/spanien/barcelona/forum/23551.aspx/spanien/barcelona/forum/23551.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético hata barcelona,hata katalonien , hata ronaldinho
2007-01-24 16:38
el flaco: ni brukar ju ha domarna på eran sida i de flesta matcherna ändå

forza rodrigo santiago
forza rodrigo santiago
Barcelona el Flaco
2007-01-24 16:14
Rodrigo Santiago, domaren som ontroversiellt (och Felaktigt) utvisade Ronaldinho i Copa Del Rey förra säsongen mot Zaragoza ska döma matchen IGEN mellan de båda lagen i årets kvartsfinal.
Barcelona tarrak
2007-01-24 15:26
Captian Fabuloso Cave Of Hair./"Enligt eurosprt så ska vi ha lagt in en undersökning angående Gieuseppe Rossis kontrakt. Han är nu utlånad från Man U till Parma, men verkar inte alls vara så högt uppsatt på Man U:s "prioritylist". Detta kommer direkt från ans agent, så uppgifterna bör vara sanna."

Nja, du ska nog inte ha allt för stor tillit till dessa ormar, även kallade spelaragenter. Det är mer regel än undantag att de sprider ut rykten om sina spelare för att ge dem bättre förhandlingspositoner. Nu säger jag inte att just detta är påhitt, men det krävs lite bättre källor för att jag ska tro att det ligger något i det.
Barcelona Alex_Malmö
2007-01-24 15:17
Barcavänner! är det någon som lyckas se streamade matcher med mac OS. Isåfall tipsa mig om hur?
Barcelona Alex_Malmö
2007-01-24 15:17
Barcavänner! är det någon som lyckas se streamade matcher med mac OS. Isåfall tipsa mig om hur?
Barcelona FCBarcelona_
2007-01-24 15:03
Ronaldinho Saviola Giuly

Deco Edmilson Iniesta

Gio Puyol Marquez Zambrotta
Valdes

Ikväll?
Barcelona Will
2007-01-24 14:37
Ämne: vad heter lila kanin....El Conejo
Barcelona barca__elve
2007-01-24 14:36
vad heter lila kaninen på spanska som man kallar saviola... har glömt bort det...
Barcelona Will
2007-01-24 14:29
Ämne: är det bara jag som ....
jag håller med om Giuly iaf, finns en många spelare som skulle göra bättre ifrån sig på den positionen. Jag anser att han har gjort sitt i FC Barcelona.
Barcelona Ravo
2007-01-24 14:18
Skriv gärna varför du skulle vilja att du skulle sälja dem. Skulle leda till en diskussion iallfall.
Barcelona B.A.R.C.E.L.O.N.A
2007-01-24 14:09
någon stream till dagens match?
Barcelona jocke4
2007-01-24 13:44
Säkert
Barcelona mer än en passion, mitt liv!
2007-01-24 13:40
är det bara jag som anser att oleguer, motta och giuly är spelare som vi borde sälja till sommaren?
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-01-24 13:05
Enligt eurosprt så ska vi ha lagt in en undersökning angående Gieuseppe Rossis kontrakt. Han är nu utlånad från Man U till Parma, men verkar inte alls vara så högt uppsatt på Man U:s "prioritylist". Detta kommer direkt från ans agent, så uppgifterna bör vara sanna.

I sånna fall är jag glad, jag ser det som en oerhörd möjlighet och lycka att ha en anfallsframtid i Barca motsvarande Rossi och Bojan som nr 9:or. Jag har sett Rossi och han är en skön spelartyp, bra teknik (Eto´o klass eller i närheten), grymt spelsinne och bra fart.

jag säger, Go for it. Han skulle vara en bra förstärkning för vår framtid. Men samtid lär Man U inte släppa honom lätt
Barcelona Love Barca y Catalonia
2007-01-24 07:47
Detta är från "Real-M Silly.....
Robinho

Har det svårt att övertyga i Madrid, trots mycket speltid. Juventus har sedan en tid tillbaka vart intresserade. Men det ska mycket till om Real Madrid släpper sin yngling.
Barcelona Myrran
2007-01-23 22:26
Ämne: Asså mannen som skre....
Han verkar allt ha kolla på fotboll men dock inte Barca. Men egentligen hur har man kunnat undvika att Messi är skadad?
Barcelona Samuel_Etoó#9
2007-01-23 22:20
Zambrottas skada är inte allvarlig.. rijkaard vilar han istället för låta han spela och förvärra skadan!

Barcelona Love Barca y Catalonia
2007-01-23 21:55
Asså mannen som skrev "Inför Betis-Barca" (Från Betis redaktion) verkar inta ha någon koll alls på fotboll? :
Kvällens frågetecken: Försvaret, som utan tvekan är den svagaste länken i Betis. Det faktum att vi inte har en enda snabb back gör dessutom saken otroligt spännande, håller försvaret verkligen när Saviola, Messi & Gaucho får sätta tänderna i det?
Ehh: Messi är skadad, som tur för er...
Barcelona Evička
2007-01-23 21:24
Ämne: är Zambrotta skadad ....
Han har tydligen överansträngt någon muskel, enligt Barças hemsida.
Barcelona Criff
2007-01-23 21:18
är Zambrotta skadad IGEN? läste "inför Real Betis - Barcelona" av Betis skrivaren och där stod att zambo skulle va utanför truppen för en skada mot Gimnastic sist. ??
Barcelona João Pinto
2007-01-23 20:54
Dinho får säkert en halvlek i London åtminstone...
Är det någon som vet var man kan läsa om b-laget och se vilka spelare som finns där?
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-01-23 20:50
wiie =)

Fixade nyss biljetter och resa till Portugal - Brasilien på Emirate Stadium den 6 Februari.
Får hoppas Deco, Edmilson och framförallt Ronaldinho kommer dit.

Vad tror ni? Ronaldinho brukar väl vara med på Brasiliens träningsmatcher..

=)
Barcelona Romario(Barcelona4-ever)
2007-01-23 20:05
hoppas han får stanna
Barcelona Evička
2007-01-23 19:28
Ämne: Ämne: Barca-P....
Det kanske är så att de flesta tycker att du ska göra dina skolarbeten själv ;)
Barcelona Barca-Puyol
2007-01-23 19:23
Ämne: Barca-Puyol

Jag b....
Samma sak här, men inför riktigt stora matcher så får man liksom en konstiiig känsla dagarna innan. Jättehärlig och det känns riktiigt så nu när man vet (eller tror) att eto'o ska spela igen. Det kommer att vara riktigt skönt att ha med honom igen. Han har varit jättesaknad!!
Barcelona Barca-Puyol
2007-01-23 19:20
Ämne: Barca-Puyol
Hade du....HAHAHAHAHAHAHA det hade jag inte tänkt på. Hoppsan hahaha, men alltså jag kommer ju att skriva flera källor, och jag tror inte att läraren kommer att kolla upp alla. Jag är ju liksom inte den enda som gör ett arbete haha=).

Men det verkar som att ingen vill, vågar eler kan svara på min fråga haha. =)
Barcelona Myrran
2007-01-23 19:17
Barca-Puyol

Jag brukar inte kunna hålla mig till nästa match spelar ingen roll om Dinho Eto Messi Deco Xavi är med eller någon annan förutom Puyol då.
Barcelona Evička
2007-01-23 19:10
Barca-Puyol
Hade du tänkt använda "Les Rambles" som källa? :)
Barcelona Barca-Puyol
2007-01-23 19:01
Heej grabbar!! Längesen jag skrev här, men jag brukar alltid komma och se vad ni har diskuterat hehe =). Någon gång hade någon skrivit nåt om franco, när ni krigat mot realfansen haha. Det är nämligen så att jag har ett arbete om franco som jag måste göra klart till torsdag och jag undrar om någon av er har lie fakta om honom. Alltså ni ska VETA. Nu kanske ni undrar varför jag kommer hit eftersom detta är ett barca-forum, men jag vill ha med i arbetet hur grym franco var mot katalanerna och sånt. Så har jag tänkt ta med fakta om barca o sånt. Tacksam för svar, men skriv inget ni inte är hundra på. =)

Förresten längtar ni inte til söndag. ETO'O ska väl spela dåå? LÄNGTAR SÅÅÅÅ =). Även om han inte startar så kommer det att vara sjuuukt skönt att se honom vara med i trupeen, eller kanske till och med bli inbytt de sista minuterna!!!
Barcelona Carles_Puyol_21
2007-01-23 18:13
stämmer nog bra det, det vore skönt med match ikväll dock.
Annons: