/spanien/barcelona/forum/23505.aspx/spanien/barcelona/forum/23505.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tompa
2007-02-11 21:19
Gött med seger och riktigt bra spel igen. Messi tillbaka och Dinho spelar bländande. Vad gäller Etóo tror jag han hade kommit in om inte Belletti skadat sig. Tror inte det finns någon schism mellan Etóo och Rijkaard.
Barcelona el Flaco
2007-02-11 21:18
Nya regler inom europeisk fotboll: När Ronaldinho ska slå en frispark bör det vara tillåtet för motståndarlaget att ha TVÅ målvakter i målet...annars blir det orättvist...
Barcelona tarrak
2007-02-11 21:17
Dani/Straffen var solklar, spelarnas protester eller snarare brist på protester säger det mesta. Och ja, Belletis agerande var horribelt!
Barcelona Dani
2007-02-11 21:14
Ämne: tarrak//

Ne men d....
Dåligt av Rijkaard att inte sätta in Eto'o på högerbacken när Belletti skadades?
Barcelona Etooooo
2007-02-11 21:14
aa ok grymt att de sjung Madrid cabron, saluda al campeon härlig stämmning:P
Barcelona Dani
2007-02-11 21:13
Ämne: Som sagt, tror inte ....
Jag lade också märke till den grova markeringsmissen, riktigt jäkla uselt. Hur svårt ska det vara att följa sin markering i det läget? Inga avledande löpningar, ingen "screening" - bara att hänga på...

Vidare till straffen, måhända var den lite hårt dömd (kan inte avgöra, streamen var all time-low idag), men av vilken anledning ska Belletti ha armarna så högt upp?

Självfallet skönt med vinst, men vi borde gjort fler mål samt spelat bättre försvarsspel emellanåt.

Sist men inte minst - äntligen är Eto'o och Messi att räkna med igen! Bäva Liverpool!
Barcelona Samuel_Etoó#9
2007-02-11 21:12
tarrak//

Ne men det är dåligt av rijkaard..det är vad ja tycker.. jag vet att rijkaard inte har nåt emot Etoo..
Barcelona tarrak
2007-02-11 21:08
Samuel_Etoó#9/Men tror du att Rijkaard har någonting emot Samu? Det vet väl alla att han får spela konstant när han är skadefri och i from. Att han inte fick spela idag var alltså inte för att míster kände för att vara taskig.

Rambla/Måste tyvärr hålla med om att min forne favorit Edmilson är totalt oduglig när det gäller fasta situationer. Jag förstår inte vad problemet är, då han i det "vanliga" spelet är väldigt duktig på både zon- och punktmarkering.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-02-11 21:08
Ämne: Vad är det med Olegu....
Gå ner o läs!
Barcelona Koeman_4
2007-02-11 21:07
Ämne: Hörde att publiken s....
det betyder nått i stil med : Madrid jävlar, hylla mästarna
Barcelona Samuel_Etoó#9
2007-02-11 21:06
Vad är det med Oleguer och hans kelmeskor ?

berätta nån..
Barcelona Ardan
2007-02-11 21:04
Hey, grym match.. synd att eto'o inte fick lira!
Barcelona Ordem e Progresso
2007-02-11 21:04
Jaså Oleguer fick ha på sig sina Kelmeskor fortfarande :). Gick inte att undgå när bildproducenten zoomade in på dem så fort han kom på planen. Haha.
Barcelona Myrran
2007-02-11 21:03
Jag orkar inte ens gå in på varför inte Eto'o spelade...

Dock kul att Messi fick speltid och han verkar vara på riktigt spelhumör. Har någon märkt att hela laget har lyft sig nu när Eto'o och Messi har kommit tillbaka? Spelet har gått spikrakt uppåt nu på det senaste...
Barcelona Meley
Samuel_Etoó#9

Men det verkade ju som att Eto'o skulle in. Men sen när Belletti fick ont i axeln så bytte han in Oleguer istället. Ta det säkra istället för det osäkra.
Barcelona Fara0nen
Ämne: Trodde aldrig att ja....
grymmt tippatt förresten hehehe :D :D
Barcelona Rambla
Som sagt, tror inte att Eto'o besväras av skadan. Självklart tar man det försiktigt och nu när Belletti fick ont så avstod man från att byta in Eto'o.

En sak kan man konstatera, Edmilson är oduglig i markering när vi får frisspark emot oss in i straffområdet. Det känns som om Rijkaard inte längre räknar med Edmilson och Motta som pivotes nu när han sätter Marquez där? Kan det vara så att man förstärker den positionen till nästa säsong?
Barcelona T#11
fan va skön seger!:)
Barcelona Etooooo
2007-02-11 21:02
Hörde att publiken sjung Madrid cabron, saluda al campeon? Vad betyder de
Barcelona Samuel_Etoó#9
2007-02-11 21:01
Ride_The_big_one//

Varför ha han på bänken då för ? Gudjohnsen kan lika gärna sitta där likaså Santi.

Jag tycker det är helt pinsamt av rijkaard sen att du tycker mitt inlägg är pinsamt.. så får du jättegärna så det ändrar inte min uppfattning om rijkaard.
Barcelona G och J Dos Santos
Trodde aldrig att jag skulle säga detta mn jag är riktigt nöjd med kommentatorerna i denna match :O
Barcelona Ghazza
Tror också att det var anledningen till att Eto'o inte kom in. Men för att svara på din fråga: Eto'o skulle briljera på högerkanten! Vilken speed vi skulle få! =)
Barcelona tarrak
2007-02-11 21:00
Det var en skön match som man längtat länge efter att få se, synd att skärpan i avsluten inte var bättre. Tråkigt att Samu inte fick spela, vilket tyder på att han fortfarande besväras av skadan.

Roligt att höra hur publiken hyllade Oleguer efter hans problem.
Barcelona Meley
2007-02-11 21:00
Rambla:

Jag förstod det i efterhand när jag läste att Barcelona vann :)

Annars bra match, känns som att Barcelona börjar komma tillbaka. Ja, Ronaldinho vad ska man säga. Han kommer, vänta bara :D
Och så måste jag säga att jag tycker Deco var riktigt bra idag!
Barcelona Dragan Okuka
2007-02-11 20:59
Ämne: Ämne: haha. o....Snabb sumering. Oleguer uttalade sig om det spanska rättssystemet. Kelme sa upp kontraktet. En massa käbbel. Därav jublet när han blev inbytt och bilderna på hans skor.
Barcelona Fara0nen
Ämne: Samuel_Etoó#9

Han....
ja...kunde inte sagt det bättre själv :P jag försökte få fram det hahaha :P otroligt smart inlägg :D
Sargen
Var det någon som såg matchen på GOLTV? Expertkommentatorn (eller vad han nu var) lät som att han var på väg att få orgasm i slutet när Ronaldinho dribblade av högerbacken. Det var jäkligt kul.

Hyfsad frispark, förresten. Kändes som målvakten visste precis var den skulle komma men hade ändå inte en chans att rädda den.
Barcelona Etooooo
Härligt BARCA!!! 3 POÖNG!
Barcelona Rambla
Belletti som har slagit axeln ur led tidigare under säsongen och varit borta flera veckor på grund av det fick byta när han fix ont i axeln. Det var nog tänkt att Eto'o skulle in annars men nu fick man ändra på planerna. Det är väl självklart att han sätter in Oleguer då eller ska Eto'o spela högerback tycker ni?
Barcelona Ride_The_big_one
Samuel_Etoó#9

Han tar det varsamt med Samy så att skadan inte slås upp vad är det du inte förstår?
Om det är nåt som håller pajas nivå så är det ditt inlägg!

Ofattbart att man gnäller trots att vi fick se Messi små trolla, räcker inte det när matchen var avgjord?

Och som en barca broder påpeka så fick han agera snabbt i och med skadad på Belletti.

Visca el barca visca catalunya.
Annons: