/spanien/barcelona/forum/23457.aspx/spanien/barcelona/forum/23457.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Amish
2007-02-21 23:06
Kapten11,
Jo. Men det finns inget lag som gör 3-4 mål på ett ordinarie Liverpoolförsvar på Anfield.
Barcelona Brankt
2007-02-21 23:05
Marquez som mittback??
Motta??
Giuly som inhoppare??
Saviola??
Guddy??
Real Madrid Zizou-Mano
Alla maränger som funderar på att provocera och skriva skitsnack, tänk efter. Vill ni inte åka på en spärr för livstid så ge fan i att skriva här.

Barcelona tarrak
Smogen/Jag hoppas att du har en sambo som är klok nog att låta bli att säga de här klyschorna. Det är ok att försöka intala sig själv, men får jag höra dem från någon annan självantänder jag:)
Barcelona Kapten11
Amish

Och det gjorde inte Arsenal?
Barcelona Lionel Andrés Messí
2007-02-21 23:04
Hoppas att Eto'o är tillbaka til helgen.
Vi behöver han för utan hans konstanta springande blir vårt anfallsspel alldeles för stillastående. Han får även alla andra att ta mer löpningar vilket gör att vi får igång ett helt annat anfallsspel än vi har sett den senaste tiden.
Vi får hoppas att Eto'o e spelsugen på Anfield och gör ett hattrick för att visa vem det är som är den bästa anfallaren i världen.
Kämpa på nu Barca, Vi kan fortfarande vinna trippeln även om det ser mörkt ut i cupen och CL.
Barcelona Smogen
då får vi la hoppas på att dom spelar med det laget nästa match då :)
Barcelona Myrran
Det funkar inte med ett försvar som tar efter farbror Olofs hönshus.
Det funkar inte att ha 4-5 passningsspelare och ingen klinisk målskytt där framme a la Eto'o.
Det funkar inte med att 4-5 spelare gör enkla misstag framför eget mål.

Dessa problem hade vi inte förra säsongen så vart har dem kommit ifrån? Försvaret har bara blivit förstärkt efter fjol säsongen. Eto'o har ju blivit skadad och Dinho har inte bytt olja i benen på ett bra tag. Misstagen har nog kommit från att det gick så bra förra säsongen så alla har tappat fokus...
Amish
2007-02-21 23:03
Smogen,
Arsenal gjorde 6 mål på Anfield när Liverpool spelade med reservlaget i FA-cupen.
Barcelona Valdés
2007-02-21 23:02
Skulle vilja ha hört Rijkaards ord i halvlek; spela långsamt och helt utan rörlighet – för 1-1 är inget dåligt resultat att ta med sig ifrån hemmaplan….. Det är dessutom mycket svårt att vinna matcher när försvarare ”skiter” i att ta markering (BELLETTI) samt skänker bort bollen 3 meter ifrån mål (MARQUES), när dessutom Valdés slänger in bollen i eget mål blir det omöjligt. Motta är också inblandad i första målet då han helt onödigt ger bort ett farligt frisparksläge.

Ronaldinho har i år varit lika dålig i viktiga matcher som han tidigare varit bra.

Vi är bättre på 8 eller 9 positioner men ”suger” i inställning.

Det krävs oerhört mycket för att vi skall kunna vända det här - epoken Sandro Rosell kan i och med dagens resultat ha tagit slut.
Barcelona Ghazza
Sedan förstår jag inte vitsen med Rijkaards byte ala Xavi-Guily. Vad vill han uppnå egentligen? Nej nu ska iallafall jag smälta förlusten inatt, så det är glömt imorgon. Vi förlorade, men mot ett bra lag. Det finns faktiskt en match till och där har vi fan inget att förlora. Vamos Barca!
Barcelona Klint
Rambla

Visst gör det ingen nytta, men om man ska se det ur det perspektivet så vad gör något inlägg här på forumet för nytta? Jag förstår vad du menar det är inte det. Tycker bara att man kan ha lite förståelse över vissa inlägg så här några minuter efter avblåsning.

Jag håller med dig, ska också bryta ihop och försöka att sova.
Barcelona Smogen
2007-02-21 23:01
Arsenal gjorde väl fler än två mål på anfield? Nej, CL säsongen är knappast över, men det är risk att den är det efter nästa match,

skit samma
nu ska jag lägga mig och försöka sova
ska försöka att inte låta detta gå ut över min sambo, vilket annars lätt händer.
ska tänka saker som:
"äh...det är bara ett spel"
"jaja....det är inte över ännu, vänta bara tills eto'o är tillbaka"
"det finns betydligt viktigare saker i livet"

jaja...ni fattar, råder er att göra det samma :)
go natt...
Amish
2007-02-21 23:01
Messi_Ronaldinho,
Liverpool hade lika många målchanser som Barcelona.
Barcelona Rambla
2007-02-21 23:00
Klint:

Du har så rätt, alla har rätt att kritisera men vad gör det för nytta? Jag känner mig precis som tarrak tidigare beskrev bara tom och resignerad.

Som sagt, bryta ihop, sova på saken så får vi hoppas att det blir bättre.
Barcelona tarrak
2007-02-21 22:59
Du menar som Gerrard gjorde mot Motta i första halvlek?

Ständigt dessa anglofiler som är totalt blinda för sina egna spelares filmningar!
Barcelona Relay*
Det blir bråda dagar att rensa bort maränglågliven.
Barcelona Kapten11
Zamboza

Exakt.
Thuram har gjort det bra varje gång han spelat, medans Marquez match efter match gjort bort sig.

Saviola är verkligen inte tillräckligt bra, och va fan gör han när han kommer fri med Reina? Hans bollkontroll är ju sämre än Eidurs.

Ronaldinhos första halvlek är bra, men sen blir han, och hela laget tyvärr totalt stillastående i andra.
Så många kreativa spelare, och så lite målchanser. Obegripligt.
Barcelona Rambla
2007-02-21 22:58
Jag fattar inte varför ni bryr er om de som försöker provocera er. Ni spelar ju dem rakt i händerna. Det är ju just det de vill, att ni ska lacka ur. faktiskt, tro det eller ej men personer med låg intelligens går igång för så lite. :D

Ingorera, scrolla vidare och låt moderatoer som Anticimex rensa bort ohyran.
Spanien Paella con las gambas
2007-02-21 22:57
Tfm och välkommen till Anfield.
Barcelona Jay-z
RDhinho har redan blivigt tjock snälla nån märkre ni inte det snubben löper inte äns. Har alldrig sätt en offensiv mitfältare löpa lika lite som ronnie gjorde i dag. Kommer i håg när han kom till barca snubben löpte fram och tillbaks.

Han är så JÄVLA STATISK..Sätt han på bänken snälla Rejkard vill ha Dhinho tillbaks
Barcelona Mr Barca
Ämne: Ämne: Ämne....
Vad vill du att jag ska vara impad av? 2 skänkta mål? Att dem visar att dem är ett bollsäkert lag el? Sen att vi spelade hemma och de vann gör inte dom till ett bra lag. Vi skänkte ju bort matchen. Vi var riktigt dåliga. Fakta
Barcelona RIvaldo_10
men hur länge håller Thuram?????de e frågan...1 säsong till max efter denna
Barcelona Klint
2007-02-21 22:56
Rambla

Tycker nog att du borde ha lite förståelse över att man svär efter en förlust som denna. Sen tycker jag även att det är befogat att ge spelare kritik. Dock inte spy galla.

Sen tycker jag det är för tråkigt att spelare ska säljas så fort de gör ett misstag. Där tycker jag man kan tänka en eller två gånger innan man postar sitt meddelande.
Barcelona Warlei
2007-02-21 22:56
ärligt talakat rivaldo 10 så är det varken eller... om ja inte ser helt fel så försker han väl axla bort bollen, i vilket fall spelar det så stor roll det är fruktansvärt klumpigt på denna nivån...

är för övrigt nog mest besviken på våran gudomliga trännare och hans panikbyten... hade ju lika gärna kunnat sluta änu värre
Barcelona Rodriiguees
2007-02-21 22:55
Champions League är över,jag är ledsen barcakamrater!
Man gör inte 2 mål på anfield hur som helst!
Barcelona Evička
OK, om jag fortfarande lever i morgon kommer jag att bära min Barçatröja och ta skiten från Poolfansen som just nu finns i alldeles för omedelbar närhet. Det gäller att samla styrka...men inte är det lätt just nu.
Més Que Un Club!
Ohhhh!!!! Det skulle se sååå bra ut om Barca sålde Saviola till Sevilla och köpt isåfall Dani Alves från de...! Då skulle backlinjen vara brutalt BRA!
Zambrotta-THURAM-Puyol-Dani Alves
Barcelona Lisa
2007-02-21 22:54
Snälla ingen massdränkning.
Jag ska väl återvända till polymetylmetakrylatet då... Känns väl inte så kul efter denna matchen, men livet går ju vidare ändå. Imorgon är en ny och förhoppningsvis bättre dag! :)
Gonatt.
Barcelona Meley
2007-02-21 22:54
Alltså det som känns som en kniv i mitt hjärta är att Barcelona förtjäna inte ens att vinna. Varför spelar dom så? Jag blir så ledsen. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Har ni tänkt på att Barcelonas "tuffa" matchschema börjar alltid dåligt. Tänker främst på Chelsea, Real Madrid förra året.
Annons: