/spanien/barcelona/forum/23631.aspx/spanien/barcelona/forum/23631.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mot Nya Tider
2007-01-06 16:46
Men! Varför ska det just hända mig för? Aja..får väl hoppas att de lottar en 1:a mellan Reading-Burnley! En sån säker match, att just den ska ställas in:(

Jag har också lagt en 2:a på Getafe-Barcelona imorrn:) En tuff match, men Barcelona bör vinna'
Barcelona Gabriel
2007-01-06 16:42
Jag är inte säker men jag tror att den sista matchen lottas mellan 1,X,2.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-01-06 16:38
Vad händer om en match är flyttad på tipskupongen? Säg att man tippar rätt på 5/g matcher, o att den 6 matchen är flyttad? Kan man ta ut pengarna ändå? Tacksam för svar så snarast som möjligt!
Barcelona Duda
2007-01-06 16:29
Vi måste vinna matchen mot Getafe, inte bara för att hänga på i toppen utan även för att bevisa att FC Barcelona kan vinna en match även utan Dinho och Deco. Det skulle boosta upp spelarnas självförtroende otroligt mycket.

Jag hoppas personligen att Saviola får spela!
Real Madrid Raul Madrid | - Galacticos
2007-01-06 16:23
Myrran

Jag tror det där läknen är ganska gammal för om du tittar på denna länk Top Ten Soccer. Så tror jag du förstår. Rätta om jag har fel.

Edit:
Länk borttagen. /Redaktionen

Denna länken låg i den sidan du la upp.

Barcelona samuel-9
2007-01-06 16:23
Samuel Eto´o är tillbaka på 14 januari.Jag tycker att han är viktigare än Messi, utan honom kan vi inte vinna La Liga eller C.L.FORÇA BARÇA!
Barcelona Myrran
2007-01-06 16:15
Ghazza och Tarrak
Men maränger är maränger och bara det står något positivt om Barca så går dem till attack. Men sen om det står något negativt så försöker dem göra allt för att provocera oss.
Ni har väl sett det själv? Samma sak när man börjar prata om vilken lag som är bäst i nuläget så drar dem alltid in sin merit lista. Och dem kan bara inte erkänna det att de finns bättre klubbar i nuläget så därför försöker dem övertyga folk att de är den största klubben ekonomiskt och i supportrar. Ekonomiskt är Man U störst dock med supportrar har jag ingen anning om.
Och alla maränger kolla på Forbes(länktips) och tvivlar på att ni har gått om Man U skiljer runt 417 miljoner dollar på två år.
Barcelona Ride_The_big_one
2007-01-06 16:07
Hahahah aftonbladet bör ha lite fakta innan de skriver om nåt,jag klassar deras pålitlighet lika hög som skysport snacka om att göra en 180 på sanningen.

Deco/Ronaldinho är avstängda inför mötet och vad gör tabloid sidan me denna nyhet?

-Jo de skriver att det är en spricka tack för kaffet säger jag :D
Barcelona Ghazza
2007-01-06 16:05
Säger som tarrak,

Var det inte Aftonbladet som nyss totalsågades av marängerna och där allt som stod var fejk? Mjo, både dubbelmoral och komik på hög nivå.

Edit: Stavfel.
Barcelona tarrak
2007-01-06 16:02
Kul att marängerna som alltid klagar på svensk media i allmänhet och Aftonbladet i synnerhet helt plötsligt verkar sätta sådan tilltro till deras skriverier.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-01-06 15:58
Harzel_Losblancos.
Du är verkligen sen med det.
Dessutom var det bara en träning inte tre.
Visca el barca.
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2007-01-06 15:50
Aftonbladet är ju så seriösa.
Barcelona Myrran
2007-01-06 15:44
Olmo och Marc Crosas är uttagna till matchen mot Getafe. Truppen är följande:
Valdes, Jorquera, Iniesta, Puyol, Gudjohnsen, Sylvinho, Giuly, Edmilson, Xavi, Marquez, Belletti, Van Bronckhorst, Ezquerro, Saviola, Olmo och Marc Crosas.
Real Madrid Harzel_Losblancos
2007-01-06 15:39
Lite intern fight va grabber.
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-01-06 15:21
Kolla Ronaldinho , Synd att inte alla fotbollspelare va lika bra som han på planen och utanför planen.
Barcelona yousif_^^
2007-01-06 14:42
Rörd Ronaldinho invigde sin sportskola
Ronaldinho kunde inte hålla tillbaka tårarna när han invigde sin sportskola i hemstaden Porto Alegre. Ronaldinhoinstitutet ska ge fattiga barn chansen att utöva idrott.

- Det här är det mest känslosamma ögonblicket i mitt liv. Jag har alltid drömt om något som det här och i dag ser jag det äntligen förverkligat.

- Det är här det bästa målet jag någonsin gjort, sade han inför en publik på 400 personer, bland dem Brasiliens förbundskapten Dunga, som också kommer från området.

Ronaldinhoinstitutet ska kunna ta emot 3.500 barn. Förutom sportaktiviteter ska skolan erbjuda teater, musik och utbildning i datorkunskap och språk... kolla her

Länk borttagen. /Redaktionen

Barcelona B.A.R.C.E.L.O.N.A
2007-01-06 14:17
inget nytt om guily läget? hehe hoppas verkligen att någon annan klubb är intresserade utav honom. Då kommer Dos Santos att få testa på lite mer vid skadelägen etc.
Luís Garcia
2007-01-06 13:04
Hoppas inte Sissoko blir frisk till mötet i CL mot Liverpool. Han skulle jag vilja se i Barca, på tänke på hans "aldrig ge upp" och hjärta för laget.

Han är en framtids man som kommer vara dominant om ett par år.

PS: kolla länken! Vilket monster han var mot Chelski! :).
Barcelona Rambla
2007-01-06 12:47
Etoooo:

Snälla, läs igen. Jisses! Snacka om att saker och ting förstoras upp till Mount Everest-storlek.

Jag beklagade mig över hur saker och ting överdrivs av media och att de har dålig koll. Jag talade sen tvärt-om-språket och skrev att Ronaldinho då vill bort från Barcelona. Jag var alltså inte seriös!
Barcelona Rambla
2007-01-06 12:44
Ämne: alltså, angående Mer....
De har en agent, Joseba Diaz som är ett riktigt svin och bara tänker på att tjäna pengar. Barça får inte skriva kontrakt med spelare innan de fyller 16 år (då handlar det inte om proffskontrakt ens, de skrivs när de fyller 18 år) och kan därför "stjälas" av andra klubbar ute i Europa. Meridas agent gömde ju honom på hemlig ort i flera månader tills han fyllt 16 år bara för att Barça inte skulle få någon chans att prata med honom. Sen så har väl Arsenal och Wenger lovat en snabbare väg för A-lagsspel. När det gäller Cesc så flyttade ju hans pappa till London och startade någon verksamhet där i samma veva, så det vägde nog in för Cesc när han beslutade sig för att prova lyckan i Arsenal.
Barcelona Etoooo
2007-01-06 12:40
Ämne: Aftonbladet har noll....
va menar du? ska dinho lämna barca vill han inte va kvar? fattar inte va du mena:)
Barcelona CE_Barça
2007-01-06 12:39
alltså, angående Merida och Fabregas:
Är det så att Arsenal snor dom av oss eller är det bara Barça som inte bryr sig om dom och låter dom gå???
Barcelona Rambla
2007-01-06 12:38
Aftonbladet har noll koll som vanligt. Ronaldinho och Deco kom en dag för sent inte flera dagar som de nämner. Vadå spricka mellan Rijkaard och spelarna. Skulle allt han byggt upp under de senaste åren raseras pga att två spelare kommer för sent tillbaka efter en ledighet? Ok, Ronaldinho vill säkert inte vara kvar i Barça tack vare detta och vägrar att spela för Rijkaard. Bara att sälja. Jisses! Snacka om att saker och ting förstoras upp till Mount Everest-storlek.

Ustari är tydligen inte alls klar för Barça ännu. Klubben har dementerat och så även Independiente. Gamla rykten om en övergång som dammats av så här i Silly Season-tider kanske?

West Ham har ingenting att säga till om Mascheranos eventuella transfer. Bara om de vill behålla honom. Han ihop med Tevez ägs ju av gruppen MSI och det är de som beslutar om det ekonomiska. Spelaren har redan representerat två klubbar det här spelåret (1 juli -06) och får inte spela för en tredje klubb innan 1 juli -07. Liverpool rycker ju redan i honom, så även Juventus även om de senaste rapporterna säger att intresset svalnat för italienarna. Det verkar vara en krånglig värvning och Barça har inte ens nämnts i alla rykten så honom lär vi dessvärre inte få se. Gör han succé i Liverpool så kanske det förenklar en värvning av Xabi Alonso till sommaren istället.
Barcelona EsCúle
2007-01-06 12:37
tarrak

Tack. Jo, det känns lite onödigt då Eto'o samt Messi återvänder strax. Det som skulle behövas om man tittar långsiktigt är helt klart en ny pivote.
Barcelona Engen
2007-01-06 12:14
CE_Barça:

När folk slutar läsa deras tidningar.
Barcelona tarrak
2007-01-06 12:06
EsCúle/De spelare som verkar närmast en övergång till Barça är Ustari och Palacio. Jag hoppas dock att det inte blir något med någon av dem då båda känns som onödiga köp till överdrivna priser.
Barcelona Duda
2007-01-06 12:03
Klart som f*n att om man vill ha en defensiv mittfältare med klass så ska man göra allt för att värva Mascherano, iaf med tanke på situationen mellan honom och West Ham. Xabi Alonso är en grym spelare, men han skulle säkert kosta 3-4 gånger mer skulle jag tro. Mascherano är även 3 år yngre!
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-01-06 11:56
Men de kan ju har rätt, men tror inte det.
Visca el barca.
Barcelona EsCúle
2007-01-06 11:56
tarrak

Håller med fullt ut. Man kan försöka med Mascherano, men om inte han kommer så tycker jag man ska satsa på någon från de egna leden. Sedan har vi ju även Motta som kan spela den positionen.

Någon som vet det hetaste ryktet just nu? Det ryktas ju hela tiden om spelare hit och dit. Vilka tror ni kan anlända? (Inte vilka ni vill).
Barcelona Myrran
2007-01-06 11:54
EsCúle
Under den artikeln man läser så står skribentens namn klick på det namnet så kan du skicka mail till skribenten. Är nog det bästa sättet att göra. Eller så kan du ju skicka ett mail til till robert laul o be han lägga upp det på hans blogg. Men de försöker sälja tidningar, bara att leva med det.
Annons: