/spanien/barcelona/forum/23583.aspx/spanien/barcelona/forum/23583.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kamelen
2007-01-14 00:04
Marre_

Ni Real fans är välkomna här på samma vilkor som alla andra. Finns dock ett par som uppför sig illa som tas hand om så fort de överstiger 'gränsen'.
Barcelona Rambla
2007-01-14 00:04
Usch! Bedrövlig match och framför allt insats av laget. Alla spelare utom Valdés och Saviola ska skämmas hela nästa vecka. Pinsam insats. Det är bara bra att Rijkaard äntligen visar lite reaktioner och blir förbannad. Jag förstår honom. Vi kvitterar, men fortsätter att spela som juniorer just när man tror att matchen ska vända. Belletti, du kan ju för fan inte stå och titta på och låta en dvärg som Tamudo stå fri vid straffpunkten och språngnicka in ett mål. Äsch, bara att bryta ihop och glömma den här matchen. Det är bättre att den här skrala insatsen kom nu i början av året så de inser att de nu måste skärpa till sig.

En sak till. Det är skamligt att ett sånt svin som Pandiani får vara kvar på planen. Han sparkar ner Iniesta bakifrån och med säkerhet skadar honom, fast han inte har någon chans på bollen. Svinet borde ha blivit utvisad.
Barcelona Ravo
2007-01-14 00:03
Ämne: Asså kan man inte ba....
varför ska man stänga dem ute för? vissa gör samma sak när de förlorar och vissa är här för att prata förutom de som är under 12, men vet ni vad? IGNONERA dem!
Barcelona _Barca_For_Life_
2007-01-14 00:03
Kom igen barca fans det e ba en match det är mycket kvar av säsongen snart är etoo tillbax så det är ba sooooooofta vi vinner nästa match!
Real Madrid Marre_
2007-01-14 00:02
Kan alla Realsupportrar som inte sköter sig lämna detta forum? Ni gör ingenting vettigt utan stör bara och ger resten ett dåligt rykte. Skärp er.
Barcelona Ghazza
2007-01-14 00:01
Är så j-vla förbannad just nu. Nu är det inte så att jag inte kan ta en förlust, för det kan jag. Men som Barca förlorade idag... Att spelarna bara ställer ut skorna och tror allt ordnar sig? Vi har inte Eto'o, Messi eller Deco med... OCH!? Vi ska ta mig f-n vinna över Espanyol med halva Barca B!

Jag kan skriva en resumé om varenda spelare, men jag nöjer mig med att skriva vem som var bäst respektive sämst. Valdes kan inte lastas för någonting. Bäste man på plan helt klart. Och sämst..? Det vet alla som kan någonting om fotboll. Belletti var totalt värdelös idag. Jag tycker det är riktigt tråkigt att killen totalt saknar självförtroende och inte gör ett enda rätt. Han tappar markering flera gånger, speciellt vid Espanyols andra mål.

Jag försöker hitta ljuspunkter under matchen men det enda jag ser är Ronaldinhos första 20 minuter. Vi spelade helt utan inspiration och fantasi idag. Bättring måste ske! El mister får ta ett rejält snack med grabbarna, och jag hoppas att dem tar till sig kritiken.

Och till er som kräver Misters avgång och dylikt, väx upp och lär er ta en förlust. Säsongen är lång och jag är säker på att vi kommer taggade till nästa match.

Visca Barca!
Real Madrid Gabinho! [Higuian, Gago , Macelo]
Barcelona Kamelen
Men herregud, lägg ner med att 'jämföra' lag. Vi förlorade en match. Det är inte hela världen. Tagga ner nu, allihop.
Barcelona Messidinho 10
2007-01-14 00:00
Asså kan man inte bara stänga av alla real fan från forumet, det skulle gör forumet 1000ggr bättre.
Barcelona Evička
Herregud, det är andra förlusten i ligan för säsongen. Mer än hälften återstår. Skärp er lite! Visst är det tungt med en förlust, men ta det lite sansat.
Ämne: Ni är ett stort skäm....
De e inte vra snorungar som kommer in o skriver sälj han och sälj han utan de Barca snorungarna som säger sälh han och sälj han.
Barcelona Klint
2007-01-13 23:59
Gabinho:

Visst är jag arg och förbannad och ditt språkbruk gjorde inte det hela bättre. Förstår inte nöjet med att skriva i Barcas forum när du inte har någonting konstruktivt att komma med. Men det är bara hur jag fungerar.
För övrigt ska mister stanna. 2 ligatitlar och 1 vinst i Champions League talar sitt tydliga språk.
Luís Garcia
Ämne: REDAKTIONEN////

....
Håller verkligen med.
Barcelona r.10
Idag var det mycket som inte stämmde :(
Det är bara att bita i det sura äpplet..! var VÅRAN 2 FÖRLSUT bara!

Komigen vi tar nya tag i helgen

VISCA BARCA!
Barcelona Romario(Barcelona4-ever)
Ämne: I dag har många bevi....
Gabinho! o du ska sluta snacka shit! titta bara på ditt lag först! nu när beckham ska lämna madrid o sen ronaldo oxå så kommer ni att tappa många fans
Barcelona Rambo~
REDAKTIONEN////

FIXA SPELARBETYG! TACK!
Barcelona Ravo
Kapten11//
Man ska inte skylla på Rijkaard för mycket. Om han skulle sätta in Ezquerro så skulle vissa skälla på honom eller något. Men är det något som man ska förbättra nu, va hände med förra årets defensiv? :S
Barcelona Q
2007-01-13 23:58
Ni är ett stort skämt som skriker ut- sälj spelare, byt tränare! Va f*an hålle ni på med?Okej vi spelar uselt en derby match so what?de bara att ta sig i kragen och börja tänka på nästa match! vi sakna Zambrotta,Deco,Eto`o,Messi,(Thuram) tillbaks från skada till denna match!Så vad förvänta ni er 3-0 seger där giuly och guddy dribblar för 3,4 gubbar? Bara för att några snorungar från real kommer in o skriver ni borde byta ut tränare och sälja hälften av laget ska ni börja tänka som dom?Vi har en match mindre spelad och ligger inte långt efter sevilia fattar inte va ni klagar på?alla har sina dåliga stunder kolla på Lyon som torska med 2-0 mot Toulouse.De mer skam att ni börjar skämma ut er än vad barca torska med idag.
Barcelona tarrak
Jag är grymt besviken på förlusten, men jag är långt mycket mer besvikna på er "fans" som ropar på Rijkaards avgång och en försäljning av Marquez så fort det går tungt.
Real Madrid Marre_
Klint: Vem bad dig att leka svensklärare? Sluta hacka på stavingen i forumet och koncentrera dig på fotbollen.
Real Madrid Mourinho1
Luís Garcia// Du är nog den mest pinsamma supporter jag sett här på SF. Du ifrågasätter vad Rijkaard har gjort mer än er som sitter och runkar era tangentbort på internet. Mannen har fört er till CL-vinst. Bara där har han gjort så mycket mer än vad du ngnsin kommer göra för Barca. Ta av dig den tröjan du har. Du är inte värd att ens ha den på dig...Allt detta kommer ifrån en som inte gillar Barca speciellt mycket men ni förtjänar bättre supportrar än detta pack...
Barcelona Jay-z
2007-01-13 23:57
Luís Garcia // Och ska han säljas på grund av en dålig insats driver du. Va spelar det för roll hur länge du har vart Cule. Må gud låta dig va cule i 100 år du tänker endå som en åsna.
Barcelona Myrran
Ämne: Myrran.
Det blir så....
Jo jag vet. Men tre mot en och han kan stå och vänta 10-15 sek på sina kompisar och bara är en Barca spelare där.
Ämne: Gabinho:

Man &quo....
Som om ja bryr mej!
Real Madrid Diego88
Ämne: Gabinho:

Det hete....
haha va fan e det me dig? Det är ingen stavtävlings forum. Jag kan förstå att du är arg när Barcelona förlorar och att en "jävel" som Gabinho kommer in o håller på, men sånt man får ta.

Det är samma sak för oss när vissa av er kommer in i vårt forum efter en förlust.

Själv så är jag inte i närheten av Madrids forum förrän 24 timmar efter matchen, vid förlust.
Real Madrid Marre_
Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo: Hehe, mjo. Det var en ganska skön reaktion. Bra med tränare som uttrycker sina känslor, även fast Rijkard brukar vara ett riktigt "stoneface".
Barcelona Ravo
2007-01-13 23:56
Ämne: I dag har många bevi....
Saken är att alla lag har medgångsfans och det är skam enligt mig.
Barcelona Messi_Etoo_R10
Visca el Barcaa :)
Barcelona Kapten11
Sämre coaching har jag aldrig sett Rijkaard prestera. Fy fan! Han får ta på sig det här.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-01-13 23:55
Haha såg ni rijkaard när han slog sönder det vi avbrytarbåstet.
Visca el barca.
Annons: