/spanien/barcelona/forum/23434.aspx/spanien/barcelona/forum/23434.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona little_master
2007-02-23 16:56
Asså va bara tyst och sköt ditt eget. Asså vad vill du e det de du vill att vi ska säga att aa vi åker ut...e det du vill höra`??
men vi e inte som er vi tror allafall på vårt lag...och om vi inte har spelat bra den här säsongen varför stör det då dig för??
Och en annan sak till redaktionen?
Kan ni inte bara stänga av alla Madrid idioter från den här platsen...orka komma hit o tjafsa
Real Madrid madrid-ado
2007-02-23 16:56
Lägg inte in Zidane i denna historia!
Att han satte frisparks mål då och då är inte så nödvändigt. Han är och kommer alltid att förbli bäst, och det gäller framför allt i er trupp! Ingen i er trupp kan klassas som Zidane, kolla bara hans mål genom tiderna! I rodlistan så står dessa mål bakom irdet: "DRÖMMA" :D

HALA MADRID & ZIDANE!!!
Real Madrid madrid-ado
2007-02-23 16:52
Vaa, driver du med mig!?

Jag följer alla matcher som ni spelar, men jag har inte imponerats av er på sistonde!!
Ni vill bara inte svika laget därför kommer ni med ursäkter!! Ni vet mycket väl att ni är i stort sätt chanslösa mot LFC borta, men "Vi vinner dom, ellerhur bröder!?" har många sagt i detta forum!! Ni förlorar hemma, ni lär ju inte vinna borta då heller!! HALA MADRID!!
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-02-23 16:51
madrid-ado/

Vem är det som ska tänka till egentligen? Kanske du, som kommer in hit och börjar kasta dynga på en spelare som är bättre än alla spelare i eran "Galactico" trupp.

Du klankar till och med ned på Ronaldinho för att han slår in frisparks mål, enligt dig är detta ingen bedrft och att om er horseface inte gör det så är han bättre än Ronaldinho.

Får jag bara fråga. Var det lika dåligt presterat av Zidane när han slog in frisparkar?

Att vi ska tänka till sa du?... Hmmm....
Barcelona little_master
2007-02-23 16:50
Vad vill ni asså e det nödvändigt att skriva såna kommntarer att Ronaldinho har gjort många mål på fasta situationer. Det är en del av fotbollen och spelet. Ni kan inte skylla på att det e hans fel att han är så skicklig på det. Och vad vill ni få ut genom att komma hit och säga det??
Trots att han inte vart sig lik sen sin första säsong så e han ändå våran bästa spelare och utan honom funkar det inte. Ni bör koncentrera er på ert eget lag som inte har det så lätt heller. Bayer Munchen har fördel mot er...men det verkar som ni redan har tagit segern i förskott. Men aja ja vill inte skriva om real Madrid då detta e ett Barca forum, men lycka till...men ja tror inte ni går längre än oss.
Barcelona Sóm més que un club
2007-02-23 16:50
Ämne: Skärp er, ni såg vä....
Det är tydligt att du inte sâg matchen men det var väl efter läggdags för dig.
Real Madrid madrid-ado
2007-02-23 16:45
Skärp er, ni såg väl vilken RESPEKT han hade för Gerrard! Vågade inte göra en enda fint för att Gerrard är en bättre spelare, sen att ni förlorar matchen beror på att ni spelar och i själva fallet är dåliga! Ni är 4 p före oss, men ändå anser alla att Real har tufft denna säsong!?

Tänk efter innan ni skriver!! HALA MADRID :D
2007-02-23 16:44
Ämne: Van Nistelrooy har g....
Dâ ligger han fem efter Ronaldinho.

Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-02-23 16:42
madrid-ado(

Aaa, Horseface behöver ett öppet mål utan målvakt för att göra sina mål, det är väl så han har gjort alla? Kommer faktiskt inte på ett enda, där han ens behövt skjuta förbi målvakten för att få in den :)

Roanldinho, är mycket mer än eran målgörare, att göra lika många frisparks mål som ronaldinho gör, är mäktigt. Frisparkar är bland det svåraste man kan sätta. Aaa han gör mål på straffar, är det fel enligt dig?

Nu har vår Ronaldinho gjort 5 mål mer än eran toppmålskytt, och så ska ni ändå komma in hit och kasta skit på honom.

Hur många poäng har inte Ronaldinho räddat för oss iår. Att han inte gjort lika många assist som de andra säsongerna är för att Eto'o inte spelar. Men enligt statestiken så har Ronaldinho aldrig gjort lika många mål som han gjort i år för Barca, och nu är säsongen inte ens färdig.

Sluta klaga på magikern!
Barcelona Ravo
2007-02-23 16:39
Alltså varför försöker ni småungar som är fans till madrid alltid komma på en ursäkt till att vi ligger före er? först så var det att ronaldinho är med i vårat lag, sen eto, sen saviola för ett par veckor sen... va är eran nästa ursäkt?
Real Madrid madrid-ado
2007-02-23 16:32
Van Nistelrooy har gjort 11 varav 0 är på frisparkar eller straffar!!! :D
Real Madrid Puerta Del Sol
2007-02-23 16:32
Dom 16 mål han har gjort, dom flesta är på fasta sit.
Ronaldinho är inte som förr han har tappat otroligt mycket.

Real Madrid madrid-ado
2007-02-23 16:31
Varför skulle jag, Ni skämms över förlusten mot Liverpool! Inte sant?
2007-02-23 16:30
Ämne: Ronaldinho har mäkta....
madrid-ado.
Den som är en bra straffskytt brukar fâ ta straffarna, det kanske du lagt märke till.
Ett par har kommit till pâ frispark ocksâ och ett par av de är oförglömliga.
Hur mânga mâl har er bästa mâlskytt gjort?
Luís Garcia
2007-02-23 16:27
Ämne: Ronaldinho har mäkta....
Haha straffar? Han har typ gjort 5-8 frisparkar. Vänd tillbaks till ditt forum tack.
Luís Garcia
2007-02-23 16:26
Ämne: HUR KAN MAN FÖRLORA ....Okej, är du medgångssuporter eller?
Real Madrid madrid-ado
2007-02-23 16:24
Ronaldinho har mäktat med 16 mål denna säsong, men du kan ju räkna med att typ 10 av dom är straffar som han självisk tar!

HAN ÄR DÅLIG, DET ÄR BARA ATT ERKÄNNA!
Barcelona pablo escobar
2007-02-23 16:18
Sóm més que un club

Mitt favoritexempel är Edmundo som ju hade inskrivet i sitt kontrakt med Fiorentina att han skulle få ledigt under riokarnevalen.

När det gäller Ronaldinho tror jag tyvärr att det i grund och botten handlar om att motivationen inte är lika hög som under de första säsongerna i Barcelona, snarare än att han är överviktig.
I stort sett alla världsspelare har ju haft en eller två säsonger då de varit som bäst för att, när de sedan egentligen inte har något kvar att bevisa, i högre grad bara blixtra till i enskilda matcher.
Jag tycker mig iaf (likt många av er andra verkar det som) se att Ronaldinho inte är lika villig som förut att ta tag i saker och ting och jobba sig in i matcherna när allt inte går på räls. Tyvärr måste man kanske börja vänja sig vid att han oftare, som tex i andra halvlek senast, bara går runt och väntar på frisparkar och serveringar på samma sätt som Rivaldo gjort på senare år.

Men även om han nu inte når upp till sin fulla kapacitet i lika många matcher längre så visar ju hans statistik denna säsong, som påpekat av Rivaldinho9, att han fortfarande har mycket att bidra med.
Barcelona ante87
2007-02-23 16:13
Det är ju helt klart att Dinho har gått upp några kilon. Om man jämför hans första säsong mot nu så är det en väldigt stor skillnad tycker jag.

Under hans första säsong så var han riktigt snabb och kunde rycka förbi de flesta spelarna, men nu är det inte riktigt så. Han har tappat mycket av sin snabbhet.
Sen har vi dribblingarna, vart har dom tagit vägen? Under första säsong så var det en fröjd att se på Dinhos dribblingar/finter.
Men de senatse säsongerna har det inte blivit så mycket av hans finter mm.

Vad allt kan bero på vet jag ej? Men jag hoppas att Ronaldinho hittar tillbaka till storformen och leder oss till ännu en La Liga seger och förhoppningsvis en CL seger till.
Kapten Tjernström
2007-02-23 16:05
satan va fet Ronaldinho har blivit, tråkigt att se en så pass duktig fotbollsspelare se ut sådär, för mycket pizza och playstation eller? hoppas han kan ta tag i det och träna bort fettet snarast.
Barcelona Rivaldinho9
2007-02-23 15:49
Fan alla klagar på Ronaldinho och säger att han är skit det här året. Men faktum är att han ligger två i skytteligan i La Liga i laget som leder. Det är ju inte direkt dåligt. Att han inte gjort så många assist i år beror ju på att han inte har haft någon Eto'o att passa till så han har ju fått göra allt själv. Tycker inte att vi skall klaga på Ronaldinho, han är bäst. När laget vinner och han spelar bra och gör mål som i matchen mot Racing tycker alla att han är gud. När vi förlorar och han har 6 gubbar på sig hela matchen är han kass, tjock och eländig. Eto'o´s skada är av stor betydelse i år och kommer nu innebära att vi inte kan gå vidare i CL. Det laget som får ha sina spelar skadefria vinner CL. Förra året hade vi bara en allvarlig skada och den var på Xavi som kunde ersättas av Iniesta, van Bommel och Motta. Därför vann vi.
Jag föredrar trots allt att åka ut i första omgången av CL så att man kan koncentrera sig på ligan och cupen medan Valencia, Sevilla och Real har viktiga cupmatcher att spela. Jag föredrar att vinna ligan före CL, håller någon med??
Barcelona little_master
2007-02-23 15:47
Jag vet inte asåå e det bara jag som tycker att Iniesta är väldigt grym som inhoppare?
Rijkaard borde välja att spela med xavi deco och edmilson eller marquez där. Sen precis i början på andra halvlek sätter han in Iniesta. Tycker inte att Iniesta syns så mkt när han spelar från start. han är en helt enkel grym inhoppare
2007-02-23 15:25
Dinho brukar göra träningar enskilt i gymmet.
skulle jag vara sportchef i Barça (eller vilken annan klubb som helst) skulle jag aldrig lâta Brasilianerna âka hem pâ ledigheten ;-). De kommer alltid tillbaka i dâlig form och en ryggsäck med rykten om festande, rumlande och visiter med oemotstândliga Brasilianskor (och jag vet vad jag talar om).
Barcelona Barca_bes
2007-02-23 15:20
Ämne: Den ligger i magen......
detta oroar mig högt. har han kanske något otalt med Eto´o, de var så tajta förut, det känns inte så längre..jag menar att för att han ska le så måste allt runtomkring vara roligt med...
Barcelona Carles_Puyol_21
2007-02-23 15:14
Den ligger i magen.. :(

Förut stannade han gladeligen och signerade tröjor och poserade för kort men nu är det precis tvärtom. Det är oroväckande.
Barcelona Barca_bes
2007-02-23 15:12
Ämne: Stod och väntade på ....
Dinho verkar tappat humöret? var tog glädjen vägen?
Barcelona Barca Barca
2007-02-23 15:11
Ämne: Ämne: Är det ....
Jag blir lite förvånad ibland när jag ser fotbolls spelare lägga på sig en oerhört massa vikt. Herregud, dom tränar ju 2 gånger per dag. Någon som har en annan förklaring?

Sen måste jag säga att Ronaldinho börjar oroa mig mer o mer. När var det senast ni såg han göra en fint eller göra bort 2 man och passa vidare? Förra säsongen kom han med en ny fint nästan varje match. Man kan acceptera att man tappar form inte springer som förut. ta T. ex Ronaldo vad gjorde han så "fet", anledning 2 års knäskada. Låt nån fråga oss, Vad gjorde Ronaldinho så fet? hmmm, låt mig tänka, *tänka tänka tänka* finns inget, han bara la på sig några kilon. Näh jag tycker det är RIKTIGT dåligt, som sagt han tränar varje dag och vissa gånger 2-3 gånger per dag. Det känns som han för varje säsong bara blir muskulösare o fetare. Kolla på youtube och sök på Ronaldinho 03/04 så ser ni en storskillnad på dagens och då tidens Ronaldinho, i dom benen fanns det snabbhet, fantasi och glädje.
Barcelona Carles_Puyol_21
2007-02-23 15:03
Stod och väntade på att spelarna skulle åka hem efter träningen och mycket riktigt kom de, och de flesta stannade och signerade mina kort, Ronaldinho?

I helvete heller, killen kör sin Hummer i sjukt hög fart förbi oss fans utan att ens vinka! Bilderna på honom här i tidningarna talar för sig själva. Herregud, träna varje dag och se ut som så, hur är det möjligt?

Idag tränade han på gymmet dock. Ändring på gång?
Barcelona T#11
2007-02-23 14:56
när ska etoo börja spela? han måste ju spela för att komma i form.
hoppas han får spela minst 30 min på söndag
Barcelona Barca_bes
2007-02-23 14:50
Ämne: Är det bara jag elle....
intressant...
läser en artikel på aftonbladet att han har gott upp i vikt, de ser inte ut som muskler,de ser mer ut som några pizzor hänger nere vid midjan...
detta oroar mig, han har inte varit sig själv på senaste, inte så glad, och oinspirerad verkar han vara för tillfället...
Annons: