/spanien/barcelona/forum/23521.aspx/spanien/barcelona/forum/23521.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dani
2007-02-04 15:12
Tack för videon!

Det finns betydligt sämre sätt att spendera fem minuter en söndagseftermiddag, men frågan är om det finns några bättre? Romario, vilken lirare!

Dock, bedrövliga gröna träningsoveraller...
Barcelona FCB_Dreamteam
2007-02-04 14:37
Javisst skulle han platsa i Barcelona. men kanske inte i en startelva men som en mycket aktiv inhoppare.Han kan ju ta med sig Huntelaar och Emanuelsson.
Barcelona G och J Dos Santos
2007-02-04 14:24
vilken härlig film rambla
Barcelona Evička
2007-02-04 14:07
Ämne: Spara denna underbar....
Tack Rambla, den är fin den... :)
Barcelona Alenoinho
2007-02-04 14:07
KOllade idag på Ajax - feyenord och blev riktigt imponerad av ajax vänsterback Emanuelsson!!!

Hoppas vi köper honom till sommaren eftersom den killen e verkligen grym och kan bli hur grym som helst!
Barcelona FCB_Dreamteam
2007-02-04 13:49
Denna video är Barcelona fansens. bibel i rörliga bilder. kollar man på filmen kan man bara konstatera att man kan inte kan hålla på Barcelona utan den klubben finns bara i hjärtat inte i hjärnan FC Barcelona går bara att älska.
Barcelona Rambla
2007-02-04 13:45
Spara denna underbara video från förnedringen på Camp Nou när Barça vann med 5-0 över marängerna. Romarios hat-trick, Koemans frissparkskanon och Stoichkovs firande på bänken är höjdpunkter. Varje mål visas två gånger, kommenterade av både culé och madridista-kommentator. Man får rysningar. :D
Barcelona FCB_Dreamteam
2007-02-04 13:37
Tror att Eto'o sätter ett mål i kväll. kommer in i 75 och avgör i 85.
Barcelona Evička
2007-02-04 13:17
Ämne:
Härliga nyheter an....
Hoppas att det stämmer.
Valladolid Lomabardino
2007-02-04 13:16

Härliga nyheter angående C.RONALDO!

It's normal that half the world is asking after Cristiano because every game he is delivering exhibition performances," said Mendes.

"Manchester United have repeated their intention not to sell him, and I would do the same if I was a United director.

"It's no secret there is interest from Real Madrid and Barcelona. For us, the matter does not exist and what we are negotiating is the renewal of his contract."

HAN STANNAR SÄKERLIGEN 2010! Härligt för dem!

Barcelona Evička
2007-02-04 13:11
Samu lär inte starta. Tipset på startelvan i införrapporten är inte dumt. Det stämmer väl de resonemang som har förts i veckan. När det gäller Eto'o har väl Rijkaard varit ganska klar med att det kan bli fråga om ett inhopp, men inte startelvan.
Barcelona Rubén
2007-02-04 12:59
Har inte fått spec mkt info finns det ngn preliminär startelva??...Sitter o hoppas på Samu nu...
Barcelona Etooooo
2007-02-04 12:24
Arsenal Consider Henry Departure

Arsenal are for the first time considering the merits of selling Thierry Henry, according to a Sunday newspaper report.
Kanske på väg till oss???
Barcelona r.Hyder
2007-02-04 11:59
Barça-fan

Det pratas om 10:De februari i hemma matchen på Racing Santander.
Barcelona Barça-fan
2007-02-04 11:39
Det har varit mycket snack om Eto'o skada och nära han kan vara tillbaka, men när kan Messi varit tillbaka? Det har varit lite för tyst om det tycker jag.
L0S MERENGUES
2007-02-04 11:36
tarrak //

Hahaha skitkul....

Och ert topic måste vara att snoka runt i vårat forum och hitta saker som ni tycker är roliga.

Men jag kan förstå, man vill ju alltid ha koll på storebror från Madrid.

:)
Barcelona tarrak
2007-02-04 04:48
Dagens topic i marängernas forum måste ju vara "hur känner du när Barcelona får en straff i slutminuterna". Obetalbart! Om de nu hade ett lag som orkade masa sig över mittlinjen mer en gång per match så skulle de också få känna på känslan av att då och då få en straff. Tyvärr lär det inte hända så länge "Don Capello" basar över laget f.k.a BenQSiemens.
Barcelona Relay*
2007-02-04 01:34
Jag hoppas ni kan se tiderna på viasats sändningar från barcelona Tv i länken under länktips ovan.
Barcelona Relay*
2007-02-04 01:27
Måste bara tipsa er om att Viasat sport har börjat visar från Barca tv med en engelsk översättaröst. Så spana in tv tablån när nästa sändning är.
Barcelona Ravo
2007-02-04 00:31
Dinho har problem med knät de står på hemsidan också, men de står inte hur länge.
Barcelona Ride_The_big_one
2007-02-03 23:08

Istället för att gissa er fram angående Ronaldinhos skada så avvakta istället fcbarcelona.com nyheter.
Barcelona Messidinho 10
2007-02-03 21:58
Helt underbart attt Eto`o inte längre sitter på läktarn. Ska bli riktigt roligt att se Samu spela imon, Förhoppningsvis så gör han de.
Barcelona Rambla
2007-02-03 21:48
Haha. I matchen Espanyol-Zaragoza, kvitterade Espanyol nyss genom Luís Garcia. I anfallet efter så gör vår canterano Sergio Garcia sitt andra mål för kvällen. 1-2 nu, övertid kvar.

Härligt!
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-02-03 21:21
Måste säga , Grattis till att Etoo är tillbaka .. Men snacka om otur när han är tillbaka så är Ronaldinho skadad...
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-02-03 21:02
Åhh vad skönt att se Etoó och Messi träna igen.
Allt känns mycket bättre med en hel trupp, förutom Dinho som har lite ont i knäet. Han är säkert tillbaka nästa match. Messi med förhoppningsvis. Kanske får avsluta matchen mot Racing, på Nou Camp, med REM?

=)
Barcelona tarrak
2007-02-03 18:34
Rambla/Ja, jag får nog hålla med. Innan man ska börja med stenkastning bör man vara rätt säker på att man själv inte sitter i glashuset vilket jag inte anser att min kombatant är. Min hatkärlek till den störige spanjor/skåningen gör dock att jag inte kan bli upprörd:)
Barcelona Rambla
2007-02-03 18:27
tarrak:

Vi får som sagt se.

Lustig diskussion på andra forumet såg jag. Sitter och fördömer tidningen Sport och försöker få det till att AS är mycket snällare i sin bevakning. Haha, komik. De är av exakt samma skrot och korn båda två, varken mer eller mindre.
2007-02-03 18:08
2007-02-03 18:08
tarrak/rambla

Eller också har han hittat en annan agent som han litar bättre på, eller va fan som helst. Lönlöst att spekulera i, men detta är ju ett forum och i ett forum ska man spekulera så fortsätt ni gärn ;)
Barcelona tarrak
2007-02-03 16:48
Rambla/Jag tror att din tolkning av Saviolas agerande är den mest troliga, men det kan nog också vara så att han anser att han är i en så bra förhandlingsposition vid ett klubbyte, att han inte behöver någon agent som ska ha sin del av kakan. Kaninen har ju aldrig varit den som tackat nej till pengar:)

Den som lever får se.
Annons: