/spanien/barcelona/forum/23643.aspx/spanien/barcelona/forum/23643.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona EsCúle
2007-01-05 15:32
Jag tycker nog att Marquez har brister i positions spelet, men är båda snabbare och bättre i uppspelsfasen. Dessumtom har Nesta inte många år kvar av sin toppnivå.Rafeal har många år kvar!
Barcelona CE_Barça
2007-01-05 15:30
Sa Kviborg att Puyol var bra men spelade i ett tråkigt lag?
Den killen kan inte ha många högskolepoäng!
Barça är det lag som spelar mest underhållande fotboll, dessutom vinner dom matcherna!

Visa Barça!
Barcelona Etoooo
2007-01-05 15:29
Ämne: Etoooo

Och kanske....
ja tycker nesta e bättre mycket bättre tycker många här inne säkert? va tycker du själv
Barcelona EsCúle
2007-01-05 15:28
Etoooo

Och kanske några år äldre samt INSTABILARE?
Barcelona Etoooo
2007-01-05 15:26
Ämne: Etoooo

Är du helt....
varför inte? tycker nesta är mycket bättreee stabilare
Barcelona EsCúle
2007-01-05 15:24
Etoooo

Är du helt bakom flötet?
Barcelona Etoooo
2007-01-05 15:15
Ja vill se nesta i barca byte med marquez? vad tycks
Barcelona EsCúle
2007-01-05 15:01
Man såg verkligen att Kviborg led när han sa att Ronnie platsar i La Ligas bästa elva vilken dag i veckan. ;-)
Real Madrid Sergio Ramos 4
2007-01-05 14:53
Ämne: Såg Euro Talk nyss. ....
Jag vet förbanna inte vad som hände för dej eller din dator precis efter han sagt det men om du kollar på det igen kanske du ser att han skämtar om Barca..
Barcelona Barca 666
2007-01-05 14:47
tja,
har inte varit härinne på länge men har följt barca under senaste tiden.

Vissa här skulle vilja se C. Ronaldo i Barca men jag tycker det e bortkastade cash då vår anfall behöver verkligen inte att ändras menar REM kommer hålla ett bra tag till sen har vi Guddy att tillgå han e ganksa ung samt att en veteran som Guily finns med. Hoppas Saviola stannar o Ezquerro försvinner. Om vi köper in anfallare då måste vi nästan göra oss av med Saviola, Guily & Ezquerro.

Däremot skulle jag vilja se S Gerard i barca han skulle vi behöva men eftersom han inte e sålätt att köpa så kan man ha Xabi Alonso i tankarna spciellt nu när Liverpool har fixad Mascherano från Westham. Jag tycker Edmilsson börjar komma till åren. Men helst av allt behöver vi nya ytterbackar speciellt vänster sidan.

Om Getafe så tror jag även om vi har många borta att vi kan vinna med 2-1 o målskyttarna heter Saviola & Guddy!

Forza Barca
Barcelona Samuel_Etoó#9
2007-01-05 13:40
Såg Euro Talk nyss.

Kviborg är bara en lustig person.. minns inte om det va Xavi eller Puyol han såga.. sen säger killen att Puyol är en bra spelare MEN spelar i ett dåligt och tråkigt lag..

Frågan är kan vem som helst sitta i den där studion ?
Barcelona Ride_The_big_one
2007-01-05 12:30
Med så många ordinarie spelare borta nån mer som tror att matchen härnäst mot Getafe blir en dog fight till the end?

Öppnar väl dörrarna för några spelare det är upp till bevis säger jag, visst spelet kommer väl inte flyta från första början som det sällan har gjort denna säsong ändå så inga beskymmer där inte. Jag väntar spänt att få se Saviola lira hoppas nu han börjar på kanten då jag anser han att vara mer kreativ än Ezquerro hur som helst bör bägge få spela denna match men det beror ju helt klart på den som passar in bäst satsar vi på kontringar kanske Ezquerro passar bäst.

Aja min tanke om det hela välkomnar gärna andra tankar
Barcelona el Flaco
2007-01-05 12:01
Saviola kommer stanna i Barcelona åtminstone tills juni. Därefter ska han bestämma sin framtid. Han själv säger att han prioritering är inte att flytta just nu utan att spela så mycket som möjligt, vinna titlar och sen utifrån hur mycket speltid han har fått, besluta ifall han ska flytta vidare.
Barcelona el Flaco
2007-01-05 11:48
K.Carlos//

Dinho & Deco är inte skadade utan avstängda inför matchen mot getafe på söndag.
Barcelona Tompa
2007-01-05 11:31
Sälja Messi? Det är ju inte klokt, hur kan man komma med ett sådant förslag? Han är en talang av sällan skådat slag. Bara en tidsfråga innan han blir vald till världens bäste. Skulle aldrig byta ut honom mot t.ex C Ronaldo.

Hade jag varit ansvarig för Barcas köp och frsäljningar hade jag hade gått med på en försäljning ENDAST om Messi själv uttryckte en vilja att byta klubb. Men klubben i fråga hade fått betala en rejäl slant...
K.Carlos
2007-01-05 11:14
Är Ronaldinho och Deco skadade? Vart hittar ni info om det isf?
Real Madrid respect for football
2007-01-05 04:02
Tack
Barcelona Etoooo
2007-01-05 03:53
Tänk om ronaldinho skulle lämna oss fy fan:( Han e kungggggg hoppas han stannar för alltid!
Barcelona Ordem e Progresso
2007-01-05 03:37
Ribery återupptar kontakten med madrid, och Arsenal. Men han bestämmer inget förrän säsongen är över. Han har sagt att han vill spela i La Liga eller Premiership. Det är allt jag orkar med.
Real Madrid respect for football
2007-01-05 02:37
översättning nån??
Spanien Joaquín17
2007-01-05 02:29
någon som vet när Messi är tillbaka ? Saknar den lille dribblern.
Barcelona B(H)arça fanaticos
2007-01-05 01:22
Tjena, förlåt om jag är lite off topic men jag måste bara visa dem. Kolla talangerna, rena rama Zidane ju :P

http://www.youtube.com/watch?v=JtYXOMz5I2k
Valencia ..::Bojinov::..
2007-01-05 01:06
kolla den är sköna reklamen. rösta när ni har kollat klart rösta gärna på de högsta och så ni vet finns de en barca fan med i reklamen.

tack för mig
Barcelona Jay-z
2007-01-05 00:50
Zidan villken stor spelare va det nå¨n som såg repotaget det är välldigt få fotbollspelare som är så ödmjuka som han tyvär spelade han i världens äkligaste klubb.

Föresten när är Eto'o tillbaks??

Edit: Hur kan man äns jämföra C.Ronaldo med messi driver folk med mig eller. C.Ronaldo är precis som robinho bara det att han har kommigt i gång den snaste tiden inte alls en bra fotbollspelare i mina ögon.
Barcelona Kamelen
2007-01-05 00:35
Men det var då fan vad folk tjatar om att Barça missade att värva Ronaldo. Tänk er nu att det hade gått som ledningen planerade, att värva Thierry Henry från Arsenal på bosman. Sedan samtidigt värvat Ronaldo. Snacka om onödig värvning. Txiki & Laporta gjorde helt rätt.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-01-05 00:16
Kolla länktips.
Barcelona Ravo
2007-01-05 00:12
va tänker folk med när de tycker att man ska sälja Messi :S han kommer bli större än c.ronaldo (vad jag tror, och satsar mitt hem på :D) så varför bli av med honom för?
Barcelona Gabriel
2007-01-04 23:50
Hur ska detta egentligen gå emot getafe? Själv är jag inte alltför optimistisk. Vi saknar många nyckelspelare - Zambrotta, Deco, Ronaldinho, Eto'o, Messi. Bortsett från dem så är Thuram skadad, Oleguer, Gio och Motta är tveksamma till spel. Det känns verkligen som att Getafe har sin gyllende chans att plocka hem 3 poäng mot oss den här gången, en bättre möjlighet än denna kommer de aldrig att få. Jag hoppas verkligen att jag blir överbevisad och att la plantilla bevisar varför de spelar i FCB :-)
Barcelona r.Hyder
2007-01-04 23:50
Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo

Iniesta inte snabb? Visst han är inte så snabb på långa sträckor, men har du sett killen speed med boll och hans acceelation? Den är grymt bra, han har inte samma typ av speed som Ronaldo ens. Dessutom har/kommer vi ha tillräckligt med speed när REM lirar igen.
Barcelona Gabriel
2007-01-04 23:38
AlexC

Fan då, jag som började känna mig speciell.

Då missuppfattade du det, kanske inte så konstigt eftersom jag skrev att "det såg väldigt bra ut". Hur som helst, det jag menade var att det såg bättre ut än vad det gör nu. Nu är det näst intill en omöjlighet att värva honom pga kontraktsförlägningen.

Det jag läste efter CL-finalen när det börjades prata om Alves och Barça var att Rijkaard ansåg att Alves och Belletti var alltför lika varandra i spelstilen och att han därför ville lägga pengarna på en spelartyp som vi inte redan besitter i spelartruppen.

Hur mycket ledningen var sugna på att köpa Alves innan Champions League finalen kan jag inte svara på, det enda jag vet är det som sades i sporttidningarna - och ja, jag tar dem med en nypa salt. Men när det konstateras från ett flertal olika tidningar, både nationella och internationella att Barça var villiga på att buda på honom till sommaren (dessutom vid ett antal tillfällen) så börjar man ta ett sånt rykte mer på allvar. Om det bara var tidningsspekulerande eller inte, vet jag inte.

Nåja, dags att byta kapitel nu. Kan nån bläddra till sida 2?
Annons: