/spanien/barcelona/forum/23642.aspx/spanien/barcelona/forum/23642.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-12-23 20:31
Jag har än fråga.
Det lär aldrig hända men om vi hade åkt ut från La liga och hamnat i segunda divison, om vi hade gjort en juve till ex, Vilka spelare tror ni då hade lämnat det sjunkande skeppet, tror ni de hade tagit utmaningen eller gått till andra storklubbar.
Barcelona II-R0naLdinh0-II
2006-12-23 20:15
jag är såå jääävla käär i RONALDO.GAUCHO.DE ASSIS MOREIEA.
FAANV VAD JAG ÄLSKAR HNM ,,det finns inget jag inte tycker om som han gör ,,allt från hur han går, springer,passar ,ler :D helt bessat av honom,,borde se mitt rum :D:D

visca el barca!
Barcelona KeLLeFeNi
2006-12-23 19:46
God Jul på er allihopa :)
Barcelona Evička
2006-12-23 19:17
El Capitán
Det är ju möjligt att reseföretaget har biljetter. De kan säkert ha biljetter om de säger det. Det som jag menar är slutsålt är just FÖRKÖP för medlemmar. Jag skulle tro att det finns biljetter att köpa vid Camp Nou närmare match, men det är ju lite osäkert att vänta. Lycka till!

Fara0nen

Tack detsamma och bon Nadal a tothom.
Barcelona El Capitán
2006-12-23 18:08
Evicka//

Ok, men jag vet inte om Sports International har ljugit för mig, men de sade att det inte var totalt slutsålt (kollade senast för några veckor sedan). De hade nämligen några biljetter kvar på antingen kortsidan eller långsidan (Camp Nou).

Aja, ville verkligen åka dit. Har jobbat och sparat för att få ihop tillräckligt med pengar till en eventuell Barçaresa men man är rädd att man ska bli blåst på pengar om man inte skaffar all info =P.

Tack för svaret iaf!
Barcelona Evička
2006-12-23 17:42
El Capitán
För närvarande är det omöjligt även för socios. Förköp har varit slutsålt i tre månader. Det kan finnas biljetter vid Camp Nou före matchen om du vill chansa. Säkerligen kommer det att finnas svarta biljetter till fantasisummor, men det kan också finnas helt lagliga biljetter i biljettluckorna.
Barcelona Fara0nen
2006-12-23 16:44
Feliz Navidad alla mina bröder och systrar i FC Barcelona!

ha en underbar jul och ett fantastiskt nytt fotbollsår !
Barcelona El Capitán
2006-12-23 16:31
Tänkte fråga om det finns någon här som har varit eller ska på nästa El Clásico (11/3-07)?

Jag försöker nämligen fixa en biljett till matchen men man har sagt till mig att även om jag "köper" en biljett från nån agentbyrå så är det ändå inte garanterat att jag kommer få en biljett. Med andra ord att det är närmast omöjligt såvida man inte är en socio...
Ville bara ha lite kommentarer från nån som också ska köpa eller som har varit.

Blir väldigt tacksam för svar eller råd!

God Jul och Gott Nytt År allesammans!
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-12-23 16:24
Älskade Barça.
Han hoppa nog av skolan väldigt tidigt, om han ens gick i skolan.
Visca el barca.
Barcelona Älskade Barça
2006-12-23 15:48
Hoshiar

Skriv inte i Barcas forum om du inte har nåt vettigt att skriva.
Och du är den enda jag sett stava Giuly på fyra olika sätt utan att stava rätt.
Barcelona J Ohoo
2006-12-23 15:45
Hoshiar

Det där är nog det mest onödigaste jag läst på ett himla bra tag. Om du ska skriva något så var snäll och skriv något vettigt åtminstone.
Barcelona Hoshiar
2006-12-23 15:43
Att tala om att spelare borde avlivas är direkt osmakligt. Nästa gång blir du spärrad / Red
Barcelona KaraKartal
2006-12-23 15:05
Gå gärna in på http://www.youtube.com/watch?v=T4Cv2bpIjWg eller http://www.metacafe.com/watch/351748/svenskafans_movie/ och titta på min film. Det är mitt bidrag till SvenskaFans tävlingen. Sprid om ni vill också länken till kompisar och dyl. Tack för hjälpen :)
Barcelona Tompa
2006-12-23 14:52
Blaugrana_1899:
Tack! God Jul själv och alla andra Barcavänner här inne!
Villarreal Lalat
2006-12-23 14:50
Någon som kan säga nåt om den här killen? :-)
Barcelona (catalonia barca)
2006-12-23 14:26
FELIZ NAVIDAD !!!!
Barcelona Blaugrana_1899
2006-12-23 13:54
Hola!

Skulle bara vilja önska alla mina Barça bröder och systrar här inne en riktigt god jul!

Vila upp er nu under Jul och nyår så ska vi efter årsskiftet åter igen visa vilket som är europas bästa fotbollslag och vilka som presterar bäst fotboll.

Chao!
Barcelona Kim
2006-12-23 12:43
Ämne: Som jag sett så har ....
Uppenbarligen förstår inte Christopher Kviborg detta, då han uttalar sig i absurda ordalag som att Cannavaro skulle vara en sann madridista.

Och nej, jag tycker det är ganska tragiskt att en back, som bara är spelförstörande, får priset för världens bäste. Jag föredrar alltid att se konstruktiva spelare med det priset.
-Disaster-
2006-12-23 11:17
Som jag sett så har ingen Real-fan sagt att Cannavaro fick priset för det han gjort i Madrid, men ändå envisas ni med att skriva ''han fick priset p.g.a VM och Juve''

Det förstår väl alla eftersom Cannavaro bara spelat i några månader i R-Madrid.
Barcelona Der Afro
2006-12-23 11:13
Skönt med uppehåll med tanke på alla skador. Thuram behövs.
Barcelona Barcc
2006-12-23 11:03
Läste nyss vlt.se (vår lokaltidning). Vet ej om det var en TT nyhet men det stod "I 6 veckor kommer Barcelona att hålla ihop sitt försvar" o sen stod det utan Thuram, men det känns inte som man behöver läsa:)
Barcelona Myrran
2006-12-23 10:58
Tur att vi har en så pass bred trupp i år så att vi klarar av alla våra skador. Och säg inte att vi inte klarar av det för vi ligger väl två i la liga och är vidare i CL. Okej att vi förlora i VM men där hade vi bara ingen skärpa i den sista tredjedelen.
Real Madrid Besten
2006-12-23 10:38
Samuel_Etoó#9//

Vadå var det basketälskarna som röstade på vem som skulle bli världens bästa fotbollspelare?
Personligen tycker jag att Ronaldinho är hur grym som helst men tycker ni inte det är roligt att en mittback får priset?
Barcelona Ronaldinhooo :)
2006-12-23 10:30
Ämne: Fan vad många på ska....
Jaa :S och det är inga dåliga spelare precis.
Barcelona Menos Mal
2006-12-23 04:23
Messidinho 10 /

www.fcbgoles.info.se heter sidan.
Men befinner mig just nu i Thailand och har inte haft nagot tillfalle att ladda upp malen.

Ber om ursakt, men sidan kommer fungera som den skall om ca en vecka.

Visca El Barca.
Barcelona FCBarcelona_
2006-12-23 02:49
Fan vad många på skadelistan nu!

Eto'o
Messi
Zambrotta
Thuram
Barcelona Abbe_
2006-12-23 00:06
Länk.
Barcelona Messidinho 10
2006-12-23 00:04
asså e de ingen här inne som har länk till ronaldinhos mål från igår?????????
Barcelona El_Barca
2006-12-22 23:50
När tror ni Eto'o är tillbaka?
Själv tror jag att han e tillbaka i Derbyt mot Espanyol.
Barcelona Messidinho 10
2006-12-22 23:41
vem vet vad den sidan där man kan se barcas mål heter

Typ : www.fcbgoales....
Annons: