/spanien/barcelona/forum/23510.aspx/spanien/barcelona/forum/23510.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Evička
2007-03-16 21:26
Jay-z
Min definition av begreppet madridkrönika är en krönika som är skriven av en inbiten madridista i för Real Madrids sida. Det är klart att andra kan läsa den, men att den är subjektiv är inget att vare sig förvånas över eller irritera sig på. Jag håller med Rambla - det verkar finnas de som har större problem än Kviborg.
Barcelona Rambla
2007-03-16 21:21
Han ville nog bara få några cules irriterade.

Han lyckades sannerligen, och det utan att behöva anstränga sig nämnvärt.

Som tarrak var inne på. Tagga ner lite. Kan ni inte se skillnad på en seriös eller lite skämtsam artikel är det väl snarast ni än han som har problem. Finns det någon culé som på fullaste allvar tror att Madrid klarar av att slutföra säsongen utan en endaste förlust? Jag tror knappast att den mest inbitne maräng tror det själv. :D
Barcelona Jay-z
2007-03-16 21:12
tarrak // Först och främst så är det ju meningen att alla ska läsa krönikan eller va tycker du?? Och att vara så subejktiv eller så " ironisk " i en hel artikel som dessutom ska uppdateras hela tiden är ju skamligt tro inte han va så irnoisk. Han ville nog bara få några cules irriterade.

Evièka// Va menar du när du säger madrid krönika är det inte meningen att alla från spanien sektionen ska läsa krönikan. Vadå ska vi bara läsa artiklar som är skrivna från cules??
Barcelona Evička
2007-03-16 21:11
Ämne: Men snälla, ta ett d.......eller att redaktionen vill ha 10% på eventuell vinst skickad till "okänd" box i Norrland...

Att man blir upprörd över detta övergår mitt förstånd.
Barcelona Evička
2007-03-16 21:07
Ämne: chrisespaña

Hon ;....
Tack syster, jag orkade inte ... ;)
Barcelona Meley
2007-03-16 21:00
chrisespaña

Hon ;) det finns faktiskt tjejer på det här forumet :) Hehe
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-03-16 20:58
Kviborg är ju ett skämt. Han är ju hur subjektiv det går att bli. TROR verkligen på att de 3 lagen som är före tappar så mycket poäng trots möte mot Sevilla och Valencia kvar.
Kan bara garva. Är killen verkligen vuxen ?
Alla kan skriva om sina drömmar i en krönika så det gör honom inte ett dugg speciell förutom att han är helt fel ute. Men allt är ju som vanligt, eller hur ?
Barcelona tarrak
2007-03-16 20:22
Men snälla, ta ett djupt andetag och lunga ner er! Jag tycker att framgår med all önskvärd tydlighet att det är en skämtsam krönika. Eller tror ni att han är allvarlig när han skriver att Helguera inte vågar ställa upp i matchen mot Zaragoza pga fjolårest utskåpning? Och även OM han var helt seriös, har jag svårt att se hur man kan bli upprörd över att han tror och hoppas på sitt lag.

Real Madrid chrisespaña
2007-03-16 20:16
Jay-z//

Nummer 1) Jag är inte en xpert-kommentator. Har ett helt annat yrke.

Orkar inte förklara mig längre nu, vet inte ens varför jag försöker. För er som som ändå undrar, läs Evička senaste inlägg: han förklarar det perfekt!

Tack.

Och Natt!
Barcelona Edmilson
2007-03-16 20:08
!!!!
Barcelona Evička
2007-03-16 20:08
Men snälla nån, hur ska han göra. Han kan ju inte skriva en madridkrönika och lägga sitt lag någon annanstans än på första plats. Han önsketippar och det kan han väl få göra. Ta det för vad det är och dessutom vet vi väl att han har fetfel. Tagga ner lite!
Barcelona Jay-z
2007-03-16 20:05

Alltså kviborg måste nog va den sämsta "expert" kommentator som finns på Jorden.

Ok jag förstår en liten del av en krönika ska vara lite rolig. Men att en hel krönika ska vara ironisk är ju larvigt slutade läsa när jag såg Barca på 74 och Real på 77 hehehehe nhe men låt han.

chrisespaña// Komihåg att Krönikan ska uppdateras varje gång. Det klart lite Ironi få man ha men när det blir överdrivet börjar man undra.
Barcelona Mr Barca
2007-03-16 20:01
Ämne: Ta de lugnt med Kvib....
Visst gör han det. Men jag anser att en krönikör skriver en krönika ur en någorlunda oberoende ställning. Som läsare ska man veta när den innhåller en glimt optimism och när man ska ta den på allvar. Det gör man dessvärre inte med Kviborgs krönikor.
Barcelona oOk!
2007-03-16 19:51
Ta de lugnt med Kviborg. Killen verkar ju rätt skön och ger den obotliga optimismen ett ansikte!
Barcelona Juaníto
2007-03-16 19:49
Ignorera Kviborg. Han är bara en i raden desperata madridistas som gör vad som helst för att försöka uppmuntra sig själva lite och komma iväg från verkligheten. Alla vet att om inte Barcelona vinner ligan så kommer Sevilla göra det. Även Valencia har en bättre chans och ett mer stabilt lag än Real Mierda.
Barcelona sanel
2007-03-16 19:47
Real Madrid chrisespaña
2007-03-16 19:34
Det enda som är sorgligt är ju att vissa utav er inte kan se skillnaden mellan att skriva med glimten i ögat mot att vara fullt allvarlig. Tack och lov har ju dom flesta förstått att artiklen speglas mera utav ironi och humor än utav allvar.

Men fortsätt att såga ni, blir bara roligare så.
Barcelona Dani
2007-03-16 19:32
Hehe, bara det faktum att Kviborg skriver att Capello kommer att le gör att skribenten borde sinnesundersökas :P
Barcelona BARÇAAA
2007-03-16 19:13
Ämne: Kviborg gör bort sig....Grabben behöver hjälp,fort som fan.FC Barcelona kommer vinna la liga.FORÇA BARÇA!
Barcelona Samuel_Etoó#9
2007-03-16 19:00
Kviborg gör bort sig igen.

fyfan vilken pajas han är..

sorligt..
Barcelona Mot Nya Tider
2007-03-16 16:47
Medans matcherna har rullat på, så har jag alltid funderat över vem som Barca bör köpa in, och den enda spelaren jag kom på, som platsar in i Barca är Luccin från A.Madrid, och nu verkar det som Mister är lite intresserad:) Äntligen!
En underbar spelare, grym blick över spelet, han har det mesta faktiskt:)
Barcelona Myrran
2007-03-16 16:38
Moreno bättre än Bojan? Just BS. Okej att de både är riktigt stora talanger men för att ta reda på vart en spelare tar vägen spelmässigt så får man iaf vänta tills de är 19-20 år då kroppen har växt klart och man blivit mer erfaren och möter 'riktiga' spelare och inga bakgårds gäng i ungdomsligorna. Jag vet att inte Bojan spelare där men det är där han gjort de flesta mål.

Tribalfootball.com är en skit sida. Jag läser enbart där när jag vill få reda på massa trams som man kan skratta åt på en tråkig lektion.
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-03-16 15:49
Ghazza

Visst vekar det så, men faktum är att flera fans runt om i världen tänkar på samma sätt. Man glömmer bort och undervärderar de viktiga kuggarna i laget som ger allt, för halvfjollor som C.Ronaldo, Robinho och Ronaldinho ( för att säga sannningen) bara för att de överstegsfintar, medan spelare som Puyol, Maldini, terry o.s.v använder stryka och kämparglöd. Synd tycker jag.

Barça/

Strunta i det tribalfootball säger, ingen sanning alls. The Sun förtjänar ett respektabelt pris för trovärdighet i jämförelse.

barca_and_me

Det är sant, Recreativo kan bli tuffare än vad man förväntar sig. De har presterat väldigt bra i ligan i år, speciellt mot topplag.
Barcelona barca_and_me
2007-03-16 15:40
det känns som att lördagens match kommer att bli riktig tuff för barca. de måste vara koncentrerad annars så kan det bli som elclasico matchen jag hoppas att Rijkard tar inte in Thuram i startelvan..
Barcelona Barça/
2007-03-16 15:39
Jag hoppas inte vi ska värva Pauleta eller Hernan Crespo, det känns som dom börjar komma till åren! Jag vill se Klaas-Jan Huntelaar i barca.

Forza Barça
Barcelona Ghazza
2007-03-16 15:28
Captian Fabuloso Cave Of Hair,

Det är väl så Real Madrid värvar sina spelare. "Wow, han kan göra tio överstegsfinter på youtube, vi lägger 200 mille."
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-03-16 15:21
Hehehe, madridistan här nedanför är ju rätt rolig "David Moreno är mycket bättre dessutom yngre om jag inte är fel ute."

Vad är det med männikor i dagens läge? Känns som att alla fans vill anställa dagisbarn som fotbollspelare. Åhhhh nej, en 16 årig kille är gammal nu.... Okej David Moreno är typ 11 år gammal och Bojan 16, men någon gräns för hur gamla spelare ett lag ska ha måste sättas, detta är inte en dagisverkasamhet klubbar bedriver. Detta gäller inte bara madridistan utan alla lags fans.

Plus, señor iHala Robinho! Är inte du imppnerad av en kille som gjorde över 800 mål i barca tröjan för två år sedan (!!!) och nu snittar 3,5 mål per match (!!!!!), då vet jag alrdig om du någonsin kommer att vara imponerad av en spelare så länge du lever. Tro inte att klipp du ser på youtube säger saker om hur spelare är. Knappast...
Barcelona Giovanni_dos_santos__
2007-03-16 15:11
Cristiano Ronaldo klar för Real Madrid enligt Marca... Vilket jävla rykte!!
Real Madrid Paco Buyo
2007-03-16 15:00
Kul om Messis karriär. Den enda i Barcelona som varit i närheten vid hans siffror i samma ålder så här långt är de la Peña (och möjligen Roger).
Barcelona Will
2007-03-16 14:56
Belletti skriver på förlägning av sitt kontrakt och är kvar i klubben till 2009. Undrar om någon av GVB och Silvinho kommer att få liknande förslag? vad tror ni om framtiden på ytterbacksplatserna?
Annons: