/spanien/barcelona/forum/23568.aspx/spanien/barcelona/forum/23568.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Luís Garcia
2007-02-17 17:10
Hehe skönt och se att Ronaldo verkligen levererar! En gång i tiden spelade han i rött och blått! :). Det var tider det.
Barcelona Rubén
2007-02-17 17:07
men man måste väl kunna köpa biljetterna där? på camp nou eller någon annan stans.

Jag ska i sånna fall åka me min pappa och jag vet inte om jag vågar riskera att bli utan då och istället köra på lite säkrare kort..
Barcelona Rubén
2007-02-17 17:05
EsCúle,

jag tänkte så också typ åka på levante-matchen eller så.. får hoppa spå mkt mål då me..:D
Barcelona Rubén
2007-02-17 17:04
Då blir de typ, Ryan air till girona...men de e väl en bra bit in till barcelona från girona?...
men jag har för mig att man kunde få tag på biljetter här genom barca-redaktionen?

har jag drömt de?
Barcelona EsCúle
2007-02-17 17:03
Jag tänkte faktiskt också åka ner för att se någon match. Jag undrar därför hur jag ska gå till väga. Inga paketresor säger folk? Är det möjligt att få ta på biljetter när man är där nere om man inte går på en allt för stor match? I sånna fall vart? Så att man inte åker dit och så står man där utan biljetter.

Tacksam för svar!
Barcelona Mr Barca
2007-02-17 16:55
Ämne: Om man ska ner till ....
Köp inga paketresor. Där lär du bli duktigt blåst. Köp en billig flygresa ner, biljett info hittar du på barcas hemsida och hotel är inga som helst problem.
Barcelona Rubén
2007-02-17 16:35
Om man ska ner till barcelona för att se en match nu typ i april...Hur skla man göra resan..sätta ihop den själv me t.ex. ryan air eller e de billigare med paket resor och i sånna fall vilke bolag e billigast?...har för mig atrt de brukar följa me inträde till museet eller ngt liknande o sånt..nån som har lite erfarenhet??

tackar på förhand
Barcelona Ravo
2007-02-17 16:26
Här är truppen till imorgon.

Valdés, Giuly, Márquez, Xavi, Iniesta, Jorquera, Puyol, Oleguer, Edmílson, Belletti, Motta, Messi, Ronaldinho, Deco, Gio, Zambrotta, Gudjohnsen and Saviola.
Barcelona Juaníto
2007-02-17 16:14
Rijkaard stannar. =D

Och aftonbladet skämmer ut sig igen. =)
Barcelona Lundello
2007-02-17 15:59
Det var en intervju på tv med Laporta.
DÅ sa dom att nån av dinho o etoó lämnar enligt min polare.

Men han är Real Madrid fan. Så man vet inte vad man ska säga:D:D
Barcelona Guardiola__
2007-02-17 15:49
Eto'o sa att han ville stanna i Barcelona för att arbeta mer, för han vill inte resa ditt för att bara lira några minuter då känner han inte som han hjälper laget istället stannar han o arbetar för sig själv så han blir bättre
Barcelona Mr Barca
2007-02-17 15:47
Kolla in länktips. Detta visar än en gång hur passnings säkra barca spelarna är. Ingen överraskning. Forza Barca
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-02-17 15:28
Fc Barcelona / Ronaldinho.
Det står att Eto´o inte reser till Valencia.
Barcelona Kapten11
2007-02-17 15:27
Enligt Valencia redaktionen ställer vi upp med en 4-4-3 uppställning imorrn..:)
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-02-17 14:57
Nån som kan kortfatta ?

Tack i förhand
Barcelona Holländaren
2007-02-17 14:51
Ämne: Ämne: Slurp. ....
De vita åt mat vid samma bord som de svarta. Det var riktigt sammansvetsat för att vara Holland.

Bogarde var det väl dessutom som jävlades med van der Sar, och han är ju lätt sjuk i huvudet, bokstavligen.
Barcelona Cheno
2007-02-17 14:28
enligt sport.es, så förklarade Rijkaard på en presskonferans att han ska fortsätta.
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2007-02-17 14:26
Ämne: Slurp. Hull och hår.....
Hmm... jag vet inte hur pass bra Hiddink lyckades sammansvetsa det holländska landslaget VM 1998. Du minns ju väl att Van Der Sar slog en knytnäve på Reiziger efter en av gruppmatcherna? Det landslaget var allt annat än sammansvetsat skulle jag säga.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-02-17 14:11
Eto`o lämnas utanför truppen ?
Barcelona Barca Barca
2007-02-17 13:54
Tror knappast att Rijkaard vill lämna Barca bara såder. Finns ingen anledning. Jag kan säga att jag personligen tror att han kanske lämnar när kontraktet går ut. Sen ifall han lämnar så går inte jorden under, det är några viktiga personer som har lämnat klubben. Rosell, Ten Cate några expempel(kan ha missat någon). Inte har det gått dåligt för barca. Sen är tidningarna och journalisterna mycket smidiga på att komma med rykten så fort det blir lite "tjafs" i truppen. Det händer alla lag, alla spelare och alla klubbar. Men eftersom Barca är en storklubb så vet dom att dom kommer sälja oändligt mycket lösnr ifall det står "Rijkaard gör sin sista säsong" eller "Ronaldinho eller Eto'o får lämna Barca". Så allvarligt var det inte, Eto'o ville inte komma in Rijkaard uppskattade inte detta. Dom kramade om varandra pratade genom sina problem, nu e de löst. Vi får se efter en vecka ifall det står något om Rijkaard vill lämna klubben eller inte.

Snack i snacket om ny tränare. Koeman och ingen annan.

Visca Barca, Mot ny titel
Barcelona T#11
2007-02-17 13:53
tänk på spelare som nani, anderson, dani alves m.m , sköna lirare med stor motivation
Barcelona T#11
2007-02-17 13:48
jag tror inte rijkaard drar o inte någon av REM heller och sluta dröm om c.ronaldo, han kommer inte!!
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-02-17 12:54
Glömde också nämna att Barca möter Valencia imorgon. Mer intressant topic än sk*tsnack om grupperingar i laget.
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-02-17 12:52
Här snackas det ju bara om Eto'o och Rijkaard. Är det ingen som nämner att Robinho vill lämna RM för att han inte är nöjd med speltiden ? Det är liksom en större nyhet eftersom att den är sann och mer trovärdig då han själv sagt orden via sin agent och ställt ett ultimatum. Låt mig spela eller låt mig gå !
Barcelona Mr Barca
2007-02-17 12:48
Ämne: Slurp. Hull och hår.....
Sorry menade faktist klubblag.
Barcelona Holländaren
2007-02-17 12:40
Slurp. Hull och hår.

Mr Barca: Hiddink har faktiskt tränat ett lag med många stjärnor - Barcelona. Under sommaren 1998 hade Hiddink hand om det holländska landslaget i VM-turneringen där Holland förlorade mot Brasilien på övertid i semifinalen. Med tanke på att Hiddink fick syssla med spelare som de Boer, Bogarde, Davids, Seedorf och van Hooijdonk får man ju säga att han fick visa sin psykologiska sida. Att dessutom lyckas ena det lag som flippade ut 1996 är ju en bedrift i sig. Han har med andra ord ganska exakt samma erfarenhet av storlag som Frank Rijkaard hade, fast.. ändå inte. PSV ser i alla fall jag som ett storlag, så han har faktiskt mer erfarenhet egentligen.
Barcelona Smogen
2007-02-17 12:01
Ämne: Ämne: Vill in....
Hollänadern:

Du missupfattade nog mitt första inlägg i så fall och borde kanske läsa det andra inlägget jag skrev om Rijkaard också.. Det behöevr naturligtvis inte betyda ett dyft att en tidning går ut och skriver att Rijkaard funderar på att sluta och skriver citat och hänvisar till källor. Men det finns en str risk att det ligger något bakom det. Eftersom det har pratats om samma sak en väldigt lång tid och eftersom det inte är Marca utan AS som går ut och skriver det. Dom har nog snackat ganska mycket på redaktionen om dom ska gå ut och släppa denna grejen. Vad jag förstått blev det till slut en artikel (som jag läst OM, inte som jag läst!) o att Rijkaard allvarligt FUNDERAR på att sluta till säsongens slut. och det är inte alls omöjligt, bara mycket tråkigt.
Barcelona Mr Barca
2007-02-17 11:18
Jag hoppas innerligt att Rijkaard stannar kvar i Barca. Han har gjort mycket för Barca och spelarna ser verkligen upp till honom. Han om någon har vunnit mycket och har massor att lära sina spelare.

Däremot skulle det inte förvåna mig om han lämnar. Men som sagt, tiden får utvisa.

Hiddink är en av de verkligt stora tränarna. Han har med små medel byggt upp världslag. Han förtjänar respekt. Dock ser jag en liten nackdel med Hiddink. Han har inte tränat ett lag med många stjärnor som ex Barca. Jag vet inte om det är någon nackdel, men det är fakta. Det krävs en man av hårda nävar för att tygla stjärnor som Eto`o, Ronnie m fl. Hiddink kan vara lite av en chansning.

Vad säger ni själva?
Barcelona Holländaren
2007-02-17 11:12
Oj, fyra inlägg på rad. Oh well.

Jag är själv rätt säker på att Rijkaard stannar så länge laget ångar på. Någon längre ner nämnde Johan Cruyff men det kommer definitivt inte att hända. Två namn man nog defintivt inte ska räkna bort är Johan Neeskens och Henk ten Cate eftersom båda de två herrarna varit en del av lagets organisation i framgångsrika tider.
Barcelona Holländaren
2007-02-17 11:08
Ämne: Holländaren//

Hid....
Han gjorde det rätt hyggligt i PSV som inte är särskilt mycket mindre än Barcelona...
Annons: