/spanien/barcelona/forum/23439.aspx/spanien/barcelona/forum/23439.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona daniildo5
2007-02-24 20:27
Är det någon som vet vilka tider laget tränar dagen efter match? Ska se matchen på plats imorgon och tänkte försöka se någon träning på måndag. Tack på förhand!
Barcelona El Capitán
2007-02-24 20:26
Jag hoppas verkligen att Guddy startar imon. Om vi ska vara så spelarkritiska kan vi väl lika gärna ge oss på Saviola.

Kommer ihåg ganska väl de chanser han totalt brände i Liverpoolmatchen. Inte för att han visade något spelsug heller...

Men nu har jag ingen större lust att ge mig in på Guddy kontra Saviola snacket för för 10:e gången.
Huvudsaken är att laget spelar bra imorgon och att de visar att de vill vinna ligan.

Aja, inte långt kvar till Madrid-derbyt, ska bli intressant!
Barcelona Miftari
2007-02-24 20:23
myrran
gudjhonsen har fått tid .. å han har vart bra då hela laget har vart bra å gjort 5 mål i ligan eller rätt mej om jag har fel ? å det handlar inte om att vara spelbar i mitten å göra mål det finns försvarare..å det blir extra svårt vid. bra motstånd å när hela laget i ärlighetens namn suger men men folk kan se saker ur olika vinklar jag sjelv personligen tycker gudjhonsen är en bra fotbolls spelare men jag sejer inte att han ska vara ordinare i fcb men abuslut en helt okej back upp finns inte så många andra back upp sen om du vill ha bra spelare som back upp så vill dom spela oxå å gudjhonsen vet om att han är en mellan bra spelare df han inte heller klagar när han inte får spela..
Barcelona Lejonet
2007-02-24 20:22
Fan om gudjhonsen startar imorn! Saviola ska starta!
Barcelona Rambo~
2007-02-24 20:19
Ämne: Miftari
Har inte Gu....
Myrran~

Varför leker du mister perfekt? Är det roligt att hacka upp sig på småsaker? Tänk om Miftari skrev sitt bästa(ur gramatisktperspiktiv)? Tänk om han är en så kallad färskimport, då är väl det här ett bra sätt att lära sig svenska på? Eller?
Barcelona Myrran
2007-02-24 20:09
Miftari
Har inte Guddy fått lagom mycket tid på att anapssa sig än? Till skillnad från Zambrotta så har han bara en uppgift och det är att vara spelbar i mitten och skjuta bollen i nät ska inte vara så svårt att anpassa sig till egentligen.
Och snälla, ryck upp ditt språk en anning då det är riktigt jobbigt att läsa. Tala och skriva är inte samma sak.
Barcelona Miftari
2007-02-24 20:05
assså tyst nu med alla er som sejer att gudjhonsen ska lämna killen är en bra ersättare okej kan hålla med ingen direkt målgörare men men låt han få mer tid till att anpasa sig .. när barca kommer till back i sin valnliga form kommer gudjhonsen börja att prestera.. då kan ialfall han få en bra passnig till sej den här säsongen har han inte fått en ända bra passning ilaf inte från ronaldinho.. ge killen tid. ( baca i form = gudjhonsen gör mål ) aja de som borde lämna laget e saviola å ezquero... ! FCB FÖR ALLTID
Barcelona fcb_10
2007-02-24 20:02
jalla jalla vi ska vinna mor liverpool gråt inte vi oker inte ut tro mig messi kommer spela sönder de litea på de och låt thuram o guddy spela vissa spelare me lite fysik i kroppen fan
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-02-24 20:01
han kan vi fortfarande köpa. men då ser jag hellre att guily,ezquerro lämnar. men dessvärre tror jag att saviola kommer lämna oss till sommaren..

palacio eller tevez tycker jag att vi ska köpa = )
Barcelona Lejonet
2007-02-24 19:54
Nä Nä gudjhonsen ska inte stanna! Han ska lämna och då köper vi palacio
Barcelona Myrran
2007-02-24 19:52
II Barca II
Till Saviola #22's försvar så står det Etóo på Barcelonas officiella hemsida så stick och rätta dem istället.
Barcelona BARÇAAA
2007-02-24 19:51
För att skriva ett litet ç tryck Alt+0231,för ett stort Ç tryck Alt+0199.Sluta skriva FORZA BARCA,det ska va FORÇA BARÇA.
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-02-24 19:51
Jag tycker att Gudjohnsen ska stanna. det tar dit för en spelare för att anpassa sig, speciellt till en så fartfylld liga
Barcelona Lejonet
2007-02-24 19:37
Älska etoo!!!!!
Barcelona II Barça II
2007-02-24 19:36
Eto'o inte Etóo :-).
Barcelona Saviola #22
2007-02-24 18:58
Valdés, Jorquera, Puyol, Giuly, Edmílson, Xavi, Gio, Saviola, Etóo, Oleguer, Iniesta, Ronaldinho, Motta, Messi, Sylvinho, Thuram, Gudjohnsen and Ezquerro
Barcelona Smogen
2007-02-24 18:47
Ja jäklar ja, glömde totalt av att dom fick gult kort sist. Men det är ändå lite konstigt för mig att Marquez inte är med. Istället för t.ex. Ezquerro. Sen tycker jag inte han ska starta, utan snarare vara backup för backlinjen eller pivote rollen.
Hur som helst, kul att thuram är med, tror han kommer behövas frisk och i form resten av säsongen!
Barcelona Myrran
2007-02-24 18:37
Ämne: Ämne: Störst,....
Störst, bäst, Barca
Jo, klart allt kan hända. Skulle inte klaga om Lahm anslöt till Barca. Men med en mer trovärdig sida så skulle jag kunna tro att det fanns en smutta sanning i det...
Barcelona Störst, bäst, Barca
2007-02-24 18:34
Ämne: Störst, bäst, Barca ....
Myrran// Kanske inte...men som sagt det mesta kan ju faktiskt hända i denna fotbollsvärld. men visst ska man inte dra några stora slutsatser av det...då hade ju fan Barcas trupp stått med 100 pers efter sommarn...
Barcelona Lejonet
2007-02-24 18:32
Ska blir kul imorn och se etoo spela. Hoppas han får en halv timma. Imorn blir det REM!!!
Barcelona Lejonet
2007-02-24 18:32
Barcelona El Capitán
2007-02-24 18:31
Ämne: Lite konstigt att in....
Deco och Zambrotta är avstängda från matchen imon och Marquez dåliga form talar ju mer eller mindre för sig själv varför han inte blev utagen.

Nog dags också att Thuram får komma tillbaka. Han brukar ju inte vara den som begår enorma tabbar i försvaret iaf.
Barcelona Tompa
2007-02-24 18:27
Juanito:
"Överlag en bra krönika, men orättvist att generalisera och säga att alla cules förväntade sig en enkel seger hemma mot Liverpool."

Nja, jag skrev väl inte riktigt så. En komfortabel seger skrev jag i artikeln och är inte riktigt samma sak som enkel seger, tycker jag. Själv tippade jag seger med 2-0 eller 3-1. Vet inte alls vad du tippade men jag tror inte jag är ute och cyklar om de flesta culés trodde på liknande segersiffror som jag själv.

Nu får vi se framåt. Barca kan fortfarande vända på det här och samtidigt visa hur både offensiv och effektiv fotboll ska spelas.

FORCA BARCA!
Barcelona Smogen
2007-02-24 18:27
Ämne: "Liverpool har ....
hmm...hade inte Chelse något liknande rekord innan vi mötte dom förra året?
Hur som helst, det ska till en helt otroligt jävla bra match från Barcas sida. Men gör vi ett mål tidigt kan det nog bli lite oroligt hos Liverpool. Tror man kommer köra allt framåt direkt och skita i om man släpper in ett mål. blir ju förlängning om barca gör två så det är bara att gasa.

Annars kanske Pool matchen kan bli en väldigt hård, jobbig och nyttig väckarklocka att man måste vilja vinna och springa lika mycket som motståndaren, minst. Det har saknats lite hos Barca i år. Man kör lite som jag tycker Real Madrid gjort senaste åren. Förväntar sig att man ska vinna utan att behöva anstränga sig. Jäkligt illa.
Real Madrid Jiraiya
2007-02-24 18:25
Ämne: "Liverpool har ....
i ligan.. de släppte ju in 8 mål mot arsenal i liga cupen ;)
Barcelona Myrran
2007-02-24 18:25
Störst, bäst, Barca
Trovärdig sida, www.football-rumours.com
Barcelona Lejonet
2007-02-24 18:22
Den spelaren ja skulle vilja se i barca är Bouba diop i Fullham defensiv väldigt bra men helst Xabi alonso som ja tror kommer komma till oss:)
Bouba diop är väldigt bra lik vieria i Inter.
Barcelona Störst, bäst, Barca
2007-02-24 18:17
Läste på en engelsk sida att Barca skulle köpa Carlos Tevez 25 milj pund, Phillip Lahm 17,5 milj pund, Raul Garcia 5,5 milj pund. Sedan att det verkar vara klart att Edmilson ska gå till Milan för ca 5 milj pund och Oleguer till Betis för ca 4 milj pund. Vet ej om detta stämmer, men man vet aldrig...någon som har något att kommentera.???
Barcelona Smogen
2007-02-24 18:13
Lite konstigt att inte Deco, Marquez och Zambrotta är med i truppen imorgon förresten. Är de skadade eller vad?
Gissar på att Deco kanske behöver vila?
Zambrotta lätt skadad?
Marqeuz för dålig sist?

känns som det var väldigt många offensiva spelare med och inga andra reserver, typ.

För övrigt hoppas jag Eto'o får spela minst en halvtimma imorgn, och att han till allas förvåning gör det fantastistkt bra!
Barcelona Criff
2007-02-24 18:10
"Liverpool har nu inte släppt in mål hemma sedan 28 oktober mot Aston Villa."
Hehe hoppas vi vänder på den trenden.
Annons: