/spanien/barcelona/forum/23508.aspx/spanien/barcelona/forum/23508.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_big_one
2007-02-07 14:52
Holländaren

Telling it how it is :D

Så länge vi har trion längst fram så finns det ingen chans att vi inhandlar nån spelare vid Ronaldos kaliber.
Barcelona Holländaren
2007-02-07 14:50
Ämne: Ja är säker att rona....
Jag vill inte ha en spelare alla buar ut.

Det finns många bra och anledningar till varför han buas ut.

Ber till den ickeexisterande Gud att vi slipper Cristiano Ronaldo. Lyckligtvis lär så också bli fallet, Barcelona lägger knappast ut 500-600 miljoner på en spelare. Bara att glömma och det borde ni mardrömmare också göra.

Barcelona Rambla
2007-02-07 14:37
Berndt Schuster, 8 säsonger i Barcelona och räknas till en av klubbens största cracks genom tiderna. Det har säkerligen satt sina spår hos den gode Schuster och där bankar garanterat ett stort culéhjärta i honom. :D
Barcelona Kamelen
2007-02-07 13:56
King_raul

Givetvis har våran ledning inga egna idéer. För självfallet är ju allt som AS skriver 100% sant.
Barcelona Ride_The_big_one
2007-02-07 13:53
Etooooo

Var inte så säker på det, så som vi spelar så måste vi sälja nån utav mästar trion för att få plats med ronaldo.

Fortfarande 100% säker?

Jag gissar att Ronaldo gör en "Henry" få fram ett fet kontrakt från klubben!
Real Madrid King_raul
2007-02-07 13:41
Först C.Ronaldo och nu Schuster, inga egna idéer? :)

Barcelona Etooooo
2007-02-07 12:50
Ja är säker att ronaldo kommer till oss. För han orkar inte med att alla lag buar åt han.
Barcelona barcelona-z
2007-02-07 12:00
Detta med C.Ronaldo han position skulle bara passa på Messis plats men bara om han blir skadad eller setta Edmilson på bänken flyttar Xavi som e världens säkraste spelare på middfältet då skulle man flytta honom som Pivot och C.Ronaldo skulle ta Xavis plats på middfälte men sj hoppas ja på att de värvar nån back istället för C.Ronaldo
Barcelona barcelona-z
2007-02-07 11:55
Det med en förstärkning tycker jag att Barca borde förstärka backsidan men att C.Ronaldo skulle komma skulle jag inte gilla det för att ja tror int han har plats i öppningselvan fast de sku va bra att ha en rikti bra spele på bänken han häldre för Giuly eller Gjudunsen eller ezgquerro men hoppas de värvar int honom ja skulle hälldre se Saviola få spela där före C.Ronaldo...men de sku ju va bättre tycker ja att få någon till högerbacks positionen en allternativ skulle vara D.Alves som Blaugrana_1899 tidigare skrev
Länktips: Blaugrana_1899
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-02-07 11:52
Bra nyhet. Världens bästa talang snart tillbaka ! =)
Med C.Ronaldo och en ny ytterback och eventuellt ny pivote är Barca oslagbart.
Barcelona barcalover 3
2007-02-07 10:34
får vi C.ronaldo så har vi kanske den bästa lagen genom tiderna...hur säkert är det att han kommer till barcelona?
Barcelona Rambla
2007-02-07 09:55
Ämne: "Som dom faktis....
Txiki och Jorge Mendes, C.Ronaldos agent. Visserligen är han också Decos agent så det behöver ju inte betyda något. Mannen några rader ner är Sandro Rosell.
Barcelona Jontteee
2007-02-07 08:36
Jag läste en intervju med vicepresidenten och han säger i internjun att Barca har råd att köpa vilken spelar som helst i världen.

Men i slutet av dagen e det typ till Rijkaard att bestäma sig för vilka spelare han vill ha.
Det stog oxå att många spelare väljer bort 20% av lönen som dom kan få från andra klubbar för att kommat till Barca bara för att dom gillar deras sätt attt tänka just nu..!!!

KOM IGEN RIJKAARD VA SMART NU..!!!
Ingen "Ediur Gudjohnsen" spelar fan..

Edit: I Man U har C.Ronaldo vart bänkad flera gånger, men jag har aldrig läst att han har gnällt på Sir Alex. Den som skrev det kan man visa länk plz ?
Barcelona Holländaren
2007-02-07 08:33
"Som dom faktiskt gör", har du en källa eller något?
Barcelona Alesito
2007-02-07 08:02
om nu barca's ledning kollar på C.Ronaldo som dom faktiskt gör och väljer att köpa loss honom så vet dom nog vad dom gör. och isådanna fall är det bara att välkommna honom som vilken annan spelare som helst...

vi behöver bra förstärkning, alla som oroar sig över att han ska peta nån spelare eller vart han ska spela, bara bra med en starkare bänk... ni tänker på det barca som spelade förra året.. grabbarna i mittfältet presterar inte lika bra, dom har vunnit sitt Cl o La liga.. bara bra med konkurrans. bättre jobb och prestationer på planen
Barcelona Blaugrana_1899
2007-02-07 07:01
Barça-fan// Den startelvan + Daniel Alvés istället för Oleguer, det skulle va en helt sjukt bra startuppställning.

Il Presidente_Assuncao// Saknar du ett världskrig?

du måste va ironisk..
Barcelona Holländaren
2007-02-07 06:48
Ämne: Ämne: Ärligt ....
Vad menar du med alla? Jag vill t.ex. inte ha honom, och jag har sett flera andra här som säger samma sak. Ingen i Barcelona har, så vitt jag vet, uttalat sig om att de vill ha honom heller.

Du skriver att han kan användas på mittfältet också. Öh.. var då? Istället för Edmilson på pivote-platsen? Eller ska han jobba extremt hårt defensivt som Deco? Troligt. Kanske flytta på världens bästa passningsspelare Xavi?
Barcelona Il Presidente_Assuncao
2007-02-07 02:19
Hej,

Saknar ni Christanval något tycker ni idag?
Barcelona Civello
2007-02-07 02:08
Ämne: Ämne: Etooooo....
Om du läser forumreglerna så ser du att sms-språk inte är särskilt uppskattat i forumet. Man kan väl försöka skriva ordentligt även fast man är glad hela tiden, eller? :) Blir iaf trevligare läsning. Kommer ofta på mig själv sitta och hoppa över alla dessa "knasposter".

Annars så börjar det eviga tjatet om Cristiano Ronaldo bli lite tröttsamt. Tycker inte att vi behöver den mannen. Anfallet består redan av fullständig och total världsklass, och som det redan nämnts här flertalet gånger så lär dos Santos ganska snart bli en del av A-laget. Sedan så måste det väl ändå vara en oerhörd summa pengar som Ronaldo skulle kosta? Då känns det i mina ögon vettigare att använda dessa till någon lagdel som faktiskt är i behov av förstärkning. En ny ytterback och kanske även en pivote.
Barcelona Etooooo
2007-02-07 01:00
Ämne: Ärligt talat så tror....
Grym lag uppställning. Alla vil ha ronaldo men det är han som avgör om han vill komma eller ej.
Barcelona Barça-fan
2007-02-07 00:56
Ärligt talat så tror jag Ronaldo skulle passa alldeles utmärkt i barca. Jag vill inte ha honom ifall det innebär splittring av REM, men det är ju knappast nödvändigt. Det läskas i munnen när jag tänker på följande uppställning:

Valdes
Oleguer-Marquez-Puyol-Zambrotta
Deco-Xavi
Ronaldinho
Messi-Eto'o-C.Ronaldo
Barcelona Etooooo
2007-02-07 00:05
Ämne: Etooooo:

Jag måst....
Ok du ska få svar varför ja gör många smile. Ja är alltid glad som dinho plus ja är glad ja hejar på världens bästa lag. Asså ja älskar barca för myyyycket. Etoo är tillbax messi med bättre blir de inte.
Barcelona Rambla
2007-02-06 23:44
Etooooo:

Jag måste få fråga. Varför i hela fridens namn skriver du samma inlägg två gånger och varför envisas du med att alltid skriva femtielva smilies efter varandra? Räcker det inte med en?

Edit: Ok, inlägget blev säkert dubbelt som de ibland tenderar att bli på forumet. Ignorera det, men fortfarande nyfiken på de multipla tecken du alltid envisas med. :)
Barcelona Evička
2007-02-06 23:39
Sådär, då var Puerta del Sol öppet igen. De kanske tröttnade på sitt eget sällskap, marängerna. :)
Valladolid Lomabardino
2007-02-06 23:36
daniel alves hade helt öppet läge att flytta i sommras till vilken klubb som helst i Spanien, men det enda han sa var att flyttar han från Sevilla så var endast liverpool som gällde, så flyttar han så flyttar han dit! annars så fullföljer han sitt kontrakt i Sevilla!
Barcelona Etooooo
2007-02-06 23:36
Köp ronaldo nu! Han kommer inte första för REM. ronaldo kan spela på mittfältet elle shifta med dinho om platsen eller hur? eller med messi? Men den spelaren ja vill ha till barca är daniel alves. Men ja har en känsla ronaldo kommer komma:):):):) yeahhhhhh
Barcelona Etooooo
2007-02-06 23:32
Köp ronaldo nu! Han kommer inte första för REM. ronaldo kan spela på mittfältet elle shifta med dinho om platsen eller hur? eller med messi? Men den spelaren ja vill ha till barca är daniel alves. Men ja har en känsla ronaldo kommer komma:):):):) yeahhhhhh
Valladolid Lomabardino
2007-02-06 23:27
5 spelare från bundesliga för brassarna på plan och 3 sammanlagt från PL i portugal och ytterliggare halva portugisiska landslaget har lirat i PL. Dem tar ju alla... 5 brassar från Tyskland...
Barcelona Rambla
2007-02-06 23:24
Det har varit mycket tjat om C.Ronaldo några dagar nu, både här på forumet och i spansk media. Efter att ha sett kvällens match hade jag lätt valt Ricardo Quaresma före Ronaldo. Han gjorde en riktigt bra match. Det verkar som att han har mognat en hel del. Spelar med självförtroende, släpper bollen när han ska till skillnad mot C.Ronaldo som överdriver allting. Visst, Ronaldo är snabbare på längre sträckor, men Quaresma har kapacitet för att göra sin gubbe och det räcker långt. Han har ett bra passningsspel (spelade snyggt fram till Simaos mål). Det bästa av allt, han lär säkert bli ca €30m billigare än Ronaldo. Lägg istället ett bra bud på Dani Alves för de pengarna. :D
Barcelona Merida
2007-02-06 23:16
Tänkte bara sticka in med att jag inte vill ha C.Ronaldo på bekostnad av någon av REM, eller att det skulle hindra en uppflyttning av Dos Santos. Thats that. Men nån skrev nåt om att en sån värvning inte är i linje med Barcas policy och det stämmer väl, men att säga att en 21-årig C.Ronaldo skulle ha nått sin topp är väl att ta i? Det är väl mer så att det är en fantastisk fotbollspelare som är riktig bra för sin ålder, och kan troligtvis nå högre höjder med mognad, rätt miljö och erfarenhet osv.
Annons: