/spanien/barcelona/forum/23573.aspx/spanien/barcelona/forum/23573.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Holländaren
2007-04-19 10:13
Är det bara jag som tycker att Xavis mål är snyggare än Messis? Den mottagningen är fan inte att leka med någonstans.
Villarreal Ashfin@Rossoneri
2007-04-19 10:09
OMG, Läskigt likt Maradona's mål mot england VM-86 :|
Barcelona Holländaren
2007-04-19 10:01
Nej, nu är det dags att folk får rätt på det.

Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Spanien guddytoshoes
2007-04-19 09:17
Har just sätt Messis 2-0 mål från i går, och måste bara sägja att det är årets /2000-talets snyggaste mål.

Gillar Guddys reaktion efter målet;)¨ser ut som han inte trodde de var möjligt m ett sånt mål.

Den lilla argentinaren har utan tvekan alla attribut till att bli världens bästa spelare.
Barcelona MESSIII
2007-04-19 08:06
HAHAHA... kolla Rijkaards min efter Xavis mål!!
Barcelona Leo_Messi19
2007-04-19 07:41
Om Messi 2-0 mål, det var ju helt underbart fint, årets mål.
Alla vi som ser han varje vecka vet ju att han är kapabel till att göra sånna här grejer ;)
Barcelona 19
2007-04-19 07:01
Har ni hört?
Guti gillade Barca som liten!
Klippet är på Reals forum!
Hahaha.
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-04-19 00:56
Ämne: Ämne: Messis ....
Det är nog du som är blind =) 0-0´
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-04-19 00:52
Jónáx

Seså iväg med dig och ta din frustration annanstans.

Jónáx

Maradona är inlagd i sjukhuset i argentina om jag inte misstagit mig.
Barcelona Cristocea
2007-04-19 00:40
Jag undrar om Maradona såg Messis mål?
Jónáx
2007-04-19 00:37
Ämne: Messis andra mål är ....
Sämsta jag någonsin läst fast du kanske är blind.
Barcelona Evička
2007-04-19 00:36
Om man ska tro vad Sport skrev i förra veckan så har han ett eget träningsprogram, men ska börja träna med övriga igen i morgon.
Barcelona Saviola/Dinho
2007-04-19 00:32
Killen har spelat fotboll non stop i 3-4 å nu så klart han blir trött, men man får stå ut me all möjlig rykten när man är världs stjärna :)
Barcelona Saviola/Dinho
2007-04-19 00:28
Pressen i spanien överdriver, dom har gått ut och sagt att Ronaldinho inte tränar/spelar med laget för att han har drabbats av en allvarligt sjukdom och att den kan hålla han borta i flera månader.

men Ronnie tränade ida i alla fall även om det var själv tror jag
Barcelona Lisa
2007-04-19 00:13
Evièka

Jag kan inte skaffa Sportexpressen då jag bor i en studentkorridor som inte kan få den :(
Frustrerande...
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2007-04-19 00:12
Till dom som hade det minsta lilla tvivel innan finns där inget att säga. Det har så här långt funnits 3 spelare med talang utan begrännsningar hitills. Det är Pelé,Maradona,och Ronaldo där den förste tyvärr kommer från en tid som gör att vissa kan ifrågasätta hanns storhet. Där den andra satte krokben på sig själv med droger och fusk och där den tredje fick sin karriär bestulen pga skador. Men idag såg vi begynnelsen av den fjärde. MESSI. Och om inget av det ovanståeende stoppar honom så blir han odiskutabelt stört av dom alla. Sådanna mål görs bara av dom alla största. Och det bästa av allt är att han tillhör barca!!
2007-04-19 00:05
Skrattar åt REDAKTIONEN på Real Madrid.
Den som skrev Kaká : "Det kan bli Real Madrid" gör ett direkt fel och har inte ens gått Svenska A. Använder man "" så innebär det att orden är citat. Man kan inte ÄNDRA citat och Kaká sa aldrig orden Det kan bli Real Madrid i intervjun. Detta är bara påhitt för att man ska dra till sig uppmärksamhet. Ni letar alltid efter änglar som ska rädda er. Först var det Robinho, sen RvN, sen Diarra och nu Kaká ? :S Jag är bland de yngsta här (16 år) men jag är iallafall mogen och realistisk för att förstå att detta inte funkar.

ForCa BarCa !
Barcelona Evička
2007-04-19 00:04
Ämne: Måste bara säga att ....
Jo, det finns gånger när det är värt pengarna att ha sportexpressen. :)
Barcelona Lisa
2007-04-19 00:02
Måste bara säga att jag blev glatt överraskad då målen redan finns länkade här på SF. Missade tyvärr matchen vilket jag sörjer när jag ser vad som skrivits här.
Real Madrid King_raul
2007-04-18 23:53
Messi_Ronaldinho,
Ja Fawlty towers är/var underbart, tyckte bara den var lite rolig när klassikern ifrån Cleese kom där.

Kuriosa: skådisen är ifrån England.
2007-04-18 23:50
King_raul = respekt =)
Barcelona Nemo
2007-04-18 23:50
Leo Messi - ge honom livstidskontrakt!
Barcelona Nemo
2007-04-18 23:48
King_raul.

Den länken var inte menad till mig, men vad har en skådespelare som heter Manuel med det här forumet att göra...?

Underbar match idag. Lite onödigt när vi släpper in två mål. Som Rambla skrev; "Typiskt Barca" verkligen.

Är det bara jag eller känns det som Thuram är väldigt insatt i klubben? Han har inte ens spelat där ett år, men beteer sig som han har varit där i flera år. Är det spel för galleriet eller Barcelonismon, jag väljer alternativ 2.

Getafe måste vinna med 3-0 nu. Ska Schuster anställa Tom Cruise? För det är Mission Impossible.
2007-04-18 23:47
Nu sitter madridistas på sitt lilla puerta del sol och tycker att försvararna borde ha tagit bollen. Bara för att Gago eller Robinho ALDRIG kommer att lyckas med ett sådant konststycke. Roligt att en hellre ser en video på "harmoni" i reallägret än Marad...eeehh Messis mål (årets mål förresten). Ingen harmoni i världen slår det målet.
Barcelona tarrak
2007-04-18 23:44
Vad ska man säga? Det mesta är redan sagt men jag är helt förstörd av Messis uppvisning. Jag satt själv och kollade på matchen på Score (sportbar i Göteborg) och skrek högt efter 2-0 målet. Det dröjde inte länge innan hela baren stod klistrade för att se målet gång på gång. Han är en av få spelare som kan få människor att lägga undan lagrivalitet (läs King_Rauls inlägg) och för en stund bara var fotbollsälskare. Även om man ibland känner sig väldigt cynisk och trött på att se hela fotbollsvärlden förvandlas till en hopplös 4-5-1- soppa så krävs det bara några genialiska sekunder från en magisk fotbollspelare för att ge en hoppet tillbaka. Tack Leo Messi för att jag kommer somna med ett leende inatt!
Real Madrid King_raul
2007-04-18 23:38
Rambla,
Oh i´m sorry he is from Barcelona ;)

2007-04-18 23:33
Messis andra mål är inte heller illa men det första är Maradonaklass. Att dom kallar Cristiano Ronaldo världens bäste just nu är roligt. Engelska ligan är inte lika tuff som den spanska i år. Bara 2 lag som tampas i toppen. Messi har bara spelat halva säsongen och har visat mycket på så kort tid. Största spelaren just nu utan tvekan.
Barcelona Rickiboy
2007-04-18 23:27
MARADONA IS BACK IN TOWN!!!
Barcelona Rambla
2007-04-18 23:26
Hm, har ungtupparna lov nu igen eller vad?
Dags och stänga butiken för idag.

Bona nit!
Barcelona Saviola/Dinho
2007-04-18 23:24
hahaha så fucking sköön Eto'o e :D
madrid, cabron, saluda al campeon :D
Annons: