men 11-12 mål i Ligan är inte dåligt..
Barcelona Jay-z
2007-01-01 13:57
Gott Nytt Ååår mina Barca vänner..
Låt det här året bli lika bra som dom två senaste så den här start elvan blir historisk.
Barcelona Rambla
2007-01-01 13:47
Hm, blev visst något fel på länken. Här är den rätta.

Fel igen. Det verkar som om den ändrar sig när man lägger upp den i länktips. :(

Prova att kopiera denna länk här under istället. Ursäkta om det förstör sidans design lite.

http://donlio.free.fr/WWW.MESSI.FR/
Messi_Reloaded_2006.wmv
Barcelona Rambla
2007-01-01 13:25
Diego Placente & Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo:

Sluta och tjafsa om obetydliga saker, speciellt om saker som tydligen är flera dagar gamla. Ta varandra i hand istället och respektera varandras åsikter. :)

Alla saknar vi väl vår lilla loppa Leo Messi? För att stilla saknaden, här är en liten nyårspresent åt alla culés som jag sprang på. Tja, ni andra fans kan självklart också njuta av lille Leos konster om ni så önskar.

Messi Reloaded! Vilken speed, vilken teknik. Som om Barça ens skulle komma på tanken att sälja honom till Inter? Hoppas verkligen inte det, oavsett hur mycket deg Moratti hivar upp.

Håll tillgodo.
Atlético Traversa!
2007-01-01 13:22
"Inters ägare Moratti tänker vara den som agerar först om Barca väljer att sälja Messi"

Skönt att han säger så istället för att göra som t.ex Calderon.. "Kaka är klar för Madrid" bla bla bla bla..
Celta Vigo Diego Placente
2007-01-01 12:21
Ämne: Diego Placente.
Du ....
Jaha, som om det spelar någon roll? det betyder inte att jag är konstig för det?
Lägg ner bara är du snäll.
Barcelona Zamboza
2007-01-01 11:45
Är det någon som läst Reals mejor que mal artikel. Tydligen så ifrågasätter Christopher Ronaldinhos storhet, när denna skjuter frisparken under Bremen muren. Att Svensk journalistik rövslickar Barca är jag väldigt tveksam till, då det verkar som om nästan varenda en svensk journalist förgiftats (tipslördag) till att bli anglofiler in i själen. Visst får vi beröm, men den är rättfardigad. Sen kräver Kviborg att svensk journalistik ska bli mer objektiv. Det håller jag med om, men det känns löjligt att det kommer från en som kallar Cannavaro för en sann madritista.
Barcelona Leonardo
2007-01-01 11:29
Gott Nytt År
Hoppas ,tror ,vet att 2007 blir ett minst lika underbart Barca år som 2006

Barcelona KeLLeFeNi
2007-01-01 03:54
Gott nytt år på er alla Barca fans :D hoppas det nya året blir ett fint fint år för barca :D
Barcelona Ravo
2007-01-01 03:26
gott nytt åt grabbar :D

yess kan skriva igen :D [får problem med att skriva här ett par gånger om månaden ;)]
Barcelona Barca For Life
2007-01-01 02:44
GOTT NYTT ÅR KÄRA BARCA FANS !!!
Barcelona Etoooo
2006-12-31 20:12
Gott nytt år barcaaaaa fans!!!!
Barcelona Lion0
2006-12-31 20:11
GOTT NYTT ÅR KÄRA BARCA FANS !!!
Luís Garcia
2006-12-31 19:58
Ämne: Felíz Año Nuevo till....
tack o detsamma! Önskar alla culés samma sak!
Barcelona Jack33
2006-12-31 19:23
Felíz Año Nuevo till alla Culés!

Visca el Barca!!!
Barcelona TheBagewitz
2006-12-31 19:01
Gott nytt år och hoppas 2007 blir lika bra som 2006!!!!!

FORZA BARCA !!!!!!!!!!!!!!!!
Deportivo interfan int
2006-12-31 18:38
Hej...
Brukar inte vara utanför Inters forum och skriva,men den här "Associazione Calcio Milan " gå mig på nerverna
Märker ni hur han som en käring kommer in hit och försöker skaffa konflikter mellan barca och Interfansen?
Samt mellan Real-Barca fansen?
Tycker han är ute efter en sak , och det är att han vill skapa kaos i detta forum.
Tycker ni ska spärra honom innan mjölken är spilld...
...alla stör sig på honom även i milan forumet,för han ha inget vettigt att säga !
Tack för mig !
God nytt år på er alla ...
Barcelona Holländaren
2006-12-31 17:16
Känner mig lite skrivsugen och måste hylla Barcelonas läktarteam. Under de senaste åren har många skador drabbat laget (det blir så när man spelar snabb offensiv fotboll; se bara på Ajax, Arsenal osv) men inte en enda spelare har slått upp samma skada efter att ha kommit tillbaka, detta trots 4-5 korsbandsskador som ganska ofta ger problem under en lång tid efter att de rehabiliterats. Dessutom har spelare ofta varit tillbaka flera veckor tidigare än förväntat. Dessutom är Rijkaard väldigt bra på att ge dem rätt antal minuter när de kommer tillbaka. Det är när orken tryter som man tappar koncentrationen och lätt blir skadad eller slår upp en skada. Se bara när Henrik Larsson slet av korsbandet mot Real Madrid. Tack vare att det var tidigt i matchen kunde han spela vidare (utan korsband!) tills han blev trött och knät vek sig igen.
Barcelona Holländaren
2006-12-31 17:10
Ämne: Hinner etoo bli spel....
Troligtvis.
Barcelona Etoooo
2006-12-31 17:07
Hinner etoo bli spel klar mot liverpool?
Barcelona Holländaren
2006-12-31 17:06
Det enda jag egentligen oroar mig för i Barcelona är föryngringen av ytterbackarna, som kommer att behöva ske om sisådär två säsonger. Gio, Sylvinho, Zambrotta och Beletti är inga ynglingar och några av dem lever mycket på snabbhet och kondition. Zambrotta känns som någon som kommer att bli mer och mer defensiv men ändå kunna hålla tillräckligt god klass för en klubb av Barcelonas kaliber.

Tyvärr är det i dag svårt att hitta bra ytterbackar. Kanske den svåraste positionen att spela på också med tanke på vilka uppgifter man egentligen har. Den här gången har jag inte sett en enda ytterback jag vill ha. Jo, Dani Alves kanske, men han verkar väldigt lojal mot sitt Sevilla. Real har börjat sin föryngring men Cicinhos tunna kropp kanske aldrig kommer klara toppfotbollen egentligen. Deras nya vänsterback Marcelo är spännande, men det finns ingen garanti att han tillräckligt bra. Om Barcelona skulle köpa en vänsterback idag skulle jag gärna se Urby Emanuelson, även om han egentligen inte är jämn nog för att spela i klubben. Skulle jag tvingas köpa en realistisk högerback idag kanske det skulle bli Eboué. Anthony Réveillère och François Clerc hade också känts ok men det det saknas riktigt bra och givna alternativ, tyvärr.
Barcelona Holländaren
2006-12-31 16:55
Ämne: Hmm... Läste nyss om....
En lite kul fråga faktiskt. Hmm... för ett par år sedan hade svaret tveklöst varit Cocu. Nu är det lite mer osäkert, men jag kan tänka mig att Edmilson hade fått ställa sig i mål då han tillhör bland de längsta i laget och dessutom brukar roa sig med att stå i mål på träningar och dylikt. Gio är lite kort i rocken men jag har för mig att han var tvungen att stå några minuter i Rangers när Klos var skadad och alla byten hade gjorts. Marquez känns också tänkbar, mexikanare brukar ju kunna hantera att både vara utespelare och målvakter, tänker främst då på Jorge Campos naturligtvis :)
Barcelona Alenoinho
2006-12-31 16:22
Ämne: Enligt Inter fansen ....
När var det senast Inter vann champons league???

Peace n out
Gimnàstic Associazione Calcio Milan
2006-12-31 16:19
Enligt Inter fansen har dem vunnit mer än er och Messi vill genast dra dit?
vad tycker ni om det gubbar?

Forza AC Milan
Luís Garcia
2006-12-31 16:09
Låt dem såga, Dem är ändo sämst. Vi alla culés vet ändo hur bra Deco är. Självaste Mourinho som tränar Chelsea hyllar honom så ska en från Celta redaktionen påverka mig? Nej,skrattar bara på deras avundsjuka att ha en av världens bästa mittfältare.

Sen behöver man bara kolla hans meriter:
Portugisisk mästare 2003(säkert någon mer gång)
Uefa Cup mästare 2003
Uefa Champions League mästare 2004 (matchens lirare dessutom i finalen).
Spansk mästare 04/05 samt 05/06
CL vinnare 2006 igen.

VIVA DECO!

Barcelona Cule-10
2006-12-31 15:40
Viva DECO! Deco och Iniesta = Världsklass
Barcelona El Capitán
2006-12-31 15:25
Celtaredaktionens sågning...tillåt mig att skratta!

Vet inte hur mycket snubben som skrivit artikeln har kollat på Deco. Men det känns som många har aggressioner mot vår portugis för sina enastående filmningar ;). Jag kan hålla med om att Deco inte har riktigt samma klass som han lyckades åstadkomma i Porto, men att säga att vi rent ut sagt inte behöver honom och att han inte tillför något alls till Barça är ju helt befängt!
Visst tappar han bollar ibland och missar passar. Under vissa matcher är hans prestationer knappt godkända, men då har det oftast visat sig att hela laget har spelat för jävligt. Och som alla vet har Blaugrana haft en svår period det sedan sommras, men det pekar iaf uppåt.

Hursomhelst fattar jag inte hur killen kan skriva att Valdés bör petas!? Vår målis har ju utvecklats något enormt och hans one-on-ones slutar till 70% till Barças fördel.

Aja, vill inte påstå att Deco eller någon i Barça är felfri (utom Puyol =D), men enligt mig är inte alls Deco så oduglig som Celtaredaktionen hävdar.

Haj haj och Gott Nytt År!
Barcelona Myrran
2006-12-31 15:22
Hmm... Läste nyss om att Sheffield Utd slängde in en mittfältare i mål då målvakten blev skadad. Om detta skulle hända i Barca, vilken utespelare tror ni skulle vara bäst mellan stolparna?

EDIT: Och säg inte Jorquera bara för han är reservmålvakt.
Barcelona Myrran
2006-12-31 15:17
Aftonblaskan slår till igen. Inters ägare Moratti tänker vara den som agerar först om Barca väljer att sälja Messi. Han värderas av en tidning att vara värd 35 miljoner pund, runt 480 miljoner sek.

1. Varför skulle Barca i första taget välja att sälja Messi? Totalt idiotiskt.
2. 35 miljoner pund? Tämligen lågt pris för en 19-åring som är första valet på sin position i världens bästa lag?
3. Moratti och Inter kan fortsätta ha sina våra drömmar för så dum är inte Rikjaad att sälja Messi...
Barcelona TheBagewitz
2006-12-31 15:08
Ryktas det att vara någon spelare på väg till oss?
Jag hade gärna sett att C.Ronaldo hade kommit.
Men det är väl inte så stor chans!

Froza Barca!!!!
Annons: