/spanien/barcelona/forum/23552.aspx/spanien/barcelona/forum/23552.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Luça Toni #30
2007-01-17 00:36
målen från idag ?
Barcelona Etooooooo
2007-01-17 00:18
Nån som vet när thuram är tillbax?
Barcelona Samuel_Etoó#9
2007-01-17 00:14
Fan va skönt att Saviola gör mål! ja hoppas verkligen man förlänger med honom och säljer Giuly och Esquerro och tar hem Maxi..

Backlinjen är helt katstrofal...När är thuram tillbaka ?

Saviola från start till helgen eller överasskar Mister och med Guddy ??
Real Madrid OSCAR
2007-01-17 00:05
Asså. så ni har spelat en match idag. Grattis till vinsten får man väl säga. Skönt att d ser ut som ni får ihop laget till El Classico. Kan bli en hur bra match som helst, OM Capello ser till att behålla någon spelare efter januari. Ha d
Barcelona - Football Club Barceloήa -
2007-01-17 00:03
Saviola underbart. Hoppas ärthjärnan Rijkaard fattar nångång att han ska sluta och behandla saviola illa. bort med Giuly,Guddy,Santi , sälj dom och ta tebs Maxi Lopez , Räcker med Messi,Ronaldinho, Eto, Saviola,Maxi och Dos Santos kommmer snart.
Barcelona Evička
2007-01-16 23:57
Ämne: Är Barcelona - Real ....Är det helt fastlagt? Normalt står ju söndagen som matchdag till ett par veckor eller tio dagar innan det bestäms om det blir lördag eller söndag.
Barcelona Meley
2007-01-16 23:49
Är Barcelona - Real madrid den 10 mars? Hade verkligen för mig att det var den 11 mars.
Barcelona Rambla
2007-01-16 23:44
Ok, ett Barça i form och fullt motiverade hade kört över Alavés med minst 4-0 i kväll. Detta vet vi. Just nu så är inte alla i form vilket också Rijkaard sa på presskonferensen efter matchen mot Espanyol. Nu skyllde han inte ifrån sig över förlusten på grund av det utan erkände att Espanyol var bättre och mer aggresivare. Ungefär samma sak sa Puyol. Några träningar till och när sen Eto'o kommer tillbaka och snart även Messi så kommer detta att bli bättre.

För övrigt så går Messis rehab riktigt bra i Argentina. Han är igång och tränar 5-6 timmar varje dag. Till Barcelona väntas han 1 februari och man räknar att han tränar med resten av laget runt 10-11 februari.
Real Madrid TrueRealFan
2007-01-16 23:42
Barca - Real Madrid 10e mars
Det stämmer
Barcelona Ghazza
2007-01-16 23:38
Härligt med en striker i god form! Vi går vidare och det är det som räknas.. Underbara konstnummer av kung Puyi också! Detta bådar gott!

Någon som vet vad Maxi Lopez gjorde där nere? Är han i Barcelona för att disskutera framtiden eller ville han bara se matchen?

Sedan såg jag på en reklamskylt där det stod: "Barca - Real Madrid 10 mars" Är det inte den 11:e? Det stod nämnligen något efter också men det uppfattade jag aldrig.

Och en sista sak. Jag har alltid undrat vem den knubbiga mannen i skinnjacka är. Som brukar hålla till brevid El Mister på bänken. Tänkte ta tillfället i akt och ställa den frågan nu.

Visca!
Barcelona Luça Toni #30
2007-01-16 23:34
and el conejo does it agaaaaain :) hehe
Barcelona Rambla
2007-01-16 23:29
Ämne: Ronaldinhoooooooo är....
Finns det någon orsak till att du alltid måste skriva 7000 u:n, o:n osv? Ser lika fånigt ut varje gång.
Barcelona Etooooooo
2007-01-16 23:27
Du fattade inte piken innan, eller? Lite mognare inlägg, tack!
Barcelona Duda
2007-01-16 23:24
Är riktigt besviken på Marquez. Han har inte bara vart dålig idag utan i flera veckor, om inte månader, nu... Dags att vakna upp sin koma och börja spela fotboll igen?

Kaká må vara en bra fotbollspelare, men är långt ifrån Ronaldinhos nivå enligt mig. :)
Barcelona Rambla
2007-01-16 23:24
Ämne: Grabbar Även om jag ....
Ge oss två Kaká så blir svaret ändå detsamma.
No gracias! Behåll er lilla kaka ni.

Laget kommer att bli bättre, är övertygad om det. Just nu verkar vissa av spelarna fortfarande vara på jul och nyårsledighet när det gäller fysisk form känns det som. Vänta bara tills Eto'o är tillbaka. Med hans hunger, vilja och inställning kommer ingen våga lunka omkring på planen när han på egen hand stressar sönder ett moståndarförsvar. :D

Det vänder, var så säkra!
Barcelona Ride_The_big_one
2007-01-16 23:21
Myrran

KLockren inget mer hände låt dig inte luras av alla härinne som överdriver en aning :D

En sak Saviola bör starta hans samspel med gubbarna bildade ett snabbt och kreativt effektivt anfalls spel!

The White Ones

Only time will tell :D

HeavyRossonerri

Kaka är en underbar spelare visst Ronaldinho går igenom en svajjig period men nej är även mitt svar till din fråga.
Barcelona Meley
2007-01-16 23:17
Nej nej och nej :)
Barcelona Myrran
2007-01-16 23:12
Hmm... Läser allt här nu. Såg inte matchen, missade det totalt när jag va inne i min uppsats... Men verkar som Ezq o Guily va lika bra som P8 spelare. Marquez tänkta på frugan/flickvännen i en trevlig position. Saviola försöker göra allt för att bevisa att han platsar i världens bästa lag. Något mer som hände?
Barcelona Klint
2007-01-16 23:09
Ämne: Grabbar Även om jag ....
Aldrig i livet.
Recreativo HeavyRossonerri
2007-01-16 23:07
Grabbar Även om jag inte hade bytt Kaká med någon annan i världen så undrar jag. Kaká mot Ronnie? Ja eller Nej?
Barcelona Leo_Messi19
2007-01-16 23:06
[Ronaldinho10]

Men giuly har ju fått speltid hela vintern?
Real Madrid The White Ones
2007-01-16 23:06
Förlänger Laporta inte med Saviola är han dum i huvudet. Jag har älskat den killen ända sen han spelade i River Plate. Hur kan barcelona inte ha honom? Giuly, Gudjonhsen före saviola ? hah!
Ni köpte Etoó från oss. Vi kanske köper Saviola från er :p
Barcelona [Ronaldinho10]
2007-01-16 23:01
jag håller mer er alla vad giuly gör på plan ! men det e en sak vi har glömmt allihoppa . Giuly får inte mycket speltid. kommer ni ihåg förra året när messi vart skaddad då fick han mycket speltid då va han den riktiga giuly specielt i cl matcherna te.x mot milan arsenal många matcher det e bara så.
Barcelona reher
2007-01-16 23:00
har någon hört något om ustari? har barca lagt något bud?
Barcelona Leva Barca
2007-01-16 23:00
vikken dagens . årets :)
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2007-01-16 22:56
Ämne: vad blev matchen til....
3-2, 5-2 till Barca sammanlagt.
Barcelona Klint
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
Ämne: Nån som saknar thura....
Jo det stämmer, Marquez har sett väldigt ur balans enda sedan slutet av november. Många tabbar och slarviga insatser som slutat i mål för motståndarna. Thuram fick ganska lite speltid under hösten (jag var en de som hävdade att han förtjänade mer tid) men om Marquez inte höjt sig när Thuram är tillbaka bör Marquez bänkas för att samla sig och komma tillbaks till gammal fin form.
Barcelona f0rza Baarca
2007-01-16 22:55
vad blev matchen till slut?
Barcelona Leva Barca
2007-01-16 22:55
Så ja grabbar inga problem me att ta sig ti kvartfinalen. Härligt Saviola . Harttrick hjälte. Han spelade bra . o inget snack om saken han . hoppas han startar nästa match i ligan.

Leva Barce Mes Que un Club 3
Annons: