/spanien/barcelona/forum/23526.aspx/spanien/barcelona/forum/23526.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca#1
2007-01-30 22:01
Fcbarcelona/cristiano ronaldo

Chl såklart
Barcelona barçaroffe
2007-01-30 21:31
Adeu, maste ivag och kolla West Ham-Liverpool pa narmsta bar!
Barcelona barçaroffe
2007-01-30 21:29
Evicka

Antar det...om man gillar morka spanjorer!
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-01-30 21:27
En fråga.
Vad skulle ni helst vilja vinna Chl eller Ligan?
Barcelona barçaroffe
2007-01-30 21:27
Myrran

Skamt asido! Det ar nog inget att rekommendera. Haller pa med lite annat ocksa!
Barcelona Evička
2007-01-30 21:25
Finns det killar att studera också om man skulle få för sig att flytta dit?
Barcelona Evička
2007-01-30 21:25
Ämne: He he, nehej jag stu....
Låter som heltidsstudier ;)
Barcelona barçaroffe
2007-01-30 21:24
He he, nehej jag studerar bara fotbollsmatcher, spanska, irlandska barer och brudarna pa beachen! :-)
Barcelona Myrran
2007-01-30 21:24
barcaroffe
Låter som ett säkert jobb ^^
Barcelona barçaroffe
2007-01-30 21:22
barça_elve

Jag har flyttat hit for min karlek till denna fantastiska stad och forstas dess tillika fantastiska fotbollslag (+ att min fru ville hit for att jobba!). Passande nog forsorjer jag mej pa hogriskinvesteringar. Typ gambling :-)He he hoppas det inte gar at h-vete bara :-):-)

Força Barça!
2007-01-30 21:17
Barca__elve.
Vem suderar när man är 47, om åldern stämmer då.
Barcelona barca__elve
2007-01-30 21:08
barçaroffe

studerar du i barcelona eller har flyttat ditt ???
Barcelona barçaroffe
2007-01-30 21:06
Kop biljetterna pa arenan!!!
Det blir langtifran utsalt mot ett lag som Deportivo! Max 60-65.000. Bara att valja och vraka mellan platserna. De billigaste fran ca. 30-40 euro! Ska du kopa i forvag far du betala 20-50 euro EXTRA beroende pa hur attraktiv plats du vill ha.
Ganska onodigt va ? Kop mera barça-souvenirer for pengarna istallet.
Jag har bott har snart ett ar och koper mina biljetter ALLTID max ett par timmar innan matchstart!
Du kan ex.vis kopa biljetter utanfor den stora souvenirshopen inne pa Camp Nou-omradet

Lycka till!
Barcelona Taherinho
2007-01-30 21:03
Ämne: Eftersom det är så f....
Helt arligt tycker jag att vi ska strunta helt i Copa del Rey...kanske lata bank eller reserverna fran b laget spela....med all den bade rimliga och oftast orimliga kritik som vi har fatt tycker jag vi borde koncentrera oss forst pa ligan och sedan Champions.... Jag tror prsonligen och hoppas mest pa att vi tar ligan....Sen Ch. League..ar valdigt svar...det beror inte pa vilka vi moter tycker jag, utan framst om alla de viktigaste spelarna ar med....Ex tank dig att vi far Chelsea (SOM JAG VERKLIGEN HATAR, OCH VILL ATT BARÇA SKA TA DEM I AR) och Dinho ar skadad...da blir det svart...men men

Hoppas hoppas pa ligan tredje raka

Visça Barça
Barcelona Myrran
2007-01-30 21:02
Evièka o tarrak //
Hellre att det inte händer någonting alls runt Barca än att det blir som inne på maräng forumet. Då skulle jag inte ens orka bry mig kika igenom alla inlägg som finns...
Barcelona Evička
2007-01-30 21:00
Ämne: Eftersom det är så f....
Omöjligt är det inte. Jag vet inte om det är troligt definitivt inte omöjligt.

(Varför är det roligare att tjata i forum än att jobba och att skriva införrapporter till Bundesliga??)
Barcelona Evička
2007-01-30 20:58
Ämne: Jag vågar inte åka ä....Jag kan förstå dig i och för sig. Det känns säkrare att veta att man har biljetter. Men jag köpte biljetter till en väldigt attraktiv match (CL mot Chelsea) vid arenan tre timmar före match och jag har aldrig sett så bra som den gången. Satt på tredje graderian bakom södra målet. Helt suveränt. Det hade jag inte trott innan, men så var det. Du kan köpa via redaktionen om du klickar på bilden på startsidan här. Det blir lite dyrare, men du har biljetterna med dig när du åker.
2007-01-30 20:56
Eftersom det är så få som skriver, så tänkte jag fråga vem ni tror vinner.
ligan?
Chl?
Copa del rey?.
Själv tror jag inte det är en omöjlighet att vi vinner trippeln.
Visca el barca.
Barcelona barcalover 3
2007-01-30 20:44
Jag vågar inte åka ända till barcelona å köpa bilh inan matchen...för ja ska kolla på Barcelona - Derpotivo under påsklovet och hur säkert e de att man får bra platser
Barcelona Evička
2007-01-30 20:43
Ämne: hej.Är det nån som v....
Billiga?? Det finns inte, men bäst pris får du direkt vid arenan.
Barcelona barcalover 3
2007-01-30 20:41
hej.Är det nån som vet var ja kan köpa billiga mathc bilj till barcelona hemma matcher?
Barcelona Evička
2007-01-30 20:39
Myrran
Å ena sidan ska man alltid ta en merseysideiansk skärseld på största allvar, å andra sidan är det precis som tarrak skriver. Fast G*d förbjude att det börjar listas tior, elvor och tolvor här i samma takt som de gör i marängforumet. Sååå tröttsamt.
Barcelona tarrak
2007-01-30 20:30
Myrran/Det var nog mest i brist på annat att skriva, ja. Även om man får se det som ett sundhetstecken så är det lite tråkigt att det händer så lite runt Barça. Ibland blir jag lite avundsjuk på marängerna när de sitter och listar sina drömvärvningar, tillverkar drömtolvor osv:)
Barcelona Myrran
2007-01-30 20:11
Evièka och tarrak ska man ens bry sig eller latjar ni bara lite? :D
Barcelona eldhen
2007-01-30 19:52
Kom nyss hem ifrån en veckas vistelse i Barca dör man oxå hann med att se matchen :D vilken klubb..vilka spelare!

Visca Barca!
Barcelona Evička
2007-01-30 19:36
Ajajaj, jag insåg just att även jag fallit i fällan att skriva en quasireligiös inlaga. Jag begår genast självkritik
Barcelona tarrak
2007-01-30 19:25
Evièka/Mitt i allt det hemska, så fick du mig faktiskt att skratta. Antingen så måste det vara chocken eller så är jag så förstörd av Barcelonismen att jag helt enkelt inte inser allvaret. Nåväl, en dag inser jag nog allvaret...
Barcelona Evička
2007-01-30 19:18
Ämne: Evièka/My bad! Det f....
När det gäller det religiösa och politiken kan du nog bikta dig till en absolution men Liverpool...ack, ack, där väntar en evighet i´den merseysideianska skärselden.
Barcelona tarrak
2007-01-30 19:11
Evièka/My bad! Det finns tre saker man inte ska skämta om; politik, religion och Liverpool. Jag vet att det här kanske är för mycket begärt men jag hoppas att jag någon gång kan bli förlåten av alla jag sårat.
Barcelona Ronaldiiinho
2007-01-30 19:09
La Liga är den ligan som har mest klass och den bästa just nu enligt mig. Det är tajtstrid där uppe vilket det inte är i Serie A eller PL.
PL har kanske snabbare tempo men La liga är mer samba om man får utrycka det så.. :)
Annons: