/spanien/barcelona/forum/23481.aspx/spanien/barcelona/forum/23481.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Myrran
2007-02-15 12:29
barcelona-z
Tror Eto'o väljer Real Madrid före tex. Högaborg BK...
Barcelona Criff
2007-02-15 12:28
"När Valencia spelar på sin högsta nivån förlorar man aldrig mot Barcelona." Haha va bara tvungen att kommentera han som skrivit inför Valencia - Barcelona. Tror du att Barcelona hade förlorat mot Valencia om dem hade varit på högsta nivån? Haha nej exakt. Vissa av dessa skribenter skriver saker som är helt skumma.
Barcelona barcelona-z
2007-02-15 12:18
Ämne: Jävlar vilken tur at....
Det med Ronaldinho skulle jag tro om han skulle vara påväg til Milan men att etoo skulle hamna hos R Madrid kan ni glömma kommer ni int ihåg vad han sade om R Madrid när Barca firade La Liga med att kalla R Madird de Grisarna och han moddes be om ursäkt sen efteråt,jag tror att R Madid e sista laget på den här planeten som etoo skulle kunna tänka sig att spela åt, är ni med på det sakn eller ?och barca släpper alldri om Ronaldinho till Milan för nåt pris int äns om vi skulle få kaka och de har milan sagt att de kommer alldri att släppa kaka men Ronaldinho stannar
Länktips: Ronaldinho-etoo
Barcelona Rambla
2007-02-15 12:16
Hehe, de är lustiga på Valencia-red.

När Valencia spelar på sin högsta nivån förlorar man aldrig mot Barcelona.

Snarare en sanning med modifikation. När Barça är i toppform så har inte los Che skuggan av en chans.

Historiskt sett så är Barça det lag i Primera som vunnit mest av alla på Mestalla. Av 71 matcher så har lagen vunnit 28 vardera och 15 har slutat oavgjorda. Ingen dålig statistik.

Rijkaard har också plus-statistik på Mestalla. De tre senaste säsongernas möte:

0-1
0-2
1-0

Det krävdes ett hjärnsläpp av Valdés och passning till Villa för att de överhuvudtaget lyckats göra mål. :D

Statistik avgör ju självklart inte matcher. Kommer vi ifrån med ett oavgjort så får vi vara mer än nöjda. En förlust är heller ingen katastrof, man tappar inte ens ligaledning vilket känns tryggt.
Barcelona barcelona-z
2007-02-15 12:10
Ämne: När är el Clasico ? ....
hej de så att Barca- R Madrid är den 11 mars väntar på det,,de kommer att bli en fin match med barcas vinst 2-0...Kurdistaaan är du kurd ?ja är kurd från kerkuk
Länktips: Barca_R Madrid
Barcelona Nilzoniz
2007-02-15 10:50
Lyser du på en ren yta med strålkastarbelysning hittar man till slut en liten repa eller smuts. Så ser jag på Eto´o- och Ronniesituationen.

Löjligt alltså, samtidigt kommer säkerligen den redan starka sammanhållningen att stärkas än mer efter mediala dagishistorier som denna. Ronaldinho till Milan? Har hört det i 2 år, inget händer. Men vem vet? I fotbollsvärlden kan man inte lita på att någon förutom Puyol, Totti, Del Piero, Scholes och några få till känner enorm kärlek för sina klubbar.
Barcelona Sóm més que un club
2007-02-15 10:33
Ämne: Sóm més que un club/....
Gabinho:
Jo en förutsättning är att man platsar.
Vad är det som hâller tillbaka honom i âr?

Cristiano Ronaldo. Rätt, sâ vart det tillslut.
Real Madrid Gabinho! [Higuian, Gago , Macelo]
2007-02-15 10:00
Sóm més que un club//

Har du tänkt på att RVN inte spelade mer en 25 matcher i MAn U förra då han vart bänkad efter bråket med CR.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-02-15 09:41
Sóm més que un club.
Eto´o har bara blivit Pichichi en gång.
Men för övrigt håller jag med dig.
Barcelona Sóm més que un club
2007-02-15 09:20
Sano:

Det är ....Ang Rvn:
Vad bygger du det pâ?
Inte statistik i alla fall. I fjol gjorde Etóo 26 mâl pâ 34 matcher trots att han inte är straffskytt och missade en del matcher iom Afrikanska mästerskap. Blev Pichichi igen. Han vräkte även in mâl i CL och mânga viktiga som karakt. en mâltjuv t.ex. i CL finalen.
RvN gjorde 21 varav tre pâ straff.
I âr har RvN sluppit konkurrensen frân Etóo men liger fyra. Ronaldinho är mer notorisk mâltjuv i âr än RvN.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2007-02-15 01:25
Ämne: Milan är intresserad....
Ronaldinho går inte till Milan oom inte vi får Kaka och en dröss med pengar i utbytte. Vilket jag inte tror att Galliani hade gått med på då han gång på gång hävdar att Kaka är världens bästa spelare. Således är det bara en massa skitsnack i vilket man gör bäst i att ignorera då man ändå bara slössar bort dyrbar tid på sitt liv helt i onödan.
Sano
2007-02-14 23:10
Milan är intresserade av Ronaldinho, men trots allt så tror inte jag (som många andra) att Ronaldinho går till Milan.
Men vem vet allt kan hända inom fotbollen.
Real Madrid Los blancos - La luz en la vida
2007-02-14 23:07
Jävlar vilken tur att Etoó och Ronaldinho är sams!

Jag som trodde med hjälp av media att Ronaldinho skulle till Milan, Etoó till Real madrid och Rijkaard slutar som tränare.

Oj oj oj så komiskt egentligen så snabba svenska media är på att "snappa" upp nyheter t.ex fotbollskanalen skrev först att Etoó inte trivdes med situationen och bla bla, sedan ca 12 timmar senare så gör de praktiskt tagit om artikeln igen fast skriver tvärtom ;D

Välmött i ligan! Och sedan undrar jag en sak om just nämnda Etoó. Skadan han fick, är den av typen som gör spelaren kraftigt långsammare och hämmar hans spel något? eller var den inte så allvarlig?
Sano
2007-02-14 23:00
@Mr Barca

Det är han, på vilket sätt påstår du att han inte är det?
Barcelona Mr Barca
2007-02-14 22:57
Dagens skämt på real forumet.

"RvN är en mer notorisk målskytt än Eto".....
Jaha. Då vart det igång igen:-)
Barcelona Carles_Puyol_21
2007-02-14 22:41
Förresten så läste jag i en tiding här i barcelona att en sak som "bråket" gällde var att Roni får specialbehandling, att han inte springer som de andra på träning och match, att han inte behöver jobba lika hårt på träningarna för han lär inte bli bänkad ändå. Jag tycker att det stämmer till hundra procent, han tränar inte lika hårt som de andra och det tycker jag är fel. Såg samma tendens på Valdes, Jorquera jobbar stenhårt. Jorquera gör allt hundra procentigt, Valdes gör det till 85-90%. Också fel.
Barcelona Myrran
2007-02-14 22:27
Love Barca y Catalonia
Haha, kunde inte gjort det bättre. Tror jag kommer få mer maränger efter mig om min gästkrönika går igenom :)
Barcelona Love Barca y Catalonia
2007-02-14 22:10
¨Myrran:
Haha, var den skön, inte för att reta upp real fansen eller ngt sånt, men ville ha lite roligt :)
Barcelona Myrran
2007-02-14 22:08
Love Barca y Catalonia
Poet?
Barcelona Love Barca y Catalonia
2007-02-14 22:05
Barca fan Barca fan på vägen där säg mej vem som bäst i barca är, Ronaldinho o Messi är ju bra, Real madrid ni kan dra för ligan e säkrad o cuppen kommer snart, tare lungt grabbar vi går med Expressfart :)
2007-02-14 22:02
Kan meddela en sak som jag märkte under morgonens träning. De har jäääääääääävligt skoj ihop alla. Ska bli kul att se träningen imorgon också. Om den är öppen framför La Masia igen.
2007-02-14 22:00
Ämne: Någon som vet varför....
ingen aning.. stod där och vänta själv. de där vakterna säger inte mycket.
2007-02-14 21:58
Ämne: Ämne: vad tro....
Eh, jag har inte sagt att han skapar dålig harmoni, du måste missta mig för någon annan.. :)
2007-02-14 21:56
Ämne: Ämne: Carles_....
Liten överdrift. Silvi gick ut 10 minuter innan de andra men målvaktstränaren kallade in honom för möte. All kom ut dock max 30 minuter efter.

De öppnar grindar för att se träningen när de träning framför La Masia. Jag stod 2 meter från stängslet, längst fram. Därav kunde jag se träningen, de bakom var det destå jobbigare för :P
Barcelona barca_anfall
2007-02-14 21:56
startar etoo mot valencia

tacksam för svar
Barcelona barca__elve
2007-02-14 21:35
Jag undrar om någon vet några fetta bakrundsbilder på barca eller ronaldinho fast helst nya då är mycket tacksam för svar !!!

hoppas att vi tar 3 pöäng borta mot Valencia ser fram emot matchen...
Barcelona MODI 11
2007-02-14 20:39
Jag tycker att Rijkaard gjorde rätt! den vanliga tiden för en sån skada som Etoo fick brukar vara 6 månader, Xavi fick ju en sådan. De är rätt att vara försöktig med Etoo, fast han är småtjurig!
Barcelona MODI 11
2007-02-14 20:24
är den storögda killen som alltid sitter bredvid rijkaard, eusebio?
Barcelona tarrak
2007-02-14 19:57
Rijkaard och Txiki "talar ut" (för att prata kvällstidningsspråk) på kvällens presskonferens. De förklarar att situationen uppstod pga dålig kommunikation och att det nu är ett avslutat kapitel. Samu får ingen bestraffning och Rijkaard förväntar sig ingen ursäkt. Míster säger även att han tror att det här kan ge gruppen mer energi och att det märktes på dagens träning. Slutet gott...
Barcelona RIvaldo_10
2007-02-14 19:31
fy f*an va skönt att allt är bra igen...blev lite orolig för ett tag:D
Annons: