/spanien/barcelona/forum/23428.aspx/spanien/barcelona/forum/23428.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lejonet
2007-02-25 00:27
Dött det e här inne! Haaalooooo Etoo ska spela imorn:P
Real Madrid Älskar RealMadrid
2007-02-25 00:20
Haha alltid kul :D

Ja, det måste vara kul att få inläggen raderade. Dina små bidrag sorterar under avdelningen "innehållslösa kommentarer" och enligt forumreglerna raderas de. / Red
Barcelona Rambla
2007-02-25 00:18
Ämne: Haha vissa här kan i....
Nu är det inte jag som tar bort inläggen, men fattar du inte hur meningslösa och grundlösa inläggen är borde du nog ta dig en rejäl funderare. :D
Barcelona Rambla
2007-02-25 00:02
Riktigt bra match. När Cannavaro till slut blir utvisad blir det i en tveksam situation, tycker inte att han gick in med armbågen i den duellen. Å andra sidan var det säkert 3-4 andra situationer där han borde fått sitt andra gula kort så det kan väl kvitta då. Oavgjort är väl ett rätt så bra resultat för oss? Är Atléti så här taggade när vi besöker Vicente Calderon och vi uppträder lika håglöst som vi gjort den senaste tiden lär vi bli överkörda.

Dagens konstaterande blir följande. Maränger gråter över hur mycket vi har domarna med oss på Camp Nou. Riktigt kul, när de så tydligt har domarna med sig mot Atléti så det är pinsamt. Och det på BORTAPLAN. Till skillnad mot RM så har vi ett åtminstone ett fungerande spel och spelar offensivt med bollinnehav (nåja när det stämmer för oss åtminstone, vilket varit lite si och så ett tag nu).
Real Madrid M.Torres
2007-02-25 00:01
"Edit: Jag har svårt att säga det, men Casillas är världens bästa målvakt, punkt."

Fattat det nu eller:D?Nej men jag tackar.
Valdez förtjänar sitta på bänken i landslaget. Grymm förändring sen förra säsongen. Som ni vet så känner jag smärta just nu:D.

Atl M spelade riktigt bra dem 45 minuter jag såg dem men dem slarvade rätt mycket i försvaret, en Ruud där och bollen hade suttit i mål.

Såg också att Torres gjort mål, ÄNTLIGEN.

Barcelona Lejonet
2007-02-24 23:58
Försök lägga alla dina meddelanden i samma inlägg. Det finns en redigeringsknapp precis över rutan. Det ser mycket bättre ut så. /Red
Barcelona Lejonet
2007-02-24 23:56
Barcelona Lejonet
2007-02-24 23:56
Fan athlico madrid förtjänade segern! Real madrid vad säämst! Tänk om de inte hade casillias i mål de skulle stå högst 7-0 fi faaan hahahaha
Barcelona Ghazza
2007-02-24 23:55
Atl Madrid spelade faktiskt riktigt bra... Men sånn är fotbollen, ingen man kan gråta blod över nu. Fastän resultatet var bra för oss ville jag ändå se en Atleti seger. Ur gladfotbollens perspektiv.

Edit: Jag har svårt att säga det, men Casillas är världens bästa målvakt, punkt.
Barcelona El Capitán
2007-02-24 23:52
M.Torres//

Lite fel forum för att få updates om ditt lag...

Aja, det skadar iof inte så mycket om jag berättar.
1-1, matchen slutade precis. Atl.Mad förtjänade seger rejält!
Real Madrid M.Torres
2007-02-24 23:42
Hur mkt står det i Derbyt? Vänta bara tills den 11 mars.
Barcelona Franken
2007-02-24 23:39
Lillebror förtjänar verkligen full pott!
Barcelona Barcèloonia
2007-02-24 23:35
UUUT ME HAN BARA!!!
Barcelona El Capitán
2007-02-24 23:29
Asså, ärligt talat! Guti måste ju vara världens äckligaste filmare. Inte bara att han slänger sig vid första beröring, men han åmar sig som in i helv**e.

Usch, tänker tillbaka till El Clásico när vi var tvunga att utstå hans patetiska slängningar!
Barcelona Barcèloonia
2007-02-24 23:21
Någon som kan tala om för mig hur de går...mamma har TV :( :P
Barcelona Franken
2007-02-24 23:19
FAN!
Barcelona Barcèloonia
2007-02-24 23:18
Haha...totalt röten dommare på ren "göteborska". De skulle solklart va 2-0 i första halvlek, desseutom rött kort på Guti eller?
Barcelona Franken
2007-02-24 23:14
Roligt sagt. "tur att de har cannavaro där bak" Jag menar på att det är tur för Real att han INTE är där fram!
Barcelona Ghazza
2007-02-24 23:12
Fyfan vilken domare i Madrid-derbyt. Det är ju pinsamt. Solklart rött på Guti... Annars spelar ju Atleti ut Real fullständigt. Maktskifte i huvudstaden måntro?
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2007-02-24 23:08
Nån mer som tycker att Cassano ser ut som en äldre version av Messi?
Sano
2007-02-24 23:04
Dida är INTE klar för Barca!
Han väntas få ett nytt kontrakt av AC Milan.
Barcelona Evička
2007-02-24 23:01
Rambla
ja,man borde inte bry sig. Fast det är ju lite omtänksamt att tänka på våra bekymmer när man har så många egna som marängsen har. ;)
Real Madrid Puerta Del Sol
2007-02-24 23:01
Det är paus, visste att ni skulle snacka om Real här inne verkar som ni gillar dom. Och du vet vad jag emnar , jag menar Etoo mot Racing man såg tydligt att han ville spela. Men när det blev lite tid kvar så satte han sig igen.

Barcelona Rambla
2007-02-24 22:58
Ämne: Shit vad ni snackar ....
Har du verkligen tid att spionera här när ditt lag spelar match? :-)~

Ville inte Eto'o spela mot Liverpool? Vet du något som inte vi vet eller yrar du bara? Har du någonsin opererat menisken? Har du en aning om hur lång tid det tar att bygga upp muskulaturen i benet igen?

Hm, varför svarar jag egenligen? Glöm det här inlägget.
Real Madrid Puerta Del Sol
2007-02-24 22:55
Shit vad ni snackar om Real, ända man läser här är Real,Real,Real och Real. Snacka om Liverpool matchen eller varför inte om att Etoo inte vill spela. Eto bråkar med Thuram. Jaa där har ni endel och snacka om.
Barcelona Ghazza
2007-02-24 22:39
Efter att Gago har drivit bollen förbi två Atleti spelare så kom dagens kommentar:
"Bra av Gago som kom ända dit."

Fotnot, han kom inte över halva plan ;)
Barcelona Valdés
2007-02-24 22:34
Kul att det är så många här på forumet som snackat med Frank, Txiki och Joan om avsikterna bakom värvningen av Gudjohnsen. Ge mig gärna deras nummer så skall jag bekräfta om man verkligen varit så korkade att man betalat 15 miljoner euro för en spelare som endast skall spela 10 minuter lite då och då.....

Själva definitionen av en god ersättare måste väl vara att man när som helst - för kortare eller längre tid - på ett tillfredsställande sätt kan fylla ut platsen för den som man ersätter.

Inför den här säsongen talade Joan, som vanligt, i stora ordalag om att det skulle bli den mest segerrika i klubbens historia. Antalet tävlingsmatcher kunde bli över 60 och därför behövdes fullgoda ersättare.... Ledningen kan omöjligt ha räknat med att REM skulle ha spelat samtliga dessa matcher utan det skulle ha krävts mycket av alternerande/roterande även utan skadorna på Messi och Eto´o.

Säsongen är ännu inte avslutad men hittills kan man väl se att såväl Saviola som Gudjohnsen fungerat mycket dåligt och de har mycket kvar att bevisa mot bättre motstånd i viktiga matcher framöver.
Barcelona Franken
2007-02-24 22:31
Säga va man vill om Torres, snabb är han då!
Més Que Un Club!
2007-02-24 22:21
Är det sant att Dida är klar för Barca? Shit vilket impulsköp isåfall, bara för att han spelade "dåligt" mot Liverpool :S

Kolla här: http://www.channel4.com/sport/football_italia/feb24f.html
Barcelona Rambla
2007-02-24 22:20
Kamelen:

Det måste vara århundratets stöld. Bollen tar i stolpen och studsar ut i banan. Solklart mål!

Fy fan vilken intensitet från Atléti och hela Vicente Calderon. Det är ju så man rycks med själv. :D
Annons: