/spanien/barcelona/forum/23514.aspx/spanien/barcelona/forum/23514.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_big_one
2007-02-04 23:10
Kunde inte ha sagt det bättre själv top notch rambla.
Barcelona Rambla
2007-02-04 23:09
Zambrottta som egentligen inte ens har 90 min i kroppen pga sin 6 veckors långa skada gjorde mer än godkännt ifrån sig. Defensivt bra och offensivt lite försiktig kanske. Men vem hade inte varit det när man får dela kant med Ezquerro? :D
Barcelona Ronaldiiinho
Jag kan säga en sak att det var inte våran kväll idag.. :/

Vi kunde ha gjort bättre ifrån oss..
Saviola kanske var osynlig MEN han var farlig vid målchanser.. Så han skulle vara kvar på plan hur som helst men inte Ezq han håller inte som Saviola!
Barcelona Holländaren
Zambrotta har varit bra i ett par matcher, men fortfarande dålig i ett tjugotal.

Jag hävdar bestämt att Zambrotta inte har något i Barcelona att göra. Han är väldigt förbi sitt peak. Möjligen som backup för att säkra defensivt.
Barcelona Karlssoooon
Ämne: Karlssoooon.
Du glö....
Där har du en poäng.
Det inhoppet var för övrigt det långsammaste jag sett någonsin vad höll killen på med?
skickade iväg nån å köpa nya benskydd...
Barcelona barcalover 3
holländaren

varför har inte iniesta inte varit bra senaste matcherna ? han va typ bäst på plan senaste liga matchen
Barcelona Myrran
2007-02-04 23:08
Om inte en av VÄRLDENS bästa ytterbackar har inte har något o göra i Barca. Vem fan ska spela ytterback då!?
Barcelona Rambla
2007-02-04 23:07
Ämne: Rambla/
Ok..jag gil....
Det är enkelt att hitta Barcelonas virus. Laget som helhet är just nu ganska så mediokert och klarar sig tack vare stor rutin och individuell skicklighet hos spelarna. En av orsakerna är att vårt ordinarie anfall inte har varit intakt under 4 månader. Två världspelare som Eto'o och Messi, ja de är faktiskt det, har saknats i 4 respektive 3 månader. Därför blir vårt spel förutsägbart, långsamt och allmänt icke kreativt. När alla tre är tillbaka, och i lite bättre fysisk trim så ska du få se på fotboll. :D
Barcelona Myrran
Real_maria
För Barca är det skador på Messi och Eto'o
För Real är det en viss Capello
För Sevilla är det, ja formtoppen är över?
Holländaren

Var han långsam och dålig mot Zaragoza?
Han var små skadad efter den matchen och har kommit igång sakta men säkert.

Att säga att han inte har nåt i Barcelona är att ta i!

Gör dina meningslösa analyser efter säsongen
Barcelona G och J Dos Santos
2007-02-04 23:06
Holländaren

Puyol förtjänar nästan en 4 då jag tycker att han lätt var bäst på plan.
Barcelona Zamboza
2007-02-04 23:06
Holländaren

Zambrotta 1? Förlåt om jag är elak, men hur mycket av Barca har du egentligen sett? Om du såg dagens match, vilket jag gissar att du gjort så var Zambrotta en av dem bättre.
Real Madrid Real_maria
2007-02-04 23:05
Rambla/
Ok..jag gillar dej du är noga..
jag vill absolut inte provosera så Det var inte min mening..trode att vi kunde hitta viruset som gör att storlagerna inte presterar kul fotboll.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-02-04 23:04
Karlssoooon.
Du glömde Eto´os inhopp.
Barcelona Smogen
2007-02-04 23:03
Tycker det var helt vettigt av Rijkaard att ge Ezquerro chansen, och med tanke på vad han gjort (eller inte gjort) tidigare så var det väl ok. Sen är det ändå aldeles för dåligt. Fattar att man inte ska jämföra honom med ronnie, men ändå.

Själv hade jag nog startar med
Iniesta, Saviola och Guddy
i anfallet. Men jag antar och hoppas att Rijkaard och Neskeens vet betydligt mer än mig om vilka som bör spela eller inte. :)
Barcelona Rambla
2007-02-04 23:03
Saviola var knappast bäst på plan, snarare tvärtom. Trots det så hade jag valt att ha honom kvar på plan, för är det någon som sniffar upp målchanser ur ingenting så är det kaninen. Därför borde han varit kvar. Fattar inte heller varför inte Guddy får komma in. Nåja, vilka är vi att ifrågasätta Rijkaard? Han vet nog vad han gör, även om det kan synas uppåt väggarna för oss här på forumet ibland. :D
Barcelona Holländaren
2007-02-04 23:02
Victor Valdes, 3
Gör vad han ska och gör det säkert som vanligt.

Gianluca Zambrotta, 1
Är inte tillräckligt bra för att spela i Barcelona vilket han visat ett tjugotal gånger nu. Långsam, ineffektiv och dålig i passningsspelet.

Carles Puyol, 3
Har inte jättemycket att göra men är bra som alltid. Slog bort några bollar i första men blev bättre i andra.

Rafael Marquez, 2
Gjorde i princip ingenting på plan. Inga större missar eller bravader, men många riktigt taffliga långbollar.

Oleguer, 2
Bra i första halvlek, dålig i andra. Fixar ändå ett godkänt betyg.

Edmilson, 1
Stabbig och aldrig särskilt bra.

Xavi, 3
Jodå, Xavi gjorde sitt. Bra i passningsspelet och med många offensiva initiativ. Har efter återkomsten från korsbandsskadan dock inte bidragit med särskilt mycket i defensiven.

Deco, 3
Gör ett bra jobb. Slår bort några bollar och ligger farligt nära ett rött men gör ett väldigt bra defensivt jobb ändå.

Santiago Ezquerro, 1
Vill verkligen mycket, springer och står faktiskt för några bra saker i slutet av matchen, men på det hela taget är han tekniskt undermålig och förtjänar egentligen inte att spela i klubben.

Javier Saviola, 0
Helt osynlig, helt värdelös. Legoknekten har inte varit särskilt bra i någon match, trots många mål, utom vid hattricket. Bort bort bort.

Ludovic Giuly, 1
Sprang, gjorde mål. Sprang dock inte mycket och inläggen var så fruktansvärt usla att jag blev rädd.

Inhoppare:
Andres Iniesta, 1
Under isen. Har inte varit bra de senaste matcherna och jag förmodar att han även varit sval på träning då han nog startat annars.

Thiago Motta och Etoo spelade för kort tid, men den förstnämnde lyckades sparka bort ett par tre passningar.
Real Madrid Real_maria
2007-02-04 23:02
Zamboza/
Hej ! nej jag är ingen geni!
Jag har inte heller sagt att Real dominerar. eller att dem kommer att ta ligan ..vi är inte i topp nivå..är du med. vi saknar nåt..
Men att ni kan bätre så kan ni.
Barcelona Lionel Andrés Messí
2007-02-04 23:00
Hur kan rejikaard spela med ezquerro en hel match?
En ligt mig är han alldeles för dålig för att ens sitta på bänken.
Dålig coachning av Mister, Ezquerro skulle ut i halvlek och Iniesta in. Sedan byter han ut Saviola som var bästa spelaren i anfallet även om det inte säger så mycket.
Nu får vi hoppas att Eto'o kommer och frälser oss igen och att börjar vinna lite matcher.
Barcelona Rambla
2007-02-04 22:59
Real_maria:

Lägg ner dina försök till att provocera. Vi vet att spelet inte stämmer. Ronaldinho har inte varit bra så här långt 2007 så han hade knappast gjort någon nytta. Spelarna är inte i topptrim, trots det så leder vi ligan och drar ifrån med 1 poäng. Hey, det kunde ha varit värre. Vi hade kunnat förlorat på Camp Nou mot bottenlagen. Till allas vår lycka så gör vi inte det, utan vi tar en poäng mot erkännt svårspelat Osasuna på bortaplan. :D
Real Madrid Real_maria
2007-02-04 22:59
Ok!Min staving (handikap)
mitt forum är stängt!
tycker fotforande att både Real/barcelona kan bätre!
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-02-04 22:58
Dom på tv4+ är helt okunniga. Etoó hade inget korsband som var helt av alá Henke Larsson. Han hade en LITEN SKADA på korsbandet men menisken var det huvudsakliga problemet. Alltså inga 6 månadet som Hasse Backe sa i Studion. Han är fit for fight. Vi vet att Barcas läkarteam gör sitt jobb exemplariskt.
Läs på lite mera i tv4 tack!
Barcelona Zamboza
Real_maria

Vilket geni du är. Klart att man saknar en spelare som Ronaldinho, men även med honom så har vårt anfallsspel varit krampaktigt. Jag skulle våga påstå att han spelmässigt varit urdålig trots sina mål. Sen har vi saknat Etoo i 4 mdr och Messi i 3 mdr. Trots det ligger vi etta, medans Real förlorar mot bottenlag som Celta och Levante hemma.

När vi startar med Ezquerro och Giuly från start så får man vara väldigt glad om man ens tar en poäng. Så dåliga är våra backups till REM. Det verkar som om det är viktigare för Rijkaard att Ezquerro får sig en hel match än att vi ska ta 3 poäng. Väldigt tråkigt. Vi har en jätte chans att öka försprånget i tabellen, men tar den inte.
Barcelona Smogen
Med tanke på de övriga resultaten idag och att hela REM saknas, känns ändå ett poäng rätt ok. Ledsamt men sant. Väldigt kul att se några minuter av Etoó och ser grymt mycket fram emot nästa söndag!

förresten, såg inte osasunas målvakt ut som Messis längre brorsa?
Barcelona Meley
2007-02-04 22:56
Är det inte självklart att man märker skillnad på spelet när Ronaldinho spelar eller när Ezquerro spelar? Kom ihåg att det inte bara är Ronaldinho som saknas utan även Messi och Eto'o, fastän han fick göra inhopp dom sista 6 minuterna :)
2007-02-04 22:56
Gubbar lägg ner med pajkastningar visst vi spelar inte bra men håll en bra nivå.
Barcelona Ronaldiiinho
2007-02-04 22:55
0-1 mot bottenlag inte bra
som förlusten mot recreativo.. Hah..
Barcelona G och J Dos Santos
Real_maria

som jag ser det har du ett egtet forum att leka i.

Ett poäng borta mot Osasuna är ändå godkänt trots mycket dåligt spel.
Barcelona Karlssoooon
Pinsamt dåligt tycker jag.
Det enda positiva jag kan komma på är att Valdes räddar oss ännu en gång och att Puyol gör en bra match som vanligt.
Real_maria

Herregud lär dig att stava för allas trivsel.
Bägge våra lag spelar under vår normala kapacitet håller du med om det?

Annons: