/spanien/barcelona/forum/23565.aspx/spanien/barcelona/forum/23565.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-01-14 00:17
Tack Zizo-Manou! Även det här forumets moderatorer borde göra det samma med de barcafans som fjantar sig på Madrids forum.

Istället för att häckla varandra är det väl bättre att diskutera i normal ton och försöka bena ut vad som gick fel i kväll, eller?
Barcelona Gabriel
2007-01-14 00:17
Var fan finns cojonosen i Barça idag, helvete sikka jävla mesar hela högen är alltså. Sheit ja brinner, ja saknar Luis Enrique som fan. Den enda som har lite cojones idag är fan Deco. Inte ens Puyol visar att han besitter manliga organ, tvärtom!

Och De la Peña, falskare människa får man fan leta efter! Varenda gång hans patetiska espanyol förlorar mot oss så blir han utvisad och jag vet inte vad, sen nu när dom väl vinner så ska han leka Mr.nice guy. Sån jävla bullsheit.

Nåja, ja ska hålla inne min frustration för d är endel. Ska låta stackarna från Espanyol ha deras lilla firostund nu, de vinner ju ändå ingenting. Låt detta bli deras glans på säsongen :-)

Visca el Barça!
Barcelona Meley
2007-01-14 00:15
Vi saknar Deco, hoppas alla som kritiserar honom märker det. Det räcker inte med bara Ronaldinho som alla påstår. Tung förlust, men det är bara att bita ihop. Nästa match är Deco och Zambrotta tillbaka.

Sparka Rijkaard? Ni är roliga hah :D
Barcelona Ghazza
2007-01-14 00:14
Tack Zizou-Mano, vissa förstår inte helt enkelt. Börjar bli lite tjatigt med att en moderator från respektive forum måste agera polis varje gång ett lag förlorar.
Barcelona Xavi_
Förväntar mig att Rijkaard ger Belletti, Dinho och Marquez en rejäl j-la utskällning!!
Dinho ger bort bollen på tok för mpnga ggr och gör inte en tillstymmelse till att försöka ta tillbaks den. När han dessutom inte skapar nånting framåt under hela matchen, blir det som att spela med en man mindre :/
Marquez slarv börjar jag bli trött på nu, snälla Thuram bli frisk snart!!
Bellettis insats är även den under all kritik, matchavgörande 2-1-målet är ju helt och hållet hans och Dinhos fel..
Får hoppas på mirakel i sjukstugan nu, för annars kommer ligaguldet att rinna ifrån oss snart. Skada på Iniesta idag också, det här känns verkligen inte bra! :(
Barcelona _Barca_For_Life_
Ämne: Ämne: Jävlar ....
skit i alla real madrid fans! Ok dom e glada att vi förlora men dom får inte glömma att dom möter ett starkt zaragoza plus real madrid har 2 elle 1 avständ plus carlos skadad:P
Luís Garcia
Ämne: Luís Garcia,

Okej....
Hehe ja. Men man brinner för mycket för det här laget så att man blir sur för minsta grej. Men vad ska man göra. Vi är ju världens bästa lag! För höga förväntningar haha. Men aja sånt är fotboll. Det är det som är kul. Speciellt för dem mindre lagen.
Barcelona Ravo
Ämne: Självklart lockar sp....
ser att du tippade rätt :). Men du menar Brasilien-Ecuador?
Barcelona II Barça II
2007-01-14 00:13
Rambo~//
Ursäkta? Kan du inte diskutera som en normal, vuxen människa, så ska du inte öppna käften.
Barcelona Rambla
II Barça II:

Jag håller i stort sett med dig. Det var Bellettis markeringsmiss vid 2-1. Han är lite sen att ta beslut när det gäller positionsspelet. Belletti är en sån spelare att han är beroende av att hela laget spelar bra, när allt flyter på så spelar även han bra. Det är inte en spelare som ensam kan sticka ut och höja ett helt lag. När spelare som Ronaldinho, Xavi, Marquez och tom Iniesta är bleka (ja Iniesta är ju visserligen alltid blek) då är även Belletti dålig.

Som sagt, bara att bryta ihop och förhoppningsvis så lär sig Rijkaard och laget något av detta. Det har de gjort förut som ni kanske minnns.
Barcelona Klint
Belletti försvinner nog troligen i sommar. Han var inte speciellt bra förra säsongen och har inte imponerat under nuvarande. Vi fattas 4-5 av de mest tongivande spelarna i laget. Vi förlorar med uddamålet. Vi har förlorat 2 matcher. Alla lag får en liten svacka för eller senare. Vi reser oss snart. Vi är FC Barcelona!
Real Madrid Zizou-Mano
2007-01-14 00:12
Till alla Real fans som ser detta. Skriv ett dåligt ord här och du är avstängd på livstid!

Ursäkta mig, men det måste tyvärr skrivas här också.
Barcelona Ravo
Ämne: Jävlar de skulle ja ....
du kommer säkert kunna se det på youtube snart.
Barcelona Myrran
Åtgärder som behövs genomföras:
1. Bänka Marquez nån/några matchen så han får suget tillbaka att spela fotboll och är koncentrerad på plan.
2. Låt Saviola spela från start för #%&! Envisa dig inte mer Guily som ska vara den där lille snabba illern som han aldrig är. Han kommer ju förbi sin motståndare 1/10 gånger.
3. Kör anfall mot försvar på träningarna så kanske försvaret får lite struktur tillbaka som fjolåret.
4. Ge läkemedel piller till våra skadade så vi får tillbaka 40% av våran startelva.
Barcelona Ghazza
Luís Garcia,

Okej lugna ner dig nu så du inte skriver något du lär ångra. Ödsla inte din tid.
Barcelona Rambo~
2007-01-14 00:11
Ämne: Belletti är inte til....
tyst fan Belleti ska spela i Barca tills han dör jag skiter i om han gör en dålig match du borde avguda honom efter vad han gjorde i finalen....det e sånna som du som inte har fan känsla... stick
Real Madrid Gabinho! [Higuian, Gago , Macelo]
2007-01-14 00:11
Självklart lockar spelar som Ronnie, Ronaldo , Beckham och CR.

Ronnie och Ronnie för att båda är underbart bra.
Beckham och CR drar mest till sig tjejer som tycker dom är snygga.

Men själv hatar jag medgångsfans som bara hejar på en spelare iställe för hela laget. Men sånt får man leva med.

Ni skulle ju bara se Sverige - Brasillien alla spelare som hoppa in på planan gick till Ronnie.
2007-01-14 00:10
Jävlar de skulle ja vilja se nån som har klipp?
Barcelona II Barça II
2007-01-14 00:09
Belletti är inte tillräckligt bra för att spela i Barça tröjan. Tyvärr(?) var det just han som avgjorde Champions League finalen och just därför är han kvar hos oss. Annars skulle han vara såld i somras det är jag övertygad om. Visst han har sina stunder då han kan vara riktigt bra, men det händer inte så ofta. Nu skyller jag inte förlusten på honom på jag inte såg hela matchen och för att jag inte gillar att skylla en förlust på en spelare då fotboll är en lagsport. Men jag tycker helt enkelt att Belletti är för dålig för att spela i Barça.
Barcelona Rambla
Fattar inte varför vissa av er blir upprörda över vad några snorungar till realsupportrar skriver här. De är väl de sista som ska komma in och häckla sett till vad deras eget lag har presterat på sistone. Ignorera dom och låt moderatorerna städa bort ohyran.
Luís Garcia
Ämne: Luís Garcia// Du är ....
Mannen jag har nåt att runka med åtminstone. Sen så var jag väldigt sur. Nu har jag varvat ner mig.

Tar tillbaka det där med Rijkaard. Var sur som sagt. Han har gjort mycket. Rensade truppen när han kom och värvade många fina spelare. Som har gjort bra ifrån sig. Vunnit ligan 2 år irad samt CL. Väldigt nöjd med ALLT.

Men det jag blev sur på honom idag var:
Bytena.
Saviola petningen.

Sedan så var laget vädligt omotiverade idag. En positiv sak i det hela är: Nytändning speciellt när Etoo och Messi kommer tillbaka!
Real Madrid Marre_
2007-01-14 00:08
Kamelen: Precis det jag menar. Det är så onödigt att båda forumen ska springa in och gapa så fort något av lagen förlorar.

Real-4-Life: 0? Du var då inte objektiv... Beckham och Ronaldo har lockat till sig många småbarn, det föstår ju vem som helst. Sedan att Ronaldinho har hela Sverige bakom sig är en annan sak.
Barcelona 19messi
Ämne: Ämne: Haha så....
han slog sönder plexiglaset på avbytarbåset.
Barcelona Ravo
Myrran han menar att ronadlo och beckham inte drar in några supportrar till madrid medan att 20% utav barcas fans är med dinho och inte laget. För vad jag kan se så älskar asien beckham.
Barcelona Zamboza
Det är bara att glömma denna match. Det finns många anledningar till varför matchen slutade som gjorde. Edmilson och Marquez måste höja sig markant eller så får Oleguer och Motta spela istället. Ronaldinho, du är världens bäste spelare, men det skadar inte att ta en löpning i djupled så du får chans och utmana istället för att ha en gubbe i ryggen när du 10 gånger av 10 ska möta bollen. Till nästa match får vi tillbaks Deco och Zambrotta och då ser det bättre ut. Hoppas bara inte att Iniesta blev skadad som en resultat av Espanyols fula andra halvlek med avsikt att sparka ner barca spelare och maska överdrivet. Bäst i dagens match var Valdez och Iniesta.
Real Madrid Gabinho! [Higuian, Gago , Macelo]
2007-01-14 00:07
Ämne: Ämne: Haha så....
Han slog plexiglaset tror ja de heter.
Barcelona Myrran
Barca for life
Han slog sönder plexit i sidan av båset.
Ämne: Haha såg ni rijkaard....
vad gjorde rijkaard vad slog han för nåt?
2007-01-14 00:06
Ämne: Haha såg ni rijkaard....
vad gjorde rijkaard vad slog han för nåt?
Barcelona Myrran
2007-01-14 00:06
Real-4-life
20% av vad?
Annons: