/spanien/barcelona/forum/23612.aspx/spanien/barcelona/forum/23612.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Mallorca Kung Benítez© | Fortress Anfield
2007-01-13 00:26
Ghazza /

Håller med dig att Stevie ska spela i mitten. men sen kan man inte peta Sissoko heller som är otroligt viktig för oss, fast han behöver inte spela alla matcherna (han är viktigast mot storlag). 3-5-2 med Sissoko-Alonso-Stevie och 4-4-2 med Alonso-Stevie och Sissoko på bänken.

Jävla skitfilm. = D
2007-01-13 00:22
Luís Garcia /

Sant, men hoppas att svackan är över tills vi möter er i februari. Hoppas att Insua kan bli den vänsterback vi söker, dock kommer han inte spela i A-laget förrän någon gång nästa säsong.

Nja, visst kan och gör Reina tabbar, men det är för att direkt när han ser bollen komma till honom så letar han efter ett passningsalternativ direkt och kan ibland missa/tappa bollen, men han visar ändå ett stort lugn och snackar STÄNDIGT med sina backar och visar upp en enorm pondus.

Vi mötte dem i både FA-cupen och Ligacupen. I FA-cupen spelade vi riktigt dåligt, då första målet är OTROLIGT VIKTIGT. Sen i andra matchen spelade vi i Ligacupen som är riktigt usel status i England (den prioriteras lägst av alla toppklubbarna och fansen), men förlora på det sättet är oacceptabelt. *snyft* Det var en engångsföreteelse ändå, så går inte alltför hårt på dem matcherna.
Barcelona Ghazza
2007-01-13 00:16
Kung Benítez©

Så Benitez har äntligen fattat att man inte skall ha Gerrard på kanten? Jag förstår inte vad karln tänkte på med det "genidraget".

Här kommer en länk från ett av våra tidigare möten. Länken har vart uppe här ett par gånger, men du kan ju dela med den på Liverool-forumet. ;)
2007-01-13 00:15
Luís Garcia /

Legend på Anfield! En länk till, en ännu goare, med fler dribblingar.
Luís Garcia
2007-01-13 00:11
Ämne: Ghazza /

Okej, mä....
Eran svaga länk verkar vara Vänster sidan med Riise och Aurelio samt Reina. Men vi har ju Valdes som kan göra tabbar som Reina också bjuder på då och då. Men i ärligthetens namn så har Valdes vart top 5 bästa spelare i Barca under hösten om man får fråga mig. Så tror denna drabbning kommer bli rikti fight!

Men tror och hoppas Barca. Är lite mer optimistisk nu efter att sett er två raka matcher mot Arsenal som inte gick så bra. Ni brukar ha j*vligt svårt mot Arsenal, eller?
2007-01-13 00:10
Messi_Etoo_R10 /

Sanslöst mål. Han var en stor del att vi vann Champions League.
Luís Garcia
2007-01-13 00:08
Ämne: Luís Garcia /

Se ....
Kung Benítez© | Fortress Anfield:
hehe tack för länken! Helt underbar spelare!
2007-01-13 00:07
Ghazza /

Okej, människor med hjärtat på rätt ställe alltså. ; D

Sissoko-Alonso-Stevie vs Edmilson-Deco-Iniesta. Sissoko och Alonso lär agera städgummor på det defensiva mittfältet, med hjälp av Stevie förstås, men han är lite mer offensivt. Tror vi ställer upp såhär på Camp Nou:

---------------Reina----------------
-Finnan----Carra----Hyypiä----Riise-
----------Alonso---Sissoko----------
-Bellamy-------Stevie-------Aurelio-
----------------Kuyt----------------

TACK DETSAMMA!

Y.N.W.A.
Barcelona Messi_Etoo_R10
2007-01-13 00:05
Kung Benítez© | Fortress Anfield

Första Målet , Whata a Gool :D
Barcelona Messi_Etoo_R10
2007-01-13 00:01
Han är en av mina Favorite spelare ! :)
ja, det tycker jag också hoppas det blir en bra match . Klart det blir en bra match :)
2007-01-12 23:59
Luís Garcia /

Se länk. = )

http://www.youtube.com/watch?v=EfzyWA23Re0&search=Luis%20Garcia
Barcelona Ghazza
2007-01-12 23:58
Kung Benítez,

Jag ser verkligen fram emot vårt möte. Både av personliga och sportsliga skäl. Man har ju en mängd Liverpool-supportrar som vänner och till och med i familjen... Vissa har till och med bott där nere så det skulle vara roligt att tracka dem lite efter matcherna ;)

Annars är jag nyfiken på matchen i matchen mellan våra båda innermittfält. Gerrard-Sissoko kontra Edmilson-Deco-Iniesta. Vi har haft häftiga disskusioner där dem hävdar att Gerrard+Sissoko kommer käka upp oss till frukost med sin fysik, medans jag säger att vi är tekniskt överlägsna och på så sätt kommer vinna den mathchen. Jo, jag vet att ni har Alonso som är en mycket bra passningsspelare men jag tror att om Edmilson gör en bra match, är mycket vunnet för vår del.

Väl mött och lycka till i ligan. Hoppas ni kan skaka Chelsea lite ;)

Visca!
Luís Garcia
2007-01-12 23:55
Ämne: Hehe Garcia och alon....Vad är det som är fel på Luís Garcia? Är du avundsjuk på att han har gjort bra ifrån sig eller? Du ska vara stolt istället. Bland annat för att han är fostrad i La Masia! Tänk till nästa gång du snackar skit om en fd Barca spelare.

En dag kommer han att komma tillbacka till Barca och göra succé som han redan gjort i Pool! J*vligt synd att han skadade sig. Då hade du sett han spela och tagit tillbaka allt du hade sagt. Men tro inte nu att jag är pool fan för att jag sa så. Alltid Barca! Barca förevigt! Men Luís är min favorit! Efter att jag såg han live på Camp Nou! Men är inte här för att starta krig men älskar Luís så mycket att jag blir upprörd när folk klandrar han för nåt han inte gör och speciellt nu när han skadade sig! Luis Garcia(L)

Visca Luis Garcia y Barca!
2007-01-12 23:53
Messi_Etoo_R10 /

Precis, men Stevie G behöver jag ju inte nämna, för alla ser han som livsfarlig för motståndarna.

Ska bli som jag skrev innan riktigt kul att möta er, de två bästa lagen i Europa.
Barcelona Messi_Etoo_R10
2007-01-12 23:51
Kung Benítez© | Fortress Anfield

Samma sak me Gerrard brukar följa Liverpools matcher. Gerrard är ju som Ronaldinho hos er ;)
2007-01-12 23:49
Jay-z /

Nämn någon sak som gör honom oprofessionell??
2007-01-12 23:48
Messi_Etoo_R10 /

Jadå, ger man Ronaldinho mista lilla yta så blir det totalt livsfarligt. Likadant Messi och Eto'o.
Barcelona Jay-z
2007-01-12 23:47
Rambla// Spela roll vart han är uppfostrad tycker inte om han som spelare han är inte profesionell utav sig. Hehe ska jag gilla alla spelar från våran led eller

Ghazza// Fabregas har är mer proffsig utav sig, typ en sån spelare som tar upp motståndaren efter en tackling. Exakt därför går det bättre för han än Garcia
Barcelona Messi_Etoo_R10
2007-01-12 23:44
Kung Bentitez // Se upp För Ronaldinho . VIKEN SPELARE !
2007-01-12 23:43
Rambla /

Men se upp för Dirk Kuyt. VILKEN SPELARE!
Barcelona Ghazza
2007-01-12 23:38
Jay-z,

Du hatar inte Fabregas då med andra ord? Det finns ett forum som heter North Bank på svenska fans. Det kanske passar dig bättre?
Barcelona Rambla
2007-01-12 23:34
Det är för mig otroligt hur någon äkta culé kan ogilla en spelare som fostrats på vår fina La Masia. Men det är klart, du är väl i första hand gooner så det förklarar ju det hela.
Barcelona Jay-z
2007-01-12 23:31
Hehe Garcia och alonso måste nog vara dom jag hatar mest i liverpool. Alltså specielt Garcia villken attetyd snubben har alltså.
2007-01-12 23:26
Rambla /

Okej, om jag hade varit Alonso och inte spelat i Liverpool nu, hade jag valt Barcelona alla dagar i veckan. Riktigt ogillar Real Madrid.
Barcelona Rambla
2007-01-12 23:20
Tja han spelade för Barça i början på 80-talet och var väl inte den största stjärnan men fullt duglig.

Nja, skulle han få välja mellan Barça eller Real Madrid så skulle nog hans känslor för klubben hans pappa spelade göra så att han valde blaugrana. Som sagt, det är bara tidningsrykten, det är ju inte ens säkert att Rijkaard och sportdirektören Txiki har honom i åtanke.
2007-01-12 23:12
Rambla /

Precis.

Har hört ryktet att Alonso skulle till Real Madrid, men varken Alonso själv eller Rafa vill lämna Liverpool/sälja honom. Så nej blir det på den frågan. = )

Jepp, för mig jag har läst det någonstans på nätet. Han var väl riktigt duktig också??
Barcelona Rambla
2007-01-12 23:08
Ämne: Rambla /

Okej, ta....
Jo, pressen beter sig oftast som skitstövlar rent ut sagt.

Så vad gillar du rykten i staden Barcelona som bla säger att Barça har Xabi Alonso på sin inköpslista till sommaren? Börjar du svettas? :D

Du vet att hans far har spelat för klubben va och att Xabi har växt upp i Barcelona. Sina första staplande fotbollsteg tog han nog i Barças cantera.
2007-01-12 23:04
Rambla /

Okej, tack för infot.

Sen när väl engelska pressen får nys om något, så är de hänsynslösa i sin framfart, gör VAD SOM HELST för att sälja tidningar och rena sensationsmakarna. Dock är ju inte alla engelska tidningarna det, men majoriteten av dem är det. Ett lysande exempel är fejk-shejken som lurade Svennis att säga massa saker, men visst tänker man med armhålan så får man också ta skiten. Tråkigt, men jag själv är rätt van vid deras eviga rykten hit och dit och lärt mig att koppla bort dem.
Barcelona Rambla
2007-01-12 22:58
Kung Benítez:

Matchen börjar 22.00 på Sport-Expressen.
Jo jag såg när Luis skadade sig, såg riktigt hemskt ut och som den äkta culé man är så stack det till i hjärtat och man kände stor sympati med Luís Garcia. Riktigt tråkigt.

Ronaldinho tränar för fullt och alla rapporter från träningarna säger att han är som en kalv på grönbete och otroligt spelsugen.

Figolina:

Jag tror att du missade min poäng där. Det känns lite elakt att skriva Burger-Ronaldo och att även han borde söka sig till USA och lura av någon naiv USA-klubb på en massa stålar.

Evička:

Ja du, vågar man hoppas på det? Det känns som om vad som helst kan hända den här säsongen.
2007-01-12 22:47
Rambla /

Var glada att ni slipper Garcia också tyvärr, han ådrog sig en knäskada i matchen mot Arsenal och blir borta resten av säsongen.
Annons: