/spanien/barcelona/forum/23616.aspx/spanien/barcelona/forum/23616.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Evička
2007-01-07 22:53
Lisa
Så kan det vara. Men då vore det kanske en bra idé att låta honom sitta på bänken och sprida trevnad och inte slösa än mer energi med att springa runt och på plan och inte orka göra något. :)
Barcelona Lundello
2007-01-07 22:52
Visst kan man vara lite nöjd med barcas poäng med tanke på REAL Madrid. Man kunde ju inte låta bli att garva. Dom var sjukt dåliga.

Depor däremot var riktigt bra. Arizmendi hade stundtals lekstsuga:D:D

Vad gör Reals ledning om detta fortsätter,
Jag kan lova att om inte tränarn hade sitt namn CAPELLO hade han varit borta.
Barcelona Lisa
2007-01-07 22:50
Evièka
Jo, men det kanske är jobbigt att vara trevlig hela tiden. Det tär på energin...?
Barcelona Evička
2007-01-07 22:45
Lisa
Jodå, visst kan man önska det. Men vi mötte ligans kanske starkaste hemmaförsvar och det var ju just vårt anfall som var försvagat. Sedan kan jag väl tycka att det är lite märkligt t ex Esquerro (han må vara hur trevlig som helst) aldrig försöker visa något över huvud taget. Det finns ingen glöd alls där, inte någon gång.
Barcelona Lisa
2007-01-07 22:39
Evièka
Jo, givetvis förväntade jag mig inte att det skulle fungera på samma sätt. Men skulle vilja ha sett lite mer hjärta. Men man kan ju inte få allt...
Barcelona Juaníto
2007-01-07 22:34
Vi saknade 5 av världens bästa på sin position. Klart det påverkar laget. Xavi, Iniesta och Valdés med någora formidabla individuella prestationer.
Barcelona Duda
2007-01-07 22:32
Men seriöst, jag förstår mig inte på folk som kan önska någon så illa. Visst vill jag hellre att Gago floppar än att han visar sig vara en riktig världsspelare, men att han spelar så dåligt som han gör, i sin debut och när han är lika gammal som mig, då kan i alla fall jag inte utgå från att tycka lite synd om snubben.
Barcelona Evička
2007-01-07 22:26
Det är väl inte OK att spela dåligt, men man kan inte räkna med att det ska funka på samma sätt som när alla finns med. I stort sett hela det ordinarie anfallet saknades plus Deco, det måste märkas.
Barcelona Ghazza
2007-01-07 22:26
Lisa,

Självklart är det så, och jag håller med dig till fullo. Spelare som Ezquerro, Guily och Xavi skall ju visa varför dem skall vara med i startelvan. (Nåja Xavi iallafall). Tycker det är j-vligt dåligt att det är vår kung Puyol som visar mest hjärta, och då är det han som är mest självskriven i laget. Inget ont om Carles, men resten borde rycka upp sig.
Barcelona Lisa
2007-01-07 22:22
Känns som att en del här inne tycker att det är okej för Barca att spela dåligt eftersom vissa spelare saknas eller för att Real Madrid förlorade. Men borde man inte kunna se mer kämparglöd i en situation som denna?
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-01-07 22:12
Ämne: Varför har vi inte s....
RonaaaldinhooR10 : Vi är inget företag =D. Hur en spelare har presterat under en match får bedömas av hela skaran och inte bara en vilsen pojk som tycker vad han vill och så måste alla hålla med.

Vi är Barca - Passion för fotbollen - Mer än en klubb.
Barcelona Holländaren
2007-01-07 22:08
Får nog försvara Rijkaard här. Jag ser det definitivt som rätt att Ezquerro får starta - inte för att han är bättre eller ens gör bättre ifrån sig, utan för att han enligt rapporter är mycket viktig för stämningen i klubben och för att han inte är en pengaätande maskin likt Saviola. I ärlighetens namn är Saviola en typisk Real-spelare, eller åtminstone Barca-under-den-mörka-eran-spelare.
Barcelona Evička
2007-01-07 21:59
RonaaaldinhooR10
Allvarligt talat, vad skulle spelarbetyg säga en match som denna. Det skulle inte bli mer än IG på de flesta, lite mer på par stycken.
Barcelona Ravo
2007-01-07 21:53
med viktigare så menar ni väl att han är viktgare med att göra mål, för ingen kämpar som lille messi och tro mig han kommer att bli viktigare än vad han är nu.
Barcelona samuel-9
2007-01-07 21:51
Ämne: Jag tycker att Etoo ....
Håller med dig.FORÇA BARÇA!
Barcelona CE_Barça
2007-01-07 21:51
4 nyckelspelare borta
Real Madrid Raúl_madrid
2007-01-07 21:49
En redig spärr även på dig! /Red
2007-01-07 21:49
För målskyttet är Eto'o naturligtvis viktig men Messi gör att fotboll är roligt. Han gör det omöjliga, ja t o m vissa saker som Ronaldinho inte ens kan göra och tvärtom.
2007-01-07 21:43
Barca var iaf inte lika katastrofala som Real Madrid som hade hela laget med sig förutom R.Carlos.
Barcelona saknade liksom 4 nyckelspelare. Ronaldinho, Messi, Eto'o och Deco + Motta, Zambrotta, Sylvinho. 1-1 är starkt med den tunna truppen.
Barcelona CE_Barça
2007-01-07 21:43
Absolut!
Jag saknar den magiska trion ;)
Barcelona FCBarcelona_
2007-01-07 21:42
Frågan om Eto'o och Messi kommer fan 10 gånger om dagen känns det som. Eto'o är väl i träning den 15:e var det väl?

Skriv upp det någonstans så slipper frågan komma upp varje dag.
Barcelona Gabriel
Ämne: OK!
1 poäng är bätt....
Jag tror det var den 17 denna månaden som Eto'o förväntas vara tillbaka. När det kommer till Messi så lär det dröja lite in på Ferbruari månad tills han kan börja spela igen.
Eto'o i mitten av Januari enligt Barca's egna hemsida. Messi förmodligen mitten/slutet av Februari. Bra nyheter ändå att Eto'o är tillbaka tidigare.
Barcelona CE_Barça
2007-01-07 21:40
OK!
1 poäng är bättre än noll!;)

Eto'o och Messi på väg tillbaka? Någon som vet?

Edit: Iniesta är kung!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för de flertaliga frågetecknen!
Barcelona Gabriel
2007-01-07 21:39
CE_Barça

Iniesta och Valdes var bra som vanligt. Sen räcker det med ett frågetecken efter dina frågor, ser mycket bättre ut.
Barcelona Gabriel
2007-01-07 21:38
Alves//Sevilla

Men det är väl en självklarhet att du tror på ditt eget lag. Det måste man ju göra, och det är absolut ingen omöjlighet att ni vinner och går vidare. Vi är inte oslagbara, dessutom har det aldrig tidare hänt att ett lag vinner Champions League två år i rad. Men vi måste ändå ses som favoriter sett över två matcher, det får du väl hålla med om?
Barcelona CE_Barça
2007-01-07 21:36
Någon som såg matchen( Getafe - Barcelona)
Rättvist med 1-1 eller???
Någon som övertygade?
2007-01-07 21:36
"Betyg" på Marcelo -1+ Eeeeeh.. Ska inte det bara vara en 1 då ? Den som sätter betygen tror verkligen att han kan bedöma spelare exakt hur bra dom är. Han är RMD-fanatic så jag tvivlar väldigt mycket på hans betygsättning då hela RMD borde fått -1 och endast Casillas 2.

"Även här så blev det en rätt så misslyckad debut. Men den nya brassen gör allafall inget misstag och spelar faktiskt fram Ronaldo till dennes målchans."

Marcelo gjorde liksom minst 5 misstag bl a misslyckade dribblingar och felpass.
Alves//Sevilla
2007-01-07 21:35
Måste bara medge en stor sak.
Jag är ett enormt Liverpoolfan, klubben har jag älskat sen jag fick den röda liverpoolhalsduken för 8 år sedan. Matchen mot barcelona kommer vara enormt speciell och jag tror faktiskt att vi vinner. Visst ni har de bättre spelare, vi har medelmåttiga men de hjärtat laget visar upp tror jag kommer knäcka er, iaf på anfield..

Väl mött mina vänner till årets match enligt mig!!!!!

You'll never walk alone:D
2007-01-07 21:31
5 gula = avstängning 1 match
Annons: