/spanien/barcelona/forum/23456.aspx/spanien/barcelona/forum/23456.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-02-21 00:33
Ämne: Rambla

Ja, Guti ....Jag är den första att erkänna att även barcaspelare filmar. Du måste ha sett i syne om du inte hittar någon culé som inte erkänner det.

Tycker för övrigt att hela debatten om filmningar har nått löjliga proportioner. Visst filmas det, men nu känns det som om folk anser att precis allt är filmningar. Det går så fort i dagens fotboll att det fan är omöjligt att vid tv-soffan med säkerhet konstatera att varje duell och situation är filmning. Även efter repriser.
Barcelona D e #9 ja vill ha!
2007-02-21 00:29
håller me Godden, ingen som såg den skrattretande filmningen i milan mathcen, såg den på höjdpunketer å skratta så d kom tårar:) nästan iaf d va så överdrivet att man iten ens blev arg på han:)
Barcelona Rambla
2007-02-21 00:27
La Cibeles:

Jag förstår hatet mot van Bommel, hade känt precis likadant. I kväll såg jag dock nästan enbart madridspelare kasta sig i varje duell i andra halvlek och värst var som vanligt Guti, han gör det till en konst.

Vår Deco går åtminstone in i dueller med 2-3 spelare och försöker tråckla sig igenom, och faller då oftast lätt. Aja, ska inte dra igång en diskussion om filmningar, det leder aldrig någon vart ändå.

Tack för lyckönskningarna även om du hoppas på att vi blir slaktade på Camp Nou. :D
Barcelona D e #9 ja vill ha!
2007-02-21 00:26
ja måste säga att jag tror på en noll noll match eller 0 - 1 förslust, där istället barca vinner övertygande i andra benet:P (ja precis som i gruppspelet) barca ligger itne på topp nu och va en rijkaard säger är att förlora mot valenica några dar inna en så stor match inte någon boost!
barca är för tillfället beroende på indivduella prestationer (vilket e tråkigt men sant) oftast ronns känns det som, han pristerar för till fället bara 110% i sjuuk press känns d som. werder bremen matchen, hela världen vänder sina ögon mot bolltrollarn och undrar hur han ska rädda sitt lag. när messi kommer in, e rätt säker på att d ei tn bara är glädjen av att se han på plan, ja tror d kan va lite prestationspress på honom som får han extraladdad.
d e min uppfattning så ja säger 0 - 0/ 0 - 1 imon
Barcelona Godden
2007-02-21 00:24
Myrran

Med att filma menar inte jag att man fått en tackling och stärker lite. det är inte att filma det är att förstärka och det händer väl. men filma, enligt mej, det är när man inte har kroppskontakt eller touchar och kastar sig (kan också räkna in överdrivna förstärkningar till det) och är det väldigt sällan jag ser en Barca spelare göra.
Har man fått en tackling så man tappar balansen och lägger sig även fast man kanske kunde hållit balansen men då tappat lite kontroll över bollen så tycker jag inte det är att filma.
Jag tycker hur som helst att Barca är en klubb som inte behöver skämmas någonting över den punkten som en del andra klubbar borde göra
Luís Garcia
2007-02-21 00:22
La Cibeles:
"Ok". Svandyk! Man ser klart och tydligt på bilderna att han blir fälld så punkt slut.
Barcelona Rambla
2007-02-21 00:20
Ämne: Det blir en intressa....Vilken imponerande entré du gör så här efter midnatt. Ta ditt jävla gnäll om filmningar tillbaka till ditt eget forum. Vi filmar inte mer än andra lag. Det är inte många som hänger med i vårt snabba passningstempo (när det väl fungerar) och då blir det många situationer där folk blir småhakade och tappar balansen.

Visst filmar spelare hos oss, men det gör även spelare i Liverpool. Att sen försöka släta över det och påstå att filma mindre än andra inte är lika allvarligt är bara patetiskt.
Barcelona Myrran
2007-02-21 00:20
Godden
Barca spelare kan visst filma lite men det kan väl sägas att styrka situationen som nästan alla spelare gör i modern fotboll...
Barcelona Godden
2007-02-21 00:18
Ämne: Det blir en intressa....haha. Barca spelarna filmar väldigt sällan! Finns inte en enda i laget som brukar filma. Kan väl dock ha hänt någon gång att någon filmat någon enstaka gång men det är det i alla lag. Du är säkert som Mourinho; klagar på att andra lag filmar mycket när det är ens egna som gör det mest.
Amish
2007-02-21 00:15
Det blir en intressant match imorgon med många heta dueller.

Förhoppningsvis går inte domaren på Barcelonaspelarnas patetiska filmningar (ja, Barca kommer att filma, det gör de alltid). Publiken lär väl inte bli nöjda om Deco inte får frispark vid varje axel-mot-axel-situation, men förhoppningsvis pallar domaren som sagt trycket.
Barcelona Myrran
2007-02-21 00:15
Rambla
Haha jojojo men det är väl inte en av de mest kärleksfyllda gesterna man kan göra? Sen kom det ju upp ytterligare två videor på Barca spelare som gjorde samma gest mot Real. Tycker inte det är något konstigt med det men om man har ett vitt hjärta för det så kan man göra mycket innan man hamnar i helvetet om man säger så...
Barcelona Godden
2007-02-21 00:13
Ämne: Godden//

Sluta kl....Vilka leder La liga?
Jag kan inte njuta av att se RM spela fotboll. inte när de vinner iaf.
Sevilla vann Uefa cupen förra året och ligger 2a i La Liga.
var ligger RM? Vilka är inte storlag?
L0S MERENGUES
2007-02-21 00:11
Godden//

Sluta klaga och njut av fotbollen istället, matchen på Bernabeu var den bästa av dagens fyra matcher.

Och det där med att ni inte skulle varit nöjda med ett sånt resultat, säg mig vilka storlag har ni slagit i årförutom Sevilla på hemmaplan som inte ens kan räknas som storlag.

Vi har iallafalla slagit er, Valencia och nu Bayern Munchen....
Barcelona Rambla
2007-02-21 00:11
Ämne: Ja du. Det har varit....
Äsch, såna där gester är inte så allvarliga som det först ser ut. Lite "hat" och känslor är väl tillåtet i fotboll. Vi blev lika irriterade när Raul satte fingret för munnen när han gjorde mål på Camp Nou. Då jublade maränger, inget konstigt med det heller. :)
Barcelona Ghazza
2007-02-21 00:10
II Barça II
Syftade mer på livsviktiga matcher där utslagning hägrar. Som Werder Bremen t ex. Men i år har vi inte spelat bra mot tuffare motstånd. Kanske är dags för ett trendbrott?
Barcelona Myrran
2007-02-21 00:09
Ja du. Det har varit mycket snack om vilka personer som har använt sig av "up-your-ass" målgesten mot Real Madrid. Om du vill tolka det som att vi har vita hjärtan så Be my guest. Men själv brukar jag inte ta den gesten som en speciellt positiv gest om jag får den mot mig...
Barcelona Godden
2007-02-21 00:06
Ämne: Fan vad mycket ni sn....
Är inget snack här alls om RM förutom att ni är nöjda med ett resultat som inte vi skulle vara nöjda med?
Barcelona Rambla
2007-02-21 00:06
Ämne: Fan vad mycket ni sn....
...eller så har du ett väldigt blårött hjärta eftersom du känner dig tvungen att kommentera det just här. :D

Seså, grina inte nu. Det förstår du väl att skadeglädjen är kul när en ex-culé gör ett snyggt mål och följer upp det med en klockren målgest.
L0S MERENGUES
2007-02-21 00:04
Fan vad mycket ni snackar om Real Madrid här inne, ni har nog ett vitt hjärta långt inne trots allt...

:-)
Barcelona Rambla
2007-02-20 23:56
Un, dos, tres... botifarra del pagès

:D
Barcelona Lejonet
2007-02-20 23:53
Fan är inte etoo med imorn?! varför?? fortfarande ont i knät? va har hänt? Fan om rejkard startar med gudjhonsen han ska starta med saviola!
Barcelona Störst, bäst, Barca
2007-02-20 23:48
Ämne: Dani
Det bästa var ....
"Härliga Bosse"

avd. trodde efter allt deras snack i studion att han förstod att det är bortamålsregel som gäller...men men
Barcelona Barca__-
2007-02-20 23:47
man blir ju ledseeen om inte messi får starta imorrn !
Barcelona RonaldinhoG
2007-02-20 23:45
Här kommer målen från Real Madrid mot Bayern Munchen där man också kan se när Van Bommel gör sin målgest:P
Barcelona Störst, bäst, Barca
2007-02-20 23:44
Var inne på madrids forum o checkade stämningen...Dem verkade djävulskt glada för att ha vunnit med 3-2 hemma...så jävla bra är det väll inte??? 1-0 till Bayern på Allianz och det är bye bye Real!

För övrigt de flesta Real fansen skrev att det var längesedan dem mådde såhär bra som ikväll...
Kan inte vara kul att ha 3-2 hemma i CL-åttondel som sin höjdpunkt i livet...

FORZA BARCA!
Barcelona II Barça II
2007-02-20 23:40
Ghazza//
I år har vi verkligen inte bevisat att vi är bäst när det gäller!
Real Madrid – Barcelona 2-0
Chelsea – Barcelona 1-0
Barcelona – Chelsea 2-2
Sevilla – Barcelona – 3-1
Barcelona – A.Madrid – 1-1
Valencia – Barcelona – 2-1
Barcelona – Valencia – 1-1

Och så förlorade vi finalen I VM för klubblag med 1-0

Ända toppmötet vi har vunnit har varit mot Sevilla då vi vann med 3-1! Och det är riktigt dåligt, hoppas att det vänder imorgon!

Visca Van Bommel!!
Barcelona Rambla
2007-02-20 23:36
el Flaco:

Självklart var det Giovanni, det var ju honom jag menade. Här är den. Måste ju ta och samla på dessa klipp. Schusters, Giovannis och snart van Bommels. Klassiker! :D
Barcelona Godden
2007-02-20 23:27
Myrran

Nice. tackar för det tipset. Visste jag inte om
Barcelona Godden
2007-02-20 23:26
Jag tror absolut vi vinner. Messí kommer in tidigt i andra och sätter fart på anfallsspelet.
fan vilken skillnad det blev förra matchen när han kom in. Mycket bättre fart i anfallspelet och lite fler som vågade utmana.
Barcelona Myrran
2007-02-20 23:26
Godden
Eller så kan du använda Babelfish...
Annons: