/spanien/barcelona/forum/23639.aspx/spanien/barcelona/forum/23639.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid King_raul
2007-01-03 17:39
tarrak,
tände inte till alls, intressant att det blir storm i ett vattenglas för jag frågade en fråga (som inte ens var till för handuppräckning utan ställd till EN forumnist).
Barcelona CE_Barça
2007-01-03 17:38
Världens bästa?
Barcelona CE_Barça
2007-01-03 17:37
Där gick det undan Carlos!
Real Madrid King_raul
Rambla,
återigen frågan var ju inte ställd till dig?

ride_the_big_one,
intressant att du använder Gabriel/Rambla som referens till att inte gå in på vårt forum för en motfråga. De är ju trots allt 2 av max 4 culés som har något innanför pannbenet.
tänk den dag du kan referera "ser du någon culé gå in på ert forum och beté sig".
jag ställde en fråga riktad till en person, sen att 5 andra ALLTID ska invända är ju en annan sak.
Barcelona CE_Barça
Vill dra igång lite roliga minnen!!
(Länken)
Barcelona tarrak
2007-01-03 17:34
King_raul/Oj vad du tände till! Tycker att man brukar kunna skämta med dig. Möjligt att min ironi är förlegad, det lämnar jag upp till andra att bedöma, men det ständiga tjatet om vem som har vunnit flest titlar känns inte speciellt fräscht det heller. Jag låter dig tjura ifred så hörs vi en annan dag:)
Barcelona Rambla
2007-01-03 17:30
King_raul:

Lugna ner dig lite nu, feltolka inte allting. Min poäng och mitt råd var att strunta i det då det knappast leder till någon givande diskussion. Du stångar dig bara 'blodig' i onödan precis som jag också hade gjort inne på Real M's forum om jag börjat ifrågasätta barnen där som använder kiss & bajsspråket när de talar om Barça. Det är inte värt det.

Så, varför ska du börja ta upp grishuvuden nu också? Har jag kastat några grishuvuden på dig, eller? Jag bär inte ansvaret för att några tokiga katalaner hivar in djurhuvuden på planen för att visa vad de tyckte om den girige portugisen.

Senaste matchen på Camp Nou mot Atlético, så kände sig delar av atlétiklacken tvungna att skrika puta catalanes, sieg heil och annan smörja under den tysta minuten för att hedra offren till Recreativo-fansen efter olyckan. Ska jag idiotförklara alla atlétifans för det?
Barcelona Ride_The_big_one
King_raul

Du drar upp saker och ting som inte har nåt med disskusionen att göra och det irreterar mig, våra fans gör åtminstånde inte hitler hyllningar mot gentemot mörkhyade spelare(kommer du ihåg leverkusen matchen?

Jag gillar förresten inte glass men därimot så kopplar jag av med lite chips har du fler tips när du ändå är här?
Real Madrid King_raul
Valenvilla,
Sevilla 15e plats?!
Ja vinna Uefa och spöa Barcelona i supercupen och leda ligan kan ju inte komma långt?

Valenvilla
2007-01-03 17:28
Min rankning i år! och TOP 20!!

1. Barcelona
2. Chelsea
3. Man United
4. Inter
5. Lyon
6. Real Madrid
7. Valencia
8. Milan
9. Bayern Munchen
10.Arsenal
11.Liverpool
12.W Bremen
13.PSV
14.Roma
15.Sevilla
16.Celtic
17.Porto
18.Benfica
19.Ajax
20.Sporting L

21.BK Häcken??

missat nån? gör eran egen top 20 :)
Real Madrid King_raul
2007-01-03 17:26
Ride_The_big_one,
En fråga är en fråga, en diskussion är något annat.
Ville veta om han hade personligt agg eller om det var indoktrinerat, thats all. Ingen mens här inte.
Koppla av ät en glass och ignorera min fråga som inte ALLS var ställd till dig.

Barcelona Ride_The_big_one
2007-01-03 17:23
Priset för att ha fört den mest onödigaste disskusionen går till King_raul..

Jag menar varför så överkänslig tror du arsenal fansen går in i Chelsea forum för att förhöra fansen därinne varför de sa arse istället för arsenal eller manure istället för man u?

Jag förstår om det är nån fjortis som reagerar på detta vis för sånna har alla fans men att du reagerar höjde några ögonbryn måste jag säga. Inte ser du Gabriel/Rambla gå in i madrids foum för att kontra någon för att ha skrivit bajselona som det ofta skrivs fjortis fans möjligvis men inte top dogsen =/

Herregud lingonvecka månne?
Real Madrid King_raul
2007-01-03 17:17
tarrak,
din ironi känns förlegad, lägg ner den, du känner mig bättre än att hålla på som en fjortonåring.

Nej jag tänkte inte "ta upp" vunna titlar, jag bara sätter ordet mierda i perspektiv till 29/9.
Tror inte Rafa Nadal kallar sin överman Roger Federer för mierda, men men.

Gabriel,
Nej det bästa laget är väl Barcelona? Jag menar om man räknar 3år tillbaka är ni ju husgudar!
För det är väl 3år tillbaka livet började i Katalonien? :)

Barcelona Gabriel
2007-01-03 17:16
Riktigt kul för övrigt att landskampen mot Sverige spelas på Las Palmas. Själv är jag nämnligen kanariefågel dock Tenerife och inte Las Palmas. Men som sagt, väldigt kul :-)
Barcelona tarrak
2007-01-03 17:11
King_raul/Nämen, ska du dra upp antal vunna titlar nu? Vilken överraskning! Det här kan nog bli en lång och intressant diskussion;)
Barcelona Gabriel
2007-01-03 16:59
King_raul

Ja för det bästa laget är ju Sevilla, än så länge. Det krävs ju en match mer spelad för det också :-)
Real Madrid King_raul
2007-01-03 16:54
Rambla/Tarrak,
förlåt, glömde skillnaden mellan att applådera en värdig motståndare på hemmaplan mot att kasta grishuvuden.
Jag är Madridista så jag visar respekt mot Barcelona, ni är ju trots allt näst bästa laget i la liga. Trist er bitterhet gjort er blinda av hat :)

29/9.

Barcelona Rambla
2007-01-03 16:01
King_raul:

Såja, släpp det för det leder ändå ingen vart. Ungefär lika innovativt när vissa maränger kallar Barcelona för Bajselona. Det om något har givit mig en del skratt.
Barcelona tarrak
2007-01-03 16:00
Mata till Barcelona? Låter som en höjdare! Alltid kul när man får en grym spelare och samtidigt ge marängerna en knäpp på nosen. Tyvärr tror jag nog inte att Calderon och gänget är så klantiga att de slarvar bort honom men man kan ju alltid hoppas.

King_raul/Lite känslig idag? "I call a fig a fig, a spade a spade" Och därav mierda för Madrid;)
Barcelona Ronaldinhooo :)
2007-01-03 15:44
Real Madridista/

eller hur!
Real Madrid King_raul
2007-01-03 15:42
Samuel_Etoó#9,
nyfiken fråga, Du kallar Real Madrid för mierda (skit). På vilka grunder gör du det? Är det personligt, eller är du en indoktrinerad svenskulé som rättar sig i ledet av masspsykos utan att egen personlig åsikt? Kanske bror med Samuel?
Real Madrid Real Madridista
2007-01-03 15:37
L0S MERENGUES

Ursäkta men vad var det för speciellt med det?
L0S MERENGUES
2007-01-03 15:19
Kamelen //

Nepp, checka in det här målet av Mata, halvolley.
Barcelona Kamelen
2007-01-03 14:24
Det lät ju likadant med den här Jurado som Atlético köpte utan Caldérons medvetande. Han har ju varit ..eeh... bra?
L0S MERENGUES
2007-01-03 14:20
Samuel_Etoó#9 //

Han får inte spela pga vi har Van Nistelroy, Ronaldo, Raul, Robinho, Reyes, Cassano som går före honom. Det betyder inte att han e dålig utan att han inte får chansen...

;)
Barcelona Samuel_Etoó#9
2007-01-03 13:58
L0S MERENGUES//

Träna är väl okej men varför inte låta han spela.. Cappello ser han varje träning.. det är bara sjukt om du säger att han så bra..

Hoppas barca kapar honom istället ;) haha
L0S MERENGUES
2007-01-03 13:40
Samuel_Etoó#9//

Han har fått träna med a-laget men dock inte mer, håller med om resten. Han skulle lätt platsa i a-truppen och få hoppa in då och då. Killen är grym av det jag har sett...
Barcelona Dani
2007-01-03 13:38
Jag har problem med att beställa från barçashopen - se länktips. Kan någon hjälpa mig med mitt spörsmål?
L0S MERENGUES
2007-01-03 13:37
Se bild på Mata, så ser han ut.
Barcelona Samuel_Etoó#9
2007-01-03 13:37
L0S MERENGUES//

Om han verkligen är så bra som du säger så tycker jag att eran ledning är helt jävla blåst.. lägger ut stora summor för oprövade spelare istället för att satsa på talangerna..vilka signaler ger det när man köper in spelare för stora summor när man har talanger på ingång.. märkligt men det är Real vi pratar om ;)
Annons: