/spanien/barcelona/forum/23449.aspx/spanien/barcelona/forum/23449.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Evička
2007-02-21 23:53
Meley
Det är inte fler väckarklockor som behövs, det har de haft tillräckligt många för att vakna. Rijkaard får hitta på något annat, rottingen kanske.
Barcelona tarrak
Våran målvakts tabbar kan vi diskutera tills vi blir gråhåriga, men de kommer alltid att ske oavsett om det är Valdés eller Gud själv som står i målet. Vad som känns mer angeläget just nu är en pivote. Förra säsongen skämde Edmilson bort oss med ett ofta lysande passningsspel blandat med att totalt plocka bort världsspelare som Kaka. Den här säsongen utsätts backlinjen för mycket svårare prov då Edmilson inte varit i närheten av att nå upp till toppform och Motta har varit nästintill usel. Jag har alltid gillat Thiago och sett en stor potential men jag tycker att han bara blir sämre och sämre.
Real Madrid Real Madrid 4 Ever
Varför spelade inte Etoo ikväll?
Barcelona Kamelen
2007-02-21 23:52
Ett tidigt mål från våran sida och matchen är relativt öppen.
Barcelona Tompa
Spontant kan man känna att vi behöver nyförvärv men om man tänker efter är det inte det som ska prioriteras nu - det är lätt att bli impulsiv en kväll som denna. Rijkaard har ett kanonlag när alla är tillgängliga men någon riktig ersättare till lejonet saknas och det märks.

Dock måste alla definitivt lägga ner stridsyxan nu. Så dåligt som man spelade idag får man känslan att alla konflikter inte är lösta. Etóo -kom tillbaka så snabbt som möjligt!
Barcelona Meley
Om dom spelar som idag så är det omöjligt. Men om dom tar den här matchen som en ringklocka som Rijkaard säger så är det absolut inte omöjligt. Vi vet vad Barcelona är kapabla till, fast nu för tiden vet man bara inte när.
Daniel Agger...
2007-02-21 23:51
Rambla //

absolut inte omöjligt för er att vinna mot oss på Anfield. Dock blir det svårare iom resultatet idag..
Barcelona Rambla
2007-02-21 23:49
Är det så omöjligt att vinna på Anfield. Benfica vann med 2-0 förra säsongen och det ganska så lätt. Vanligtvis är Barça ett bättre lag än Benfica så ingenting är omöjligt. Fast nog ser det dystert ut just nu.
Daniel Agger...
Störst, bäst, Barca //

Nej..
Barcelona Evička
Tompa
Nej, de har inte råd med många missar, helt riktigt. Jag kanske överbeskyddar honom, men utan hans stabila spel såhär långt i LFP, hade vi inte haft den position vi har där. En eller två missar i en match, så är han plötsligt värdelös och vi ska starta med Jorquera. Eller köpa Buffon. SOm om dessa herrar aldrig gjorde några missar. Nej, jag fattar inte detta....
Barcelona Störst, bäst, Barca
2007-02-21 23:48
Var inte Kuyt offside på 2-1 målet?
Real Madrid Josep Guardiola
2007-02-21 23:47
Ett tanke värt att läge märke till är det politiska maktspelet mellan Rossel och Laporta och alla som sitter fastklämda däremellan(Eto'o). Jag kan tänka mig att Barca förlorade med mening. I dagens fotboll så vet man inte vad som händer bakom kulisserna(Pengar).
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-02-21 23:47
Grabbar vi måste inse att vi inte kommer att komma vidare ur detta liverpool kommer vinna på hemma plan också fast med 1-0..

fattara inte vad som har hänt med marquez ? han var typ kung förra året och nu beter han sig som en allsvensk mittback.

barca ledning får fan ta och värva nytt folk till sommaren..

en ny mittback Pablo,perea,milito

en ytterback .dani alves ? = )

en grym pivote makon eller vad han heter från lille, han var helt grym i går

en anfallare : Forlan har inte spelat så mkt den här ses, så varför inte köpa han

ni har säkert sett detta innan. men detta behövs till sommaren om vi ska kunna vinna titlar igen..
hoppas vi kan ta hem ligan i år iallfall
Barcelona Tompa
2007-02-21 23:46
Relay*:
Vi får se., förhoppningsvis snart...

Barcelona Barca__-
2007-02-21 23:45
SKAA SUUUPA sönde IKVÄLLL å gå bakis imorgon till jobbet ! !!! SÅ jävla arg/besviken/rörd är jag!.. Såg för övrigt matchen med 3 Liverpool Fans och en milan fantast, och jag mår sååå dåååligt när jag ser Liverpool fans så NÖJDAA !!!
Barcelona Warlei
SLUTA SNACKA OM NYFÖRVÄRV.....!!!!!!!!!!!
Barcelona Ghazza
Bara en fråga. Vilka uppgifter hade Ten Cate i klubben? Skötte han defensiven? Offensiven?
Barcelona Meley
2007-02-21 23:43
Jag tycker också det behövs några värvningar. Men det spelar ingen roll om vi köper ett nytt lag. Utan vilja och instälning så kommer vi inte vinna något. Titta bara på hur det gick för Real Madrid.
Barcelona Tompa
2007-02-21 23:43
Evicka:
Kan hålla med om en del du säger om Valdes missar kontra Ronaldinhos. Problemet för en målis är att misstagen ofta blir mycket mer ödesdigra, de har helt enkelt inte råd med många misstag.

Men sammanfattningsvis är det inte enbart Valdes fel att vi torskade, absolut inte. Förlusten berodde på att på tok för många spelare underpresterade + dålig coachning av Rijkaard.

Enda ljusglimten i denna nattsvarta kväll är att vi ändå inte är utslagna.
Barcelona Rambla
2007-02-21 23:42
Valdés:

Nej det menar jag inte. För så vitt jag vet så står varken Belletti eller Rafa i mål för Barça. Valdés misstag? Visst vid 1-1 klantar han sig lite med hjälp av Belletti. Vid 1-2, vad gör han för fel där? Med lite tur så går bollen ut till hörna när han stöter ihop med Kuyt. Istället går den ut till Rafa som blir som paralyserad. Ja bakåtpassningen han tar upp med händerna var också klantigt men som tidigare nämnts så redde han ut det. Självklart är jag med på att han uppträdde darrigt i kväll, men det anser jag nästan hela laget gjorde. Trots den fina starten.

Ja Reina var ute och flaxade flera gånger på några inlägg och hörnor, och även på Decos frisspark. Skillnaden var väl att han hade ett bättre försvar som tog markering och rensade det de skulle.
Real Madrid Josep Guardiola
2007-02-21 23:41
Funderar på om inte barca ska skaffa sig gomez eller åtminstone starta med Jorqera.
Barcelona Relay*
2007-02-21 23:41
Ämne: Tarrak:
Jag tycker ....
Tompa du har under en väldigt lång tid tvivlat på Valdez kapacitet som förstamålvakt för Barcelona. Sedan räddar han en straff och du börjar så smått omvärdera honom sedan gör han en sådan här match i en CL åttondel. Hur lång tid kommer det nu att gå innan du börjar få förtroende för honom igen?
Barcelona Evička
2007-02-21 23:40
Ghazza
visst är det så. Jag tycker inte heller att han var 100% idag, men det är mycket begärt att han aldrig ska göra en miss.Som sagt otur att det skull vara just idag.
Barcelona RonaldinhoGaucho10
Grabbar vi måste inse att vi inte kommer att komma vidare ur detta liverpool kommer vinna på hemma plan också fast med 1-0..

fattara inte vad som har hänt med marquez ? han var typ kung förra året och nu beter han sig som en allsvensk mittback.

barca ledning får fan ta och värva nytt folk till sommaren..

en ny mittback Pablo,perea,milito

en ytterback .dani alves ? = )

en grym pivote makon eller vad han heter från lille, han var helt grym i går

en anfallare : Forlan har inte spelat så mkt den här ses, så varför inte köpa han

ni har säkert sett detta innan. men detta behövs till sommaren om vi ska kunna vinna titlar igen..
hoppas vi kan ta hem ligan i år iallfall
Barcelona Meley
Saknar fjolårets känsla då man satt framför TV:n och var inte ett dugg nervös. Låg under med 1-0 mot Chelsea och Arsenal, men jag visste att Barcelona skulle vinna.
Barcelona Ghazza
2007-02-21 23:39
Evièka,

Men så har det alltid varit och kommer alltid att vara. Målvakter får mest skit eftersom det oftast är direkt matchavgörande misstag. Valdés gör 1-2 misstag i matchen men det räcker. Jag anser att det inte är bra ingripande av Valdés men jag tycker fortfarande att det är resten av lagets uppgift att inte låta motståndaren få några skott på mål. Tyvärr ser folk bara målvakten som syndabock...
Barcelona Warlei
2007-02-21 23:39
nu är vi i samma lägge som mot bremen mathcen... tänk er själva om 11 - 13 dagar va det kommer stå om Barcelona dom regerandemästarna... vi har vissat för och kommer göraa det igen att vi kämpar tills den tjocka damen är tyst:) och efter det firar vi med en stor buckla:D
2007-02-21 23:38
Bara ett för tillfället totalt ointressant inlägg. men det var inte R9 Ronaldo som hotade utan Real_M_XxX som gjorde det. Ville bara be om ursäkt till honom...
2007-02-21 23:38
Bara ett för tillfället totalt ointressant inlägg. men det var inte R9 Ronaldo som hotade utan Real_M_XxX som gjorde det. Ville bara be om ursäkt till honom...
Barcelona Valdés
2007-02-21 23:36
Rambla; Menar Du att Valdés, Bellettis och Marques misstag går att jämföra med Reinas?
Annons: