/spanien/barcelona/forum/23494.aspx/spanien/barcelona/forum/23494.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sóm més que un club
2007-06-18 16:33
Sâg att 600.000 personer firade pâ Madrids gator.
Det visar att de inte heller vet hur man firar ett liga-guld. Vi hade över 1 200.000 dâ vi vann ligan i fjol. Avd. nej jag är inte bitter.
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-06-18 16:06
hahah krig mellan Capello och Calderon!!
vi får se vad som händer! kolla länktips!!
när real van ligan igår så kände jag inte som om dom har gjort nåt stort ( Som Champions league i allafall) och så hoppas jag att dom aldrig i mitt liv kommer och vinna det heller! :D
Visca el Barca :D :D
Barcelona T#11
2007-06-18 16:03
Rivaldo_gudarnas gud

En ronaldinho i form kan föra ett lag till framgång. Eto'o gör mycket mål för att han är grym avslutare men oxå för att han har spelare som ronaldinho bredvid sig
Barcelona Katten_86
2007-06-18 15:47
Någon som vet något mer om Gudjohnsen och Pique affären?
Barcelona Cristocea
2007-06-18 15:40
Tänk er med Chivu och Mutu i Barca...som Popescu och Hagi tiden.
Barcelona MESSIIIII
2007-06-18 15:36
Nästa säsong krossar vi Madrid. Åhhh blir så arg
Barcelona Barca-Puyol
2007-06-18 15:29
Ämne: Barca-Puyol:

Om i....
Ja det du säger är sant. Försöker bara trösta mig själv och er om det funkar, haha. Känns bara så oerhöört tungt, när man (spec under de 2 senaste veckorna) fått hopp, för att sedan bli ännu mer besviken.
Nästa säsong blir nog roligare =)
Barcelona MESSIIIII
2007-06-18 15:18
Ämne: MESSIIIII

vart st....
http://www.ilromanista.it/?section=news&id=8029
varsegood:)
Barcelona barca__elve
2007-06-18 15:09
MESSIIIII

vart står det att Chivu har tackat nej till Inter??
Barcelona MESSIIIII
2007-06-18 15:05
Chivu kommer till oss tror ja:)
Barcelona Rambla
2007-06-18 15:01
Barca-Puyol:

Om inte 2-0 på Bernabeu är en förlust så vet jag inte vad som är?

Sluta älta att ligan avgörs med head-to-head. När säsongen startar så är alla medvetna om det. Det är en sak att förespråka ett annat sätt att avgöra vid lika poäng. Det klingar dock lite falskt att göra det nu i efterhand. :)

Mot nästa säsong istället!
Barcelona MESSIIIII
2007-06-18 14:57
Nån som vet nåt om henry? Något nytt? Chivu har sagt nej till inter han väljer barca eller så stannar han kvar i Roma.
Barcelona Barca-Puyol
2007-06-18 14:53
SAMMA poäng, MER gjorda mål, MINDRE insläppta mål, MINDRE förluster än "ettan". Sjukt...

VI BLEV IAF ALDRIG BESEGRADE SOM DEM NÄR VII VANN LIGAN =)

Vi "förlorade" på bästa sätt, hade samma poäng. Detta var en dålig säsong för oss och ändå har vi samma poäng som "vinnarna". Tänk er nästa säsong då vi är tillbaka utvilade (även ronaldinho) och inte har några jävla svackor eller långtidsskador på 2 av de viktigaste spelarna. Då ska det faaaan visas vilka som är bäst!!!
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-06-18 14:43
Ämne: Ämne: Hur kan....
Det stämmer visserligen till viss del. Henry, skadefri snittar 25 mål ja men Etoó har haft en allvarlig skada i år och han har inte den riktiga kylan ännu i avslut osv. Men målfarligare anfallare än Etoó får man faktiskt leta efter. Han gör minst lika många mål som Henry om båda är i storform.

Jag håller inte med dig om att Henry skulle vara mer självskriven än Ronnie i en möjlig startelva nästa säsong. Ronaldinho har spelat i Barca i 4 säsgonger och att Henry direkt, 30 år gammal skulle få en mer given plats än Ronnie är bara nonsens. Med Ronaldinho så får vi så mycket mer än vad Henry skulle kunna erbjud. Han(precis som någon tidigare nämde) har ett fantastiskt passningsspel, teknik och han skapar chanser hela tiden nästan. Det räcker gott och väl med Etoó som målskytt och Ronnie och Messi gör nog en hel del baljor.

För mig är alltså Henry helt meningslös att köpa. Bättre att köpa in en riktigt bra backup till Etoó än någon fixstjärna som Henry.

Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2007-06-18 14:29
Ämne: Hur kan man säga att....
T#11//

Henry e en spelare som när han är skadefri snittar runt 25 liga mål per säsong. Och en spelare som barca hade dragit mycket större nytta utav en Ronaldinho. Ronaldinho må vara en bättre fotbollspelare rent tecknist sett. Men ingen är lika effektiv å ha i sitt lag som Henry.

I dagens barca skulle en målgörare som Henry vara dubbelt så mycket värd som Ronaldinho. Det är bara att kolla på hur det såg ut när Etoo var skadad.

Vi har inte problem med att skapa chanser. Det gör vi med eller utan Ronaldinho. Så bra bredd har vi. Därimot Har vi bara en målskytt. Så jo, jag tror nog Henry skulle va mer given en självaste Ronaldinho i dagens barca.
Barcelona PILMA
2007-06-18 14:01
hahahhaha
Barcelona rebinho
2007-06-18 14:00
hur mycke kostade champions league finalen
Barcelona T#11
2007-06-18 13:56
Hur kan man säga att Henry skulle vara själskriven i startelvan före Dinho. De gångerna jag har sett henry spela den här säsongen har han varit kass. Det passnings spel, känsla, och den teknik som ronaldinho har, har inte henry och kommer aldrig få!

Kom ihåg! Form is temporary but class is permanent ;)
Barcelona barca style
2007-06-18 13:48
jag tycker att vi borde satsa mest på barklinjen inför nästa säsong hoppas att vi lyckas köpa abidal och chievu hoppas att det e rätt stavat
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-18 13:45
Längtar redan till nästa säsong ..
Barcelona Der Afro
2007-06-18 13:40
Ämne: Ämne: Ämne....
Den bloggen är ju rolig för den är så dålig :) Så här skrev hon när vi skulle spela mot Athelico Madrid senast: "Tankarna på att Barca hade en ganska lätt match efteråt gjorde mig lite nedstämd." Ganska lätt match?!? Det lag vi haft svårast mot på senare år ... Hon har koll hon! =)
Barcelona ZARM
2007-06-18 13:38
Det som gör mig så full i skratt är snacket om att nu är det slut på skitsnacket mm mm. Jag skulle inte ha varit nöjd med ett lag som har spelat så ojämnt och rent ut av varit kasst stundtals...
Barcelona Holländaren
2007-06-18 13:27
Ämne: Ämne: Hehe Ra....
:)

Skulle tro att den bloggen upphör när det börjar gå sämre för Real igen.
Barcelona Rambla
2007-06-18 13:20
Ämne: Hehe Rambla, den blo....
Tycker du? För mig är det veckans höjdpunkt att vänta in ett nytt bidrag. Suktar efter att få läsa lite smaskiga detaljer. Blev lite bevsiken denna gång, hade förväntat mig lite Tom Cruise och Posh Beckham skvaller. :D
Barcelona Holländaren
2007-06-18 13:16
Hehe Rambla, den bloggen är verkligen ovanligt ointressant.
Barcelona PILMA
2007-06-18 13:15
visst messi fyllar snart år
skulle vara riktigt kul och fira hans födelsedag här på forumet.
VISCA EL MESSI Y CATALUNYA
Barcelona Rambla
2007-06-18 13:13
Blogg Madridista.

Varför känns det som man läser en hyllning till Justin Timberlake, Back Street Boys eller något liknande? Beckham är söt och gullig. :D
Barcelona Cristocea
2007-06-18 13:11
Ämne: vad säger ni om den ....
Vad ska man säga? Det är bara Argentinos som ska spela sådant vackert fotboll..

VAMOS ARGENTINA (L)
Barcelona barca style
2007-06-18 13:09
jag tycker att vi gjorde en bra säsong.. hoppas på att det blir bättre next season..
go east go west barca is the best!!!!
Barcelona Sóm més que un club
2007-06-18 13:05
Ämne: Ämne: Läste a....
Messi är sjukt bra.
Fâr han bara vara hel, hela nästa säsong lär det bli riktigt, riktigt kul.
Annons: