/spanien/barcelona/forum/23594.aspx/spanien/barcelona/forum/23594.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-01-10 14:32
Några nyförvärv ryktas då inte till oss nu i januari. Helt dött verkar det vara. Borde vi inskaffa någon?
Barcelona Rambo~
2007-01-10 14:31
Aaa förstår vad du menar. För mig betyder Eto väldigt mycket, jag älskar honom och hans sett att spela fotboll. Men hoppas bara inte bara att han blir för desperat! :D Han brukar alltid spela bättre efter att han gjort ett mål i en match tex. Typ om det går dåligt i första matchen så hoppas jag att han inte aa ni vet vad jag menar...
Barcelona tarrak
2007-01-10 14:10
Rambo~/Äh, det är mest på det här forumet det brukar gnällas på att Eto'o är självisk. det enda positiva med hans skada är väl att folk kanske börjar inse hur mycket han betyder för Barça. En riktig striker ska vara egoistisk och i första hand leta efter skottläge, att det kan bli lite väl egotrippat ibland är ofrånkomligt.
Barcelona Rambo~
2007-01-10 13:55
Ämne: Självklart menade el....
Hoppas bara inte att han blir allt för självisk , och inte passar i svåra lägen o.s.v, om ni minns förra året så blev det lite sura miner imellan Ronaldinho och Eto...
Atlético Aguerofan
2007-01-10 13:41
"No consiguieron ningún cd. Algunos 15 años de viejos muchachos de Dommarhagsskolan iban a comprobar fuera de CD's durante la hora de la almuerzo. Pero el almacén fueron a eran cerrados. El estar parado de la izquierda"

Citerat från Marca angående Ronaldinho och Milan. Är inte den bästa på spanska, vad står det egentligen?
Barcelona el Flaco
2007-01-10 13:27
Oops! Jag menade förstås den 11 februari angående Messi. Ursäkta culés :)
Barcelona Rambla
2007-01-10 13:17
Självklart menade el Flaco 11:e februari. Messi är nu i Argentina med fysterapeaut och slutför sin rehab. Han väntas tillbaka till Barcelona 1 februari.

Angående Eto'o spekuleras det vilt. Oavsett vilket så är han tillbaka innan slutet på januari som det ser ut nu. Snacka om att han verkar laddad. Lär väl skjuta på allt som rör sig och springa rakt igenom försvaren i sin iver att hjälpa laget. :)
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-01-10 13:09
El Flaco/

Jag förstod inte vad du skrev om Messi, den första Januari har redan kommit och gått, och santander har vi inte mött änn, vilket då skulle vara den 11:e januari.

Kan du möjligtvis mena februari?
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-01-10 13:09
Ämne: Då är det officiellt....Att Messi skulle vara tillbaka mot Racing den 11 januari låter väldigt konstigt med tanke på att vi inte har någon match då? 11 Februari menar du va? =) Även det är lite tidigt skulle jag tro. Enligt rapporterna ska han börja träna med boll då. Dessutom är väl Etoó närmare comeback.

Visca Barca!
Barcelona el Flaco
2007-01-10 12:59
Då är det officiellt. Eto'o kommer tillbaka den 27/28 januari mot Celta. Om han får starta eller inte är dock en annan fråga.

Lite kort om Messi - Han kommer tillbaka till Barcelona den 1 januari och förväntas även att bli uttagen till matchen mot Racing (11 januari).

Oleguer och Zambrotta väntas komma tillbaka till derbyt mot Espanyol medan Thuram lär vara frisk om 10-12 dagar.

Länk angående Messi, Zambrotta, Oleguer & Thuram : http://www.elmundodeportivo.es/20070110/NOTICIA245692187.html
Barcelona Rambla
2007-01-10 12:45
Messi(as):

Eto'o väntas göra comeback tidigare än så, den 21 januari hemma mot Gimnástic. Så har du tur, så får du kanske se lite mer av honom mot Celta.

Ravo:

Alavés, inte Alves. :)
Ja det är dubbelmöte i cupen.
Barcelona Criff
2007-01-10 11:13
HAHA såg precis videon där vår Dinho dansar. Nån skrev nåt om att folk hackade på honom. Killen är världens bästa fotbollsspelare, men han är fortfarande människa. Han behöver också sex för att överleva haha. Idioter till människor, bara för dem inte får nåt själva :) Dansa på Dinho! haha
Barcelona Ravo
2007-01-10 10:55
De är bara hoppas att de inser att de här är deras chans att visa vad de går för just nu. Om de vill spela när alla är tillbaka så ska de kämpa, hoppas att Inesta kämpar som han gjorde i söndags men att han gör något mål den här gången :).
Barcelona Messi(as)
2007-01-10 10:43
Får väl ändå hoppas att kära Barca leder med 3-0 så Eto'o får komma in sista 10 eler nåt liknande bara det skulle kännas jävligt bra i barca hjärtat.

Tror faktitskt matchen ikväll kommer att bli ett sömnpiller. Att våra forwards inte tar chansen att visa vad de går för nu i cupen när de stora stjärnorna är borta är för mig ett mysterium. Upp med unga/nya spelare som visar kämparglöd! Hört lite om Luque förr vad hände med honom? Eller vänsterbacken från Ajax?
Barcelona Ravo
2007-01-10 10:42
tror att Eto kommer tillbringa mer tid på bänken än vad han kommer göra på planen för ingen kommer i form direkt efter en skada.

Angående Alves matchen så är det dubbel möte.
Barcelona Messi(as)
2007-01-10 10:39
Vad tror ni om comeback för Eto'o på hemmaplan i mötet mot Celta Vigo 28:e januari, kan det vara verkligt? SKulle vara tråkigt att inte få se Eto'o spela när man åkt ner till Barcelona. Redan trist att man missar Messi och Zambrotta(?)
Barcelona CE_Barça
2007-01-10 10:38
Ronaldo till Barcelona?
inte för min del, jag menar Messi, Ronaldnho.
Han lär ju inte peta nån av dom!
Barcelona Myrran
2007-01-10 09:42
Moratti säger att han inte tänker värva Messi.
Morattis egna ord.
"I did praise Messi when he made his debut with the Argentina Under-21 team two years ago but Messi will continue his career at Barcelona."
Äntligen slut på det ryktet...
Barcelona Will
2007-01-10 09:37
Ämne: Ja själv tycker det ....
jag tror att det handlar om ett dubbelmöte, är inte helt säker dock.
Barcelona Tompa
2007-01-10 09:23
Rambla:
Jag håller med, Liverpool är verkligen ingen motståndare som får underskattas, det blir ingen lätt upgift. Men om Barca spelar på sin normala nivå ska vi slå Pool.
Barcelona _Barca_For_Life_
2007-01-10 08:00
Ja själv tycker det är fel av att inte ta med deco och dino till cupen för vem vet alaves kan överaska plus de har hemma plan förlorar vi så åker vi väl ut? ja tycker vi ska kunna satsta på cupen och vinna den så vi går vidare från den hära matchen elle åtminstoendå ta med deco. Ja vill inte ha spelet som vi spelade mot getafe slarvigt
Atlético ojojojojhasssoj
2007-01-10 02:57
jag vill bara önska er lycka till i matchen mot Liverpool..har sett arsenals båda matcher mot Liverpool då dom förnedrat dom grovt..Lossar det för er så vinner ni med minst 3-0 ...good luck
Barcelona Messi_Etoo_R10
2007-01-10 00:31
aa bra Tack så mycket :)
Barcelona Rambla
2007-01-10 00:28
Tja, ungefär vad jag skrev tidigare idag om Eto'o. Lite kortfattat.

Efter att ha blivit opererad av Ramon Cugat 28 september så räknade man med att Eto'o skulle vara borta 5 månader. De valde ju att operera menisken istället för att bara fixa till den. Det gör att det tar längre tid för att läka men menisken håller bättre i framtiden.

Under tiden har Eto'o tränat ihop med Emili Ricart, samma fysterapeaut som hade hand om Xavi. Eto'o kommer de närmaste dagarna att hålla en presskonferens och berätta mer detaljerat om sin återhämtning.

Rijkaard sa på en presskonferens inför matchen mot Alavés att han pratat med Eto'o och frågat honom hur hans utveckling går. Eto'o sa att han jobbat hårt och att han kände stor vilja att spela för att hjälpa laget. Den här veckan kommer han att träna för sig själv, men nästa vecka kommer han att träna tillsammans med resten av truppen, sa Rijkaard.

Ungefär så.
Barcelona Messi_Etoo_R10
2007-01-10 00:16
mm det var ju synd om dem. Rambla jag tror att du kan Spanska det skulle vara snällt av dig om du kunde kortfatta .

kolla länktips
Barcelona Rambla
2007-01-10 00:08
Well, det är en annan sak. Såg deras cupmatch mot Arsenal i kväll, men den matchen kan man inte dra några växlar av. En massa juniorer i bägge lagen på plan som ägnade sig åt Hawaii-fotboll. Det tråkiga för Liverpool var att de fick både Luís Garcia och Marc Gonzalez skadade, och det såg ut att vara allvarliga knäskador. Det kan mycket väl vara så att de missar CL-mötet. Troligtvis så lär Benitez ge sig ut på marknaden nu och värva någon ersättare.
Barcelona Messi_Etoo_R10
2007-01-10 00:01
Ämne: Hur vore det om ni l....
mm du har rätt bara kolla på matchen Liverpool - Milan !! som Evicka sa Vi försöker bara dölja vår ångest för oss själva .
Barcelona Evička
2007-01-10 00:00
Rambla
Vi vet. Vi försöker bara dölja vår ångest för oss själva.
Barcelona Evička
2007-01-09 23:59
Ämne: Evicka // Det är bar....
Där har du en poäng, utan Gerrard stannar Pool.
Barcelona Messi_Etoo_R10
2007-01-09 23:57
Nån som vet exakt när Zambrotta kommer tillbaka har verkligen saknat han .
Annons: