/spanien/barcelona/forum/23598.aspx/spanien/barcelona/forum/23598.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2007-06-17 13:17
Rambla

Läste också precis det. Vore helt underbart. Däremot undrar jag hur Chivus agent kan veta att Henry redan är klar för oss?
Barcelona Rambla
2007-06-17 13:07
Spännande nyheter. Ferran Soriano sitter redan i förhandlingar med Romas sportdirektör Daniele Prade angående Chivu. Roma begär €18m för honom.

Minns ni förra sommaren när Txiki och Soriano blixtvärvade Zambrotta och Thuram? Kanske något sådant händer nu?
Barcelona Cristocea
2007-06-17 12:59
GICA POPESCU OLÈ OLÈ!!! Det ska jag sjunga om Barca kammar hem ligan.
Barcelona Karlssoooon
2007-06-17 12:33
Ämne: ingen av trion komme....
Så vi får en som sliter på mittfältet???
Och det gör inte Deco då eller?
Jag tycker han är klockren deffensivt och kämpar alltid även om han ibland kanske vill lite för mycket. Sen tror jag inte en sekund på att Henry kommer.
Barcelona Cristocea
2007-06-17 12:32
hoppas jag kan sjunga ut idag ifrån balkongen.

MADRID CABRON SALUDA EL CAMPEON, MADRID CABRON SALUDA EL CAMPEON..

VISCA BARCA!!!!!
Barcelona MESSIIIII
2007-06-17 12:23
Det vore en dröm om Henry kom!
Barcelona PILMA
2007-06-17 12:12
On August 15, Barcelona will face Bayern Munich In the Mehmet Scholl testimonial / Franz Beckenbauer Cup.
Vad vet ni om det här mina damer och herrar.
Tacksam för Svar.
Barcelona Rambla
2007-06-17 11:53
Det stämmer. Även Saviola har fått tillstånd av Basile, Argentinas förbundskapten. Så länge han ger sitt godkännande så finns det inga problem.
Barcelona Kamyar
2007-06-17 11:48
Captian//

Jag tror att det var så att Messi fick tillstånd att lira sista matchen i La Liga för att sedan ansluta den argentinska truppen.
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-06-17 11:32
jag håller mig rätt så uppdaterad på Argentinsk fotboll och jag har för mig att Messi är uttagen till Argentinas trupp. Men varför spelar Messi denna match mot Nastic? Borde inte han flyga över till Venezuela?

Nu kan jag defenitivt ha fel angående min fakta, annars verkar det skumt, speciellt då de spekuleringar som dykt upp angående de Brasilianska spelarna (att de inte ska få spela den sista ligamatchen) aldrig dykt upp för Messi.

Tacksam för svar
Barcelona PILMA
2007-06-17 11:16
Vem fan kan tolerera de här reals fans som Fantiserar och stoltserar samtidigt förmodar att De har redan vunnit Ligan.
Vilket innebär att de är en samtidig avveckling Av kärnvapnen.
Förhoppninviss kommer MAXI att överrumpla de.
Det kommer inte frappera oss att MAXI gör mål i
I Bernabeue stadium emedan vi vet vad han går För och dansar sin kyckling dans.
Och höra samtidigt en rytmisk Ljud.
Och bege sig tillbaka till camp nouuu.
på ett fint sätt
Om nån vill veta mer om MAXI LOPEZ!Kolla på lnk tipset.
Pam pam pare ronaldinho kame quati da deportio!

VISCA EL BARCA Y MAXI LOPEZZZZ
Barcelona T#11
2007-06-17 11:15
Man kan inte förvänta sig att alla spelare som spelar för barca ska ha sammma hjärta som puyol eller messi för klubben. Spelare som henry, abidal, dani alves, andrade, Yaya tuore, alla e bra och kan ge mycket för klubben men det betyder inte att de har hjärta för klubben.
Barcelona Barcelona81
2007-06-17 11:15
ingen av trion kommer att lämna Barca... Henry kommer till Barca och Barca byter spelstil till 4-4-2 henry och Etoo på topp... Ronaldinho till vänster och Messi till höger... Xavi i mitten.. sen vet jag inte o DEco kommer att flytta eller inte.. jag hoppas nästan på att han flyttar o att vi får en som sliter på mittfältet (som Gattuso)
Barcelona Tompa
2007-06-17 10:23
Puyol lämnar Barca? Känns ungefär lika troligt som att Elfsborg vinner Champions League 2008...
Barcelona Tompa
2007-06-17 10:21
Mindre än ett halvt dygn till kick-off nu. Det är bara att hålla alla tummar som finns och hoppas att Mallorca kniper poäng mot marängerna. Inte för att det känns de minsta sannolikt men hoppas måste man ju ändå göra. Sen måste vi bara besegra Gimnastic - allt annat är ett megafiasko.
Barcelona Messi 10
2007-06-17 09:45
Mindre än 12 timmar till matchstart... kan knappt bärga mig. Hoppas Mallorca står ut och att Arango får på ett skönt långskott samtidigt som Messi ser till att Barca får en snabb 2-0 ledning ; )
Barcelona Marcos
2007-06-17 09:43
Vi vinner idag grabbar. Synd bara att ligan ska avgöras genom inbördesmöten. Lagen har i själva verket samma poäng så det är lite synd eftersom Real Madrid inte kommer att kännas som en "riktig" mästare. Det ultimata skulle vara dubbelmöten mellan lagen eller en stor jäkla final på Mestalla.
Barcelona Anton_
2007-06-17 08:29
VEM VINNER LIGA !!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-06-17 04:27
grabbar jag vaknade av att barcelona vann ligan :D hoppas det händer nu!

Visca Barcelona :D
Barcelona Holländaren
2007-06-17 02:05
Tror det är mer sannolikt att Puyol lämnar än att Eto'o gör det. Extremt osannolikt således.
Barcelona Rambla
2007-06-16 22:51
Om detta stämmer så har Wenger gjort sig skyldig till olovlig kontakt när det gäller Samuel Eto'o. Han ska tydligen ha träffat Samu i hemlighet när denne var på samling med Kameruns landslag. Mötet ska ha gått bra och Wenger ska ha fått signaler från Samu som antydde att denne kunde tänka sig att gå till Arsenal. Barças höga pris på Samu, €35m, ska ha dock avskräckt Arsenals ledning.

Jaja, uppgifterna kommer från engelska The Sun så det ska väl inte tas på allvar.
Barcelona El Gitáno
2007-06-16 22:08
Tompa// Det har du rätt i, vem jag tror knappast att det är aktuellt..

RTBO(6) Jag hoppas precis som du att han stannar..
Barcelona Rambla
2007-06-16 21:59
Ride:

Tyvärr, men om det beslutas från högre ort att någon ska gå så lär de bli Samu. Precis som Tompa så gillar även jag att Samu går sina egna vägar och säger precis vad han tycker. Han har den här säsongen visat klart och tydligt att han är beredd att offra allt av sig självt på planen till skillnad mot vissa andra.

Höga uppsatta medlemmar ur styrelsen ser dess väre inte på saken som vi fans gör. De tänker enbart i termer som bra eller dålig publicitet för klubben. För att inte glömma marknadsvärde och intäkter.
Barcelona Saviola #22
2007-06-16 21:10
Om ni inte har läst de än så äre gratis att kolla på barca matchen på barcelonas hemsida
på barca tv online!!!!..

;p
NICE!!!
Barcelona Saviola #22
2007-06-16 21:03
Vad jag undra är maxi dom stora rubrikerna i spanien??

FORZA MAXI LOPÈS
Barcelona Tompa
2007-06-16 20:50
El Gitano:
Nja, marängerna skulle säkert även dem kunna hosta fram en miljard spänn eller mer för Ronaldinho. Men en sådan transfer är naturligtvis extremt osannolik. Dels har Dinho vad jag vet aldrig antytt att han har minsta intresse att flytta till Real Madrid och för det andra kan Laporta o CO bara inte vara så dumma att kluben går på en "Figo mina" till.
Barcelona Tompa
2007-06-16 20:45
Jag vill verkligen inte att Etóo lämnar Barca. Förutom att han är en av världens absolut bästa anfallsspelare är det också befriande och se att det ännu år 2007 faktiskt finns spelare som inte är "dresserade" i s.k mediaträning. En sådan spelare är Etóo och han har so m ZARM skriver aldrig agerat illojalt mot klubben.

Om nu Henry anländer och ingen av Dinho-Etóo-Messi säljs - vem kommer bänkas i REM gänget? Det finns ju inte plats för alla fyra samtidigt, åtminstone inte i det nuvarande spelsystemet.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-16 20:42
El Gitáno

Syftar du på mitt inlägg?
Vad jag mena var att OM nån väntas lämna av trion längst fram så är tror jag det är dinho som lämnar.
Självklart vill jag inte att han lämnar detta var då en teori.
Barcelona El Gitáno
2007-06-16 20:37
Sälja Ronaldinho? Huh! Han har haft en lite halvtaksig sässong, men är ändå en av världens bästa. När han väl är i form så finns det ingen som kan stoppa honom. Möjligtvis ett 10-siffrigt belopp, men det är i så fall bara Chelsea som har råd med honom, och vem vill se Ronaldinho i Chelsea?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-16 20:34
Rambla

Sammy har gång på gång visat sin kärlek för klubben, jag tror han är kvar för den krigar vilja han visar för klubben.

Jag tror faktist ronaldinho är den som lämnar om nån väntas lämna REM, var han på plats vid läktaren i förra matchen?

Svar nej!

Satt och lekte med med tanken om han nu skulle lämna hur det hela skulle se ut, en anfallare anländer vi kallar han för henry för skoj skull och bildar en 4-4-2.

Min teori om det hela.
Annons: