/spanien/barcelona/forum/23553.aspx/spanien/barcelona/forum/23553.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_big_one
2007-01-27 14:38
Rambla

:D du fungerar som auto rätt stavning gör i word rättar till felaktiga rader.

Barcelona Rickiboy
2007-01-27 14:37
Zambrotta - Olguer Puyol - Gio
Edmilson
Xavi Deco

Iniesta Saviola Ronnie

startelvan imon..tror jag iaf
Barcelona Rambla
2007-01-27 14:34
Thaer från Real Madrid Castilla har skrivit på ett kontrakt för Barça till 2009. En anfallare som gjorde mycket mål när han spelade för Real Madrid C i tredje divisionen. Den andra värvningen från RM Castilla på kort tid.

Välkommen till Barça Thaer.
Barcelona Jay-z
2007-01-27 14:31
Grabbar tror ni Dhinho får fart på benen efter att ha blivigt lite utbuad i förra matchen. Ser ut som han har lagt på sig lite vikt. Hur som hellst vi behöver han hoppas han kommer i gång när eto'o är tillbaks ordentligt
Barcelona Rambla
2007-01-27 14:24
Ämne: tror etoó lirar sist....
Blir nog svårt för Eto'o att lira sista 5 min då han sitter på läktaren.

Truppen, endast 17 spelare:

Valdés, Jorquera, Puyol, Oleguer, Zambrotta, Gio, Belletti, Edmilson, Motta, Xavi, Iniesta, Deco, Ronaldinho, Giuly, Ezquerro, Gudjohnsen y Saviola.
Barcelona snoooka
2007-01-27 14:18
tror etoó lirar sista 5 min om det är avgjort.
Tror dock det blir svårt imorgon trotts Vigos kassa form.
Saviola gör ett såklart och Puyol nätar imorgon på en hörna
Barcelona Rambla
2007-01-27 14:14
Ämne: Valdez....
Marquez är fortfarande avstängd mot Celta!
Barcelona sanel
2007-01-27 14:05
Valdez
Zambrotta Marquez Puyol Gio
Edmilson
Xavi Deco
Giuly Ronaldinho
Saviola
Barcelona Smogen
2007-01-27 14:03
det är lite oroligt med Thuram, men inte omöjligt att han spelar. Man får ju hoppas på det.

När det gäller Etoó gissar jag att han inte spelar mot Celta. Rijkaard vill nog inte riskera något och Celta känns väldigt snart. Man chansar nog på att man klarar Celta ändå, trots att dom är ett bra bortalag. Barca har ju ändå 7 vunna, 2 oavgjorda och 0 förluster hemma...än så länge.
Barcelona Rambla
2007-01-27 13:34
Skadehelvetet fortsätter. Under fredagens träning så skadade sig Sylvinho och blir troligtivs borta 1 månad. Nu finns det ju täckning där med Gio och Zambrotta. Thuram tränade försiktigt för sig själv utanför gruppen och är nog tveksam till matchen mot Celta. Det positiva är att Belletti är tillbaka i träning med resten av gruppen, så även Zambrotta. Blir tufft utan Thuram för då går väl Oleguer in i mitten vid Puyol. Då tar säkert Zambrotta och Gio ytterbacksplatserna. Suck, dessa skador.
Barcelona Evička
2007-01-27 13:31
El Capitán
Jag har gjort precis samma reflektion. Förmodligen har de inte sett matcherna. Ronaldinho har varit långt ifrån bäst.
Barcelona GiovanniDosSantos_FCB
2007-01-27 13:14
nu när real säljer ronaldo har dom inte chans att få kaka för kaka har sakt att han vil spela me ronaldo i real elr milan så dom kan glömma kaka, men när det gäller c.ronaldo känner jag mej lite orolig för dom erbjuder ganska mycke ,

men iafall hoppas etoo kommer tilbaks imon3
Barcelona El Capitán
2007-01-27 13:12
Förstår inte riktigt hur folk (om dom är seriösa) kan rösta på Ronaldinho som säsongens bäste spelare hitills...
I mina ögon skulle det vara Valdés eller Iniesta som har överaskat mest.

Puyol är ju alltid lika grym ;)
Villarreal Ibravissimo
2007-01-27 13:00
Ämne: haha tack för videon....
Hehe det är lugnt ;)
Visst han var skön när han dansade.
Villarreal Ibravissimo
2007-01-27 13:00
Ämne: Ibravissimo

Det v....
Haha exakt :D
Barcelona Anton_
2007-01-27 12:59
När kommer Eto`o tillbaka Barca behöver honom så mycket för att vinna ligan!!!!!

Saviola har ju varit en bra ersättare till honom men dom behöver en till Saviola.
Barcelona Rambla
2007-01-27 12:53
Ämne: Milan fansen är för ....
De sa samma sak efter värvningen av Oliveira eftersom han har samma agent som Ronaldinho. Låt de säga vad de vill, i slutändan är det Ronaldinho själv som bestämmer var han vill spela fotboll och inte några fans på SF.
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-01-27 12:06
Milan fansen är för roliga , dem säger så här .

" Ronaldo är nycklen till Ronaldinho "

Barcelona Myrran
2007-01-27 11:27
Jag vet inte med er killar men jag brukar iaf inte vara så intresserad av någon killes erektion... men men jag är ju som jag är...

Jag ska jobba imorrn under Celta matchen. Fan att jag missar den, tror jag får lägga om lite arbetstider...
Barcelona Love Barca y Catalonia
2007-01-27 11:04
Vd heter tjejen han dansade med?
Barcelona Love Barca y Catalonia
2007-01-27 11:03
Shit vilken video, det klart man skulle bli upphetsat av henne hon e ju så
sexig...
Barcelona Smogen
2007-01-27 10:45
Jupp, vem hade inte blivit uphetsad av henne....
fast det kanske finns en orsak att det inte går så bra på planen....gå bättre utanför kanske? :)

Kan det vara alla flickor som gör att han missat 2/3 av alla träningar denna säsongen också?
Barcelona Carles_Puyol_21
2007-01-27 10:40
Ibravissimo

Det visar lite att även han är mänsklig :P
Barcelona Rickiboy
2007-01-27 10:36
haha tack för videon Ibravissimo.
Ronnie är ju kung på dans golvet..
Barcelona Tompa
2007-01-27 10:03
Naturligtvis ska Saviola starta på bekostnad av Guddy. Att peta en spelare som bevisat att han är i kanonform f.t vore rent tjänstefel av Rijkaard. Men så trpr jag inte blir fallet, Saviola kommer starta.
Barcelona Ride_The_big_one
2007-01-27 01:09
The White Ones

Saviola har startat sen 2-3 matcher tillbaka, allt tyder på att han börjar från start mot celta efter den fina formen. Sen när spelar atl madid så offensivt? :D

Smogen

Thuram väntas ta platsen efter ha vilat från träning under veckan, eller beskedet kanske kommer imorn om hans medverkan.

Vare sig Eto får 10 min eller mer det kvittar jag vill bara höra publiken skandera hans namn :D(priceless)

Fan det känns som ett bra tag sen man såg lejonet härja längst fram :D
Barcelona tarrak
2007-01-26 23:42
Ibravissimo/Den har varit uppe tidigare, men det är väl aldrig fel att visa vikten av att använda underkläder;)
Villarreal Ibravissimo
2007-01-26 22:52
Titta in min länktips. Kolla mellan benen på Dinho. Han blir upphetsad!

Förvånad över att inte ens 50.000 personer har sett denna video. Den har legat ute i 6 månader.
Barcelona Smogen
2007-01-26 22:37
hmm...glömde att Marquez e avstängd. Då är det ju risk att det blir zambrotta oleguer Puyol Gio....typ
Mot Gimnastic spelade inte Xavi, Deco o Iniesta samtidigt. Tror det kommer hjälpa.
Barcelona Rambla
2007-01-26 22:23
Ämne: Startar gudjohnsen p....
De är också intresserade av honom, och även Valencia nu.
Annons: