/spanien/barcelona/forum/23474.aspx/spanien/barcelona/forum/23474.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-02-18 20:07
Evièka.
Den är också baskisk, men vad förväntar man sig av Olof Lundh.
Kolla länktips.
Villarreal Ibravissimo
2007-02-18 20:05
Den enda som verkligen krigar offensivt i Valencia är David Villa.
Barcelona Rambla
2007-02-18 20:04
Valencia har inte kunnandet att spela annorlunda när de möter Barça, thats it. De har inte det mittfältet med det passningspelet, de får istället koncentrera sig på att jag och hoppas att Barça slarvar och går bort sig.
Barcelona Ibbe Gbg
2007-02-18 20:03
samtidigt som deco e viktig så e han också jävligt jobbig o kolla på.. slarvar offensivt som fan..
Barcelona Evička
När blev ETA en katalansk organisation? Jag hade precis för mig att den var baskisk, men jag kanske har missat nåt: :)
Barcelona Dragan Okuka
Snälla. Ta bort skånska slemsäcken Olof Lundh ur rutan å det snaraste.
Villarreal Ibravissimo
Valencia har respekt för Barca det ser man. De ser ju ut att de satsar på kontringar. Man kan tro att Barca är hemmalaget. Man kan tro att Ronaldinho är den som ska sätta fart i spelet och öppna ytor men så som det har sett ut så har han stannat upp typ spelet. Hela tiden han får bollen försöker han dribbla sig förbi sedan om han inte vågar på sig att dribbla så slutar han dribbla sedan så kan motståndarna bli typ två-tre styckna så ibland får han till och med passa hem.
Barcelona Ride_The_big_one
2007-02-18 20:00
Rambla

Vad ska man säga inte första gången jag ser ett hemmalag spela på det hära sättet =/.

Skitsnack att Valencia normalt spelar så här avvaktande fan får kommentatorerna det ifrån?

Visst är det mycket som står på spel därmed förstår jag avvaktande spelet, men att de säger att Valencia spelar så här normalt fall är ju skitsnack hehe kommentarorerna får ju de att vara sämre än vad de är.

Aja Messi och Saviola vill jag ha in lite speed rör nog om grytan.
Villarreal Ibravissimo
Jag missa allt som gick nyss på tv4 plus. Varför buar publiken åt Oleguer och vad sa de om Ronaldinho och Miguel?
Barcelona H.C Xavier
"ETA, den katalanska separatist rörelsen" Komedi på hög nivå av Olof Lundh.
Barcelona Rambla
2007-02-18 19:59
Deco söker kombinationer, när inte medspelare rör sig och möter upp så blir det som det blir och han får press på sig och tappar till slut bollen. Defensiven har han skött bra. Spelar kanske lite för svårt offensivt ibland, precis som en viss R10.
Barcelona Myrran
Hasse Backe rena rama Gurun? Alltid, då Barca A spelar i Segunda B!
Villarreal Ibravissimo
Jag har faktiskt inte sett Barca spela på ett tag så jag vet inte hur Saviola har spelat men om han har spelat uselt i två matcher i sträck då kan jag förstå att Gudjohnsen får spela istället.
Fast om Eto'o istället hade varit på plan tror jag verkligen att det skulle stå 0-1 till er.
Dragis
2007-02-18 19:58
Jag och ett par kompisar funderar på att åka ner till Barcelona och kolla på nån match nu i vår. Undrar nu vad man brukar få betala för en biljett på långsidan?
2007-02-18 19:57
Ibravissimo

Joo men efter Saviolas 2 sista matcher har han ju varit rent sagt usel därmed får Gudj chansen.

Eto är fortfarande inte 100% för en topp match så vi har ju inte många alternativ i striker rollen.

Med Saviola/Messi kan vi ju röra om grytan 2a halvlek eller vad säger du?

:D
Barcelona Meley
2007-02-18 19:56
Deco ser lite slö ut och har gjort lite för mycket felpass, men han har även vunnit ganska mycket boll. Hoppas han blir bättre nu i andra halvlek vill verkligen ha kvar honom på plan.
Sen in med Messi, men mot vem? Jag vill inte byta ut någon av Xavi, Iniesta eller Deco. Men att ta ut MArquez är väl lite för offensivt för en match mot Valencia på borta plan.

Jahapp, men hoppas Rijkaard kommer på något bra, jag har förtroende för honom :)
Barcelona Rambla
Vilka är det som har hemmaplan nu igen? Helt ärligt så kan man ställa sig frågande till det. En halvlek med 10 valenciaspelare på egen planhalva. Förr eller senare så tappar Deco eller Ronaldinho boll i mitten och sen så är det kontring och godnatt.
Barcelona H.C Xavier
Skrev i ett inlägg för några veckor sedan att Ronaldinho är untoucheble i startelvan på gott och ont. Nu ser vi baksidan med att vara given. Loj som f*n, Deco ska jag inte ens gå in på då det blir kaos på forumet om hur viktig han är.
Barcelona Karlssoooon
Ämne: Vi gör en ganska bra....skulle också vilja ha in Messi men då mot Edmilson, så Marquez tar ett steg ner och Messi tar platsen till höger och Iniesta går ner på mitten.
sen ere bar å åk!
Alesito

Saviola har ju fått rätt mycket speltid på sistånde men skärpan blev allt sämre och sämre sista 2 därmed bänken ikväll. Helt rätt att han blev bänkad kanske kommer han in ikväll och Messi sista 30 vem vet.

Villarreal Ibravissimo
2007-02-18 19:55
Alltså jag fattar inte att Gudjohnsen får starta. Det enda bra han gjorde var när han gick förbi Miguel. Han måste vara snabb i avslutningarna och en till sak han är ofta rädd för att vända om när han får bollen. T ex han kanske får bollen och vänder sig inte mot motståndarnas mål därför vet han inte om han kan löpa eller inte. Han kanske är fri mot mål eller halvfri ändå direkt han får bollen han passar tillbaka in i banan istället för att titta framåt och kanske köpa själv eller passa framåt.
Barcelona Leo_Messi19
2007-02-18 19:54
Någon som tror messi kommer in i Andra halvlek?
Barcelona Ghazza
2007-02-18 19:54
Vi gör en ganska bra halvlek. Valencia spelar kompakt och det är svårt för oss att skapa farliga chanser. Jag hoppas Messi kommer in i andra halvlek ganska tidigt. Mot vem då? Hmm, även om jag gillar Deco väldigt mycket så kanske det är dags för honom att gå ut. Lite för mycket felpass och dåligt tempo från hans sida.
Barcelona Edmilson
2007-02-18 19:38
Fan Deco ser ju inte vaken ut??
Barcelona Alesito
2007-02-18 19:34
om han ej stått offside så hade han vart fri 3 gånger. jag sitter o kollar på matchen ska jag sitta här och korekt formulera meningar för ditt tycke? skojare... vem e du
Barcelona Kamelen
2007-02-18 19:32
Alesito

Fri 3 gånger? Knappast.

Undvik ditt användande av s.k. "sms-språk" dessutom.
Barcelona Myrran
2007-02-18 19:31
19
Kan vara för sina politiska uttalande för några dagar sen. Men det är en ren gissning.
Barcelona Alesito
2007-02-18 19:28
4 offside kunnat vart fri 3 gånger.. gått 25 minuter.. d säger mycket om guddy, han e inte tillräckligt duktig.. ingen koll alls.. rejkard har nått emot argentinare känns d som, bara messi som får spela eftersom det skulle kostat hans jobb att ha han på bänken...
Dragis
2007-02-18 19:25
Jag och ett par kompisar funderar på att åka ner till Barcelona och kolla på nån match nu i vår. Undrar nu vad man brukar få betala för en biljett på långsidan?
Barcelona 19
2007-02-18 19:17
Vet någon varför alla visslar när Oleguer rör bollen?
Annons: