/spanien/barcelona/forum/23492.aspx/spanien/barcelona/forum/23492.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tompa
2007-02-16 18:07
Vad gäller ryktena kring Rijkaards framtid så tror jag att han, liksom R.E.M. kommer stanna. Blir som sagt lätt skriverier när det är oro i klubben. Om nu Rijkaard ändå slutar så har han ändå gjort ett lysande jobb. Vad gäller eventuella ersättare vill jag inte se t.ex Scolari - hans spelfilosofi passar inte Barca. Däremot ser jag gärna Van Basten eller Schuster som Rijkaards ev. efterträdare. Båda står för en offensiv fotboll och sistnämnde har ju även ett förflutet som spelare för Barca.
Spanien Paella con las gambas
2007-02-16 18:05
Om Rijkaard skulle lämna barca vore det självmord,ja ifall ni sparkade honom alltså. Han kan väl inte själv vilja lämna barca så drastiskt? Rijkaard har varit en av anledningarna till barcas framgångar den senaste tiden-ni har bra spelare men framför allt också en bra tränare,glöm inte det.

YNWA
Barcelona Criff
2007-02-16 18:04
Synd om Rijkard drar, hoppas isåfall han tar ett sabbatsår och Scolari får ta över så länge. OCh sen att han kommer tillbaks o briljerar :) Rijkard o Scolari som 1a o 2a tränare vad säger ni om det? :P
Billle.
2007-02-16 17:56
Ämne: hallå grabbar asså R....
haha tror aldrig Rijkaard skulle lämna Barca för madrid...
Real Madrid Realmadrid/Ronaldo
2007-02-16 17:22
hallå grabbar asså Ronaldinho är mycket bättre ån vad cristiano ronaldo är asså ronaldinho är en flera jusår bättre än C.R men jag tror inte att barcelona kommer sälja honom? därimot kommer kanske rijkaard att dra men hoppas han drar till madrid då eftersom capello är direkt ingen bra tränare för madrid.
Barcelona 19
2007-02-16 16:36
ante87

Man vet aldrig, bara om han själv säger att det är sant.
Barcelona ante87
2007-02-16 16:19
Finns det någon sanning i rykten angående att rijkaard lämnar barca efter den här säsongen?
Barcelona little_master
2007-02-16 16:16
Där stårdet at Rijkard gör sin sista säsong här i barca. Okej ja tror inte på allt de tidningara skriver men helt klart blir man lite orolig. Men det e ju om vanligt att när nånting händer i truppen så ska helt plötsligt massa rykten komma.
Barcelona Tomasz
2007-02-16 16:15
Snacka om att gå händelserna i förväg; "Rijkaard lämnar Barcelona...Under hans ledning vann Barca ligan två gånger och Champions League på drygt tre år."

Det är bara ett rykte än så länge. Att Xavi och de andra spelarna svarar snällt på journalisternas frågor behöver inte betyda någonting.
Real Madrid Fusion
2007-02-16 15:55
Står på SVT:s text sidan 307 tror jag att det var att Rijkard kommer att sluta som tränare till sommaren.
Det är obekräftade nyheter, men det låter lite troligt, med tanke på att Xavi hade sagt att hela laget vill att han stannar och att dörren kommer alltid att vara öppen för honom.

De hetaste efterträdarna är Bernd Schuster & Marc Van Basten.

Som sagt, det är obekräftad.
Barcelona G och J Dos Santos
2007-02-16 15:41
Puyol : )

Det är bara spekulationer. Milan sägs ju rycka i honom, men ingenting är färdigt. Jag tror han stannar ytterliggare ett par år
Barcelona Puyol : )
2007-02-16 15:40
ska rijkard sluta som tränare :O?
Barcelona AlexC
2007-02-16 15:01
@ potentiella besökare av Barça-Pool.

Tror ni att det är någon idé att som icke-medlem pallra sig till försäljningsluckorna den 20:e eller brukar alla biljetterna i återköpsfasen ta slut när de lyckliga medlemmarna köpt sitt?
Barcelona Sóm més que un club
2007-02-16 14:44
Ämne: Någon som kan hjälpa....
Mr. Barca:
Om din vänninna har ett bankomatkort kan du beställa biljetterna via barças hemsida och sedan kan ni hämta ut biljetterna i valfri av "La Caixas" bankomater. Pâ sâvis slipper du hâlla pâ att leta biljetter. Ligg pâ som en iller pâ hemsidan (via servicaixa).
Barcelona Linus
2007-02-16 14:24
Mr Barca// Jag vet inte om jag kan åka än, men det är snart dags att bestämma sig :) Hurså?
Barcelona Mr Barca
2007-02-16 14:18
Linus!

Ska du försöka köpa biljetter till Matchen?
Villarreal Barca / villareal
2007-02-16 14:16
Men det är inte till någon i ledningen det är bara webmastern.
Spanien El Spanjako
2007-02-16 14:13
Ring Ronaldinho och fråga om han kan fixa in dig.
Barcelona JAG
2007-02-16 14:13
barca: skicka en mail. Finns på barcelonas hemsida.
AIK barca.
2007-02-16 14:09
Jag har tänkt och skaffa prao, men vart?
Det skulle varit en dröm om jag skulle kunna fixa en i fc barcelona, det var ju en kille som gjorde det än gång.
Kan ni hjälpa mig, hur ska man göra.
Barcelona JAG
2007-02-16 14:07
Mr Barca: Sen finns det alltid svarta marknaden men va beredd att plocka fram par tusenlappar. Plats för 1 person ska nog lösa sig. 2 är lite svårare men det finns alltid en plats här å där ledigt på en "fullsatt" stadion. Precis som på bio´typ.
Barcelona JAG
2007-02-16 14:03
Mr Barca: Den 20:e släpper de biljetter för allmänheten, jag själv ska försöka klippa en. 19:e är det för medlemmar så hör med vänninan kanske vet hon mer.
Barcelona Linus
2007-02-16 14:01
Mr Barca//

Jag tror jag kan hjälpa dig att klara ut begreppen. De medlemmarna som har säsongsbiljett men inte vill/kan gå på matchen har under en period nu kunnat anmäla detta till klubben. Det innebär att de får en vissa summa tillbaka för sin biljett samtidigt som klubben kan sälja den vidare. Ett system som använts framgångsrikt ett tag nu.

Så vad som nu händer den 19:e är att alla medlemmar som inte har säsongsbiljett får möjlighet att köpa max två biljetter var.

Jag är medlem i klubben men har ingen säsongsbiljett, så kl 09:00 den 19:e har jag alltså möjlighet att köpa två biljetter till matchen. Om det sedan finns några biljetter kvar kommer allmänheten att kunna köpa dessa den 20:e om jag inte har fel för mig.

Hoppas det klarnade lite :)
Barcelona Mr Barca
2007-02-16 13:15
Någon som kan hjälpa mig och förklara en sak ang biljetter som släpps till Barca-Liverpool matchen. Det står att dem släpper biljetter "The 19th, only for members without a season ticket". Vem är dem utan season ticket? Jag ska be en vännina som bor i Barcelona kolla upp det men vill veta vad som menas. Vore tacksam för hjälp snarast.
2007-02-16 12:38
Ämne: Ämne: Ämne....
Aha, det är nog som i Malmö, de börjar flyga linjen först i Mars.
Barcelona El Capitán
2007-02-16 12:34
Vet inte vem som ska lira pivote, men vem det nu än blir (Edmilson, Motta, Marquéz, Xavi?) så måste han markera Gerrard. Den snubben ska inte få pilla på bollen under mötet alls.
Hoppas också att Camp Nou bjuder på spektakel och ljud! Tycker alltmer att det oftast är lite väl tyst från supportrarna under matcher förutom när vi vinner med 3-0.
Kanske är det så att inget hörs eftersom stadion är såpass stor, men jag skulle ändå vilja höra många hejaramsor under matchen mot Liverpool.

Varför ska man ha en stor publikmängd om de inte hejar så det hörs?
Barcelona Ibbe Gbg
2007-02-16 12:23
Ämne: Ämne: hallo,,....tack, jag kollade upp det nu men de står bara att de finns inget flyg den datumet, vill åka den 24 o åka hem 26 feb.. kolla om du hittar nått =)
tack
2007-02-16 12:12
Ämne: hallo,, tänkte bestä....
Ibbe Gbg.
Ryanair flyger Gbg-Girona. Där kan du hitta billigt flyg, och frân Girona gâr det buss till centrala Barcelona, bör ta under en timme.
Skicka ett memo till mig om har fler frâgor ang resa och boende.
Barcelona Ibbe Gbg
2007-02-16 12:03
hallo,, tänkte beställa biljett o så till en barca match, kanske bilbao matchen,, men o hitta flyg verkar lite svårt, hittar men dyrt,, nån som kan rekomendera nått ? visca el barca
2007-02-16 09:57
Ämne: tarrak, vännen.

d....
Lombardino:
Om du skall be ngn vara tyst för evigt kanske du âtminstone skall vara pâ ditt eget forum.
Du "kan se mellan fingrarna" pâ Tarraks svar???. Du är gäst pâ detta forum.
Din vetenskapliga undersökning om de afrikanska fotbollspreferenserna är extremt svepande och oexakt samt verkar helt bygga pâ din uppfattning.
Att du gjorde ett specialarbete i 8:an imponerar inte pâ nâgon.
Alla spelare vill nâgon gâng spela i en världsklubb och hur man än väger detta sâ kvalar Barça in. De allra största spelarna i världen har valt att spela i de Spanska och Italienska klubbarna.
Annons: