/spanien/barcelona/forum/23527.aspx/spanien/barcelona/forum/23527.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona zicko10
2007-01-31 14:57
har ni viasiata sport då?
Barcelona Evička
2007-01-31 14:19
Om Barçatv, visst är det program hela veckan? Man behöver inte bekymra sig om man inte kan se varje dag.
Barcelona |__HamoDi__|
2007-01-31 14:19
hur?
Barcelona Rambla
2007-01-31 14:00
Det visas gamla klassiska liga och cupmatcher. Intervjuer med Rijkaard och spelarna. En hel del reportage. Ett program som är intressant är Promesas, som handlar om canteran och dess talanger. Allt från Barça B, Juvenil och ner till de yngsta 7-manna pojklagen i Benjamin.
Barcelona barçaroffe
2007-01-31 13:59
Carles_puyol_21

Det beror val pa lite var man bor ocksa.
Jag gar ofta till de irlandska pubarna. Tyvarr runt La Rambla ar dessa barer mest innehallande engelska skraniga turister.

Var och promenerade i stadsdelen Gracia i Lordags och besokte da irlandska puben Bristol Blue. Lagomt stor,trevlig lokal, och enligt personalen bsoks den av manga Barça-bor nar det ar match, hemma som bortamatch.(Manga sej ju inte alla hemmamatcherna!) Ligger pa "Torrent llólla" i Gracia. (t-bana "Diagonal")

"Ryans" pa Carreer Ample i stadsdelen Barri gotic ar en liten intim bar med bade Barcelonabor, turister osv. Den ligger 50 meter fran min bostad sa dit gar jag ratt ofta!

De spanska barerna envisas ofta med att kora pa sina sma omoderna tv-burkar. Det star da inte jag ut med. :-(

Nej minst 40-50 tum plasma eller helst projektor skall det vara!!!

Jag skulle dock ocksa valkomna ett exempel pa en specifik katalansk bar/pub dar man kan se matcherna pa moderna tv-apparater/projector i trevligt sallskap.

Min privata pub-forskning gar vidare i jakt pa nya forslag.:-)
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-01-31 13:51
Har alltid missat Barca TV som visas i viasat sport, men idag kl 14.00 tänker jag inte missa den, tänkte fråga vad som visas där, visar de nått från träningen eller?
visca el barca.
Barcelona Rambla
2007-01-31 13:45
I Barça B så spelar Dos Santos till höger. Bojan används mer som ytter till vänster trots att hans naturliga position är en klassisk nr 9. Fast Dos Santos som är vänsterfotad skulle knappast heller göra bort sig på vänsterkanten.
Barcelona João Pinto
2007-01-31 13:33
Vilken är Dos Santos egentliga position, är Dinhos, Messis eller mer centralt?
Barcelona Evička
2007-01-31 13:31
Läste det också. Se länk.
Barcelona Gorredinyo
2007-01-31 13:22
Alesito

En länk vore bra
Barcelona Alesito
2007-01-31 13:15
läste på marca.com att man u har vart i kontakt med Xavi's agent och att han hört talas om ett byte mellan han och C.Ronaldo men att det inte är något klubbarna talat om ännu...
Barcelona christian__89
2007-01-31 10:35
kolla länken;) Där Bojan gjorde två mål+ 1assist
Barcelona Sóm més que un club
2007-01-31 08:22
Ämne: Hej!
Är det någon s....
Carles_Puyol_21 :
Bäst är att söka upp nâgon av penyorna.
Det brukar inte vara ngt problem att för en culé pâ genomresa att fâ se matchen tillsammans med likasinnade. I mitt länktips hittar du de 117 penyorna inom Barcelona stad.
Barcelona Taherinho
2007-01-31 00:52
Shooooooooooooo!! En sak grabbar.....ar det ngn som kommer ihag cup matchen i fjol mot just Zaragoza pa Camp NOU.....Tycker ni inte tt domaren var kopt, mutad...kalla det vad ni vill...jag ar helt allvarlig assa.....for jag kommer ihag att jag satt och kolla pa den matchen och efter att ha fatt 5 min. tillagstid balste domarn av redan efter 4.30 trots frispark i mittplan for Barça...trots att Puyol skyndade att ta den..domaren bokstavlogen forsokte stoppa frisparken och blaste av direkt....hmm....otroligt otroligt skumt agerande....och da ar jag valdigt mild... Mitt tips...kommer ni ihag Barça ifjol?? Och R.Madrid....hmm ett utav dem ville inte skamma ut sig i semifinalen....jag pratar inte om Barça...kommentar tack!!!
Visça Barça!!!!!!!!!
Barcelona Jontteee
2007-01-30 23:57
Låt R.Madrid få C.Ronaldo, så tar vi upp Giovani Dos Santos..

Så kan våran kära president säga igen.. "R.Madrid fick C.Ronaldo för att vi har Giovani Dos Santos" hehe

Vi kanske kommer ihåg.. "R.Madrid fick Robino för att Barca har Messi".. Karl kan ha rätt ännu en gång..

Visca el presidente..!!!
Barcelona El Capitán
2007-01-30 23:18
Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo//

Ligan, såklart. Skulle vara trevligt med en till CL titel, men jag skulle prioritera Ligan då den representerar ett mycket större arbete än CL. Dessutom kan vi inte låta marängerna eller något annat lag i Spanien förbättra sin "La Liga" statistik =)
Barcelona Carles_Puyol_21
2007-01-30 22:43
Hej!
Är det någon som vet en bra pub i Barcelona där man kan se bortamatcherna?
Barcelona tarrak
2007-01-30 22:37
Truppen mot Zaragoza: Jorquera, Valdés, Gio, Zambrotta, Belletti, Oleguer, Márquez, Puyol, Edmilson, Xavi, Iniesta, Deco, Ronaldinho, Giuly, Saviola y Gudjhonsen.

Motta, Thuram och Sylvinho vilar pga sjukdom och skador. Santi är petad.
Barcelona Evička
2007-01-30 22:33
För att bli lite seriös en stund. Jag håller egentligen med Taherinho om att det kanske är klokt att inte satsa 100 på CdR. Förmodligen är det så de tänker också. Att vinna ligan och CL står högre i kurs både i Spanien och internationellt och är därmed viktigare. Lite synd om Jorquera bara, CdR är ju det enda han får spela stackarn.
Barcelona Barca#1
2007-01-30 22:01
Fcbarcelona/cristiano ronaldo

Chl såklart
Barcelona barçaroffe
2007-01-30 21:31
Adeu, maste ivag och kolla West Ham-Liverpool pa narmsta bar!
Barcelona barçaroffe
2007-01-30 21:29
Evicka

Antar det...om man gillar morka spanjorer!
2007-01-30 21:27
En fråga.
Vad skulle ni helst vilja vinna Chl eller Ligan?
Barcelona barçaroffe
2007-01-30 21:27
Myrran

Skamt asido! Det ar nog inget att rekommendera. Haller pa med lite annat ocksa!
Barcelona Evička
2007-01-30 21:25
Finns det killar att studera också om man skulle få för sig att flytta dit?
Barcelona Evička
2007-01-30 21:25
Ämne: He he, nehej jag stu....
Låter som heltidsstudier ;)
Barcelona barçaroffe
2007-01-30 21:24
He he, nehej jag studerar bara fotbollsmatcher, spanska, irlandska barer och brudarna pa beachen! :-)
Barcelona Myrran
2007-01-30 21:24
barcaroffe
Låter som ett säkert jobb ^^
Barcelona barçaroffe
2007-01-30 21:22
barça_elve

Jag har flyttat hit for min karlek till denna fantastiska stad och forstas dess tillika fantastiska fotbollslag (+ att min fru ville hit for att jobba!). Passande nog forsorjer jag mej pa hogriskinvesteringar. Typ gambling :-)He he hoppas det inte gar at h-vete bara :-):-)

Força Barça!
2007-01-30 21:17
Barca__elve.
Vem suderar när man är 47, om åldern stämmer då.
Annons: