/spanien/barcelona/forum/23634.aspx/spanien/barcelona/forum/23634.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kamelen
2007-01-06 23:11
Diego Milito 2-0, Woha!
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-01-06 23:04
AlexC.
Helt rätt, dessutom är han som bäst när han är central mittfältare.
Visca el barca.
Barcelona Rambla
2007-01-06 23:03
AlexC:

Troligtvis är det så, vilket han gör rätt i också. Måste dock påpekas att när han spelar som i kväll så är han underhållande att se på.

Torsk för Sevilla i kväll och att vi vinner i morgon så är det delad ligaledning med en match mindre spelad. Inte så illa. Rijkaard har bara tagit med 16 spelare till Madrid, endast 2 från Barça B. Det beror säkert på att även Barça B spelar vid samma tidpunkt i morgon.
Barcelona AlexC
2007-01-06 22:57
Rambla

Tror han kostade runt 120 M kr. Men jag tror aldrig att han hade velat gå till Barça eftersom han lämnade Valencia för att få ordinarie plats i ett annat lag, vilket han inte fått hos oss.

Tough luck Pablito.

Edit: Förresten, fan vad härligt att Sevilla ligger under.
Barcelona Ride_The_big_one
2007-01-06 22:56
Spelare som inte kommit upp i sin normala standard eller sin potential flyr till andra klubbar för att få ut mer av sin potential helt underbart:D
Barcelona CE_Barça
2007-01-06 22:52
Bra första halvlek, hoppas att dom håller detta nu zaragoza! för våran del ;)
Barcelona Rambla
2007-01-06 22:51
Ämne: Fyfan vad bra Gabi M....
Sälja Thuram till Marseille och in med Gabi? Nja, tror inte att han har lust att spela andrafiolen efter Puyi och Rafa.

Varför budade vi inte på Aimar i sommar? Helt underbar att se vissa stunder. Tänk han istället för Santi eller Guily? Han var väl hyfsat billig också om jag inte minns helt fel?
Barcelona Kamelen
2007-01-06 22:38
Fyfan vad bra Gabi Milito är. Nästan synd att vi inte har brist på mittbackar då han gärna hade fått komma =)
Barcelona RonaaaldinhooR10
2007-01-06 22:19
Måål :D 1 - 0 Zaragoza
Barcelona CE_Barça
2007-01-06 22:04
precis, ett spel geni skulle man kunna säga! :)
TV4+ nu, Zaragoza - Sevilla!
VISCA BARCA!
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-01-06 22:02
Ämne: Om jag blev mångmilj....
Hehe bra skrivet :)

Okej , är han typ den spelaren man lägger märke till när han spelar , Typ som Ronaldinho ? Synd bara att de inte finns fler spelare som Ronaldinho & Zidane :)
Barcelona Evička
2007-01-06 21:57
CE_Barça

Det var den enda nyckelspelaren jag kunde komma på

Haha, ja, det är inte lätt att komma på några i det laget. Jag håller med dig.

2007-01-06 21:57
Om jag blev mångmiljonär så skulle jag köpa världens bäste målis,back,mittfältare,anfallare sen får det va då kommer titlarna!

Ja gott folk ni har läst rätt jag kommer bara behöva 1 målis och 3 ute spelare i form av 1 back 1 mittfältare och 1 forward för det är ju stjärnorna som vinner titlarna inte sant? 1 av varje bör väl duga bring on the titles....

Dags och dra mig tillbaka och njuta av Zaragosza-Sevilla ha de gött
2007-01-06 21:55
Vi är stolta över att ha en sån talang som enligt Barca b/a vållat lovord om han och sen så har vi ju sett han spela givetvis. Kanske svårt för dig att hantera det att våra hemsidor visar vänskaps matcher/cuper under sommaren där har vi möjligheten och se unga spelarna,sen till din fråga avslutar jag med att säga många har sett han dominera i landslaget.
Barcelona Meley
2007-01-06 21:55
[RealMadrid- R9 Ronaldo]

Jag antar att dom som pratar om honom har sett honom spela, annars är det lite konstigt.
Själv har jag sett honom spela live ;D
Barcelona CE_Barça
2007-01-06 21:54
s´ramos # 4//

Det var den enda nyckelspelaren jag kunde komma på, men jag vet inte!

[RealMadrid- R9 Ronaldo]//
Jag har sett han spela både på försäsongen och lite från U-17(?) VM, påminner faktist lite om Ronaldinho;)
Barcelona Abbe_
2007-01-06 21:53
Någon här som vet vad Messi´s utköpesklausul ligger på?
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-01-06 21:51
Alla ni snackar om Dos Santos , Har hälften här ens sett han spela ? Men de va inte de ja skulle fråga.

Vilken division spelar Barca B ? Under segunda ?
2007-01-06 21:44
s´ramos # 4

Gubben hur många nyckel spelare vill du ta bort egentligen?

Utan messi har ni inget anfalls spel utan ronaldinho vinner ni inte matcher utan eto gör ni inga mål, okej vi har förstått utan alla dessa skulle vi inte ligga där vi ligger era budskap har nått fram.

Får detta dig att framstå som smart eller nåt för du vet nåt som vi inte vet?

Utan Terry har Chelsea läckt utan Henry har Arsenal misslyckats med att vinna jag kan hålla på hela kvällen vad är poängen med detta?
Barcelona Rambla
2007-01-06 21:42
Ämne: Ride_The_big_one, ni....
Ronaldinho var ju helt under isen nästan hela hösten, det är bara nu sista månaden han har varit bra. Vi har varit utan Eto'o sen september, han var bara med i 4 matcher. Messi har varit skadad snart i 3 månader. Trots det rasar vi inte, ligger tom före er och har spelat bättre fotboll. Så din teori håller inte. Den suger helt enkelt.
2007-01-06 21:40
Etoooo

Han har ett metodiskt sätt att jobba han rushar inte in i saker och ting han tar det lugnt och smort.

Vakta din tunga han har hjälpt oss till där vi är idag :D

Real Madrid s´ramos # 4
2007-01-06 21:40
Ride_The_big_one, ni är ett topplag självklart men utan Ronaldinho skulle ni t.ex inte ligga 2.

CE_Barça, Nej ja tro verkligen inte real skulle rasa utan Canna, han har ju inte imponerat så himla mycket elr ?
Barcelona CE_Barça
2007-01-06 21:36
Så du tror inte R Madrid rasar om tex, vem ska vi ta? Cannavaro är borta?
Barcelona Etoooo
2007-01-06 21:35
frank rijjkard e feg han vågar inte chansa
2007-01-06 21:33
Etoooo

Ingen poäng att förstöra forumet me barnsliga rader kom igen nu du kan bättre än så :D
2007-01-06 21:30
BarcaRamil

Vad sån brådska?

Jag menar jag vill också se talangen men till den punkten att jag blir upprörd så långt skulle jag nog inte säga.

Tålamod hans tid kommer!
2007-01-06 21:24
Ööö jag som trodde det var enklare och spela utan nyckelspelare =/

"snyft Snyft"

s´ramos # 4

Vilket ras syftar du på vi ligger 2a och har saknar Eto nästintill hela hösten?

Real Madrid s´ramos # 4
2007-01-06 21:24
Jag menar att Barca rasar när dom inte har dessa herrar, t.ex om Real har tappat några nyckelspelare så tror ja inte att dom rasar som Barca, det har hänt att barca tidigare.
Barcelona Rambla
2007-01-06 21:20
Ämne: Ni kommer få det svå....
Vilken Einstein du är som klurar ut det för oss. Tack!
Barcelona Abbe_
2007-01-06 21:19
s´ramos # 4

Vilket lag är bättre utan sina nyckelspelare egentligen?
Annons: