/spanien/barcelona/forum/23461.aspx/spanien/barcelona/forum/23461.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid R9 Ronaldo
2007-02-21 16:29
Störst, bäst, Barca

Var jag inblandad i något sådant? Snacka inte skit, jag har aldrig hotat någon.
Real Madrid King_raul
2007-02-21 16:28
Rubén,
pröva här, vet inte om du måste ha ett blaugrana-kort dock.

Barcelona Rubén
2007-02-21 16:26
Vet någon vart man får tag på billigast biljetter till en hemma amtch på camp nou?
Det finns ju så mååånga hemsidor e helt vilsen..

hjälp, någon snälla..:D:D
Real Madrid King_raul
2007-02-21 16:24
Mr Barca,
Jag bara undrar hur man kan vara så engagerad i katalonien. Yttrandefrihet följde med demokratin på köpet.
Och du har all rätt att tycka vad du vill om mig och Real Madrid CF, jag håller mina åsikter för mig själv.

Barcelona Mr Barca
2007-02-21 16:20
Ämne: Juanito,
med tanke ....
Du suger verkligen. Måste göra ont att vara fan till ett så unket lag som Real.
Real Madrid King_raul
2007-02-21 16:19
Juanito,
med tanke på infon på ditt nickname borde du husera på något politiskt forum. Att använda FC Barcelona som verktyg uppskattas inte ens av La porta.
Får jag fråga varför du brinner för katalonien så mkt? Någon farfar som fick sätta livet till mot fascisterna? Eller en hobby för att överhuvudtaget "vara" någon? Bara nyfiken.

Barcelona PILZNER_POJKEN
2007-02-21 16:18
nån som vet lite hur man streamar? tänkte göra det ikväll nämligen
Valencia ValonBM
2007-02-21 16:16
Lycka till idg grabbar. Är rädd att Benitez kommer krossa barca med sin taktik.

----------------Reina---------------------------
_--Finnan---Carra---------Agger---------Riise---
-----------Sissoko---Alonso---Mascherano---------
---------------------Gerrard---------------------
------------Crouch-------------Kuyt

Taktiken går ut på att alonso och Gerrard sätter oerhörd press på Barcas central men framförallt Deco. Sissoko och Mascherano kommer att ge starkt understöd till ytterbackarna som kommer att ta hand om messi och ronaldinho. Hursomhelst det kommre bli roligt att följa den matchen
Real Madrid King_raul
2007-02-21 16:13
Rambla,
Då kan du ju sätta upp denna som plansch.

Barcelona *Lionel Messi*
2007-02-21 16:12
Grabbar, idag blir det skön match mot liverpool. Hoppas att bara Bellamy inte Slår någon spelaremed golfklubba som han gjorde mo Riise ! :) BARCA(L)
Barcelona Rambla
2007-02-21 16:10
Juaníto:

Det är jag fullt medveten om. Jag är inte så naiv att jag tgror han menar ett lycka till från djupet av sitt hjärta.

Ska villigt erkännas att hela jag var ett enda stort leende igår när van Bommel gjorde sitt snygga mål. :D
Barcelona Juaníto
2007-02-21 16:05
King_raul//

Man undrar ju ibland med såna som dig och Salva.
Real Madrid King_raul
2007-02-21 16:04
Rambla,
ok en liten lycka till, hoppas oleguer startar ;)

juanito,
just det nya tider, dags att släppa francobilden av Madrid. och återigen: gooooosfraba.
Barcelona Barcc
2007-02-21 16:04
Viasat Sport 1
20.45 Världen i stillbilder (Liverpool)
Barcelona Juaníto
2007-02-21 16:03
Rambla//

En riktig maräng skulle aldrig önska Barcelona lycka till. Detsamma gäller vice versa.
Barcelona Rambla
2007-02-21 16:02
Ämne: Rambla,
enligt marc....
Haha, störtskön! Episodio X, El retorno del galácticos. :D

Dags att åka hem i snöyran. Var nu en duktig maräng och önska oss lycka till i kväll.
Barcelona Juaníto
2007-02-21 16:02
King_raul//

Herregud!! Vad är det med dig? Respektera forumet för en gångs skull. Oleguer är en individ och får säga vad han tycker om rättsväsendet om han så vill. Nya tider i Spanien du vet..
Real Madrid King_raul
2007-02-21 15:56
Mr Barca,
ja synd bara inte oleguer respekterar det.
Real Madrid King_raul
2007-02-21 15:55
Rambla,
enligt marcatoons är det ju Capello ;)

Barcelona Mr Barca
2007-02-21 15:55
Ämne: Juaníto,
tagga ner ....
Gör oss andra Barca fans en tjänst. Snacka politik ngn annan stans. Här diskuterar vi fotboll och jag hoppas att du respekterar det.
Real Madrid Real Madrid 4 Ever
2007-02-21 15:54
Ska bli kul att ser match ikväll och ikväll kan man verkligen njuta och slippa vara nervös hela matchen.
Gillar att titta på stormatcher där man inte är nervös och inte bryr sig vem som vinner osv, ni förstår. ;)
Barcelona Rambla
2007-02-21 15:54
King_raul:

Haha, du kanske är mer rätt ut med det där "The dark side" än du tror. Frågan är, vem är er blivande Darth Vader?

Sorry, kunde inte låta bli. :D
Real Madrid King_raul
2007-02-21 15:52
Juaníto,
tagga ner lite. för det första diskuterade jag med Rambla, och för det andra förstår han min ringa intention till att retas. För att jag skrattade när han jämförde oleguer med en hundskit gör inte att jag sitter och applåderar ballestas resterande tycke! Och just därför tog jag upp oleguer som terrorist. Inte fan är han terrorist för att han tar upp en mördare i sin "buena fe".
koppla av, allt är inte svart eller vitt.
Jag sitter inte fullt tatuerad med hakkors för att jag håller på Madrid, far from it!!

Barcelona Messidinho 10
2007-02-21 15:49
Kyros Vassaras (Grekland, domare i dagens match mellan Barca - Liverpool. E det någon som sett honom döma förut, eller e det en domare som nyligen etablerat sig på elitnivå
Barcelona Juaníto
2007-02-21 15:49
Jag är extremt nervös inför matchen ikväll men det finns bara en sak att säga:

SOM HI-BARÇAAA!!

Real Madrid King_raul
2007-02-21 15:47
Rambla,
klart jag stör mig på kram-kalas, jag representerar ju the dark side - imperiet, och där skrattar vi minsann inte!! och du.... i´m your father!

Barcelona Mr Barca
2007-02-21 15:45
Har följt båda vårt och Pools forum ett tag nu inför matchen. Jag tror att Benitez går in med en stenhård defensiv ikväll. Dem vill inte gärna släppa till därbak. Detta har vi märkt flera lag göra när det stundar cl slutspel och spelar på Camp Nou. Liverpool hoppas hålla nollan på Camp Nou och avgöra på Anfield. Tar Chelsea som ex, men tycker ändock att deras anfall är mkt giftigare än Liverpool.

Jag skulle vilja säga att detta passar oss perfekt. Förutsatt att vi håller en bra defensiv både hemma och borta. Vi har gjort mål mot alla motstånd både hemma och borta och kommer fortsätta att så göra. Glöm inte en sak. Håller vi nollan hemma, sätter vi enorm press på Liverpool på Anfield även om matchen ikväll slutar 0-0.

Verkligen viktigt att vi inte sjabblar därbak och gärna håller nollan. Tror sen att resten löser sig. Vi vet vad Messi o Ronnie går för. Dem levererar oavsett motstånd.

Forza Barca
Barcelona Juaníto
2007-02-21 15:45
King_raul//

Har du inget bättre för dig än att sitta här inne och skriva att Salva Ballesta, en person som sa att han vill ta ett gevär och skjuta varenda jävel i Baskien och Katalonien, är en hjälte? De säger bara vad du är för person. Att du sen har MAGE att kalla Oleguer för terrorist visar på vilken mognad och kunnighet du besitter. Du kan inte vara äldre än 11 år och är sån som tror att ultras sur är tuffa och lojala fans. Gör oss alla en tjänst och försvinn.

Nina (Red.)//

Läse precis ditt inlägg. Tyvärr ska jag säga att du fått det om bakfoten igen, Oleguer tar inte ståndpunkt, han använder De Juana fallet som ett exempel för att få igenom sin poäng att de spanska rättsväsendet är politiskt högerinfluerat (med tanke på spaniens historia så..) och detta är inte direkt svårt att märka. Istället så översätter hobbynissar som King_raul här nedan de hela till att Oleguer är en terrorist som försvarar mördare som De Juana.

Jisses..
Barcelona Rambla
2007-02-21 15:43
Ämne: Rambla,
går du på d....
Suck, ibland tror jag att du missförstår medvetet. Jag går inte på någonting och jag har inte missat någt. Jag skrev bra stämning under de två senaste säsongerna. Du kan förneka bäst du vill, men innan denna säsong så har det rått harmoni i Barcelona. Självklart har det även där uppstått meningsskiljaktigheter som i alla andra klubbar, men knappast något av större vikt och som inte har gått att lösa. Sen att du stör dig på det är väl bara naturligt. :D
Barcelona Godden
2007-02-21 15:41
Ämne: -------------------V....
Håller med om den startelvan.
Möjligen skulle jag vilja testa Iniesta på Decos plats då jag tycker Deco varit dålig på senaste tiden och Iniesta bidrar med mer teknik och snabbhet framåt vilket är bra.
Annons: