/spanien/barcelona/forum/23435.aspx/spanien/barcelona/forum/23435.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Warlei
2007-02-21 23:39
nu är vi i samma lägge som mot bremen mathcen... tänk er själva om 11 - 13 dagar va det kommer stå om Barcelona dom regerandemästarna... vi har vissat för och kommer göraa det igen att vi kämpar tills den tjocka damen är tyst:) och efter det firar vi med en stor buckla:D
Barcelona Störst, bäst, Barca
2007-02-21 23:38
Bara ett för tillfället totalt ointressant inlägg. men det var inte R9 Ronaldo som hotade utan Real_M_XxX som gjorde det. Ville bara be om ursäkt till honom...
2007-02-21 23:38
Bara ett för tillfället totalt ointressant inlägg. men det var inte R9 Ronaldo som hotade utan Real_M_XxX som gjorde det. Ville bara be om ursäkt till honom...
Barcelona Valdés
2007-02-21 23:36
Rambla; Menar Du att Valdés, Bellettis och Marques misstag går att jämföra med Reinas?
Barcelona Evička
2007-02-21 23:35
Tompa
Jamen, snälla du vadå "överbeskyddad". Víctor gör en miss som leder till mål (jag tycker fortfarande dock att det inte var helt hans fel). Hur många missar har inte R10 gjort och han får banne mig inte hälften så mycket kritik för 50 missar som Valdés får för en. Miss nr 2 var egentligen värre, men den redde han ut. Det är inte fråga om överbeskydd utan om någon sorts rättvisa.
Barcelona Tompa
2007-02-21 23:34
Tarrak:
Jag tycker som sagt Valdes har höjt sig rejält (lägstanivånjämfört med fjolåret. Jag trodde faktiskt han var på väg att bli en kanonmatch men kvällens match har fått mig att tvivla. Förutom målet gjorde han dessutom en dundertabbe (båkåtpassningen som han plockade upp men det ledde tack och lov inte till mål) Men om du läst mina arga inlägg så framgår det att jag inte bara riktar min kritik mot Valdes. I försvaret var Marquez ännu sämre och sämst av alla var Saviola.

Sen vad gäller Pools målvakt var det ingen höjdare precis heller, det håller jag med om. Men han spelar inte för Barcelona så hans tabbar bryr jag mig inte om

Usch vilken kväll

Villarreal roropiero_79
Tycker det är fruktansvärt att Liverpool vann denna match. Tror 1-1 målet tände Pool enormt medans barca spelarna blev chockade vilket påverkade spelet i andra halvlek. För innan 1-1 målet så var Pool helt ute o cykla medans Barcelona hade allt under kontroll.

Innan 1-1 målet hade det lika gärna kunnat stå 2,3-0 med tur. Men detta är en kväll som gick helt emot er dom sista 60 minuterna.

Ännu är ni inte ute, för att vända detta så tycker jag ni ska.
1. ETOO måste spela
2 vila ronaldinho nån liga match.
3. Spela Gio på Vänsterkanten och Zambrotta på höger.
4. In med Thuram , Marquez har inte vatt sig lik sen den där bakåtpassningen.

ps Älskar Juventus, men håller på er nu när vi är långt ifrån finrummet.ds

Lycka till Barca.
Barcelona tarrak
Tompa/Tycker du verkligen att Valdés blir överbeskyddad? Min uppfattning är den motsatta. I mina ögon är han en världsmålvakt, men så fort han är i närheten av att ens missa en passning eller boxa bollen fel så börjar många snacka om misstag han gjorde för år sedan.
Barcelona Relay*
Ämne: Valdes förtjänar mas....
Precis när till och med du skulle kunna slappna av angående Valdez kapacitet som målvakt så gör han två tabbar i en viktigt match som en CL åttondel är.
Finns det någon lovande målvakt från Barcelona B det är ju frågan??
R-E-M 4 LIFE
2007-02-21 23:32
De här var inte bra, men jag anser att Barça fortfarande har en bra chans att gå vidare på Anfield. Med en mycket mycket bättre inställning och en nöjd, belåten och hungrig Eto'o tar vi hem det här. Det märktes klart o tydligt att Eto'o är vital för vårt spel mot de bättre lagen. När jag tänker efter kommer jag ihåg Lejonets flyg nick mot Chelski förra året. Ah vilken skön känsla det var, hoppas jag kan få uppleva den igen på Anfield Road. Jag är faktiskt även orolig över Ronaldinhos fart och spelglädje. Det känns som om han förlorar lite mer av detta efter varje match. Men å andra sidan så övertygar han mig varje gång han gör något mål denna säsongen, har han gjort så här många mål förut i Barça?
2007-02-21 23:31
Fy faaan vad hemsk kväll...kändes ju ändå relativt stabilt efter 1-0 (väldigt snyggt mål) men vad händer...Valdés drömde om att hans tabbar var borta men nej tydligen inte, men allt är inte hans fel. Såg knappt Ronaldinho i andra, Messi också en besvikelse visst han har varit skadad men man hoppades ju o saviola jävla målsumpare. Värsta är att massa idioter i den här stan håller på Liverpool asen! kan ju inte gå ut nu på flera dagar...Helvete (ursäkta språket) men tror att vi alla känner likadant...
Barcelona tarrak
2007-02-21 23:31
respect for football/Det är väl precis vad man kan säga om våran "tvål"? Vad är skillnaden?
Barcelona Barca__-
2007-02-21 23:30
Proud Liverpool-Fan //

snälla ingen bryr sig!!! och va vill du höra ? ett grattis ? JAA GRATTIS !!!!
Barcelona Tompa
2007-02-21 23:30
Valdes förtjänar massor med kritik, som vanligt blir han lite "överbeskyddad" av vissa här - varför det är så vet jag inte. Men sogt många andra förtjänar samma sak, inklusive Rijkaard.
Proud Liverpool-Fan
2007-02-21 23:28
Det räcker nu. /red
Barcelona tarrak
2007-02-21 23:28
Tompa/Självklart så måste en måvakt prestera som bäst när det väl gäller. I Valdés fall så anser jag att de flesta av hans gamla misstag är preskriberade pga ungdom och brist på rutin. Jag tycker att hans spel senaste året helt klart förlåter dagens misstag. Det stora problemet i dagens Barça är trots allt inte enskilda misstag (även om det är dem man ofta riktar sin vrede mot) det stora problemet är hur laget upprepade gånger viker ner sig i tuffa matcher.
Barcelona II Barça II
2007-02-21 23:26
Evièka//
Jo jag förstår dig och jag överdrev säkert, men just nu är jag så j*vla besviken på han.
Barcelona II Barça II
2007-02-21 23:25
Tompa//
Ja okej vi har vunnit ett toppmöte av åtta möjliga!
Barcelona Evička
2007-02-21 23:24
II Barça II

Viktiga matcher - Valencia i all ära men det är 38 ligamatcher och tre poäng att spela om i varje, lite svårt att säga att vissa tre poäng är viktigare än andra. Och visst har vi spelat s k viktiga matcher sedan mars förra året??
Barcelona Rambla
2007-02-21 23:24
Heh, lustigt med diskussionen angående Valdés även om han förtjänar viss kritik i kväll.

Reina då? Han var ute och seglade ett par gånger, missbedömde ett par inlägg och frissparkar. Skillnaden var att det inte var någon barçaspelare som höll sig framme och petade in bollen. Så liten är skillnaden mellan succé eller fiasko.
LeoMessi_
2007-02-21 23:23
Just nu har jag en obeskrivlig känsla av ilska inom mig. Fyfan vad arg jag är. Ni som tänkt gå och dränka er, gör mig en tjänst och ta med Marquez.

Nä nu ska jag gå och ta ut all min ilska över någon stackars sate.
Barcelona Tompa
2007-02-21 23:23
II Barça II:
Slog vi inte Sevilla i höstas?

tarrak:
Valdes har höjt sin lägsta nivå avsevärt den här säsongen, fram tills ikväll. Två sådana här tabbar på den här nivån är oacceptabelt. Jag menar inte att Valdes ska säljas men idag var han verkligen usel. Till hans försvar kan dock sägas att han var i gott sällskap...

Och Frank - bänka Marquez, jag kräver det nu!
Barcelona II Barça II
2007-02-21 23:22
Evièka
Jo men det känns att han ofta gör det i dem viktiga matcherna, förra året mot Valencia och så nu mot Liverpool. Missförstå mig inte jag älskar Valdes, men han måste fan ta och skärpa sig!
Barcelona Kamelen
Sett till denna säsongen så leder väl e.x. Iker med ganska många fler än vad Valdés har stått för.
Barcelona tarrak
Håller med dig Meley. Hela den här säsongen har laget känts trubbigt och som att en viktig pusselbit saknats. Det har knappast gått en minut under en Barça-match där jag inte tänkt: Om inte!
Barcelona Evička
2007-02-21 23:20
II Barça II
Alla målvakter gör ett par rejäla missar per säsong. Valdés har inte gjort bort sig sedan i mars förra året. Någon gång händer det. Otur att det blev idag. även om jag fortfarande inte tycker att han var största boven vid målet.
Barcelona II Barça II
2007-02-21 23:20
tarrak//
Nämn en målvakt i något stor lag som gör det lika ofta som Valdes?
Barcelona Leo_Messi19
2007-02-21 23:19
Inte så jävla konstigt att Ronaldinho blir "dålig" när han har 4-5st spelare runt omkring sig hela tiden. Vad ska han göra?
Barcelona Tompa
2007-02-21 23:19
Proud Liverpool-Fan:
Ja, du kan vara stolt över vad ditt lag åstadkom i kväll men lägg av snacket att ni är det största laget genom tiderna för det vet du att ni inte är. Coachmatchen vann dock Benitez med 10-0 - minst

Som Barcasupporter skäms jag dock över lagets insats i kväll.
Barcelona tarrak
2007-02-21 23:18
II Barça II/Nämn en målvakt som aldrig gör misstag?
Annons: