/spanien/barcelona/forum/23432.aspx/spanien/barcelona/forum/23432.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Carles_Puyol_21
2007-02-24 16:11
Ämne: Kaká mot Ronaldinho?....
"Inte för att jag tror att det är någon chans att detta sker..."

Skule helst vilja anvånda ordet risk där. Hellre Roni än Kaka any day of the week.
Barcelona BARCA en mí corazón!
2007-02-24 16:10
det är sant!
2007-02-24 16:08
BARCA en mi corazon

Ja, det finns inget tak som de flesta andra vilket gör att det lilla ljud Cules ger ifrån sig stiger ut i intet.
Men det är som El Capitan säger, från treåringar till 93 åringar i publiken vilket är härligt att se!
Barcelona Rambla
2007-02-24 16:07
Kaká mot Ronaldinho? Haha, spekulationerna är i full gång. Spansk press spekulerar i att Berlusconi tom kan tänka sig gå så långt att byta bort Kaká mot Gaucho. Problemet han tycks ha är att övertyga fansen om det.

Inte för att jag tror det är någon stor chans att detta sker, men nog hade Calderon börjat svetats om det fanns någon substans i de ryktena. :D

Hm, Dida en ny Rüstu? Gratis är ju inte fel och konkurrens kan han säkert ge Victor någon säsong åtminstone.
Barcelona BARCA en mí corazón!
2007-02-24 15:46
håller med El Capitán

men att det inte blir så bra stämmning ibland kan också vara för att stadion är så himla stor med gör så att det inte ekar så mycket. barca klacken har också brist på kamp sånger tycker ja!
Barcelona El Capitán
2007-02-24 15:42
Det revliga med Barças publik är att du finner alla olika åldrar i stadion under matcher. Från småbarn till pensionärer med sina fruar sitter och hurrar från läktarna vilket ger en väldigt bred publik.

Instämmer dock att ibland känns det lite väl tyst från läktarna. Publiken kommer bara igång så fort Barça spelar bra eller gör mål, de borde hurra som f*n även n'r vi ligger under med 0-2.

Aja, ska bli intressant att se imorgon om laget har lärt sig sin läxa.
Blir det ingen förbättring mot Bilbao kan man verkligen undra vad som försigår på träningarna...
Luís Garcia
2007-02-24 15:37
Carles_Puyol_21 o Ghazza:
Härligt att man har några som håller med. Men Barcelona är ju en härlig turist stad. Så det verkar som om typ hälften av publiken är turister =/.
Barcelona Dale BARCA
2007-02-24 15:11
Assåå Etoó borde vara med mot liverpool !!!!!
Barcelona Warlei
2007-02-24 15:03
skall skrika framför tv:n som bara f*n imorgon:) kanske till och med tända en bängalisk eld:D

nä jag håller helt med också men känns svårt att göra något från vårt trista sverige?
Barcelona Ghazza
2007-02-24 15:02
Håller med er båda. I matchen mot Liverpool undrade man vilka som hade hemmaplan egentligen. Tråkigt att stämningen bara kommer mot Madrid.
2007-02-24 14:47
Luis Garcia

Jag håller med fullständigt, när laget gör bra ifrån sig är det ok men när det går dåligt känner man sig hjälplös, man kan liksom inte göra något för man hörs inte ensam. Mer stämning tack!
Luís Garcia
2007-02-24 14:05
Alla Culés! Har ni märkt att dem lag som har stort stöd av sina fans och då menar jag riktigt stöd som Betis, Sevilla fansen. När dem kokar upp arenan och tänder upp stämningen. Då brukar alla spelare höja sig och bli bättre.

Det har inte Barca tyvärr. Jag tror att om vi hade haft det där lilla extra så skulle det kunna ge resultat när det går dåligt. Vi hade ju värsta klacken i slutet av 90 talet och i början av 00-talet. Men det var ju "Boxois Nois"(stavning?) som hade tag i detta men blev ju avstängda.

Tycker ni inte att det skulle vara bra med en sån där grupp som eldar upp stämningen?

VISCA BARCA!
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-02-24 14:05
Juaníto/

Värst vad du hakade upp dig på nicket, irriterande? jag bryr mig inte. Det syftar på Puyol med en skämtsam ton, sagt utav Joey Tribianni i Vänner (han syftade inte på Puyi, uan jag gjorde det). Felstavat, jag vet. Tyvärr kan jag inte ändra på det, då sidan inte verkar fungera då jag uppdaterar profilen.

Många frågor du hade angående något så enkelt som ett nick, hoppas du nöjer dig med svaren.
Barcelona Juaníto
2007-02-24 13:52
Tompa//

Överlag en bra krönika, men orättvist att generalisera och säga att alla cules förväntade sig en enkel seger hemma mot Liverpool.

Sen tycker jag kanske du glömmer den viktigaste punkten av alla: Den misslyckade försäsongen som inte fick igång spelarna igen efter VM. Spelarnas fysik har blivit sämre och de pressar inte motståndarna med samma intensitet är en av grejerna som försämrats.

Captian Fabuloso Cave Of Hair (konstigt namn? eller bara löjligt? Felstavat också) OCH ni andra.. han heter Valdes inte valdez.
Barcelona Meley
2007-02-24 13:46
Absolut inte dåligt om vi får Dida gratis. Som Myrran sa så Valdes får lite press på sig. För det får han ju inte precis av Jorquera.

Härligt att se att både Ronaldinho och Eto'o är med i truppen. Hoppas Eto'o får göra ett inhopp. Han måste komma i form :)
Barcelona Karzan
2007-02-24 13:45
Fan vad gutt Eto'o med i morrn. de va på tiden kommer vara kul o se honom på plan när 98772 personer hyllar honom imorrn... hoppas han får 30 minuter spel och gör 1 mål vore riktigt grymt
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-02-24 13:45
Giovani fortsätter att brilljera, snubben gjorde mål igen mot Jamaica och kvalivicerade Mexiko vidare. Hanverkar vara riktigt het nu.

M79/

Vad valdez tycker vet jag inte. Men i min åsikt så ska inte en målvakt som inte platsar i Milans startelva komma till vår och peta Valdez. Om laporta gör en sådan dumstridig värvning (igen), så bevisar det, att de verkligen måste ta sig en funderare angående spelarköp, och vilka som passar oss.

PS: skönt med Eto'o tillbaka i truppen, el trideñte magico att vänta kanske i slutet?
Barcelona Myrran
2007-02-24 13:43
För att föjla M79 så får jag väl lägga in samma rykte men då från SPORT.

Tycker det är bra om vi kan få Dida gratis då det sätter mer press på Valdes och då kanske han höjer sig till sin potential och verkligen visar att han är bland de bästa.
Barcelona JAG
2007-02-24 13:40
Hallo culés. Krisen är ingen kris i Barcelona. Varje lag har en svacka, Barcas svacka kom nu första gången på 3 år! Svackor behövs för att man ska ta sig tillbaka till sitt bästa. Problemet som jag ser det är saknaden av Etoó och Messí, men framförallt Etoó. Vi har ingen riktigt spets där framme och skillnaden mellan Etoó och våra andra forwards är alldeles för stor. Det blir stopp i vårt anfallsspel känns det som. Och anfall är det sättet vi spelar, genom anfall blir försvaret bättre, genom anfall får mittfältarna mer självförtroende, ytterbackarna vågar upp mer, allting faller på plats. Men när det tar stopp vid gång på gång brister allt.

Spelarna verkar inte så mycket oroliga över så kallade krisen. Såg både matchen och träningen dagen efter och det var skratt, skämt, bolltrix och mera skämt hela tiden. LYSSNA inte för mycket på media. We will be back.Vinst borta mot Liverpool så är vi världens bästa igen!
Barcelona M79
2007-02-24 13:32
Vad tycker Valdez om detta tro....
Barcelona Barca Barca
2007-02-24 13:31
Underbart! Eto'o med i truppen....
Barcelona Monz
2007-02-24 13:09
Warlei:

Ditt inlägg hade intressanta synpunkter, men, läs igenom innan du skickar det...
Barcelona Warlei
2007-02-24 12:40
Vad tror vi om matchen imorgon, är eto'o med i truppen?
jag tror att matchen imorogn blir avgörande för framtiden. känns iaf så, om vi förlorar mot bilbao kommer jag nog inte kuna se varken liga guld eller cl pokal. inte bara för vi borde slå dom utan för ja tror in´te att valencia kommer att sattsa på några mer förluster och dom verkar helt ärligt som det lagest som har störst potensial för att ta hem det (om inte barca rycker upp sig). det är så jämt i toppen nu att laget som vill vinna itne har råd med fler förluster.
Men vinner vi därmot tror jag att iaf lite av mediapressen kommer släppa ett tag, vilket nog kan va skönt för alla i laget. nytt hopp om vårt lag kommer väkas till det positiva. så även om det är en liten match på pappret tror jag den är fruktasnvärt vikig i stadiet vi befinner os i nu...

va tycker ni andra barca fans? real fans oxå för den delen ni värkar gilla vårt forum:)
Barcelona Juaníto
2007-02-24 12:38
Andreas F//

Visa lite respekt när du är här inne. Domaren var kass, men åt båda håll så kom inte med det typiska engelska domarskitsnacket. Pissoko skulle haft en solklar varning när han sparka Ronaldinho på hälsenan utan en chans på bollen i början på matchen. Då skulle vi sett om han hade klarat sig kvar i matchen.
Barcelona RiZzo
2007-02-24 12:37
Grabbar undrar om nån vet nån sida där man kan se Eng matcher??
Tacksam för svar.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-02-24 12:27
Myrran.
Håller med dig, det är rätt patetiskt.
Tror de inte Ronaldinho har tillgång till gym eller?
Ifall Ronaldinho verkligen vill få bort det, får han bort det på nolltid, men vad förväntar man sig av Aftonblaskan.
Visca el barca.
Barcelona Myrran
2007-02-24 12:19
Criff
Håller med dig. Ett fan till Barca fastnar ju först för den vackra fotbollen, tex jag, och sedan ser man hur mycket mer klubben är än bara en klubb vilket får en att älska Barca.

Någon skrev att Dinho inte såg ut så när han senast tog av sitt tröjan, det gjorde han det va i halvleken mot Liverpool som jag reagerade att han va "fetare" än förrut. Men alla artiklar är lite smått av patetiska speciellt Aftonbladets. Den kostexperten dem anlita är ju rätt korkad med sina dieter. Har sett några avsnitt på "Du är vad du äter" och det är riktigt patetiskt...
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-02-24 12:17
Ikväll vinner Atletico och imorgon vinner Barca. Utan snack om saken.
Real Madrid Kungen Ronaldo
2007-02-24 12:14
Lycka till imorgon! Jag tror att det blir oavgjort. Hala Madrid! :D
Barcelona Criff
2007-02-24 11:28
Ämne: Typiskt Barca: "....
Vad pratar du om lilla vännen? Vi förde ju hela första halvleken, Liverpool hade inte en chans. Men sen att vi saknar en springande striker där framme och att Liverpool satsade totalt på att radera ut all vår offensiv och lyckades också och genom det så tröttnade våra spelare och släppte fokus. Är det då bevis på att Barcelona är det sämre laget? Nej mer att Liverpools taktik fungerade. Dem vann matchen, men deras fotboll gjorde ingen glad. Tråkig, seg kontringsfotboll. JAg tror hälften utav människorna som är fans till Barcelona är fans till dem för deras vackra anfallsrika fotboll som inte många lag har i världen. Det är däför vi pratar om att även om vi förlorar matcher så spelade vi fin fotboll och spelade framförallt "vår" fotboll. Ingen robot fotboll som de andra lagen måste spela för att slå oss. Så gå nu och titta på dina matcher där du måste dricka kaffe i halvlek för att inte somna, så tittar vi på vår fotboll som vi kan förfesta till :) Trevlig helg!
Annons: