/spanien/barcelona/forum/23575.aspx/spanien/barcelona/forum/23575.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi(as)
2007-01-22 12:36
Matchens lirare igår, Uh-uhuhuh OLEGUER =) Hoppas han får fortsatt speltid tror han kan utvecklas till en riktigt bra högerback.
Kul att se Zambro på vänsterkanten igår synd bara att han inte fick bollarna på djupet.

Eto'o mot Celta får man verkligen hoppas på!

Eviga snacket om Guddy. Jag tycker att han är en mycket bra spelare. Men Saviola passar helt klart mycket bättre in i spelsättet. Men tror Guddy kan lära sig med tiden. Dinho - Guddy - Saviola!
Vi behöver en spelare med teknik på kanten, inte bara en som breddar och springer och knappt har någon bollkontroll. Iofs har han bra volleyträff..
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-01-22 12:15
Men som du själv sa så krävs det att han vänjer sig vid vårt sett att spela. Saviola har innan denna säsong spelat flera tidigare. han kan vårt spelsätt.

Gudjohnsen kommer från en helt annan liga och ett helt annat lag. Då måste man ge honom tid att anpassa sig. Om man ser till kämpandet så kan man säga att Gudjohsen alltid ger sitt yttersta som Guily i våra ,matcher. Ezquerro och Saviola kan ibland ha en väldigt slapp inställning.
Barcelona Ronaldiiinho
2007-01-22 12:05
Hah Okej ja sa fel Rodrigo Palacio, men huvudsaken är att jag vet att han är bra..
och jag har sett en match där han har spelat, vad vet du har du varit hemma hos mig?
Och för d andra så har inte Gudjohnsen presterat, 6 månader räcker för att se hur långt han kan gå, och saviola som inte har spelat många "A-Lags" matcher har slagit sig in jättbra och gjort barcas 7 senaste mål..
Men jag vet att han har kommit från en annan liga och där dom spelar anolunda fotboll.. men det spelar ingen roll man ska göra minst 10 mål som en anfallare som han var i Chelsea och att han har spelat sen eto varit borta..
Villarreal Ibravissimo
2007-01-22 12:00
Haha min kompis är lite borta. Fast jag håller med honom att Gudjohnsen ska bort!
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-01-22 11:55
Ronaldiiinho/

Det där var det roligaste inlägget jag läst på detta forum. Att du tycker att vi ska sälja Gudjohnsen (efter 6 månader i klubben!!!) får mig att tvivla på hur länge du varit en cule.

Men det mest komiska är att du vill värva en spelare som jag garanterat, 100% vet att du aldrig har sett spela en fotbolls match, eller ett sammandrag på youtube av.

Hur vet jag det? Jo, du vet inte ens vad han heter. Det är Rodrigo Palacio, inte Roberto Palacios.
Barcelona Ronaldiiinho
2007-01-22 11:18
Gudjohnsen passar inte in i La liga för oteknisk och för långsam..
Vi borde nog sälja honom..
o köpa in Roberto Palacios
Villarreal Ibravissimo
2007-01-22 11:18
Gudjohnsen borde inte fått hoppa in i matchen igår. Han är inte lika bra avslutare som Saviola och Eto'o. Han kan ha lite Allbäck avslut ibland.

Jag tycker inte att han har vad som krävs för att spela i Barcelona. Jag säger bara sälj honom!
Real Madrid hajvan
2007-01-22 10:07
Tjena tjena, hur går de med Saviolas kontrakt har han förlängt det än? Det är synd om man inte gör det, ja tycker att han har varit hur grymm som helst de senaste matcherna. Har ju till o med petat Gudjohnsen som man betalade ganska mycket för.
Barcelona Forza_Barca7
2007-01-22 09:42
Ronaldinho-Saviola-giuly, så borde barcas anfall se ut, iaf tills etoo och messi kommer tillbaka!

etoo väntas vara tillbaka mot celta, hoppas han värkligen är taggad och spelsugen :)
Barcelona Tompa
2007-01-22 09:40
Det var en match mot ett lag som Barca bara ska slå på Camp Nou. Det gjorde man också men som helhet var det ingen bra match av Barca. Man kan mycket bättre än så här.

Jättekul däremot är att se Saviolas fantastiska form, helt klart lagets formstarkaste spelare. Guddy får ursäkra, när "kaninen spelar så här är han given som center fram tills Etóo återvänder!
Barcelona Der Afro
2007-01-22 09:13
Vilken match av Oleguer! Undrar om han inte var bäst i går.

Bra byte Deco Iniesta av Rijkard även om jag trodde det skulle komma i pausen.
Barcelona rezaldinho
2007-01-22 08:47
hoppas bara saviola får spela när etoo kommer tillbaka... saviola e fan king.. sjukt grymm...
Barcelona Shaban
2007-01-21 23:10
Ämne: Ämne: var kan....
Carles_Puyol_21

Har du köpt biljetter från den hemsidan som du säger är skit billiga?

Jag är intresserad som fan på att åka ner till Barcelona och kolla på nån match.

Barcelona el Flaco
2007-01-21 22:47
PS: vår bästa offensiva spelare idag var Carles Puyol :D
Barcelona el Flaco
2007-01-21 22:43
I såna här matchen är det poängen som är det viktigaste. Såna här matcher ska bara vinnas om man ska bli mästare. Därför tycker jag spelet inte spelar så stor roll. Föredrar att laget gör en 60-70 %-ig insats mot Nastic och en 100&-ig insats mot Liverpool, Real Madrid och Sevilla.
Barcelona Rambla
2007-01-21 22:42
Vi vinner med 3-0 utan att spela bra, förutom vid de 3 målen. Idag var det viktigt att defensiven fungerade eftersom den har hackat på sistone. Det får man väl säga att den gjorde. Hur många målchanser hade Nàstic? Tror inte Valdés behövde göra en endaste räddning i kväll. Tror att Rijkaard är nöjd med matchen. Inget skönlir men lugnt och stabilt spel. Lite konstigt att byta ut Thuram mot Marquez. Till vilken nytta? Thuram gjorde knappast bort sig och det bytet gjordes inte för att Marquez behöver speltid precis. Synd att Oleguer inte fick sätta sitt skott. Stabil insats av honom idag.

Uh-Uh-Oleguer!
Barcelona jonti
2007-01-21 22:27
Säger bara Iniesta och Saviola!! Vem är Gudhjonsen
Barcelona Evička
2007-01-21 22:16
Ämne: Ämne: Om man ....
Ja, det var ju ungefär det jag sa. El Clasico skulle jag inte våga chansa på att köpa på plats eftersom det förmodligen är slutsålt. Att sitta läääängst upp är inte fel. Jag har suttit på flera platser på Camp Nou, men bäst överblick över spelet har det varit från tredje "våningen".
Barcelona AlexC
2007-01-21 22:16
Verkar vara lika dåligt framför TV:n som det var på plats idag. Tacka fan för att vi mötte Nástic idag och inte ett bra lag. Barça var lika dåliga de också men tre slumpmål räknas också.

Defensiven får bära eller brista (nåja) men vi måste börja använda "volleybollmittfältet" (som någon vit pajas kallade det). Xavi i pivoterollen bakom Deco och Iniesta. Stundtals var det pinsamt hur vår backlinje fick rulla boll mellan varandra för att uppspelsalternativ saknades på mittfältet. Ronaldinho (som verkat tappat sin magiska touch idag) fick gå ner på egen planhalva på innermittfältet för att hämta boll så att det hände något.

Uppryckning krävs.
Barcelona Ghazza
2007-01-21 22:02
Saviola är riktigt bra just nu. Hoppas verkligen ledningen ser över hans framtid med försiktighet. Att tappa honom vore surt.

Hehe Mallorca pressar Madrid... Alltid detta jojo-gäng. Vinst mot Sevilla förut och nu kanske mot RM. Sedan förlust mot Gimnastic? :) Nåja, jag klagar inte!
Barcelona Samuel_Etoó#9
2007-01-21 21:51
Mallorca spelar riktigt bra fotboll mot Real.

Hoppas Mallorca kan ta med sig minst en pinne från denna match..
Barcelona Carles_Puyol_21
2007-01-21 21:48
Ämne: Om man har lite is i....
jo fast det är biljetterna läääängst upp man får vid el clasico.. men är det mot ett mindre bra lag så är det bäst att köpa på plats, men som sagt, lite is i magen får man allt ha..
Barcelona Lisa
2007-01-21 21:48
Jag var på korridorsmöte så jag undrar om det är någon som skulle kunna summera matchen lite kort?
Barcelona Godden
2007-01-21 21:37
härligt Nick och mål av saviola! :D riktigt fint inlägg av ronaldinho till Giulys mål också. Puyol kung som vanligt! så skön att se!
Barcelona Evička
2007-01-21 21:32
Om man har lite is i magen är det billigaste att köpa biljetterna direkt vid Camp Nou. Som regel är det inga problem att få biljetter där. Kan vara om det är Real Madrid, men inte annars.
2007-01-21 21:24
på den sidan får du gratis rundvandring på cmap nou och museumet..
2007-01-21 21:20
Ämne: var kan ja köpa matc....
ett mycket bra tips är (det billigaste jag hittade iaf) länken ovan.. de är rätt billiga då de är auktoriserade biljettförsäljare.
Barcelona BarcaKung
2007-01-21 21:17
Bra match lite sämre första halvan men ändå bra

Visça El Barça
Barcelona barcalover 3
2007-01-21 21:15
var kan ja köpa matchbilj ?
Barcelona Koeman_4
2007-01-21 21:12
Skön match som vanligt av Puyol!
Gillade verkligen när han tröttnade på sina lagkamraters passiva spel och gjorde dom dära soloräderna genom hela planen :)
Kul att se att Zambrotta & Thuram gjorde sitt jobb lysande idag åxå.

Visça El Barça ☺
Annons: