/spanien/barcelona/forum/23602.aspx/spanien/barcelona/forum/23602.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Myrran
2007-01-09 17:51
messi_nr30
Han får inte spela i a-laget då han har ett icke eu pass. För om han spelar en match med A så får han inte sedan gå tillbaka till b-laget och spela och är då med "fast" i a-laget. Och när han inte kommer få så mycket speltid i A så är det bättre att han spelar med B där han får speltid.
Barcelona tarrak
2007-01-09 17:50
Adriano (10)/Det ena utesluter inte det andra. Se länk för ett av många exempel!
Barcelona FCBarcelona_
2007-01-09 17:49
Adriano (10):

Sök på typ "Drogba diver" på YouTube och du skall finna bevis på att han filmar.

Sen behöver jag väl inte ens nämna Robben?
Barcelona messi_nr30
2007-01-09 17:43
Jag vet att frågan har varit uppe flera gånger förut, men jag är lite seg så, varför får inte Dos Santos spela i A-laget vi har ju Dinho å Etoo som är spelare med icke EU pass, men man får ju ha tre spelare utan pass, så han borde får spela tycker jag, eller hur är det de ligger till där?
Adriano (10)
2007-01-09 17:41
FCBarcelona_

Didier Drogba är väll inte en känd filmare... Blev han inte vald till afrikas bästa?
Barcelona tarrak
2007-01-09 17:12
hammabarça/Att han inte använder kalsonger kanske?
Barcelona hammabarça
2007-01-09 17:04
Ämne: Hej
...detta trodde....
Att han dansar med en tjej?
Deportivo Zlatiano
2007-01-09 16:59
Hej
...detta trodde man inte om Dinho=)
http://www.youtube.com/watch?v=Be8xGg4wKzQ
Barcelona Alesito
2007-01-09 16:49
tycker faktiskt vissa spelare har gjort sitt, ezquerro o guly borde säljas omgående.. hoppas på att saviola får chansen, rejkard gör bara fel och ser till att vi tappar endå mera poäng än vad vi skulle

kreds till valdes som blitt mycket bättre, kul...
Barcelona Myrran
2007-01-09 16:17
Ämne: tjenah! alla barca f....
Välkommen till forumet. Ett gott råd bara, hetsa in upp dig på allt du läser här speciellt folk med vita tröjor. Näst intill 60% vill vara provocera.

Och om matchen tror jag att vi vinner med ett mål. Verkar bli lite Getafe match över det hela och jag förväntar mig inga klacksparkar eller roliga överstegsfinter. Även om spelarna som är med kan detta också men är väl inte direkt jätte kända för det.
Barcelona Lion0
2007-01-09 16:13
R10-vedatinho-barca

Välkommen :).

Nästa match är imorgon mot Alaves borta i Copa del Rey. Vi kommer säkert spela med några reserver men jag hoppas verkligen Dos Santos får chansen då Messi är skadad och Giuly inte imponerar. Men jag tror och hoppas vi vinner.

Visca el Barca !
Barcelona R10-vedatinho-barca
2007-01-09 16:01
tjenah! alla barca fana! e faktist en helt ny medelm här, ska bli riktigt kul och få vara med i era diskutioner, hoppas bara jag e välkommen!

va tror ni om resultat nästa match?
Barcelona Alenoinho
2007-01-09 15:51
vem är Hirostos Kitos sökte om honom på google o youtube o de kommer inga träffar ...
Barcelona Messi_Etoo_R10
2007-01-09 15:38
Forca_barca // nån san Källa ?
Barcelona _Barca_For_Life_
2007-01-09 15:37
vem e Hirostos Kitos
Barcelona Forca_barca
2007-01-09 15:32
Hirostos Kitos på väg till barca!
Barcelona Messi_Etoo_R10
2007-01-09 15:31
Ämne: Ämne: Rambla,....
Tack Rambla för den Goda nyheten va skönt det känns nu Tack .
Barcelona Gabriel
2007-01-09 15:26
Rambla

De första prognoserna sa ju tom 6 månader frånvaro för Eto'o, det gör det hela än mer imponerande.
Barcelona Rambla
2007-01-09 15:21
Ämne: Rambla,
Motordrivet....

Heh, det vore ju det optimala.

Goda nyheter. Eto'o kommer tillbaka till Camp Nou för att träna i morgon. Först ska han under överseende av Paco Seirul.lo träna på egen hand för att på måndag om han får medicinskt klartecken ansluta och träna med resten av truppen. Man räknar med att comebacken sker hemma den 21 jan mot Nástic. Troligtvis inte i startelvan utan på bänken. Comeback 4 månader efter skadan mot förväntade 5 månader. Kudos!
Real Madrid King_raul
2007-01-09 15:07
Rambla,
Motordrivet tak kanske? Så blir alla nöjda och glada :)

Barcelona Rambla
2007-01-09 15:05
Ämne: Rambla,
Samtidigt t....
Tja, jag lade inte in några politiska aspekter utan det vara bara min personliga åsikt. Jag tycker att Camp Nou ska se ut det alltid har gjort, det är lite med charmen på arenan. Men men, det blir säkert bra.
Real Madrid King_raul
2007-01-09 14:52
Rambla,
Samtidigt tror jag åskådare kan leva med att det ser ut som en bassäng uppifrån de matcher det pissar ner regn :)
-"här sitter vi dyngsura med 80 000 paraply framför nyllet, men vår arena ser inte ut som en bassäng uppifrån i a f"

edit: samtidigt stävjar det klasskillnaden om alla har möjlighet till tak, något Katalonien mer än gärna välkomnar väl?

Barcelona Rambla
2007-01-09 14:50
Ämne: Smogen,
Istället fö....
Det stämmer, bara långsidan Tribunal som har tak. Enligt den egenpåhittade ritning som Sport.es presenterade (se bild) så skulle hela arenan få tak. Personligen så anser jag att man tappar lite av charmen med Camp Nou. Den ska inte förändras allt för mycket. En arena med tak runt om ser ju mest ut som en swimmingpool uppifrån.
Real Madrid King_raul
2007-01-09 14:47
Smogen,
Istället för att bygga ut med säten kanske dem skulle fundera på att ge fler personer tak över huvudet? Det är väl bara ena kortsidan som har det?

Barcelona Rambla
2007-01-09 14:47
Ämne: Ämne: Ämne....
Både Thuram och Oleguer är skadade så Rafa behövs ju mer. Sen så skadar det ju inte att han får spela sig i form. Har annars svårt att se detta skulle vara någon slags bestraffning. Tror ni att de hade fått vila om det vore derbymatchen mot Espanyol?
Barcelona Chileno
2007-01-09 14:43
Ämne: Frågan är om R&D ens....
Det är alltid ett plus om nån av dom två är med i en match, med deras kreativitet och spelsinne kan mycket hända speciellt just nu när det är så många skador på så många olika positioner.
¨
Men Iniesta han kan också. Han kan mycket väl leda Barca till en seger.
Ezquerro är jag nog rädd för att han startar imon också men vi får väl hoppas han sätter en balja eller två för att öka hans självförtroende som inte verkar speciellt hög just nu.
Barcelona FCBarcelona_
2007-01-09 14:30
Frågan är om R&D ens behövs mot Alaves?
Jag tycker att Iniesta var pigg mot Getafe i alla fall han borde ju ordna minst ett mål.

Tror ni Ezquerro startar eller? 8-)
Barcelona Chileno
2007-01-09 14:29
tycker synd om Marquez då.. osjysst av Rijkaard och inte ge han samma fördel. :P
Barcelona Rambla
2007-01-09 14:28
Kanske för att de missat 2-3 träningar pga förseningen? Kanske för att de själva ville hinna ikapp och komma i form tack vare den långa ledigheten? Det kan finnas hur många orsaker som helst.
Barcelona Chileno
2007-01-09 14:25
Ämne: Ämne: Ingen R....
Jo så kan det också vara kanske. Men då kan man ju undra varför han ger Ronaldinho och Deco separat träning utan resten av laget.
Annons: