/spanien/barcelona/forum/23619.aspx/spanien/barcelona/forum/23619.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_big_one
2007-02-26 15:51
Fan va ovanligt det är med psykningar i england lixom.

:D:D
AIK Plexiglas
2007-02-26 15:51
Evicka
Som jag fattar det står det att han tog av sig byxorna, men att han fortfarande hade T-shirt och keps på sig.

Jag tror inte att den omtalade mannen är Deco, endast provoseringar alá engelsk press.
Barcelona Rambla
2007-02-26 15:47
News of the world kan jämställas med svenska Se & Hör, bara avsevärt mycket störa upplaga. Ta det för vad det är, sensations-journalistik. Har för mig att det var en av tidningarna som jagade livet ur prinsessan Diana, dock inte säker men det är framför allt sådana scoop de sysslar med. Det säger väl allt.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-02-26 15:47
Jag vet inte vad jag ska tro.
Om det verkligen är sant och inte bara handlar om psykningar inför mötet på anfield, så borde de nämnt de andra spelarnas namn.
Visca el barca.
Barcelona Evička
2007-02-26 15:32
El Guiri
Det står att hon hade hans t-shirt och mössa.
Barcelona Evička
2007-02-26 15:21
Meley
jaha, då tycker jag att de får visa dem.
Barcelona Meley
2007-02-26 15:20
Evièka
Ja det är sant, men det verkar ju som att dom har fler bilder :/

Eller kanske inte? Jag är förvirrad, Hehe
Barcelona Evička
2007-02-26 15:18
Meley
OK, den skulle knappast hålla i en rättegång.
Barcelona Ghazza
2007-02-26 15:18
Ren bullshit. Klart som fan att Engelska tidningar gör allt för att störa vår harmoni.
Valencia El Guiri
2007-02-26 15:15
Ämne: Jag har tittat orden....
Om du läser texten så står det att han hade t-shirt och mössa på sig.

Fast jag får det inte till Deco ändå. Suddig bild, sensationalistisk källa.
Barcelona Meley
2007-02-26 15:14
Evièka
Jag har bara sett den på newsoftheworld.
Barcelona eldhen
2007-02-26 15:13
hahaha asså det e iiinte deco..? tatueringen? aldriiiii dessoutom har han för snygg fru för att va otrogen med en hora
Barcelona Saman.
2007-02-26 15:13
Rambo (länktips)

Tror absoult inte det är deco. Ser inte ut som han och kvaliten är ju skit. Bara ytterligare försök från engelsk media att klanka ner på vår fina stämning.

Bara för Roney gjorde det betyder det inte att Deco har gjort det ;)
Barcelona Evička
2007-02-26 15:11
Finns det någon bättre bild eller är det den på newsoftheworld som alla har sett. Det kan ju vara vem som helst. I och för sig blir jag inte särskilt överraskad eller chockad om det skulle vara sant, men om påståendet bygger enbart på den bilden kan man ju undra lite.

Captian Fabuloso Cave Of Hair
Otrohet har nog väldigt lite att göra med ens partners utseende.

tarrak
Var felstavningen på "fotbol" medveten?
Barcelona Meley
2007-02-26 14:51
Jag har tittat ordentligt på bilden nu, och jag ser ingen tatuering på vänsterarmen. Eller så är det bara för jag vill inte att det ska vara sant. Jag gillar Deco väldigt mycket. Fyfan :(

EDIT: Oj vad mycket artikeln handlade om Bellamy, Riise och Liverpool. Undra varför dom inte nämner dom andra kompisarna :S
Barcelona Rambo~
2007-02-26 14:51
Vart är länken till bilderna?
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2007-02-26 14:46
Vad faan har News of the World med att göra vem Deco har sex med? Uppenbart att dom släpper nyheten nu. Bara för att försöka förstora Barcas kris och ge Loserpööl yterligare fördelar i ödes matchen nästa vecka. Usch!
Barcelona tarrak
2007-02-26 14:42
Jag är knappast förvånad eller chockad av det Deco påstås ha gjort. Att fotbollsspelare är konstant otrogna, är nog mer regel än undantag. Jag anser dock, att man som fotbolsspelare ska vara ett föredöme och gruppsex med prostituerade rimmar illa med detta. Jag tror inte att Unicef är helt nöjda över att behöva se sin logga i de här sammanhangen.
Barcelona Cristocea
2007-02-26 14:38
Kollade nyss bilderna på News of the World, alltså menar ni verkligen allvar att på den svartvita bilden med News of the World stämpel liknar Deco? Man ser absolut ingeting och plus i minga ögon så liknar han mer Raul.

Men ändå jag kan förstå honom om det är sant att det handlar om Snygg Östeuropeisk tjej, Må det va en rumänska kanske?
Barcelona J Ohoo
2007-02-26 14:22
Captian Fabuloso Cave Of Hair.

Vanligtvis skulle jag inte heller brytt mig om en sådan artikel, men alltså mannen som finns på bilderna på News of the World är skrämmande lik Deco. Tyvärr kanske det finns något i det hela?
Barcelona Smogen
2007-02-26 14:21
News of the World är ju annars kände för att vara en pålitlig tidning som sällan överdriver saker och ting...erhm....
Men något verkar han ju ha gjort, NofW har ju ändå en bild på Deco i sin nätupplaga. Men det har ju inte direkt med fotbollen att göra, där borde han nog börja oroa sig för Iniesta och Xavi, dom spelar riktigt bra nu!
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-02-26 14:15
Cristocea/

Hehe, blir bara lack, pågrund av att jag gillar Deco så. Men nyheten finns konstigt nog :) inte i spansk media, jag har kollat runt på alla kända sport tidingar, till och med de real baserade, som tycker om att skriva en massa goja om oss. Utan att hitta något, de kanske är mer seriösa.
Barcelona Cristocea
2007-02-26 14:09
Ta det lugnt Captian, för samma nyhet finns även i Rumänsk media, och säkerligen över hela världen.
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-02-26 14:05
Aftonbladet har ingen skam i ryggraden!!!

Blir så stans förbannad på deras jävla nyheter. Alla som sett Decos fru vet och förstår att ingen man i världen skulle vänsterprassla med någon annan. Hon är ju för fan snyggare än Victoria Silvsted, eller Ashley Coles tjej. Sedan så är det beklagligt att skriva något sådant i tidningarna, speciellt om källan är news of the world (!!!!!!!) då Deco har två eller tre barn.

Vanligtvis brukar det vara igen rök utan eld, men från England brukar det verkligen skapas rök ur luft.

Börjar nästan tro att de gör det, för att såga sig djupare i Barcas så kallade "svacka".

Jävla IQ befriade tidningar!
Barcelona Evička
2007-02-26 14:04
Ämne: Verkar som om Deco h....
Det där är väl något han får reda ut med sin fru, om det ligger någon sanning i det. Knappast något som någon annan har med att göra.
Barcelona fcb_10
2007-02-26 13:27
fan va grym komentator när etoo gjorde målet han bara etoo e tillbaxs stackars liverpool, sevilla o real madrid hehe
Barcelona r.Hyder
2007-02-26 13:25
Jojje_

Om du syftar på "brasilien" så är Deco brasse med portugisiskt medborgarskap. Så det är inget fel med det där. Men annars så håller jag med om att Aftonbladet är en skit tidning.
Jojje_
2007-02-26 13:19
Ämne: Yttligare en länk if....
Nu sitter han allt i klistret.. ;)

Angående Aftonbladet så visar dom ännu en gång att dom har noll koll. "Deco 29 år från brasilien"

Mjo..
"El niño"
2007-02-26 13:15
Yttligare en länk ifall någon skulle tvivla.
"El niño"
2007-02-26 13:12
Verkar som om Deco hamnat i blåsväder...
Annons: