/spanien/barcelona/forum/23479.aspx/spanien/barcelona/forum/23479.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ghazza
2007-02-20 13:41
Matchen kommer bli stenhård, inget snack om den saken. Bara vi håller nollan imorgon så kommer jag att vara nöjd. 0-0 hemma och 1-1 borta så är vi vidare. Skönliret får komma i andra hand imorgon. Det viktigaste är att spela snabbt och effektivt!
Barcelona Smogen
2007-02-20 13:35
Tror vi kommer få en jäkla massa problem imorgon och inte alls omöjligt att vi inte vinner. Liverpool har aldrig förlorat på Camp Nou. Det blir jäkligt svårt att stoppa deras långa starka anfallare. Är grymt orolig, men det brukar jag ju alltid vara.
Barcelona Lejonet
2007-02-20 13:32
Ämne: De en del tror att d....
Åh vad ja längtar tills imorn! Går det streama matchen?
Real Madrid Josep Guardiola
2007-02-20 13:20
De en del tror att det blir en promenad i parken men man får inte glömma att Liverpool kan ha en Valencia liknande taktik, så var beredda.
Barcelona Lejonet
2007-02-20 12:55
Ja har en känsla att vi vinner med 3-1 vad tror ni?
Barcelona Smogen
2007-02-20 12:38
hmmm...Jag börjar bli mer och mer säker på att vi kommer få se Eto'o komma in med minst 30 minuter kvar imorgon. Tänk jublet på läktaren, och vad det kommer att göra för att tända de övriga Barca spelarna den sista halvtimmen.
Eto'o har ju laddat och tränat inför denna matchen i flera månader nu. Om Eto'o vill och får spela runt 30 minuter tror jag det kommer det sätta stopp för bråket mellan Rijkaard och Eto'o en gång för alla.

Sen hoppas vi att Messi har ork att spela hela matchen imorgon, för Rijkaard måste väl starta med honom va? Undras hur Barca ställer upp i den interna träningsmatchen idag...det brukar ju stämme med hur dom spelar på match.
Barcelona G och J Dos Santos
2007-02-20 11:32
ss.bobsson

FÖr att han är en mycket duktig spelare och eftersom vi endast hade två riktigt duktiga mittbackar så behövde vi en till. Han har dock haft en hel del småskador på senaste tiden vilket har gjort att han inte kan spela. Skulle gärna se ahn bredvid Puyol och ha Marques som pivote.

Aupa Barca Aupa G2D
Barcelona Koeman!!
2007-02-20 11:21
Riktigt bra referat om matchen och spelarbetyg. Messi var riktigt bra när han kom in
Real Madrid ss.bobsson
2007-02-20 11:08
Varför köpten Ni Thuram ?

Ha en så pass bra spelare med den lönen på bänken !

Fattar NADA ? Fattar Ni ?

// Lycka till mot Liverpool
(ni lär slå dom - dom e helt slutkörda efter ett hårt tränningsläger i portugal !!!!)
Barcelona barcelona-z
2007-02-20 10:55
Ämne: Voi Voi med era rykt....
De e bra att vi är int ensamma om problemena om man kan kalla det till problem det där med etoo och ryckterna med att Reijkard skulle vara påväg till Milan,, har ni hört om de där böterna som Bellamy och Riise har fått ?? och Dudek har fått sitta i polis bilen med handbojor...de passar mig jätte bra ionför Barcelona-Liverpool
Barcelona barcelona-z
2007-02-20 10:52
Voi Voi med era rykten det är bara skit snack det där med att Ronaldinho skulle till Milan och Xavi skulle till M United,,hur faaan skulle barcelona ge upp Ronaldinho och xavi kan ni förklara det...Barcelona släpper int Dom 2 för pengar int tro mig int specielt Xavi...va tycker ni om detta att Capello skulle ha fått sparken redan efter denne sista match mot B Munchen att det skulle vara sista matchen för honom???? det skulle vara skönt o få höra att Capello e nästa tränare som får sparken av R Madrid före en säsongen är slut
Barcelona Rambla
2007-02-20 10:50
Ronaldinho har ryktats till Milan säkert under två säsonger nu. Han har gång på gång gått ut i media och sagt att han trivs, älskar staden och att hans familj trivs som hemma i Brasilien. Jag tror att det ska till ett jäkla bra kontraktsförslag från Milan för att han ska ändra uppfattning. Som jag ser det så stannar han några år till.

Vad det gäller Xavi så har det ryktet dykt upp i samband med rykten att Barcelona är intresserade att värva C.Ronaldo, och då skulle Xavi ingå i något sorts byte. Stannar Rijkaard så har jag svårt att se honom göra sig av med Xavi.

Hoppas personligen inte att klubben gör slag i saken och försöker värva C.Ronaldo. Anser inte att han behövs, det finns lovande talanger som borde ges chansen istället.
Villarreal Paan
2007-02-20 10:42
Vad är era tankar kring ryktena om Ronaldinho till Milan och Xavi i United? Skulle vara kul att höra era funeringar, lycka till
mot Liverpool!
Barcelona Rambla
2007-02-20 10:37
Det ser ut som att Eto'o kommer vara med i morgon mot Liverpool. Han är vill inget hellre än att hjälpa sina lagkamrater.

Enligt Sport så avstod han självmant matchen mot Valencia för att istället förbereda sig för CL-matchen. Han har tränat stenhårt och kört dubbla pass sen i söndags med fystränarna Francesc Cos och Juanjo Brau. Självklart kommer han inte att vara titular men finns tillgänglig för ett inhopp om det skulle behövas.

Hoppas på ett laddat lejon.

Visca el León.
Barcelona warlei
2007-02-20 09:31
vi alla hoppas på en start från eto'o men antagligen får han ca 30 min, e min gissning.
Villarreal Ibravissimo
2007-02-20 04:07
Kommer Eto'o att starta eller ens spela mot Liverpool?
Barcelona Bopi
2007-02-20 01:18
Hej bröder!

måste bara säga de! ska åker ner till Spanien imon natt!
FÖR JA SKA KOLLA PÅ BARCELONA-LIVERPOOL! =)
fan va gött de ska bli! ska ta en massa bilder till er bröder!.... ps: 3-0 i matchen!
Barcelona Lejonet
2007-02-20 00:28
Ämne: Ämne: Dom som....
ja har aldrig gillat oleguer vet ej typ han hålelr inte måttet i barca minns när barca spelade mot athlito madrid när petrov sprang ifrån oleguer elle gick förbi asså han håller inte för barca han e klumpig o så tycker ja i alla fall
Barcelona Lejonet
2007-02-20 00:27
2007-02-20 00:18
Ämne: Dom som ja vill få b....
OLEGUER!!!!!!!!!! varför vill du sälja honom? Giuly däremot tycker jag vi ska sälja likaså guddy
Yttermittfältaren
2007-02-20 00:15
Rijkaard är inte heller min favorittränare men att kicka honom direkt efter en dålig säsong där man inte vunnit allting som går att vinna känns lite, ja konstigt helt enkelt. Alla lag har "dåliga" säsonger, och denna säsong har för oss blivit sämre än förra. Ändå ligger vi i toppen av ligan och är vidare i CL - säger en hel del om styrkan som finns i laget. Rijkaard har gjort och gör ett bra jobb med laget. För mig får han leda barca även nästa säsong!

Apropå alla som vill ha bort Gudjohnsen från Barca - Han värvades väll som en backup till truppen och det var väl aldrig egentligen tänkt att han skulle få spela och dra ett så tungt lass som han gjort och blir tvungen att dra i och med diverse skador på anfallsspelarna. Jag tycker inte Gudjohnsen ska bort från Barca, han är en helt ok backup - men inget för förstaelvan direkt.
Barcelona warlei
2007-02-19 23:58
ja tror det var ngn som frågade om thurams återkomst och isf så är han tydligen reda nu, se länken ovan.

frågar igen va ni tror är den egetliga anlednigen till eto'os frånvaro i söndags?
Barcelona Lejonet
2007-02-19 23:57
Dom som ja vill få bort från barca är giuly absolut gudjohnsen och oleguer ja har aldrig gillat oleguer han e för klumpig kan ej spela mot stor lag. Vad tycker ni?
Real Madrid Real_maria
2007-02-19 23:56
Rambla/-
Hej- Sist vi talades vid så var det strålande fotboll vi snackade om!
Vad hände?
det enda jag såg var iritation frustation och en sovande backlnje..
nåt måste ha hänt.
Barcelona Ghazza
2007-02-19 23:50
Rambla,

Hehe, så sant som det är sagt ;)
2007-02-19 23:49
Vill bara säga att jag inte tycker Rijkaard ska vara kvar som tränare nästa säsong om inte Barca rycker upp sig igen. Jag har ladrig riktigt gillat honom och hans sätt att ta ut laget och coacha, MEN så länge dte har gått bra för laget har jag försvarat honom och tyckt att han har gjort rätt trots att han aldrig gör som jag helst skulle vilja se barca ställa upp och stt att spela. Nu när spelet hackar och det inte går så jättebra ser jag gärna ett byte av tränare till nästa säsong INTE innan säsongen är slut. Drömtränaren hade helt klart varit den gamla välkända Henk Ten Cate. Andra som jag gärna ser i Barca är Ronald Koeman eller Juande Ramos. Mourinho, Cappello och Svennis är alla stora tränare men det vore en mardröm om någon av dem kom till Barca.

Aupa Barca Aupa G2D
Barcelona Lejonet
2007-02-19 23:45
På onsdag vinner vi med 3-1 mål av ronaldinho 2 mål och ett mål av deco. liverpool mål av kuyt
Barcelona Rambla
2007-02-19 23:40
Ghazza:

Riise torde väl vara en annan som aldrig lär iklä sig en Barçatröja, förutom den han han lyckas byta till sig efter matchen på Camp Nou. :D

Captian:

Hur grym var inte Arnau i målet i den matchen då? Herre jävlar! För att inte tala om Giardiola, Abelardo och Sergi. Fantastisk match de gör.

Saknar ytterbackar vi en gång hade i Ferrer och Sergi. Det var tider. :D
Barcelona Meley
2007-02-19 23:25
Någon som vet någon riktigt bra sida där man kan hitta bra bilder på Barcelona? :)
Yttermittfältaren
2007-02-19 23:14
Mourinho i Barca känns ganska avlägset. Kan tänka mig att Messi inte skulle bli alltför förtjust över att få Mourinho som coach..
Annons: